|
| mor er død ... | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Man 14 Mar 2011, 01:27 | |
| "rød bøf" næsten hviskede han gennem tårerne. det var, hvad de skulle have spist til aften. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Man 14 Mar 2011, 01:30 | |
| "..." Kian nikkede og gik ud i køkkenet. Han fandt en masse forskellige ingredienser frem.. skønt han havde lavet rød bøf før, sagde noget ham at han ikke ville kunne ramme det drengen manglede. Sin mors mad. Han gik dog alligevel igang, og halv time senere, duftede den lille lejlighed skønt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Man 14 Mar 2011, 01:35 | |
| Rolf kunne dufte kød og hans mave knurrede. han gik ud i køkkenet. "det dufter dejligt" sagde han. han mærkede igen tårene som kom igen ved tanken om moderens mad. "lugter næsten ligeså godt som det min mor plejede at lave" sagde han med en klump i halsen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Man 14 Mar 2011, 01:36 | |
| "... godt" Kian rakte ham et par tallerkener "går du ind og dækker op?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Man 14 Mar 2011, 01:50 | |
| "ok" rolf nikkede. han gik ud og dækkede bor. det tog lidt tid da han hele tiden skulle tøre tårer af tellerrknerne. han stillede det rigtig pænt op, så det så ud næsten som derhjemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Man 14 Mar 2011, 01:52 | |
| Kian kom ind med maden, satte den på bordet.. han brød sig ikke om at se ham græde, men han anede ikke hvad han skulle gøre ved det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Man 14 Mar 2011, 01:54 | |
| rolf så på maden, nu kunne han rigtig mærke, hvor sulten han var. han satte sig ned og prøvede at lade vær med at græde og koncentrere sig om maden; men det var svært. *hvorfor skal sådan noget også ske dagen før min fødselsdag?* tænkte han trist. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Man 14 Mar 2011, 01:57 | |
| Kian så på ham.. forsøgte at tænke, men han vidste virkelig lidt om børn. "Har du lyst til at lave et eller andet Rolf?" forsøgte han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Man 14 Mar 2011, 02:00 | |
| rolf tænkte over det. "jeg vil gerne på legepladsen?" sagde han håbefuldt "det plejer vi at gøre på min fødselsdag" sagde han sorgmodigt. han huskede sidste års tur, hvor ham og hans søster havde løbet om kap hele vejen rundt om klatretårnet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Man 14 Mar 2011, 02:02 | |
| "Vent har du fødselsdag?" spurgte han overrasket. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Man 14 Mar 2011, 02:03 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Man 14 Mar 2011, 02:04 | |
| "Fint! Lad os tage på legepladsen" sagde han og smilede, han skyndte sig at tage hans hånd og tog afsted.
//out// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Man 14 Mar 2011, 02:05 | |
| Rolf gik med, han følte sig lidt gladere nu.
//out// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: mor er død ... | |
| |
| | | | mor er død ... | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|