| Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Fre 09 Sep 2011, 03:28 | |
| "så er vi jo enige" sagde han, "hvorfor jeg vil vide det? som sagt jeg er nysgerrig af natur" han smilede til hende "og du har ret, det rager mig ikke, og du er sjov at snakke med" han lo lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Fre 09 Sep 2011, 04:40 | |
| Azariah sukkede opgivende og fustreret. Hun var virkelig træt af ham. Hun gad ikke mere af ham. "Åbenbart." Hendes stemme var kold. Hun gav endnu et suk fra sig og sagdede. "Okay, vil du snakke så lad os snakke!" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Fre 09 Sep 2011, 07:11 | |
| "ok, kom så med det, hvad er dit problem?" sagde han og kiggede afventende på hende, han var nysgerrig efter at vide, hvad der var skyld i hendes dårlige humør; men også meget tilfreds med sig selv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Fre 09 Sep 2011, 07:13 | |
| Azariah sad og lod som om, at hun tænkte hvorefter hun sagde: "Dem har jeg mange af, hvilke vil du have først?" Et lille flabet smil fandt vej til hendes læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Fre 09 Sep 2011, 20:04 | |
| svaret fik ham til at smile "det betyder ikke noget for mig" sagde han og tændte en smøg med sin hånd, han stak den i munden og tog et sug. så så han afventende på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Fre 09 Sep 2011, 21:32 | |
| Hun sukkede. Hvorfor gik alt dette ud over hende. "Super." Svarede hun træt. "Om mine forældre, er det det du vil vide?" Derefter sad hun i lidt tid og tænkte. Med endnu et suk svarede hun endelig. "Jeg, jeg ved ikke om mine forældre er døde." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Søn 11 Sep 2011, 06:12 | |
| han så overraskede på hende "virkelig? det lyder lidt ... komplicerede? kommer i dårligt ud ad det med hinanden?" spurgte han, nysgerrig efter, hvad der kunne ligge bag dette underlige svar. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Søn 11 Sep 2011, 06:24 | |
| "Ummm well, det er lidt svært at forklare." Hun sukkede stille. Hun ville egentlig ikke snakke om det. Men det kunne hun jo blive lidt nød til. "Jeg ved ikke noget om mine forældre." *Jeg kan ikke huske dem.* tilføjede hun stille i tankerne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Søn 11 Sep 2011, 09:29 | |
| "hvordan kan du ikke vide noget som helst om dine forældre?" spurgte han, nu var han virkelig nysgerrig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Søn 11 Sep 2011, 09:52 | |
| Hun drog et suk og kiggede på ham. Hun satte af med fødderne og gyngede blidt frem og tilbage. "Jeg har ikke nogen minder fra før jeg blev vampyr." Sagde hun kort for hovedet. "Det var lidt som om, at jeg bare vågnede op som vampyr." Hun tog en hårlok og satte om bag det ene øre. "Men jeg ved det ikke helt." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Søn 11 Sep 2011, 11:08 | |
| "underligt ..." sagde han tænktsomt og granskede hende med blikket "er det normalt fo jer? spurgte han derefter nysgerrigt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Søn 11 Sep 2011, 11:17 | |
| "Hmmm." Sagde hun og tænkte faktisk denne gang. Med et svagt smil svarede hun ham. "Ærligtalt, så ved jeg det ikke. Jeg tror ikke at det er normalt for vampyrer, nej." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Søn 11 Sep 2011, 11:42 | |
| "ok ... så det er det, som går dig på? hukommelsestab?" sagde han mntert, nu da han havde fået besvaret de fleste af sine spørgsmål. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Søn 11 Sep 2011, 11:54 | |
| "Ja det vil jeg da tro." Svarede hun. Hun ahdve faktisk ingen idé, for hun havde ikke tænkt over det før nu, men det lød meget sandsynligt. Det var faktisk den mest sandsynlige grund hun kunne finde overhovedet. Hvis der da var andre. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Man 12 Sep 2011, 06:33 | |
| han smilte lidt ad hendes svar, "så du vidste det ikke selv?" spurgte han stadig munter, "så burde jeg vel have en belønning" lo han. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Man 12 Sep 2011, 06:42 | |
| "Eller ikke." Var det eneste hun svarede til hans kommentar. "Måske, måske ikke." "Hvad med dig selv har du slet ikke noget at fortælle om dig selv?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Man 12 Sep 2011, 20:05 | |
| "jef hedder Markus og jeg er 19 år" sagde han med et grin "ellers er der ikke så meget" ihvertfald ikke nogetr, som en fremmed vampyr skal vide tilføjede han for sig selv. "jeg har hørt priserne for psykolog hjælp er ret høje, prøv at tænk på alle de penge jeg har sparet dig". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Tirs 13 Sep 2011, 08:34 | |
| "Hmm." Var vampyrens eneste kommentar til varulvens prøven på, at være sjov. "Betyder det så også at jeg skal sige noget om mig selv? Hmm så meget og alligevel så lidt." Hun sad og stirrede op mod himlen i lidt tid. Hun kunne ikke bestemme sig om hun skulle fortaælle ham noget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Tirs 13 Sep 2011, 19:03 | |
| "dit navn ville være en god start" sagde han med et grin, "og om du har tænkt dig at jage på¨mit område", nu da han havde fundet ud af, hvad han ville vide kom han pludselig i tanke om sin flok og den farer hun muligvis udgjorde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Tirs 13 Sep 2011, 19:48 | |
| "Mit navn er Azariah. Jeg blev varmpyr for omkring hunrede år siden, men ligner en på 18." Svarede hun med stille stemme. Hun havde ikke andet at fortælle. Eller det havde hun faktisk hun ville bare ikke rigtig dele det med ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Ons 14 Sep 2011, 05:14 | |
| "ok" sagde han med et smil "selv har jeg kun være varulv i et par år" han lo lidt "hvordan er det så at leve evigt?"
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Ons 14 Sep 2011, 05:27 | |
| "Hmmm det er lidt forskelligt. Nogle gange er det fedt andre gange kan det være ubehageligt." Hun kunne ikke finde andre ord der beskrev det. Der var simpelthen ikke andre. Men hun gad heller ikke ulejlige sig med at lede efter dem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Ons 14 Sep 2011, 06:08 | |
| "kan jeg forestille mig" sagde han med et lille smil, "så er det altså bedre at være ulv" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Ons 14 Sep 2011, 07:41 | |
| "Hmm ved du hvadjeg tror du tager fejl." Svarede hun med et sukkersødt smil. "Jeg er ked af at være den der fortæller dig det, men.... du tager fejl." Hun kiggede på ham som om, at hun var vildt bedrøvet over at være den der fortalte ham det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // Ons 14 Sep 2011, 22:11 | |
| han smilede "haha ... det er jo ikke mig, som siger jeg ikke altid er tilfreds, personlig kan jeg ikke komme på noget dårligt, ved at være ulv" |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // | |
| |
|
| |
| Silence and now. //Markus "Wolffang"-privat // | |
|