Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene, men glad.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 03:42

Morgan vende sig om mod Eolith og begynde at grine
"hvor meget tror du det kommer til at koste ?" spurgte han om
og gik ud i køkkenet for at hente en øl, han åbnede køleskabet og så hen mod døren og grinte stadig
"vil du havde nået og drikke ?" råbte han
ind til ham og tog en øl frem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 03:54

"Hvordan kan du grine af, at du bare smadrer alt på din vej?" Spurgte han "Og nej. Skal ikke have noget". Han så hen på Morgan og sukkede dybt. "Men jeg er træt..".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 03:59

Morgan svarede ham ikke drak bare hurtigt sin øl og gik ind til ham igen
"det var da dig der tænde på at jeg smadre den mur" sagde han
og gik hen og satte sig i sofa'en og hævede det ene øjenbryn
"så du vil i seng eller ?" spurgte han om
og lag sine arme over kors da han ikke var sikker på hvor han ville hen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 04:06

Eolith fulgte ham med blikket, hen til sofaen. "Det aftænder mig ligsom, at du ikke engang kan få den op" Lo han irriteret og rejste sig op, før Morgan fik sat sig ned igen "Nej. Jeg vil såmænd bare gerne hjem".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 04:11

Morgan rejste sig op og greb ham rundt om halsen
"sjovt at lege med døden" snerrede han
og åbnede sit slips langsomt, uden at se på ham og uden at slippe grebet om hans hals
"du skal ingen steder" snerrede han
og smed sit slips i sofa'en
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 04:25

"Nng!" Vrissede han, da Morgan pludselig holdt om hans hals. Han tog fat i hans hånd og prøvede at tage den væk "N-nej.. hold nu op". Han kneb øjnene lidt sammen, da taget omkring hans hals var ret hårdt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 04:29

Morgan hørte ikke på ham, han gik bare om bag ham og lod sin ene hånd glide op under hans trøje. han bed ham let i øret og smilte lidt
"du skal ingensteder, det var dig der ville havde sex med mig" hviskede han
og slap taget om hans hals og lod den glide ned til hans bukser, han åbnede dem så godt han kunne med en hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 04:33

Eolith skiftede hurtigt opmærksomhed ned til hans hånd, der gled op under hans trøje. Hans ansigtsudtryk ændrede sig fra at være fred til lidt mere øm. Han havde skam alt andet end noget imod at have sex med ham, også selvom han var småvred på ham, efter at have truet ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 04:38

Morgan vende ham hurtigt om og hev ham ind til sig, han kyssede ham en enkel gang på halsen inden han bed sig fast. han tog fat i hans lår og løftede ham op og begynde at gå ind mod soveværelset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 04:51

Eolith mærkede tænderne og hostede et støn frem. Han spørrede øjnene forskrækket op og så ned på ham. *Nej! Hvad er det han gør!?* Tænkte han i chok og bevægede sig lidt, men stoppede hurtigt, da det gjorde ondt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 04:58

Morgan sugede stille hans blod og lag ham ned i sin store seng og lag sig over ham, han åbnede sine bukser og tog derefter fat i hans og hev dem langsomt ned. derefter slap han hans hals og begynde at åbne sin skjorte og tog den af og lod den falde ned på gulvet, han lod derefter sine hænder glide ind under hans trøje
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 05:03

Eolith tog sig til halsen og skar en ynkelig grimasse. "Du sagde du ikke ville drikke mit blod!" Hyklede han, og vidste ikke selv om han var vred eller bange. Han havde ikke spor lyst til at have sex med ham længere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 05:10

"rigtigt nok,, men at drikke blod tænder mig.. og det har jeg sådan set lidt brug for lige nu" sagde han
han lag sin ene hånd mellem hans ben og nussede den blidt, han bed sig hårdt i læben uden at se op på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 05:14

"Stop det!" Råbte han så snart han kunne mærke at han blev mere tændt. Han ville ikke miste mere blod end han allerede havde gjort "Jeg vil ikke have det. Det var ikke dét jeg bad om!". Han samlede sine ben, selvom han klemte Morgans hånd af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 05:54

"du bad om sex,, og det er det du får.. jeg bider dig ikke mere" snerrede han
Morgan rystede på hovedet og spredte blidt hans ben og hev hans boxer af og lod dem falde ned på gulvet, så rejste han sig stille op og tog sine egne bukser og boxer af og så på ham. han satte sig på sengen igen og kravlede hen til ham, han lod sine fingere glide fra hans fødder og op til hans hals. han løftede hans hoved lidt op og kyssede ham vådt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 06:14

//Sorry, skulle lige spise//

Eolith rumsterede kort i protest, da han kyssede ham, men gav hurtigt efter, da han tænkte nærmere over at han ikke ville bide ham mere. Han åbnede munden lidt, og spillede lid med, med tungen. *Hvor er jeg liderlig..* Tænkte han genstridigt for sig selv.
Han holdt sig stadig for halsen, da han endnu ikke vidste, om han blødte eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 06:30

Morgan hev ham blidt over sig, så han lå oven på Morgan. Morgan nussede ham blidt på lårene og blev bare ved med at kysse ham
"jeg blev jo nød til det for at blive tændt" hviskede han
og blev bare ved med at kysse ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 06:35

Eolith kom ovenpå, og han så nu ned på Morgan. Han så lidt på sin håndflade, hvor han blødte en smule. Selvom det ikke så ud af meget, brød han sig ikke om tanken. "Gør det aldrig igen!" Sagde han og så pirret ned på ham "Jeg er ikke en eller anden ting... Det her blod er altså min livsvæske".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 06:50

Morgan så koldt op på ham og rystede på hovedet, han tog sin egen hånd op til sin mund og brugte sin ene hugtand til at få sin arm til at bløde
"du må godt få nået af mit" sagde han
og tog sit håndled op til hans mund, og smilte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 06:58

Eolith rystede hurtigt på hovedet, tog i hans håndled og lagde armen ned i sengen. "Nej!" Sagde han og væmmedes ved blodet. Selvfølgelig ville han ikke drikke hans blod!?
Han sukkede og så ned ad Morgan. Han lukkede pirret sine øjne i og kørte hænderne i stedet op ad hans stærke mave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 07:12

"ej skal nok være sød" sagde han
og så hen på hans hænder, han tog sit håndled til sin mund og begynde at suge sit blod. han nussede ham på kinden med den anden hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 07:22

Eolith sukkede stille og fjernede hans hånd fra sit ansigt og kyssede ham forsigtigt på munden, uden at få blod i sin egen mund. Han lagde sin krop tættere mod hans og spredte sine ben mere. "Kom.. Ind i mig?" Sagde han, og havde ikke tænkt sig at stoppe på grund af deres samtale.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 07:35

Morgan så på ham med store øjne, han lukkede sine øjne hårdt i og bed sig i læben. og førte sig stille op i ham, han gav et lille støn fra sig og prøvede at for at tænke på at han var en pige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 08:01

Han gav et lettet støn fra sig. Forsigtigt bevægede han sig igang og satte sig bedre op, og med hænderne mod Morgans bryst. Han så ned på ham, mens han bevægede sig en en mere glidende bevægelse end før, og mens han begyndte at stønne svagt ud af munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 08:06

han bed sig i læben og stønnede lidt
"hurtigere" hviskede han
og lod sine hænde være lukkede, han lag blidt sine hænder på hans
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene, men glad. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 11 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene, men glad.
Tilbage til toppen 
Side 11 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: