Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille   mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Icon_minitimeTirs 21 Jun 2011, 07:30

Camille...forundret,overrasket,fortumlet...og bange ...faldt gennem mørket og troede hendes sidste tid var kommet.
Så blinkede hun en tåre væk og lå i sin seng.
Hun sætte sig op med et spjæt, og støttede med begge arme på hver side af hende.
Dynen gled lidt ned og blottede hendes ene bryst, hun skyndte sig at trække den op igen. Som om nogen kunne se hende.
Hvad helvede sker der? Drømmer jeg eller ...var det sandt.
Hun lod sig dumpe ned i sengen og tog hovedpuden over sit hoved imens hun mumlede..'hvad er der galt med mig....hvad i alverden skal jeg gøre.
Så vendte hun sig med næsen i lagenet.....og græd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille   mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Icon_minitimeTirs 21 Jun 2011, 07:33

imens hun lå og græd under dynen så fløj tiden og inden der var gået som langt tid som det følte som fem minutter så var der gået en time.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille   mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Icon_minitimeTirs 21 Jun 2011, 07:46

Hun hørte klokken slå...
Åh, nej tiden går for stærkt lige nu...hun var stadig forvirret, men tvang sig ud a sengen og gik ud på badeværelset for at tage et brusebad og vågne helt op.
Hun havde også en aftale, hun lige skulle klare inden...ja, inden hvad?Inden denne Sakref opsøgte hende. Måske havde hun slået sit hoved og pande langt værre end hun havde regnet med, lige inden hele episoden med Zean?
Hun tændte for bruseren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille   mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Icon_minitimeTirs 21 Jun 2011, 07:49

tiden fløj og uret tikkede og hvert minut følte som et sekund næsten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille   mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Icon_minitimeTirs 21 Jun 2011, 07:52

Hun skyndte sig at gøre sig færdig og finde sit sorte træningstøj frem, det ville hun tage på, når de skulle øve. hendes skudteknik.
Hun håbede hun ville kunne koncentrerer sig og nyde dagen.Moe hun så kom hjem, ville hun træffe den vigtige beslutning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille   mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Icon_minitimeTirs 21 Jun 2011, 08:05

tiden gik og enden hun havde set sig om var der ikke så meget tid tilbage til at beslutte sig i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille   mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Icon_minitimeTirs 21 Jun 2011, 08:29

/jeg vender frygtelig tilbage med min beslutning i morgen...skal snart sove ..og i et andet emne jeg skriver i, leger jeg lidt med at få det hele til at hænge sammen, så Camille beslutter sig der.....jeg håber det er tilladt at flette historierne og emner lidt ind i hinanden? : ). /
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille   mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Icon_minitimeTirs 21 Jun 2011, 08:33

// helt okay med mig så længe det er okay med den anden person der er også på emnet hvis der kommer flere ind :)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille   mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Icon_minitimeTirs 21 Jun 2011, 08:37

/ellers må i sige til,hvis jeg gør noget galt...er ikke en haj og kender ik regelerne for det , sååå...sker der nogle sjove ting måske..så giver du bare en "advarelse"/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille   mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Icon_minitimeTirs 21 Jun 2011, 08:51

//okay men fortæller du mig så også hvad for et emne jeg skal skrive i så og hvordan rækkefølgen skal være for hvem der svare? og hvem skal styre verden? for ellers kan jeg jo :D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille   mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Icon_minitimeTirs 21 Jun 2011, 08:55

/ om du skal ind i emnet eller om Camille når hjem i lejlighedden, det ved jeg ikke endnu...men enten giver jeg besked hvis hun ik når hjem, så aftaler vi hvordan vi gør i emnet...og når hun hjem så skriver vi videre selv i dét her emne, ik? Undskyld, hvis det lidt forvirret...jeg er søvnig nu ..smiler//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille   mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Icon_minitimeTirs 21 Jun 2011, 08:56

//det er helt okay men du skriver så hvad der kommer til at ske :D og må du sove godt :D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille   mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Icon_minitimeTirs 21 Jun 2011, 22:56

// Intentionen var god, men måske har jeg skudt mig selv i foden (hvilket ville være ret typisk da jeg har et virkeligt dårligt sigte)...jeg har jo nærmest fået lukket emnet ,hvilket ikke lige var hensigten...men jeg skal nok som aftalt give et prej hvad der sker, hvornår det sker og så videre...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille   mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Icon_minitimeTirs 21 Jun 2011, 23:22

//okay :D du siger bare til hvis jeg skal hoppe ind :D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille   mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Icon_minitimeOns 22 Jun 2011, 00:16

Smukt...nu fik jeg svaret dig...i det forkerte emne, jeg undskylder meget!

Har slettet mit svar der, og siger så nu...jeg finder lige ud af rækkefølgen, og så er du velkommen til at joine lige når du har lyst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille   mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Icon_minitimeOns 22 Jun 2011, 00:23

Zean, mig og dig...det er rækkefølgen.
Emnet hedder " vi mødes igen,træningen " du kommer bare ind når det passer dig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille   mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Icon_minitimeOns 22 Jun 2011, 00:28

//okay :D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille   mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Icon_minitimeOns 22 Jun 2011, 06:50

/ / mens vi venter, så forslår jeg at du afsløre det med straffen, jeg skal nok lade vær med at sige det til nogen
: )//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille   mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Icon_minitimeOns 22 Jun 2011, 08:16

//problemet er jo at jeg ikke kan forklare hvad straffene vil være. det er nok for det meste enten ekstra hård træning eller noget der er værre men jeg kan jo ikke sige alle tingene :P//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille   mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Icon_minitimeOns 22 Jun 2011, 20:33

// det ville måske også være som at læse bogens afslutning først....lidt snyd..
Men det måtte jo lige forsøges,ik //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille   mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Icon_minitimeOns 22 Jun 2011, 20:36

// hehe ja det er jo rigtigt nok :P men nu er det hellere ikke sjovt at få slutningen af vide før man når til det. fordi så har man ikke lyst længere bagefter nu hvor man ved hvad slutningen er :P//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille   mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Icon_minitimeOns 22 Jun 2011, 20:40

/ du vil bare ikke afsløre det fordi du tror en slem straf vil gøre Camille siger nej...men skal jeg afsløre noget for dig?...Hun kan/vil gennemgå meget smerte selv for andres skyld, men ved tanken om andre skal lide pga hende, det vil hun ikke!men det havde du nok gættet /
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille   mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Icon_minitimeOns 22 Jun 2011, 22:43

// ja ja selvfølgelig men tro mig. et eventyr er altid sjovere når man ikke ved hvad der kommer til at ske :D//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille   mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
mørke skygger og en dejlig solnedgang - camille
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Solnedgang x3
» Mørke skygger
» Aften's dystre mørke og skygger.
» Mørke tanker, Mørke mennesker, Mørke... //Arabell//
» Dejlig dag i en dejlig skov, i et dejligt vejr - Samuel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: