Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 07:30

Dean hørte hvad han sagde men sagde men sagde ikke noget til det, men han smilede over det Yo sagde, han kyssede ham en enkel gang på skuldern, selvom han havde trøje på, men Dean var ligeglad,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 09:14

Yo nikkede og gav et suk fra sig
"så bakker jeg dig op, så længe der ikke sker dig nået" sagde han
og lag stille en arm om Dean, mens han smilte lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 09:17

Dean gik helt tt på ham og nussede ham op og ned af rygen imens han smilede svagt
han var meget forvirret og lod derfor sin pande blive liggene på Yo skulder
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 09:41

Eolith så på dem. "Jeg orker ikke at se jer sammen.. Jeg har ikke fortjent det her..". Han sukkede og lukkede øjnene "Jeg skulle aldrig have mødt dig..".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 09:56

Yo slap stille Dean og gik hen og satte sig i sofa'en, han rystede på hovedet
"det er ikke godt at kende mig, det ved jeg godt" hviskede han
og bed sig lidt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 10:07

Eolith tyggede diskret sammen, og havde slet ikke lyst til at svare.
Nu hvor Yo og Dean var forenet igen, hvor stod han så? Hvor skulle han se hen, hvis de begyndte på deres private ting?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 10:15

Yo så bare skiftevist på dem mens han smilte, da han ikke kunne lade være med at smile. han skulle lige til at sige en joke, men lod være da det nok ikke var det bedste tidspunkt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 10:38

Dean tænkte lidt men gik så hen til ham og satte sig ved siden af ham og lagde en hånd på hans lår
og nussede det blidt han kiggede ned i gulvet og tænkte lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 10:49

Eolith trådte lidt tilbage og lænede sig op ad væggen. Han følte sig ikke helt velkommen i sofaen, så han valgte at holde sig lidt på afstand. *De venter kun på at jeg går..* Tænkte han og så ud af vinduet, hvor der var helt mørkt. Det gav ham til at tænke tilbage på der, hvor han var udenfor med Yo.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 12:23

Yo så ned på Dean's hånd og lod sit blik glide op på hans ansigt, han smilte lidt og lag stille sin hånd på hans. lidt efter vende han sit blik mod Eolith
"jeg vil ikke havde du går, kom og sæt dig" sagde han
og klappede på sofa'en ved siden af sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 12:26

Dean tog sin hånd til sig og rejste sig op og gik hen til Eolith og bed sig kort i læben, men slap den med et tunkt suk, "Jeg er virkelig ked af det de rer sket, men du virker som en god person" han rakte hånden imod ham og prøvede og smile der kom et lille venligt smil, og han kiggede roligt på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 12:33

Eolith så først på yo, men derefter hen på Dean. "Jeg har ikke tænkt mig at blive din ven... Du havde jo nær kradset øjnene ud af mig lige før..". Han rømmede sig kort og gik lidt hen til dem med blikket rettet mod Yo.
"..Jeg er ret tæt på at gå lige nu.. Jeg gider ikke finde mig i, at du er sådan over for mig..".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 12:38

Yo så efter Dean og så stolt på ham, han vende hurtigt sit blik mod Eolith
"hvad snakker du om ?" sagde han
og prøvede at holde sin brummen væk, han tog en dyb indånding og så hen på ham igen
"hvis du vil gå så gå, det bestemmer du jo selv" sagde han
og pejede hen mod døren
"jeg prøver bare at være venlig" mumlede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 12:42

Dean gik hen til døren og åbnede den "Jeg gå imens i to får snakket" han sukkede dybt og gik ud men
lukkede ikke døren og gik kun et skridt ud af døren
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 12:49

Eolith så efter Dean, og rettede igen blikket på Yo. "Jeg går... Der er ikke mere at tale om længere... Hvis vi aldrig har været kærester, så har du kun brugt mig som erstatning for Dean..". Han så på ham uden at vise hvor skuffet han egentlig var. "Dean kan være den der ser på, mens du knepper fra højre til venstre.. jeg vil ikke længere.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 13:11

Dean hørte det Eolith sagde, han bed sig hårdt i læben og gik helt ud af døren og hoppede op af båden og satte sig på kanten til vandet og så ned i vandet, hans blik var trist, Dean rystede svagt i kroppen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 13:27

Yo rejste sig hurtigt op, han kunne mærke at han blev helt stiv i hele krop'en
"så skrid med dig,, men du skal ikke sige sådan nået.. når du åbenbart ikke ved en skid om mig, jeg har ikke brug for en skytsengel,, og slet ikke en der ikke kan passe på sig selv.. skrid" råbte han bare
og pejede hen mod døren
"skulle havde dræbt dig når jeg havde muligheden" brummede han
og kunne mærke at der kom mere og mere dæmon over ham, han ville faktisk ikke smide Eolith ud på den måde. men han viste med sig selv at det var det bedste, ellers ville han slå ham ihjel. han blev bare stående mens han gispede lidt efter vejret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 14:14

"Kolde skidderik. Jeg skulle have vidst det fra starten af" Sagde han vredt og var ikke to sekuncer om, at løbe mod døren. De sidste ord fra Yo havde klart afgjort det. Yo var ikke det værd.
Han løb ud og trak sine vinger frem. Han så hen på Dean i et fast blik. "Hvis du virkelig vil igennem det her, så værsgo. Før eller siden gør han det samme mod dig, som han gjorde mod mig".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 21:26

Dean hørte det råbte af hinanden, han tog en dyb indåndning og lukkede øjnene, han hørte så Eolith slå sine vinger ud og åbnede så øjnene og kiggede på ham, med et roligt blik, Dean lyttede til hvad han sagde. "Ja," han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige "Men Eolith, jeg synes du virker rigtig flink, og jeg er ked af alt det der er sket, men jeg vil gerne værer din ven, men selvfølig kun vis du gider og værer venner med mig" sagde han roligt og smilede et lille venligt smil til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 22:19

Yo så efter Eolith, og satte sig ned i sofa'en igen for at slappe af. han ville ikke råbe sådan af Eolith, men han viste at hvis han ikke fik ham smidt ud så ville han flyve på ham. han gad et lille suk fra sig, og bed sig lidt i læben. han slappe lidt efter lidt af, han rejste sig stille op og begynde og gå ud. han stod lidt i døren og så på Dean, inden han gik helt der hen og uden at se et eneste sekund på Eolith. da han viste at han kunne blive sur på ingentid nu, han så lidt ned på Dean inden han satte sig ned. og lag stille sin ene hånd på hans ene lår
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 23:13

Eolith stoppede sig selv i fuldstændig at flyve væk, efter det Dean sagde. "Hvorfor vil du være venner med en som mig?" Spurgte han mistænksomt "End ikke, hvis jeg sagde ja til at være din ven, ville jeg aldrig sætte en fod på denne båd igen. Det betyder, at jeg hverken vil få dig eller Yo at se igen".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 03:31

Yo så bare på Dean og bed sig lidt i læben, han rystede stille på hovedet
"Dean nej" hviskede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 20:52

Dean bed sig i læben og nikkede kort "Hvorfor ikke yo" spugerte han, og kiggede hen på Eolith og smilede venligt til ham, "Men venner kan jo sakens møde hinanden, et andet sted end på båden"sagde han roligt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 21:40

Yo rystede på hovedet
"er ikke så vild med idéen" hviskede han
og så på Dean, mens han gav et suk fra sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitimeSøn 27 Dec 2009, 05:25

Eolith smilte bittert, da han så hen mod Yo. Han selv, var nemlig vild med ideen. "Man kan sige, vi begge har noget til fælles. Vi ved nemlig, hvordan det er at blive bedraget af selv samme person". Han lo kort, men ikke fordi han var i sit bedste humør. "Jo, lad os da blive venner. Også for Yos skyld".
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 13 Icon_minitime

For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.
Tilbage til toppen 
Side 13 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Næste
 Lignende emner
-
» For sidste gang - Rolf
» Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora}
» Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel))
» Flimmer.. Ikke hjerte flimmer denne gang.. (Panda)
» Sidste forstilling.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: