|
| A wedding // Tristan// | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Ons 30 Nov 2011, 10:21 | |
| Dét var rimeligt formelt, men dog ikke mere end dét på sin vis var passende. Hun trak hånden til sig og besluttede at ville skifte til noget andet end kjolen hun havde på. "oh no....dén film? Ja...dét jo lige dig " forsøgte hun ikke at give ham dén lange ende af tråden, men noget sagde hende at han allerede havde fat i dén. Hun gik ind og lukkede døren til soveværelset og fik skiftet outfit til nogle sorte sweatpants og en tilsvarende tanktoo, meget mere afslappende. Så snuppede hun et par cola med ind og så afventende på Tristan. " movie night , cool "
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Ons 30 Nov 2011, 10:26 | |
| "Ja for det er nemmelig mig der ejer den" Drillede han og viftede med den i hånden. Da hun smuttede ind i soveværelset - formodentlig for at skifte, satte han dvd'en på og satte sig op i sofaen. Hun så mere afslappet ud da hun kom tilbage... Og heldigvis for hende, havde hun ikke en t-shirt på af samme kaliber som hans. "Ja... Nu ser vi hvor længe jeg holder mig vågen.." Svarede han med et dovent smil og strakte sig. Bare den stille intro af noget der løs som en tværfløjte synes at være svær at holde sig vågen til.
//SÅ går jeg i seng// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Ons 30 Nov 2011, 10:34 | |
| "falde i søvn og gå glip af min...spændende reaktion på netop denne film?" sagde hun lettere ironisk og fik sat sig fint tilrette på sofaen , godt stablet op mellem puder og dynen. Gosh....hvor var dét afslappende og virkelig hyggeligt. Som døgnet havde fået flere timer, hvad var komplet umuligt, med dét var mest fordi hun havde forventet at han bare var smuttet hjem.Men ind imellem blev man overrasket...positivt...og dét skulle man nyde. Så dét var eksakt hvad hun gjore, ved siden af ham imens Titanic gled frem over skærmen og dét karakteristiske lydspor fra filmen fyldet stuen.
// glemte lige at skrive : godnat :) // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Ons 30 Nov 2011, 18:08 | |
| Han kunne allerede mærke hvordan han ikke ville holde sig vågen igennem filmen. Han fornemmede endda hvordan han knap nok ikke klare sig igennem de første par scener. Det var det med at komme ordenligt ned at side og alt det. Han sad ubekvemt med armen og svingede den istedet for over sofaens ryglæn og bagved Camille. Der gik ikke mange minutter efter det før han kunne mærke sine øjenlåg blive tunge og meget trætte og 'bum' så sov han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Ons 30 Nov 2011, 23:07 | |
| Han faldt i søvn og dette præsenterede en helt ny mulighed for Camille. Og da hun var nysgerrig af natur og nu ikke underlagt regler for god opførelse , rykkede hun lidt tættere på ham. Hendes fingerspidserne lagde sig på hans overlæbe og flugtede den blidt, kun med tilpas pressure til dét ikke ville udløse en kilden og risikerer at vække ham. Bagefter flugtede den hans kæbe , op hen over kinden og sluttede af med et par strøg over øjenbrynet. Handlingen betød, hjalp hende gøre dét lidt mere ...virkeligt...at han faktisk sad her...og ikke var væk om et øjeblik. Hun skiftede lydløst stilling, satte hendes læber mod hans og efter et hurtigt kys, hviskede hun godnat. Dynen blev stoppet mere omkring ham og som en killing der kan snige sig ind på en uden man opdager dét, fik hun gelejdet sig tættere på, tæt nok til lige at hvile hovedet ved hans skulder. Hendes åndedrag blev roligt og hun så tilgængel videre på filmen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Tors 01 Dec 2011, 03:45 | |
| Tristan mærkede intet. Han var allerede langt væk i drømmeland. En enkelt gang rynkede han brynene og mumlede noget uforståeligt.. Han drømte nu.. Langt væk på en gade et sted.. Der var mennesker over alt, nogen han kendte og nogen han ikke kendte , de var over det hele. Han havde ondt.. Det sved i hans arm og da han kiggede ned var den dækket af et sitrende blåt lyn. Han kiggede panikslagen rundt kun for at finde at folk pegede og kiggede underligt. Nogle dusørjæger kollegaer viskede uforståeligt til hinanden og gik tættere på. Han baskede ferbrilsk med armen og prøvede at få lynet til at stoppe, men det spredte sig bare mere... Et øjeblik havde han næsten lyst til at bruge det imod dem da de kom tættere på, men han lod vær. "Narj.. Jeg er ikke... ikke som det ser ud til...." Mumlede han i søvne og bakkede bagud i drømmen. Han følte sig fanget og afsløret.. Et sted i mængden kunne han se sin bedstefar med et skuffet blik, så slog han øjnene op igen. Hans vejrtrækning var steget ganske lidt da han fandt sine sanser igen.. Filmen var stadig i gang... Lige nu var en eller anden rødhåret kvinde ved at hugge en mand ud af et par håndjern. Begge med vand til knæene. Han så ned på Camille.. Sov hun? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Tors 01 Dec 2011, 04:47 | |
| Hun var døset hen, bare en lille smule, og reagerede derfor straks på da han synes at sove mere urolig. Hun ville gerne have set hvad der kunne give ham bekymret drømme, men med dét job han havde var der materiale nok at plukke fra, alene der. Hun fik sat sig lidt op , efter at have hængt lidt op af ham, og så han havde øjnene wide open. "Hey..bad dream ?" spurgte hun i en mild tone , og så op på ham. Måske havde han flere spekulationer, end han gav udtryk for, eller var dét hende der stillede de forkerte spørgsmål så hun ikke fik de vigtige svar. Hun så græskende på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Tors 01 Dec 2011, 05:02 | |
| Han rykkede lidt uroligt på sig. Stadig lidt chokeret. Det havde ikke været første gang med en lignende drøm.. Men i det mindste havde Camille ikke været med i den denne gang.. Han kiggede ned på hende igen og kørte en hånd igennem hendes hår og gned en lok om bag ved hendes øre. "Øhm.. Ja...Tror jeg, har helt glemt hvad den handlede om" Løj han og tvang et smil frem. Han lod sin ene arm løbe rundt om hendes talje og trak på skulderene. Han tog sig til hovedet med den frie hånd og rodede i noget pandehår. Han havde troet at han var ovre sin familie sådan, bare begyndt at ignorere det, men en gang imellem kom ser sådan en drøm alligevel. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Tors 01 Dec 2011, 05:18 | |
| Hun nød hans lille gestus med hånden, dét virkede....kærligt . Men dét var ikke helt nok , heller ikke da han lagde en arm om livet på hende ,hvilke fik hende til at rykke lidt tættere på ham igen, men dét var stadig ikke nok til at aflede hende fra drømmen. "virkelig ...du har glemt dét allerede ? Dét var hurtigt ." Sagde hun en smule mistænksom, men hun havde intet at bakke den mistanke op med så med mindre han bed på krogen nu, måtte hun lade dét ligge. Hun hengav sig istedetw til den tætte og afslappet stemning der var mellem dem , og følelsen af at endelig gøre noget rigtigt i sit liv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Tors 01 Dec 2011, 05:37 | |
| Han smilede anerkendene og svarede hurtigt. "Tja, du ved ... Sådan noget forsvinder lynhurtigt.." Prøvede han og håbede hun ville droppe emnet. Filmen var gledet over i en eller anden tudescene med tværfløjte i baggrunden igen. Han lagde hovedet tilbage og trak hende lidt tættere på. Måske skulle han bare sove igen? "Den film var meget kedeligere end forventet.." Mumlede han og overvejede hvor meget klokken var ved at være. Han lukkede langsomt øjnene igen, men sov ikke endnu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Tors 01 Dec 2011, 05:45 | |
| "det...kan...de gøre ja " afsluttede hun, overbevist var hun ikke, men klokken var mange og dét var ikke tid til samtaler af den slags når han ikke selv ønskede dem, så derfor tav hun. Lidt tættere på blev hun trukket, og sad nu pænt tæt op af ham.Så tæt at den ene arm ,lå presset på en behagelig måde mellem dem og den anden passede gibraltar til at lægge tværs over ham , med hånden på hans bryst. Hun sad stille som en mus og nød musikken og den søde scene.Hun kunne ikke have ønsket sig en bedre aften og sukkede af ren og skær tilfredsstillelse. "hmm....dét er.... hyggeligt" meddelte hun ud i luften . |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Tors 01 Dec 2011, 06:09 | |
| Han lå behageligt i en tilstand imellem vågen og søvn. Kun lige akkurat vågen nok til at fange det hun sagde og svare med et dovent: "Mmnn.." Han var lukket ned for natten og lå nu egentlig bare og ventede på at det sidste af filmen sluttede, så ville dens musik og stemmer ikke stoppe ham fra at sove helt. Selvom han knap nok var ved bevidsthed så smilede han stadig. For en gangs skyld så kunne han prøve at gøre noget rigtigt uden at springe over hvor gæret var lavest eller uden at give op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Tors 01 Dec 2011, 06:31 | |
| Om hun fik slutningen med ? Desværre ikke, lige inden var hun faldet tungt i søvn op af Tristan til lyden af hans hjerte slag. Hun sov i en drømmeløs søvn, forstået sådan at da morgen solen ramte hendes stuevindue og kildede hendes øjne, var klokken omkring 10 den følgende formiddag. Hun så på Tristan der stadig sov, og listede stille ud i køkkenet , for at lave noget morgen mad klar. Lidt ristetbrød, ost og marmelade stod klar. Og duften af kaffe der var frisk hang i luften. Nu var dét bare syvsoveren hun manglede vågnede op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Tors 01 Dec 2011, 08:19 | |
| Tristan sov godt resten af natten. Han havde slået alle tanker om familie og evne ud af hovedet og sov bare.. Selvom der var rimelig lidt plads i en sofa for to personer så synes han ikke at ænse det. Tristan begyndte lidt røre på sig da duften af kaffe begynde at sprede sig. Han sov stadig da han mumlede noget i stil med. "Kaffebønnefarm" Og trillede ned på gulvet med et 'bumb'. Så vågnede han. Kiggede op i loftet og satte sig så op. Det tog et par sekunder at huske hvor han var også gik det op for ham at han var hos Camille og at hun var væk. Nok ude i køkkenet. "Auch.." Mumlede han af faldet fra sofaen og satte sig op i den igen. Han rystede en gang på hovedet for at vågne ordenligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Tors 01 Dec 2011, 08:29 | |
| " jamen dog..sikke en brat opvågning " sagde hun muntert da hun stod i døråbningen, med en bakke i hænderne. "du er vel ikke kommet noget til ?" forsatte hun leende og gik ind for at placerer bakken på bordet. " godmorgen " sagde hun og satte sig i sofaen. Dét virkede bare lidt underligt at sidde her med ham til morgenmad.underligt, men på den gode måde. Mon hun nogensinde ville blive helt afslappet sammen med en fyr ? * selvfølgelig, du gør fremskrit hele tiden, bare ...slap af * fortalte hun sig selv imens hun skænkede kaffe og rakte ham Darth Vader kruset. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Tors 01 Dec 2011, 08:35 | |
| Han kiggede rundt for at se hende i døråbningen og nikkede så. "Ja ja, det er standard .. det eneste der rigtigt kan få mig op...Godmorgen" Smilede han.. Han betragtede Darth Vader kruset og tog det helt op til ansigtet for at få et godt kig. "Det er sjovt, jeg havde engang en drøm hvori jeg drak kaffe med Darth Vader.. Og han viste mig sit nye rumskib" Sagde han så og tågede lidt inden han satte kruset ned. Hans hjerne var stadig søvnig alligevel... "Så... Fik du sovet?" Spurgte han til sidst og strakte sig.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Tors 01 Dec 2011, 08:40 | |
| "wow..kaffe med Vader...wickeeed " indrømmede hun. Selv ville hun elske en kamp med Darth Maul, han var virkelig awsome, dét ville dog være helt iorden kun at drømme om den. "Jeg har sovet strålende , tak...du udgør en herlig hovedpude " beamede hun og tog selv et mere neutralt krus med noget mønster af en slags. "Hvad er så din plan i dag ? " . Hun anede faktisk ikke om han burde være på job eller om han havde fri.Han havde jo ikke helt almindelige 7-15 arbejdstimer den fyr. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Tors 01 Dec 2011, 08:46 | |
| "Jeg ved det , jeg er nu generelt herlig" Drillede han og løftede kækt et øjenbryn. Faktisk havde han ingen planer for idag.. Andet end at han ville flytte nogle ting far Sakref og ud til hans egen lejlighed igen. Så skulle han bare låne en bil.. Heldigvis var hans nye stilling udtænkt så smart at han faktisk helt selv bestemte sine arbejdstider, der var bare visse ting der skulle nå at laves, eller hvis der var brug for ham så skulle han også møde.. "Småting.. Ikke noget specielt vigtigt som sådan... Jeg vælger at tage fri idag, fra arbejde altså" Sagde han så og tog noget kaffe fra Darth Vader krusset. Det var stadig lidt for varmt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Tors 01 Dec 2011, 08:54 | |
| Man måtte jo beundre dét , selv så tidligt om morgenen kunne han være cocky og kvik. "ok..fri...dét jo herligt, var helt bekymret over om vi havde sovet over os." . Hun tænkte på muligheden for at holde lidt fast i ham igen i dag, men på den anden side....hun ville ikke virke anmasende.Hun kunne ikke selv lide folk der var dét. Så hun ville ikke spørge ham, blev hun enig med sig selv om, selv om hun måske missede en god mulighed for at være sammen med ham. Hun tog noget syltetøj på et stykke brød og bed i dét, imens hun håbede hun ikke ville fortryde sin beslutning inden længe. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Tors 01 Dec 2011, 09:11 | |
| Han rystede på hovedet og begyndte også at tage noget syltetøj på noget brød. "Nej da... Det eneste jeg skulle idag var faktisk at hente nogle personlige egendele fra Sakrefs borg" Fortsatte han og bed i brødet. Han kunne ikke huske at han havde fået mad siden bryllupskagen.. Som han ikke fik meget af heller... "Men det har jeg hele dagen til..." Han ville helst gøre det når Sakref ikke var der... Og Sakref kom ikke hjem lige i denne uge så der kunne han nå at komme ud og få en flyttebil til at hente sine ting.. Den skulle nok bare lejes ulvoligt.. Ikke mange flyttebiler ville ud midt i skoven til en ukendt borg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Tors 01 Dec 2011, 17:15 | |
| Ja, der var måske lige at trække den langt nok at han som leder var under oplæring hos en dæmon. Mon hans oplæring havde været enden nær alligevel? Han synes hurtigere og stærkere, og så var der jo hele lyn og strøm tingen. Men det var klart den rigtige beslutning, ellers ville der komme problemer ud af dét senere, tænkte hun. Hendes læber bredte sig i et listigt smil. "sig mig, har du talt med Sakref omkring dét her , eller bliver dét en dum erfaring når han kommer hjem ? Jeg tænker, dét jo nok ikke lige ham man ønsker at pisse af ?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Tors 01 Dec 2011, 21:13 | |
| Tristan smilede nervøst og kiggede sig omkring. "Altså..Tja...Jeg har ikke ligefrem" Begyndte han, men sukkede opgivende lidt efter og indrømmede det bare. "Dum erfaring når han kommer hjem... Jeg efterlader ham en note eller noget.." Sagde han så og tænkte på hvor galt det kunne gåå.. Det var jo begrænset hvor meget Sakref alligevel kunne lære ham mere... "Jeg håber han tager det godt ... Ellers må jeg jo tage den til den tid.." Afsluttede han og tog sig til hovedet. Det blev ikke fedt når Sakref kom hjem igen.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Tors 01 Dec 2011, 22:04 | |
| Hun så p ham et øjeblik, uden at sige noget. Men hun kunne bare ikke holde dét inde ...så derfor "Altsår, m Jeg må sige at du lever livet on the edge, higer efter adrenalin kick....dét er modigt af dig.Men bare rolig ...jeg skal nok passe på dig, at han ikke får fingrene i dig " selv om der var alvor i dét, var dét fristende ikke at drille ham lidt.Hun var helt sikker på at tanken om han skulle stå under hendes beskyttelse ikke ville tiltale ham dét mindste. Så derfor blev hendes smil lidt større.Dét var bare sjovt, når der var mulighed for at drille...bare lidt. Hun trak benene op i sofaen, og overvejede et lyn bad , når hun havde tømt koppen med kaffe. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Fre 02 Dec 2011, 09:05 | |
| Han grinede lidt 'hehe sjovt -not' agtigt. "Dig beskytte mig? Du skulle bare vide!" Gav han igen og folede armene over kors. Ideen virkede absurd, men måske en dag det rent faktisk ville lykkedes hende at redde ham. *Nej nu må jeg le...* Tænkte han til sig selv og bed sig i læben for ikke at gøre det. "Jeg tror ikke han vil ænse at en lærling er væk alligevel... Også hende hans 'datter'.. Hun skræmte mig" Fortsatte han og rystede skeptisk på hovedet. Flere gange havde han måtte skubbe hende helt væk fordi hun blev for nærgående og ... Tja... slutty... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// Fre 02 Dec 2011, 17:24 | |
| Hun sukkede mageligt, altid var dét dejligt når maddingen blev spist. Så gled samtalen over på Sakref , og Camille blev mere iagtsom. " ja, jeg kender hende øh...udmærket , men dét er meget længe siden jeg har set Zaela " sagde hun og begravede den mentale kasse med minderne herom langt væk i hendes bevidsthed.Dét møde havde ikke været så...vellykket. ". Ja, jeg undlader at spekulerer på den del af din træning " sagde hun med ironien flydende ud sammen med sætningen. "Nå ..mens du spiser færdigt, vil jeg lige have noget vand i hovedet. Hun smuttede i bad, redt hår og bare lidt mascara på vipperne. En sort figursyet sweatshirt med lommer foran og nogle sorte gamache blev trukket på. Intet fancy der Hun kom igen...klar til næste trin.af dagen altsår. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: A wedding // Tristan// | |
| |
| | | | A wedding // Tristan// | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|