|
| I fred for andre | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Fre 08 Jan 2010, 03:37 | |
| Han tog så kort til hovedet men lod så sin hånd falde ned, "Jeg vover meget" han kiggede nu meget vredt på hende, hans øjne var svagt røde, "Men hvorfor lyve, jeg ved du har lavet noget med ham, man kan lugte det på dig, men det her viser bare at jeg var bare en måtte du prøvede og sårer" sagde han hårdt og surt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Fre 08 Jan 2010, 03:43 | |
| "Jeg har ikke lavet noget med ham, Dean!" snerrede hun og knyttede hænderne utrolig hårdt sammen "Jeg har ikke lavet noget som kommer i nærheden af hvad vi to har lavet" hun blev ved med at snerre vredt af ham og lod ikk sine isblå øjne forlade hans rødlige øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Fre 08 Jan 2010, 03:48 | |
| Han rystede bare på hovedet af hende, og trak på skulderne "Jeg er også ligeglad med hvad du render og laver" sagde han med sin mørke stemme som var hård og sur, han lagde hænderne i lommerne, "Men håber du har det godt, for det ved jeg at det har jeg ikke og det får jeg heller ikke i langtid" han sukede og kiggede over på altert han gik tilbage og satte sig op på altert.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Fre 08 Jan 2010, 03:50 | |
| Roses blik fulgte ham og hun gik langsomt over mod alteret "Du kan jo ikke være ligeglad eftersom at du er sår'n her. Det virker som om at du ikke er ligeglad med det" sagde hun og lød stadig vred, men snerrede ikke af ham længere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Fre 08 Jan 2010, 03:53 | |
| "Har jeg sagt jeg er ligeglad," spugerte han med en nomal stemme, han kiggede på hende, "Jeg er træt af at alle svigter mig,alle skider på mig, alle bruger mig, jeg er intet værd i denne her verden" imens han sagde alt det her havde han et løfted øjenbryn, og et ansigt udtryg med meget smerte.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Fre 08 Jan 2010, 03:55 | |
| "Jah du sagde at du var ligeglad med hvad jeg render og laver" sagde hun og så på hans ansigt. Det gjorde ondt at se ham sår'n og høre på det som han sagde. Hun sukkede, men kunne ikk lade vær med at være irriteret over ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Fre 08 Jan 2010, 04:01 | |
| "Men det er jo det du vil have jeg skal værer, ligeglad med alt," han kiggede på hende, med to meget triste isblå øjne "Men er det så må jeg jo værer det, jeg må så værer ligeglad med at jeg faktik holdte af dig," han kiggede væk fra hende, "Jeg burde blive ligeglad igen, jeg må blive ligeglad med mine følser" han sukkede "Ligeglad, ligeglad, jeg kan ikke værer ligeglad" han lagde hænderne op foran øjnene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Fre 08 Jan 2010, 04:03 | |
| Hun så på ham og bed sig hårdt i underlæben og kunne ikke holde hans tristhed ud. Hun tog nogle løbende skridt over og lagde armene omkring ham "Ikk vær ligeglad!" hviskede hun og stramte sit greb omkring ham så han ikke bare kunne skubbe hende væk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Fre 08 Jan 2010, 04:13 | |
| Dean vidste ikke om han skulle kramme hende igen, eller om han skulle skubbe hende væk, han lagde stillet sine arm om hende, og lagde sit hovede på hans skulder, "Men hvad vil du have jeg skal værer, hvad skal jeg gører" han lukkede øjne hårdt i.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Fre 08 Jan 2010, 04:16 | |
| "Jeg ved det ikke.." hviskede hun og lukkede øjnene på klem "Bare ikke vær ked af det og ligeglad.. Det klæder dig ikk" sagde hun. Den sidste del var lidt drillende og hun blev ved med at have et stramt greb omkring ham og ville egentlig bare se ham være glad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Fre 08 Jan 2010, 04:20 | |
| "Men hvordan kan man værer glad bår alt går galt" spugerte han og rystede let på hovedet, han lukkede øjne hårdt i
//Skal logge af ses xD |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Fre 08 Jan 2010, 04:22 | |
| Hun vidste ikke svaret på dette spørgsmål. Hun trak sig lidt væk fra Dean, men ikk særlig langt. Hun ville bare se på hans ansigt. Hun lagde sine hænder ved hver sin side af hans ansigt "Jeg ved det ikke Dean. Men jeg vil ikke have at du skal være sår'n her" sagde hun.
// Oka. Sees! ^___^ // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Lør 09 Jan 2010, 08:21 | |
| Han sukkede og kiggede hende i øjne, "Måske skulle jeg bare ikke leve mere, den tænke har jeg haft i hovedet mange gange, tror du vs jeg tager den beslutning om at dø, at det ville hjælpe" spugerte han hende om med to meget bedene øjne.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Lør 09 Jan 2010, 08:24 | |
| Hun kunne mærke tåre trænge på og rystede på hovedet "Nej! Det vil ikk hjælpe noget" sagde hun og så ham dybt ind i øjnene "Det vil ikk hjælpe" hviskede hun "La vær" hun sagde det sidste i et bedende tonefald og kunne mærke varme tåre løbe ned af hendes kinder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Lør 09 Jan 2010, 08:29 | |
| Han sukkede han nussede hende på ryggen og så først hendes tårer han lagde en hånd på hendes kinder og nussede tåreren væk, "Du må ikke græde, jeg siger bare det er måske bare bedst" han nussede hende i hjerter på ryggen, "Pleas ikke græde" han sukkede "Du vil få det meget beder uden mig" sagde han roligt og kyssede hende på panden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Lør 09 Jan 2010, 08:31 | |
| Hun snøftede og tvang sig selv til at lade vær med at græde og rystede på hovedet "Intet vil være bedre uden dig" hviskede hun og så ham ind i øjnene med et bedende og sørgmodigt blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Lør 09 Jan 2010, 08:34 | |
| "Men Rose det er min plan" han bed sig kort i læben, "Du er min engel og jeg vil altid tænke på dig når jeg kommer op ned i helved" sagde han roligt og nussed ehnde vider i hjerter på ryggen og nussede blidt hendes kind, han kyssede hende hurtigt på munden, "Jeg er sikker på at det bliver beder uden mig, denne her verden virker til at der ikke er plads til mig" han bed sig hårdt i læben, men slap den så igen.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Lør 09 Jan 2010, 08:39 | |
| "Nej!" hviskede hun bestemt og lagde sine hænder ved hans brystkasse og tog et greb i hans trøje med sin ene hånd "Du gør det ikk.. Jeg vil aldrig tilgive dig hvis du gør det" sagde hun og lod sin anden hånd stryge ham over hans ene kind og lod så sin pegefinger stryge over hans underlæbe. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Lør 09 Jan 2010, 08:43 | |
| Han kyssede roligt hendes pegefinger, men sagde så, "Du skal heller ikke tilgive mig for jeg kommer jo aldrig tilbage igen" sagde han trist, "Men det er ikke din skyld, denne her tænke har jeg haft længe, men ser du, jeg håbede og jeg mener jeg håbede meget på at du ville mig, men det er også fit at du ikke vil" han sukkede og kiggede hende dybt i øjne, han kørte hånden ind under hendes kjole og nussede hende på ryggen, og den anden hånd nussed hende vider på kinden.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Lør 09 Jan 2010, 08:47 | |
| Hun så ham ind i øjnene og tog et greb i hans trøje med den anden hånd så hun havde fat med begge hænder "Dean.." hviskede hun og trak sit ansigt helt tæt til hans "Hva ska jeg gøre for at du skifter mening?" spurgte hun og ville gøre hvad som helst for at holde ham i live. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Lør 09 Jan 2010, 08:50 | |
| "Jeg ved det ikke rose" sagde han trist, han mærkede hendes ånde imod hans læber og fik et sug igemmen kroppen, "Jeg ved det ikke" hviskede han fortabt, "Men jeg ved bare jeg har flere føleser for dig end du har for mig" han kiggede fra hendes læber til hendes øjne og så hende dybt i øjne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Lør 09 Jan 2010, 08:52 | |
| Hun blev ved med at se ham ind i øjnene med et bedende blik "Jeg vil gøre hvad som helst" hviskede hun og strøg sine læber over hans. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Lør 09 Jan 2010, 08:54 | |
| Han nussede hende stadig i hjerter, "Men du vil jo ikke, Rose du skal jo ikke gører noget du ikke vil" sagde han trist, han havde jo aller mest lyst til og sige som det var, at han var forelsket i hende og hun var den eneste måske en anden også men ellers var hende, hvs hun kom sammen med ham kunne det værer men han var ikke klar til kærste lige nu og her |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Lør 09 Jan 2010, 08:56 | |
| Hun bed sig hårdt i underlæben og kunne mærke flere tåre løbe ned af sine kinder "La vær, Dean" hviskede hun og lagde sit hoved på hans skulder. Hun ville ikke miste ham. Hun ville gøre alt for at få ham til at blive hos hende. Hun lagde armene omkring ham og klemte sig ind til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Lør 09 Jan 2010, 09:01 | |
| Han bar hende op på sit skød og nussede hende på lårne og sukkede dybt, han havde tænken i hovedet, han sang altid sange for sine veninder når de var trist og nu begyndte han og synge for hende for at trøste hende, han nussed hende vide ri hjerter inde under hendes kjole og holdte hende ind til sig, "Rose ville du ikke gerne tag med mig hjem" spugerte han, hun nåde ikke og svare før han sang igen.. https://www.youtube.com/watch?v=kPBzTxZQG5Q&feature=fvst |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: I fred for andre | |
| |
| | | | I fred for andre | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|