|
| A wedding // Tristan// | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Fre 02 Dec 2011, 17:35 | |
| Han gøs hurtigt og prøvede at køre sine tanker væk fra Zaela, hun havde været noget for sig selv. "God ide, jeg prøver selv at fortrænge det lidt.." Svarede han og kiggede hen på tv'et. Det var slukket nu. Hun måtte have slukket det da hun stod op. Camille bevægede sig i bad og han selv blev frædig med morgenmaden uden rigtig at sige eller gøre noget, men hvorfor skulle han også det når han var alene? Da han blev færdig trak han ud af denne grimme t-shirt og tog sin skjorte på igen. Den gik an indtil han kunne komme hjem og skifte.. Camille kom ud igen og han sendte hende et hurtigt smil. "Nå, altså jeg tager ud for at hente nogle personlige egendele ved Sakref... Så jeg smutter nu, medmindre du vil med?" Sagde han så og rejste sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Lør 03 Dec 2011, 04:38 | |
| Ville med ? Yup...DÉT ville hun mægtig gerne, men hun havde en idé om at dét kunne virke bare en lille smule...påtrængende og hun ønskede på ingen måde at hænge over ham, bare fordi de havde...bare fordi at, bare fordi! Derfor svarede hun ham " Jeg er nok nød til at springe over med det, havde tænkt mig at skulle ordne en hel masse vaske tøj i dag, hvilke ikke var helt løgn.Hendes vasketøjskurv lignede en cola der var brust over. "Så mon ikke bare vi hver i sær skal få ordnet de praktiske ting i dag, og har du lyst kan du jo altid sende en sms og lade mig vide om du er blevet installeret i din gamle lejlighed ,eller om Zaela har nægtet at lade dig gå " sagde hun og fik et glimt af morskab i øjet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Lør 03 Dec 2011, 05:30 | |
| Han trak lidt på smilebåndet og kunne ikke helt skjule et flig af skuffelse, men han regnede ikke med at hun ville se det. "Well then... Too bad... Men fair. Jeg må så hellere tage at smutte hjemad. Tak fordi jeg måtte overnatte her" Svarede han og begyndte at gå imod døren for at få sko på. Det var nok også bedst at hun ikke tog med.. Måske blev dte ikke så ... kønt.. "Jeg håber mest af alt at undgå hende.." Han skar en grimasse ved tanken om Zaela... Hun havde været virkelig... Ubehagelig..
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Lør 03 Dec 2011, 05:55 | |
| Camille fulgte efter ham ud i hendes entré. Imens han tog sko på, fiskede hun hans blå dynejakke ned af knagen og holdte ud mod ham. "Anytime you need a place eller bare lidt ly for regnen....du ved du altid er velkommen " bekendtgjorde hun med et lille smil. Hun løste døren op og bemærkede hun næsten allerede åbnede ham og studsede lige en kende over dét. * pas nu lige lidt på med det du * fløj gennem hendes hoved, som hun åbnede døren. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Lør 03 Dec 2011, 06:18 | |
| "I know... Og tro mig, jeg tager dig på ordet" Svarede han kækt og tog imod sin jakke. Han trak den hurtigt om sig og rettede på den. Dejlig varm... "Så ja.. Jeg smider en sms før eller siden - regn med det" Sagde han så og lænede sig frem for at give hende et blødt kys på munden og trak sig så væk igen. "Vi ses.." Mumlede han og svang døren i efter sig. Han stoppede kort op foran døren og kiggede tilbage. Så rystede han på hovedet og skyndte sig ned imod motorcyklen igen. En snurrende fornemmelse i hovedet og en suen i maven.
//Out~~// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Lør 03 Dec 2011, 06:24 | |
| Hun kyssede ham igen, hurtigt og blidt og sendte ham afsted med et " god arbejdslyst " lukkede herefter døren og blev stående et minuts tid op ad den. Bare lige for at løbe igennem den forgående aften og alt der havde hørt med. Med et tilfreds udtryk og en god fornemmelse i kroppen ,gik hun over til sin vasketøjs kurv, stirrede på bunken og tænkte * Camille du VED virkelig ikke hvad der er godt for dig ...come on...vasketøj Istedet for...ham? * Hun rystede på hovedet og gik ellers i gang.
// Out// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Lør 03 Dec 2011, 06:29 | |
| //Har du lagt mærke til mine ~~~~ karma out'ere ? :D // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Lør 03 Dec 2011, 06:32 | |
| I have ;) Logger om 15...
Er måske på senere som skrevet til dig hvis du kan huske et par timer tilbage ;) |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Lør 03 Dec 2011, 06:36 | |
| Ja okay :D Jeg går nok i seng ved 23 tiden... arbejdet kalder imorgen tidlig ... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Lør 03 Dec 2011, 06:40 | |
| Dét okay, ingen forventer du sidder hengivent med bankende hjerte og næsen fladmast mod skærmen , bare for en flig af min tid...selvom tanken har sin charme ;) |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Lør 03 Dec 2011, 06:58 | |
| Modsat Abbie, så er jeg ikke ligefrem den store tøffelhelt dear ;) |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Lør 03 Dec 2011, 07:36 | |
| * julegave idé...tøffler :)* Virkelig ikke...kæmpe chock hon' ;) |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Lør 03 Dec 2011, 07:41 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Lør 03 Dec 2011, 07:52 | |
| Wow stalker Castle ? xD
Camille: urg.... -.- |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Lør 03 Dec 2011, 07:53 | |
| Well... this is my first time I read others topic, and you were right tristan, I did learn something by reading this one... I learned that my trust must be reorganized |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Lør 03 Dec 2011, 07:54 | |
| Det skal jeg ikke kunne sige... So, what made you reorganize? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Lør 03 Dec 2011, 07:55 | |
| Og hvorfor skulle den dog dét Castle ? Skuffer vi ? ;) |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Lør 03 Dec 2011, 07:56 | |
| Det tror jeg vi gør... :/ |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Lør 03 Dec 2011, 07:58 | |
| Dét kommer jo an på ens forventninger , eh ? * teasing* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Lør 03 Dec 2011, 07:59 | |
| Indrøm lige at det første indlæg jeg lavede i dette emne ! Det var nice ! xD |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Lør 03 Dec 2011, 08:01 | |
| * stryger dig over håret....* Dét var real nice, dygtig dreng ;) |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Lør 03 Dec 2011, 08:02 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Lør 03 Dec 2011, 08:04 | |
| skuffer?, ja lidt.. men jeg overlever sku nok.. jeg sletter bare noget personlig respekt, og går iseng.. sov godt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Lør 03 Dec 2011, 08:05 | |
| Rolig Castle.. Nu var det jo ikke det mest aktionfyldte emne vi havde gang i :P |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Lør 03 Dec 2011, 08:08 | |
| Jeg syntes emnet var godt, real nice, jeg sletter en mere mental respekt.. nåh.. må heller smutte, som sagt sov godt i 2. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// | |
| |
| | | | A wedding // Tristan// | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|