|
| Kold aften | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Fre 18 Dec 2009, 03:04 | |
| "ved ikke" sagde han og så ned i vandet, og så derefter drillende på hende. han begynde at gå tætter på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Fre 18 Dec 2009, 03:25 | |
| Alec kiggede stadig ned i vandet "Hvis dhu skubber mig, så....!" sgade hun lilevarslende til Yo, men hun fik ikke sagt hvad så hun ville gøre. Hun smilede let. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Fre 18 Dec 2009, 03:27 | |
| "hvad vil du så gøre ?" spurgte han blidt om, mens han gik tætter på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Fre 18 Dec 2009, 06:59 | |
| Alec smilede, mens hun holdt øje med hem. "Vent og se..." hun smilede igen. *Vent og se...* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Fre 18 Dec 2009, 07:03 | |
| Yo gjorte en hurtig bevægelse og kastede hende ned i vandet "hov.. undskyld" lo han og så ned mod vandet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Fre 18 Dec 2009, 07:16 | |
| Alec dukkede op i overfladen og grinede "Ja, du var du at se...". Hun svømmede ind til kanten og kom op på kanten. Det irriterede hende, at hun var våd. Man kunne næsten se igen *Aaaarrrggg!'*. Hun kom op på skibet, og gik hen til Yo. "Nu skal du se..." Alec tog fat i hans skuldre og skubbede ham blidt ned i vandet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Fre 18 Dec 2009, 07:20 | |
| "nej nej nej" udbrød Yo inden han landede i vandet, han hoppede hurtigt op på borden. og skubbede hende ned igen, han skynde sig at smide sin trøje og tage sine vinger ud. han fløj lidt op i luften, og grinte ned til hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Fre 18 Dec 2009, 07:24 | |
| Alec så undrene på ham "Dhu har.. vinger?" hun smilede. *Cool!* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Fre 18 Dec 2009, 07:26 | |
| Yo så ned på hende og rystede på hovedet "hvor mange dæmoner har du set ?" spurgte han stille om og landede oppe på taget |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Fre 18 Dec 2009, 07:28 | |
| Alec smilede tænkede "To eller tre..." hun hoppede op på kanten. "Har alle dæmoner da vinger?". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Fre 18 Dec 2009, 07:31 | |
| Yo nikkede "ja det har de" sagde han og smilte bare ned til hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Fre 18 Dec 2009, 07:38 | |
| Alec kom op på skibet igen. "Nå..." hun smilede "Praksik(Staves)". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Fre 18 Dec 2009, 07:41 | |
| Yo nikkede og hoppede stille ned ved siden af hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Fre 18 Dec 2009, 07:46 | |
| Alec sagde ingenting, men så bare skrifte vis på Yo og vandet. Det irriterede hendes stadig at hun var våd. "Du skulle bare smide mig vandet, hva'?" sagde hun halvt surt, men smilede samtigdig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Fre 18 Dec 2009, 07:55 | |
| han nikkede "ja det skulle jeg" svarede han og tog sin vinger ind, inden han gik ind "vil du låne nået tøj ?" råbte han ud til hende mens han selv skiftede tøj |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Fre 18 Dec 2009, 08:05 | |
| Alec smilede og nikkede "ja tak".
//sakl logge, men den siger jeg stadig er på, bare så det ved det... xD// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Fre 18 Dec 2009, 08:20 | |
| Yo fandt nået tøj og kastede efter hende "det er nok for stort" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Lør 19 Dec 2009, 02:41 | |
| Alec trak på skuldrene "Det er fint nok. tak!" hun smilede "Er der et rum, hvor jeg kan klæde om i??". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Lør 19 Dec 2009, 02:46 | |
| han nikkede "du går bare ind i et" sagde han og pejede på alle dørene
//jeg skal smutte i en halv time.. men logger ikke af// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Lør 19 Dec 2009, 02:56 | |
| //Venter på dig...//
Alec nikkede "Tak" hun åbnede en dør til venstre og gik ind i et lille lukket rum. Hun klædte hurtigt om, og beholdte undertøjet på. Hun så ned af sig selv *Ja, det lidt for stort...* hun smilede og gik ud til Yo igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Lør 19 Dec 2009, 04:02 | |
| Yo vende sig om og så på hende, og nikkede "ja du har ret" grinte han og bed sig lidt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Lør 19 Dec 2009, 08:15 | |
| Alec smilede og så ned af sig selv igen "Det går da an... Men, øhh, hvordan for du dit tøj igen?" hun smilte lidt og skævede til vandet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Lør 19 Dec 2009, 23:11 | |
| Yo rystede på hovedet "du kan bare beholde det" svarede han og smilte til hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Man 21 Dec 2009, 07:38 | |
| Alec smilede "Okay... ". Hun kiggede ned i gulvet og fandt det meget interrasant. Hun bed sig i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Tirs 22 Dec 2009, 05:55 | |
| Yo satte sig stille i sofa'en og smilte over til hende "altså hvis du gerne vil beholde det" tilføjede han lidt for sent |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Kold aften | |
| |
| | | | Kold aften | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|