Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 13, 14, 15
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 15 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 03:49

Dean fandt en bænk ikke særligt langt væk fra båden "Det skal nok gå" han sukkede
"Jeg kan jo godt se, at det her måske gør meget ondt men det er bedst for mig" sagde han trist og kiggede ned på
Eolith, "Men du må ikke give dig selv skylden" sagde han roligt og trist
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 15 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 03:51

Yo blev bare siddende mens han mærkede tårende trillede ned af hans kinde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 15 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 03:54

"Det er Yos skyld" Sagde han pirreligt, og tog sine hænder til sig og så op til Dean. Han kæmpede lidt med at komme op at sidde, og lænede sig så tilbage i sædet. "Det er kun Yos skyld. Jeg har intet med det at gøre. Han behandlede mig som lort, lige efter at han fik mig med i seng!".
Han fik sigselv til at holde kæft, da det hurtigt kunne komme til at gå over gevind. Han var jo kun rasende på Yo, fordi han blev såret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 15 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 04:01

Yo hviskede hans navn nogle gange, inden han lukkede sine øjne i og rejste sig bestemt op. og gik hen til sit køleskab
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 15 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 04:04

Dean rystede på hovedet "Jeg er en idiot" sagde han trist, og kiggede bare ned i jordern
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 15 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 04:07

Eolith så undskyldende på ham. Det havde ikke været hans mening at sige sådan noget. "...Du er alligevel en god ven. Jeg kunne have været vraget på det groveste. jeg kunne endda have mistet livet, hvis det ikke var for dig". Han så på ham og smilte en anelse opmundrende "Hvis du stadig vil være min ven..? Så har jeg da fået en god ting ud af denne dag".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 15 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 04:10

"Jeg vil gerne være din ven" sagde han med et svagt smil og nikked etil ahm, han bed sig så i læben og tog igen blikket ned i jordern og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 15 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 04:13

"Tak, det er jeg glad for" Svarede han, og kom på benene igen "Hvad gør du nu..?". Han så spørgende på ham. Han vidste jo ikke engang hvilken person Dean var, om han havde et hjem, eller om han var typen der drak sig fuld, ligesom han selv. Kunn vampyre overhoved det?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 15 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.
Tilbage til toppen 
Side 15 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 13, 14, 15

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: