Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 I fred for andre

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 10:00

Hun smilte af ham og lod sin tunge køre over hans læber. Hun nød at mærke hans hænder mod hende og så ham ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 10:17

Han smilede og mødte kort sin tunge med hendes men trak så hovedet lidt væk fra hendes og lagde hende ned, med ham oven på hende, han holdte en hånd ved siden af hendes hovede "Du siger bare vs det bliver for meget" sagde han roligt og kyssede hende fra kinden ned af halsen og ned på hendes bryst også op igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 10:21

Rose bed sig blidt i underlæben og nød egentlig hans læber mod hendes hud. Hun lukkede øjnene på klem og lagde en hånd på hans kind og så ned på ham gennem sine øjenvipper og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 10:26

Han slikkede hende op af halsen og kyssede ind imellem nogle små våde kys, han smilede svagt imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 10:29

Rose så på ham og sukkede glad. Hun kunne lide at blive kysset og slikket på halsen på denne måde. Hun bed sig i underlæben og lagde armene omkring ham og holdt ham ned mod sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 22:25

Dean smilede over hendes glade suk, han slikkede hende vilder op af halsen og kom nu til hende hage, han kyssede hende vådt på hagen, men pressede så sine læber imod hans i et ømt,vådt og lidenskabligt kys..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 01:42

Rose lagde sin ene hånd hen til hans baghoved og holdt ham ind til sig. Hun lukkede øjnene helt i og gengældte kysset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 01:46

Dean vidste ikke om det her var en god ide men han kunne ikke styrer sig, han lagde en hånd på hendes lår han spredste hendes ben lidt ´så han lå imellem hendes ben, han nussede hende op og ned af låret og smilede svagt i kysset og kyssede vider..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 01:51

Hun lagde sine hænder langsomt ned ved hans brystkasse og masserede ham der og trak sine læber væk fra hans og lod dem køre ned til hans hals og kyssede ham der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 01:54

Han smilede og nød det hun gjorder på hans bryst, han nussede hende vider op og ned af låret, og smilede lidt over hendes kys, men han kunne godt lide det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 01:56

Rose knyttede sine hænder ved hans bryst og strøg sin tunge op af hans hals før hun stoppede. Hun så op på hans ansigt med et roligt blik og betragtede ham lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 02:23

Dean åbnede øjne da hun stoppede han kiggede roligt på hende, og smilede blidt til hende, han kyssede hende hurtigt på munden, og smilede så igen til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 02:25

Hun så ham ind i øjnene og sukkede så "Jeg burde ikk gøre det her" hviskede hun og rystede på hovedet af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 02:36

Dean tog hurtigt hendes hånd væk fra hans trøje og sprang nærmest væk fra hende og satte sig på gulvet inde i kirken og sukkede dybt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 02:38

Hun satte sig langsomt op og så på Dean og sukkede. Hun strøg nogle fingre gennem sit hår og lod sit blik gå op i loftet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 02:46

Dean sukkede og stirrede bare ned i gulvet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 02:48

Hun rejste sig langsomt op og så over på Dean. Hun gik over til ham og satte sig over for ham "Det er bare dumt Dean. Det er dumt at have et forhold til en vampyr.." hviskede hun og gemte sit ansigt i sine hænder og sukkede lavmælt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 03:03

Dean nikkede og sukkede dybt "Det er det vel, ellers er det bare mig der er for dum a have et forhold til" han kunne ikke få sig selv til og kigge på ehnde selvom hvor meget han nu gerne ville, så han kiggede bare ned i jordern
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 02:52

Rose så på ham og rystede på hovedet "nej" hviskede hun og lagde armene omkring ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 03:12

Han mærkede hendes arme og følte sig meget svag, han lukkede øjne og sad bare helt stille,
"Hvorfor siger du ja vil jeg må kysse dig, også vil du ikke alligevel," han duftede til hende, hunduftede en lille smule af
Demetri han åbnede hurtigt øjnene op..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 03:14

"Jeg tror bare ikk at det er en god idé. Jeg kan ikke holde styr på mine følelser og jeg ved ikk hvad jeg føler for dig.. Og jeg vil helst ikk såre dig" hviskede hun og holdt bare armene omkring ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 03:25

"Føleser, " han tænkte over odret, han trak svagt på skulderne, men sad så helt stille igen, "Jeg vild ikke have du skal have mange føleser for mig, og jeg vil ikke gører dig mere forvirret, og det med og sårre mig er sket har du gjordert har prøvet det mange gange" han tog hendes arme væk og rejste sig og begyndte og gå ned imod udgangen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 03:27

Rose så efter ham og gik hurtigt op foran ham. Hun satte hænderne i brystet på ham og så alvorligt ind i hans øjne "Hør nu her, Dean.." sagde hun og sukkede da hun egentlig ikk vidste hvad hun skulle sige "Jeg vil bare ikke have at du bliver trist eller sur. Og jeg har ikk lyst til at gå rundt og have skyldfølelse" hun sukkede og lod sit blik gå ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 03:32

Dean stoppede op og kiggede bare ned på hende, han vidste ikke hvad han skulle sige, han fugtede hans underlæbe, "Syndt" sagde han bare, da han var meget svag lige nu og han ikke kunne lide og vise det, han fjerede hende hænder for hans bryst,
"Hvorfor finder du ikke bare Demetri og boller med ham, så glemmer du nok om mig" han gik uden om hende og begyndte og gå igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 03:34

Rose så vredt på ham og gik over og gav ham en hård knytnæve i ansigtet "Hvor vover du!" snerrede hun vredt "Jeg gør ved gud ikk sår'n nogle ting!" hun så vredt ind i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I fred for andre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I fred for andre
Tilbage til toppen 
Side 3 af 19Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19  Næste
 Lignende emner
-
» Fred og ro.
» Fred på engen
» Bjergenes fred
» Brug for en smule fred - Ezekiel
» Stille tur i skovens fred //Duff//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: