|
| Gynger tur. Fie^^ | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gynger tur. Fie^^ Ons 21 Sep 2011, 06:39 | |
| Han åbnede øjnene og lod sin pande hvile mod hendes, "Det jeg glad for" han stirrede ind i hendes øjne med sine øjne metalliske grå øjne, der var gnister i farven, det kørte rundt som små dyr. Hans øjnfarve var ikke den samme farve som altid, den var mere grumset end normalt. Hvilket betød noget godt. "Har du stadig den halskæde jeg gav dig?" sprugte han imens han stadig kiggede ind i hendes øjne. Fie havde sikkert glemt alt om den. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gynger tur. Fie^^ Ons 21 Sep 2011, 06:56 | |
| Fie så på ham, og smilede roligt til ham. Hun betragtede hanøjne imens hun bare roligt mærkede duften af ham om sig. Hun bed sig i læben, og nikkede da han spurgte om det med halskæden. "Jeg har den her"sagde hun, og trak den frem fra under hendes t-shirt. "Jeg har haft den på siden du gav mig den"sagde hun, og smilede til ham. Hun pillede kort lidt ved halskæden, men lod den så igen bare hænge urørt om hendes hals. "Jeg er stadig glad for den"sagde hun, og smilede over det. Hun kyssede ham blidt på kinden og smilede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gynger tur. Fie^^ Ons 21 Sep 2011, 07:27 | |
| Han åbnede øjnene og kiggede. Han smilte over at hun stadig havde den og nikkede så da hun viste den til ham, "Det var foreksempel et tegn på at jeg kunne lide dig" sagde han og smilte drenget til hende hvor at hun viste den. "Må jeg lige rejse mig?" spurgte han hende om. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gynger tur. Fie^^ Ons 21 Sep 2011, 08:27 | |
| Fie smilede og nikkede, "Det ved jeg, det var også en grund til at jeg var lidt usikker på om du kunne lide mig"sagde hun stille, og smilede. Hun så på ham, og nikkede kort imens hun rejste sig, og gjorde plads for ham. Hun bed sig blidt i læben, og pillede lidt ved sit hår imens hun roligt betragtede ham. "Hvad skal du?"lød det forsigtigt fra hende imens hun igen bed sig sig i læben, den dårlige vane ville hun nok aldrig slippe for. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gynger tur. Fie^^ Fre 23 Sep 2011, 00:42 | |
| Han rejste sig og så først ind i væggen og så på Fie igen, "Jeg....har brug for at være lidt ude" svarede han og trak på sine skulder, kærligheden var dejlig men han havde brug for lige at være alene en times tid nu. Han smilte til hende og håbede for første gang at hun ikke blev såret over at han ville være sig selv lidt. Men om hun sagde nej eller ja kunne være det samme, han ahvde bare brug for at komme lidt væk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gynger tur. Fie^^ Fre 23 Sep 2011, 03:08 | |
| Fie så på ham, og bed sig blidt i læben. Hun nikkede bare roligt, og så på ham med et lille smil. "Okay"sagde hun bare kort, og satte sig ned igen i sofaen. Hun forstod det faktisk godt, hun kendte følelsen af at bare lige at skulle væk i lidt tid for at få et break. Et lille smil gled over hendes læber imens hun bare roligt så lidt ned i gulvet. Det var en utrolig tanke at hun faktisk var sammen med Demetri, det varmede stadig helt inde i hende, bare ved tanken om Demetri. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gynger tur. Fie^^ Fre 23 Sep 2011, 03:22 | |
| Han nikkede tilbage til hende og begyndte at gå mod døren, "Hey" sagde han så og gik ud af døren.
//out// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gynger tur. Fie^^ Fre 23 Sep 2011, 03:24 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Gynger tur. Fie^^ | |
| |
| | | | Gynger tur. Fie^^ | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|