Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 I fred for andre

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10 ... 19  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 02:32

"Det gør det vel" sagde han som det eneste
og kigged eikke på hende, men kiggede bare op i lofted han slog ud med armene og lukkede øjne
han mærkede hvor blid luften var her inde og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 13:56

Rose så på Dean og lagde hovedet let på skrå. Hun gik et par skridt over mod ham og lod ikke sit blik gå fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 22:11

"Rose jeg har ikke nogle kæreste mere, men jeg ved jeg ikke vil værer den gamle Dean igen" han satte sig ned på altert og kiggede på hende, og smilede blidt til hende, hun var en ret køn pige..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 22:13

Rose nikkede og så på ham "Det forstår jeg sår'n set godt.. Jeg kunne ikk li den gamle Dean" sagde hun og smilte svagt og strøg nogle fingre gennem sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 22:15

Han smilede til hende og nikkede "Det kan jeg godt forstå du ikke kan" sagde han roligt, han hoppede ned fra altert og gik hen til hande, og smilede til hende, han bar hende op og gik hurtigt hen til altert og satte hende ned, og satte sig ved siden af hende, "Må jeg godt spøgere dig om noget" spugerte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 22:16

Rose så på Dean og nikkede "Det må du da gerne" sagde hun og smilte venligt til ham og så ventende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 22:34

Han smilede roligt og venligt "Jeg ved godt at jeg har vært ond ved dig, men må jeg ikke godt kysse dig" spugerte han med en blid tone, han havde virkelig meget lyst til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 22:37

Rose så lidt overrasket på ham "Har du lyst til at kysse mig? Du har lyst til at kysse en engel?.. Det er noget nyt" mumlede hun og smilte skævt og kløede sig lidt i håret og nikkede så "Okay" hviskede hun og så ham ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 22:39

"Ja jeg har lyst til og kysse dig, Ja jeg er ligeglad hvad du er jeg kan godt lide dig, det er det sikkert" han smilede til hende, og rykkede sig lidt tætter på hende, og kiggede hende dybt i øjne men var nu en halv cm fra hendes læber, da han lukkede øjne og pressede blidt sine læber imod hendes i et kys
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 22:43

Rose slappede fuldstændig af og lukkede øjnene på klem. Hun holdt kysset og kunne mærke en lidt kildrende fornemmelse i maven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 08:26

Han lagde en hånd på hendes lår og nussede hende blidt, han han havde selv en sjov fornæmmelse i kroppen
men han nød det, han smilede svagt i kysset og havde lukket øjne lidt hårder i da hun duftede godt, men han havde ingen planer om at bide hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 08:29

Rose satte sig helt tæt til ham og lukkede øjnene helt i og holdt kysset. Hun lagde sin ene hånd på hans ene kind og nussede ham kærligt der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 08:33

Dean smilede han lagde en arm om hende og lød den anden nusse hendes lår vider,
hans øjne var stadig lukket hårdt i, men da han mærkede hendes hånd på sin kind slappede han lidt mere af, han kyssede vider..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 08:36

Rose tvang sig selv til at tage sine læber væk fra hans, men ikk særlig langt væk. Deres læber var kun 1 eller 2 centimeter fra hinanden. Hun åbnede øjnene "Hvorfor, Dean? Hvorfor vil du kysse mig? En engel som mig?" hviskede hun og lagde sine arme langsomt omkring hans nakke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 08:39

Dean sukkede da han mærkede hun slap kysset, han lagde hænderne på hendes tajle og bar hende
stille op på sit skød, han havde stadig lukket øjne, "Ford jeg synes du er ret sød Rose" sagde han roligt "Ja engle som dig er fantastiske" sagde han roligt og ville ikke kysse hende, vis hun ikke ville
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 08:42

Rose smilte og gjorde ingen indvendinger da han satte hende op på hans skød. Hun holdt sig blidt ind til ham og bed ham først blidt i underlæben og lod så sine læber møde hans igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 08:44

Han smilede svagt og kyssede hende roligt men dog ret ivrigt igen,
han havde hænderne på hendes hofter og lød den ene hånd kører op og ned af hendes sde og smilede svagt i kysset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 08:48

Rose havde lagt sine ben så der var ét ben på hver af Deans sider. Hun holdt kysset i lidt tid, men lod sine læber køre ned til hans hals og kyssede ham kærligt der. Hun lagde sin ene hånd ved hans brystkasse og lod den anden gå op på den anden side af hans hals og strøg sine fingre over den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 08:51

Han lagde hovedet lidt tilbage, så hun havde mere hals og kysse på, han nød meget og det tændte ham, men han prøvede og holde lav profil, han smilede svagt , og nussede hende vder op og ned langs siden, og nød hendes nussen heller hvad man kan kalde det på halsne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 08:54

Hun kyssede ham rundt på halsen og lukkede øjnene i og holdt sig helt ind til ham og nød hans hænder som kørte op og ned af hendes sider.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 09:00

Dean smilede og lød den ene hånd ligge stille og pressede hende blidt ind til sig,

//Skal logge af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 09:04

Rose smilte og kyssede ham kærligt på halsen og lod derefter sin tunge køre langsomt op til hans øre og bed lidt drillende i øreflippen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 09:48

Dean fik et sug i kroppen i det hun slikkede ham op af halsen, han smilede og grinede svagt da hun bed ham i ørert "Frækt" drillede han. men han mente det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 09:51

Rose grinte lavmælt ind i hans øre "Yup" hviskede hun og tog langsomt sit ansigt ud og så på hans ansigt med sine isblå øjne og strøg sine læber mod hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 09:57

Han smilede og nussed hende op og ned af ryggen, og grinede svagt, han begunderd hendes øjne, og bed hende blidt i læben da hun strøg sine læber over hans
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I fred for andre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I fred for andre
Tilbage til toppen 
Side 2 af 19Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10 ... 19  Næste
 Lignende emner
-
» Fred og ro.
» Fred på engen
» Bjergenes fred
» Brug for en smule fred - Ezekiel
» Stille tur i skovens fred //Duff//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: