Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene, men glad.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 08:11

Eolith lukkede øjnene i og bevægede sig hurtigere. Hans stønnen blev også hurtigere, selvom han prøvede at holde den lidt tilbage, her og nu i starten. "Ah! Hold omkring mig!" Sagde han uden at åbne øjnene. Han rystede lidt på armene af bare nydelse, men tænkte ikke selv over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 08:16

Morgan åbnede ikke øjne og nød det meget, han satte sig så godt op han kunne og tog blidt fat i hans arme. og han nogle få støn fra sig, da han nød det meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 08:20

//Jeg smutter i seng nu//

Eolith klyngede sig ind til ham og fortsatte i samme tempo, mens han prøvede på at komme til det punkt, hvor det ville blive allerbedst for dem begge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 08:29

Morgan smilte og løftede ham op så han kom ud af ham, han satte ham ned igen på alle fire. og vende sig om og satte sig på knæ, han så blidt på hans ryg og førte sig ind i ham
"gad vide om du kan tåle mit tempo" sagde han
og begynde at bevæge hurtigt ind og ud af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 17:47

Eolith nåede ikke at svare, før han allerede begyndte at stønne igen. Han knugede øjnene i da det gjorde ondt, men dog var det lige præcist den smerte, han nød allerbedst. Han greb hurtgt ud efter sengekanten og holdt sig fast for ikke at blive skubbet væk af det hurtige slag, og kom allerede der, efterfulgt af et udmattet støn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 00:48

Morgan fik først nu stønnet ordenligt igennem, han lukkede sine øjne i og blev bare ved med at trække sig ud og ind i ham. han satte sine hænder på siderne af af, og havde stadig tanken i hovedet at han er en pige. han prøvede at holde nogle af sine støn tilbage, men det kunne han ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 02:44

Eolith klemte øjnene i og forsøgte at holde sig stående på de fire, selvom han allerede var tilfredsstillet, og nu helt udkørt. Han kneb øjnene sammen og holdt med knugede hænder fat i sengen. Han stønnede højlydt og havde for længst opgivet at dæmpe det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 02:55

Morgan blev bare ved og forsatte med at stønne, mens han kunne mærke at han snart ville komme. gab vedsig hårdt i læben og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:13

Eolith holdt godt fast og knugede øjnene i. "Skynd dig!" Stønnede han forpustet og var snart ved at briste sammen. Han havde tårer i øjnene, men ikke fordi han var følelsesmæssigt ked af det, men smerten var større end forventet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 22:19

Morgan stoppede og gav et støn fra sig da han kunne mærke han kom, han træk sig stille ud af ham og træk vejret dybt. han rejste sig op og gik hen og tog sit tøj på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 04:02

Eolith kneb øjnene sammen og lagde sig ned på ryggen, og lod sig synge ned i den bløde dyne. Han sukkede forpustet og holdt sine ben samlet, for ikke at blotte det hele.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 16:51

Morgan vende sit om mod Eolith og kørte en hånd igennem sit hår, han gik stille hen til ham i sengen og satte sig ned. han lod nogle fingere køre igennem hans hår, mens han smilte svagt og koldt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 04:23

"Mnh.." Sukkede Eolith og hvilede udmattet øjnene. Han var stadig forpustet, og orkede ikke at sige noget lige nu. *Jeg skulle have stoppet mens legen var god¤.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 01:56

Morgan så ned på ham og grinte lidt, han rejste sig op og gik ud og satte sig i stuen og tog en bog og begynde at læse den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 06:19

*Hmm..* Tænkte han, mens han lyttede efter Morgan. Han skammede sig lidt, men var i det mindste ikke tændt længere. Han rettede sig lidt efter op og så hen på ham. Han rejste sig fra sengen og fandt sine underbukser frem.
Han klædte sig på og gik forsigtigt ind i stuen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 10:00

Morgan så op fra bogen og over mod ham da han så han kom ud
"er du sulten eller nået ?" spurgte han om
og hævede det ene øjebryn og viste ikke hvad han ellers skulle spørge om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 06:25

"Næh. Nej tak" Svarede han, men var nu lidt sulten alligevel, da han ikke havde fået noget at spise længe, udover den varme drik på cafeen, der havde mættet en lille smule. Han så på Morgan, og tænkte på bidet under deres samleje. "Men går også ud fra at du blev mæt?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 22:55

Morgan så over på ham og nikkede, han begynde at grine da han hørte hans sidste ord
"mad kan jeg altid få ned" sagde han
og træk på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 03:51

"Tænkte jeg nok.." mumlede han lavt og gik ud i gangen "Farvel Morgan".Han havde ikke tænkt sig at nyde flere bid, eller dårlige jokes. Han tog sine sko og sin jakke på og åbnede døren op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 07:41

Morgan så efter Eolith og løb hurtigt ud i gangen, han lukkede hurtigt døren og lag sit hoved på skrå og så ned på ham
"hvor skal du hen ?" spurgte han om
og smilte ondt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 23:09

"Hvor jeg skal hen?" Spurgte han og så vredt på ham, da han godt vidste hvad det betød. "Du har selv givet mig lov til at gå flere gange i dag. Jeg gider ikke blive her og blive tappet for blod hele tiden!" Svarede han og flog løs i dørhåndtaget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 21:44

Morgan så på ham og tænkte lidt over det
"hvad nu hvis jeg ikke har lyst til at drikke mere af dit blod ?" spurgte han om
og lag sine arme over kors
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 08:16

"Pff!" Lyd det bare fra Eolith, der rystede på hovedet "Hvad ellers vil du da? Du er jo en kold og ondsindet vampyr, ikke?". Eolith grinte lavt, men bestemt ikke fordi han morede sig længere. "Jeg vil bare gerne hjem til mig selv.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 08:23

Morgan træk på skulderne og hævede det ene øjebryn
"hold nu op" grinte han
og blev bare stående
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 08:26

Eolith holdt op med at grine, da han hørte det fra Morgan. Han så bare på ham og kiggede. "Hvad så? Prøv ikke at bilde mig ind at du vil være min ven eller sådan noget...".
"Det er udelukket" Tilføjede han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene, men glad. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 12 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene, men glad.
Tilbage til toppen 
Side 12 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: