|
| mor er død ... | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 10:02 | |
| "ja" sagde han, stadig i chok. "død?" spurgte han igen. der var nu begyndt at komme tårer i hans øjne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 10:04 | |
| "Godt" Uden at tage sig mere af drengen, bankede han på døren |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 10:09 | |
| rolf hoppede ud af bilen og løb efter ham "død?" spurgte han for tredje gang. døren til huset gik op og en mand på ca. 38 år med langt, hvidt hår og grå øjne. "hvem er du?" spurgte han mistroisk Kian og kiggede ned på sin grædende søn, rolf. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 10:15 | |
| "Din kone er død" sagde Kian og kiggede alvorligt på ham "så vidt jeg kan se, dusørjægere.." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 10:22 | |
| da han hørte dette trak han Rolf indtil sig i et kram. han kiggede på kian "du må hellere komme med ind, så kan du fortælle mig præcis, hvad der skete" han gjorde tegn til at kian skulle komme med ind og gik selv ind i huset |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 10:24 | |
| Han nikkede lidt, og gik med ind. Han så sig omkring i huset.. Kuro sprang ned fra hans ryg, og undersøgte nysgerrig huset. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 10:34 | |
| de kom ind i en stue og faren satte sig i en stol og gjorde tegn til at Kian skulle sætte sig overfor ham. han så på sin søn "Rolf, løb op til din søster og sig, at hun skal pakke sine vigtigste ejndele. Du skal selv gøre det samme. forstået?". "ja men ... ?" svarede rolf forviret. "nu!" sagde faren. Rolf løb mod trappen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 10:38 | |
| Kian ventede til Rolf var ude af syne, vente så blikket imod faren. "Er de efter jer? Du virker ikke som om det her overrasker dig i så høj grad, som jeg havde regnet med" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 10:43 | |
| "mig og min kone har forsøgt at skjule os for dem i flere år; men for ikke så forfærdelig længe siden fandt de vores spor igen" sagde han forklarende. " men fortæl mig hvad der skete?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 10:47 | |
| "Jeg var der ikke da det skete.. jeg har kun set hende efter hun døde" sagde han og så alvorligt på faren "en sølvkugle i panden, højre øje manglede, hun havde været død et stykke tid.. jeg fandt hende kun, fordi at Rolf viste mig vejen til hvor han sidst så hende.."
Samtidig var Kuro langsomt kravlet op imod Rolfs værelse.. lydløst, som en mis. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 10:49 | |
| "åh ..." sagde faren, han kæmpede for at holde tårene tilbage "jeg må vidst også hellere ... " længere nåede han ikke, der lød et højt skrig fra rolfs værelse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 10:51 | |
| Kian rejste sig hurtigt "knægten?!" udbrød han og skyndte sig op af trappen!
Kuro slikkede sig om munden.. gik nærmere Rolf, havde lagt ørene tilbage, som havde han set en mus.... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 10:54 | |
| Rolf stod oppe i sin seng og skreg delvist af angst og delvist af smerten fra den forvandling han var igang med. hans krop ændrede langsomt form og han begyndte at gro pels. *jeg bliver nødt til at forsvare mig* tænkte Rolf. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 10:56 | |
| Katten listede sig nærmere.. gjorde klar til at springe op i sengen... Den bøjede sig ned og HAPS! Kian greb fat i katten.. havde fanget den i luften. "Kuro.. fy" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 11:02 | |
| der stod nu en snerende hvid ulveunge i segen. øjnene var samme farve som Rolfs. Rolf så taknemmeligt op på ham og logrede svagt med halen mens han peb. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 11:04 | |
| "Kuro er du ok?" spurgte han bekymret og tjekkede den lille kat for skrammer.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 11:09 | |
| Rolf snerrede svagt ad katten. så hoppede han ned på gulvet og gik forsigtigt over til en halv pakket kuffert. "det er en farlig kat!" telepaterede han til Kian. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 11:10 | |
| Kian så lidt forbløffet over på Rolf "telepati?" sagde han overrasket. Kuro slikkede Kian i ansigtet og mijavede for at få opmærksomhed. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 11:13 | |
| "Katten spiser dig!" rolf blev meget forskrækket da katten begyndte at slikke Kian i hovdet. *kian er godt nok modig* tænkte han beundrende. "ka alle ik det? spurgte han så da spørgsmålet trængte iggenem til ham. alle i hans familie kunne så han regnede med, at det var normalt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 11:15 | |
| "Nej.. jeg har ikke mødt varulve der kunne det før" sagde Kian og nussede katten lidt. Den spandt roligt, og nød opmærksomheden. Han så lidt på Rolf "vil du holde ham?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 11:17 | |
| rolf så chokerede op på ham. "men ... river han mig så ik bare?" spurgte han skræmt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 11:18 | |
| "Nej, ikke hvis du bare er rolig.. han river kun hvis han bliver bange" Kian smilede lidt til Rolf "kom og prøv" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 11:23 | |
| "ok" telepaterede rolf spagt. Rolf gennemgik igen den smertefulde forvandling og stod kort efter nøgen foran Kian. han skyndte sig at hoppe i et par bukser, hvor efter han forsigtigt gik mod Kian. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 11:25 | |
| Han smilede lidt. Han satte sig på gulvet, og holdt katten frem. Kuro kiggede over imod Rolf, med et udfordrende blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: mor er død ... Søn 13 Mar 2011, 11:26 | |
| rolf gik tøvende helt hen til kian og rakte armene frem. hans hænder rystede svagt af angst. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: mor er død ... | |
| |
| | | | mor er død ... | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|