| Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Tirs 09 Aug 2011, 23:39 | |
| Den er mega sej XD Bandet er sejt.. Mest på grund af attituden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Tirs 09 Aug 2011, 23:41 | |
| Har tjekket den...like!
troede ik du kom i dag ??
Skal afsted om lidt i fields med en veninde, jeg troede du var ude og lege spidermonkey ;) |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Tirs 09 Aug 2011, 23:53 | |
| Det var jeg, igår ;) Men skulle på arbejde idag (Om en time) og kunne derfor ikke blive en dag mere :/ Men det var fedt alligevle, tror jeg lavede et livs længste og mest frygtindgydende spring xD |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Ons 10 Aug 2011, 00:07 | |
| // seje dig... hvilket spring ? // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Ons 10 Aug 2011, 08:03 | |
| Det var ikke så meget et bestemt spring, det var bare langt og højt og skulle være meget præcist - Jeg var sikker på at jeg ville falde ned og dø. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Ons 10 Aug 2011, 08:20 | |
| Og du sprang alligevel ! Gad godt have været en flue på væggen eller en sky på himlen :) |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Ons 10 Aug 2011, 08:39 | |
| Ja, du skulle have set min vens ansigt da han så skulle gøre det LOL-- Han gjorde det så ikke alligevel |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Ons 10 Aug 2011, 08:41 | |
| Så var dét ikke Cody du havde med, han var med garanti sprunget & * LOL* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Ons 10 Aug 2011, 08:55 | |
| Ja, han var hoppet og failet og faldet 3 meter ned imellem 2 betonblokke xD |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Ons 10 Aug 2011, 08:57 | |
| Og stadig ville synes dét havde været fedt * griner* dét er sjove bipersoner vi Finder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Ons 10 Aug 2011, 09:01 | |
| De er nice xD Dejlige mennesker hele bundet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Ons 10 Aug 2011, 09:18 | |
| Jeg tager Cody..så vælger du mellem buttepigen og Butcher...de er begge meget 'gavmilde ' ;) |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Ons 10 Aug 2011, 09:25 | |
| ... Hey Butcher! Kan du se hende derover? Ja ved siden af ham med det dumme udtryk i ansigtet, jeg tror hun har brug for en ny date ! |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Ons 10 Aug 2011, 21:38 | |
| *Cody trækker hurtigere end lynet et lyssværd * "bare rolig Camille, kraften er med os " |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Ons 10 Aug 2011, 23:44 | |
| -.- Kom Cody,cody, cody, kom se ven... Dygtig dreng *Klapper på hovedet* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Tors 11 Aug 2011, 00:43 | |
| *hiver en pakke kiks op a lommen * "Cooody...kom og se hvad Camille har til dig ! |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Tors 11 Aug 2011, 00:49 | |
| *hiver en chokoladebar op* Se Cody! Se hvad jeg har til dig ! |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Tors 11 Aug 2011, 01:05 | |
| *WTF...han spiller jo dirrty * "Cody...to handhunde...dét går ikke, come to mama " |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Tors 11 Aug 2011, 02:07 | |
| Shut it! Busy chicks går bare ikke! |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Tors 11 Aug 2011, 02:17 | |
| *himler med øjnene * Fint, Butcher er med mig hvis dét er dét du vil . * skal sove maaange timer når Butcher taler * |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Tors 11 Aug 2011, 02:18 | |
| Yes main! Tror lige jeg logger lidt, for mig en lur xD |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Tors 11 Aug 2011, 02:21 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 12 Aug 2011, 00:30 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 12 Aug 2011, 00:33 | |
| * smider en kop vand i hovdet på dig * Vågn op Romeo ..og leg med masserne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 12 Aug 2011, 00:40 | |
| |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille | |
| |
|
| |
| Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille | |
|