Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kold aften

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 01:03

Alec smilede.
"Jeg går ud fra at du har... Efter som jeg ik' har hørt andet..." hun smilede igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 01:21

"rigtigt nok" sagde han
og smilte lidt, han tænkte sig lidt om
"jeg kan få dig til at blive forelsket i mig" løj han
mens han gik hen til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 01:23

Alec stod og så forvirret på ham, hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige til det "Øhh... Den evne har jeg ikke hørt om før..." hun lo lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 01:37

Yo begynde at grine højt, mens han rodet sig i håret
"din evne er vist ikke at du kan se hvis folk lyver eller ikke" lo han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 01:44

Alec mod omdvilligt "Nææ, kan man ikke sige... Jeg hopper hvad som helst!" hun smilede *Damn*. "Men hvad er din evne?... I virkeligheden?" hun kiggede lidt nysgerrigt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 01:51

"kan du ikke på nået mere spændende ?" spurgte han stille om
og så udover vandet, uden at svare på hendes spørgsmål
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 01:52

Alec smilede drilsk "Noget for noget... Jeg spørgte først".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 01:54

"hvis du ikke har indset det så kan jeg læse tanker" drillede han
og prikkede hende på næsen
"nu skal du tænke på nået mere spændende"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 02:01

Alec smilede.
"Hvad for eksempel...?" stadig smilende *...*.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 02:09

"det ved jeg da ikke" mumlede han
og tænkte sig om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 02:14

Alec smilede for sig selv og så ud over vandet.
Hun solede tilbage til hendes barndom, og kørte den igennem i tankerne. Hun havde et tomt blik i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 02:22

Yo fulgte stille med i hendes tanker, mens han så på hende og smilte lidt. han bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 02:25

Alec sprang over det sted hun blev vampyr. I hendes tanker så hun sig selv åbne øjnene som vampyr, og fortalte videre der fra. Hun var sikker på at Yo lagde mærke til at hun sprang i historien, men vidste ikke om ham ville sige det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 02:28

Yo slap sin læbe og så på hende
"hvorfor sprang du nået over ?" spurgte han
stille om, mens han forsatte med at følge med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 02:34

Alec bed sig i læben. "jeg kan ikke huske noget..." klart en løjn! Men hun havde jo ikke tænkt det, så måske ville han ikke opdagede det... "Okay. Jeg bryder mig ikke om den del, der var så meget smerte og forvirring den nat..." hun gøs let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 02:38

Yo lag sine arme på kors
"jeg kan ikke lide når folk lyver for mig" mumlede han surt
og vende sig om, og begynde at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 00:58

Alec mærkede en bølge af samvittighed skule ind over sig. "Undskyld... Men det er et svære emne for mig, end du kan gisne om!" hun sukkede lavt og så væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 01:09

Yo vende sig om og så på hende
"det er okay, jeg er stadig ikke så glad for når folk lyder for mig" hviskede han
og tog sine hænder ned i sine lommer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 02:39

Alec sagde ingenting med det samme. "Næh... Det er der vel ingen der er...." hun trak kort på skuldrene. Ligesom med Nora skulle hun passe på med hvad hun tænker...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 02:42

Yo gik stille hen til hende og smilte så godt han kunne, og nikkede
"rigtigt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 02:48

Alec så på lidt på ham oǵ vidste ik rigtigt hvad hun skulle sige. *...Hvad nu??...* hun sukkede lydløst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 02:49

Yo rystede på hovedet
"det ved jeg ikke helt" hviskede han
og smilte til hende
"hvad har du lyst til at gøre, eller snakke om ?" spurgte han
stille om, og så ned af sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 02:54

Alec smilede lidt "Det er op til dig..." hun kiggede på havet igen og tilbage på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 03:01

"altså det eneste jeg kan finde på.. er hvor meget lyst jeg har til at se dig der nede" sagde han
og pejede ned mod vandet, inden han lo lidt ondt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 03:03

Alec rystede svagt på hovedt "Hvorfor??" hun kiggede der ned, det var ikke mest rene vand, hun havde set.
Suk.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kold aften
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Kold Aften (Ozzie )
» En kold aften...Abaddon
» En kold aften - Madelaine
» En meget kold aften. (alle kan være med)
» En kold gå tur

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: