Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Diskoteket-Camille

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 21:45

Sted: Diskotek
Tid: 18.00
Omgivelser: Folk er langsomt begyndt at drikke inde på Diskoteket og festen starter langsomt med masser af musik & dans

Solen Sænker sig Langsomt over Horisonten..
Væsner dukker frem for at more sig på diskoteket...
Langtsomt bevægelser fra mennesker inde på diskoteket for at havde sig en god tid og for at ''male byen rød''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 22:19

Camille var måske mere blue end hun var rød.
På jobbet i dag, havde hun fejlet i at redde livet på en enlig mor til to børn, og da arbejdsdagen var slut var hun havnet i en bobbel af selvbebrejdelse over ikke at være dygtigere og gråden , den lyd af rendyrket sorg, smerte og frustration der kom fra de to børn, synes ikke at ville forlade Camilles hoved.
Hun var kommet hjem og da Samuel hendes mere eller mindre faste husgæst for tiden, ikke var hjemme havde hun smidt en note til ham...

Hey Sam,

Går på klub, trænger til en drink.
Skod dag.
Feel free to join, when you come Home.

Camille.

Så havde hun skiftet til en sort tækkelig kjole, knæ længde og lange ærmer
Dét eneste fikse var ryggen, den var der stort set ikke.Kun nogle kæder holdt den på plads.
Sorte sko med lidt hæl til de sorte strømper.
Hun lod håret hænge løst, mest for at dække over hendes ar på halsen, da et tørklæde ville se uamindeligt ånssvagt ud til den kjole.

Afsted var hun kommet og netop nu trådte hun ind på diskoteket og så sig omkring.
Var dét nu en god ide at komme her alene ?
der var jo sket så meget på dét sidste ?
Hun besluttede sig for en enkelt drink, nu hun var kommet, så hun gik op i baren og tog plads...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 22:38

Wolf gik mod diskoteket eftersom han mente at en enkel ikke ville skade...

Han træder langsomt ind mod diskoteket kigger langsomt rundt hilser på dør vagten
''hey jayson.. lang arbejdsdag?''

Jayson nikker men siger intet

wolf gå der efter mod baren for at få en enkel... tag et hurtigt blik på Camille og går forbi 2 stole mellem wolf og Camille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 22:44

Camille får fanget tjenerens opmærksomhed og efter lidt snakken frem og tilbage , bliver en høj kold fadøl sat foran hende, med masser af skum foroven, just as she likes it.
Hun ser sig omkring, der er pænt mange mennesker her, dansegulvet er crowded og sofaarrangementet er vist optaget hele vejen omkring dansegulvet.
Kun enkelte ledige stole i baren er tilgængelige og imens hun nipper til sin øl, bemærker hun en mand tage plads, et par stole fra hende selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 22:50

''en stor fad øl tak '' siger wolf til bar tjeneren
wolf drejer sig lidt for at se ud mod folk som danser og kigger lidt ud af øjen krågen.. hvor at skimmer lidt at Camilla kigger lidt på ham men han ''prøver'' at lade som om intet skete

en mand kommer mod baren fortumblet og snubler næsten over sine egne ben hvor han udstyder ''Undskylde den *bøvs* dame skal vi ikke have en dans* siger han i sin fuld branner
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 22:56

Camille retter blikket mod fyren, der helt klart har fået 1-2-3 stykker for meget.
Hun prøver i første omgang at være overbærende, da han ikke er klar over hvor dårligt han styrer dét lige nu.
Så hun giver ham et smil, vifter med sin fadbamse og afslår høfligt "Ellers tak du...jeg har lige sat mig " og så drejder hun diskret siden til ham ,for at signalerer samtalen er slut.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 23:04

Wolf kigger på den fulde dummerian og smiler lidt
''jeg tror damen der over kunne være intereserret i dig'' siger wolf for at lokke ham lidt
og pejer mod en tilfældig kvinde på danse gulvet

Den fulde mand laver næsten en piuet og drejer mod fingerens retning og siger ''VIRKELIG!! TAK skal du *bøvs* ha...'' og han tumler forviret rundt på danse gulvt

Wolf kigger mod Camille og smiler lidt.. ''din første gang her?''
*hmm gad vide hvem denne... kvinde kan være... har ikke set her så meget...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 23:21

Camille ser efter fyren der hurtigt sætter efter sit nye mål.
Bagefter smiler hun tilbage til fyren der lige havde fået guidet den danseglade fyr væk fra hende .
"Min første gang...her? Nope...har været her nogle gange før, men der går da lidt tid imellem .Og du ?"
spurgte hun venligt fyren, helt bevidst om at forflytte fokus over på ham, da hun ikke ville fortælle mere end nødvendigt om sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 23:26

''tja... et par gange om ugen... men plejer kun at være her kort.. efter som mit job desværre kræver, at jeg skal rejse mellem de forskellige byer.. ''
sukker wolf mens han holder øjen kontakten.. og skifte vis drikker af sin øl

Flere og flere mennesker kommer ind i diskoteket og der begynder at blive mere og mere dans på gulvene

hvor nogle på sofaen halvt drikker sig for meget og næsten brækker sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 23:31

"Et par gange om ugen ? Wow...der må være en festlig fyr gemt i dig hva? " siger hun med et skævt.
På disko to gange om ugen ,havde hun ikke gjort siden....never .
"Så..du rejser omkring med dit job, hvad er dét da du laver ? "spurgte hun intetesseret, selv om hendes blik lige gled over i sofaerne imens hun tænkte * gro dog noget stil kiddoes* da hun så de var halvdøde af druk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 23:44

'' jeg er privat leverandør til andres ting
til eventuelle private sendelser fx. blomster til en på hospitalet hvor afstenderen ikke kan komme der over pga. sygdom... eller transport problemmer..'' wolf sukker men fortsætter '' og efter som at de...'' han afbryder og siger '' ingen ting undskyld'' siger wolf og smiler skævt..

''hvad med dig? hvad arbejder du så med?'' siger wolf for at ændre emne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 01:22

"Eftersom at de....hvad ?" Ville hun gerne have ham til at forsætte med....
Hun holdt en pause så han kunne svare og herefter skød han.bolden videre til hende om hvad hun lavede.
* du ville ikke tro dine øre* tænkte hun men sagde smilende til ham
"Jeg er læge " hvilke også var sandt.Hun undlod dog at sige på skadestuen , da dét insnævrede feltet, hvis nu han skulle være en af dem der var ude efter hende, at tappe hendes bizarre stas af blod.
Men han virkede nu ikke sådan, vel ?
Hun drak lidt af hendes øl, og mærkede snart en afslappende virkning, som hun iden frafald bød velkommen, Istedet for barnegråd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 01:37

''okay du er læge'' sagde wolf blot for at forholde til emnet

''så.. du er kirug?'' spurgte han lidt iurig...

*mig og min store mund!!* han bed sig næsten i læben bare tanken om det han var ved af sige...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 01:41

Hun smilede og grinede...
"nej ...jeg har mere talent for at lappe sammen end at sprætte op.Dét bliver så ensformiget igen ".
Hun tænkte på de læger der dagligt skar i folk og en lille gysen løb gennem hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 01:45

''okay.. så du er den klassiske lappe sammen læge'' grinte wolf lidt... og smilede
*hmm læge.. ikke dårligt* tænkte wolf for sig selv..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 06:01

Hun kom til at le..meget.
Fyren kunne jo af gode grunde ikke vide alt dét der var 'galt med hende' og dét underlige liv hun levede blandt væsner , så hans bemærkning om at være 'erne klassiske læge' var sjov og sød.
"Ja...klassisk læge, Thats me " gav hun ham dog ret, ingen grund til at ødelægge hans billed af hende, og dét var jo egenlig også klassisk læge arbejde hun udførte når hun var der, så på sin vis var dét ikke skudt ved siden af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 06:16

''ehm.. foresten. hvad hedder du?'' kiggede wolf med et spørgende ansigt

og nippede til sin øl
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 06:27

"Jeg hedder Camille...Nice to meet ya.." svarede hun og krydsede hendes ben.
"Og hvad hedder du ?" Hun betragtede fyren, mon ikke han var nogle år ældre end hende, dét så han ud til.
En sjov type...privat bud..og disko to gange om ugen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 06:31

'' mit navn er Anumis.. men folk kalder mig Wolf..'' wolf tav.. og kiggede undrene på hende
''Camille du skulle tilfældigvis ikke kende en som hvis efternavn er Carstle?'' sagde wolf ironisk

han regnede med at hun blot var en tilfældig pige ved dette navn som blev sagt over telefonen fra hospitalet... for nogle uger siden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 06:38

" Hvorfor kalder de dig Wolf ? "spurgte hun lidt nysgerrigt.
Måske var han en varulv ? Dét kunne også være han var jæger, uanset hvad måtte hun tænke over hvad hun sagde.
Hans spørgsmål kom dog bag på hende, ret meget.
Hun blev mere vagtsom og spurgte ham "Hvor kender du Castle fra ? " hun nåede kun lige at stille spørgsmålet, før hun fortrød, nu havde hun jo lige afsløret at hun kendte ham.
Damn...hun var dårlig til disse games.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 06:55

''De kalder mig wolf pga... '' wolf tavs sig... og kiggede ned men svarede ''pga en forbandelse... '' sagde han lidt iriterret..

mens han kiggede op på hende og spurgte

'' ehm alsor jeg kender ham fra at jeg skulle levere blomster til ham fra en ukendt person... som sendte en anden person til at gøre han eller hendes besked...'' og tav kort..

''vent.. er du Camille...? ham her.. tattorveret persons.. veninde eller?? '' wolf kiggede sprørgene of forvirret...

wolf begynde og kigge med mere nysgerrig øjne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 09:13

En forbandelse ? Talte han om at være varulv ?
Samuel synes at fortrække dét fremfor dét mere kompliceret liv som menneske.
Selvom han også langsomt var ved at indse at også livet på to ben kunne have sin charme.
Hun nævnte ikke noget for Wolf.
Normalt ville Camille ikke bable ud til en fremmed, men hun var ikke flov over sin fortid med Castle, hun var stolt, så hun så Wolf ind i hans øjne og svarede "Ja..jeg er dén Camille, og hvad ved et blomsterbud om dét ?"dét var ikke nedladende ment, men et hint om at han ikke havde fortalt hende alt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 09:33

''ikke andet end at det var den samme stemme i telefonen som Cartsle's veninde havde lagt på hans mave mens hun rullede Cartsle op mod taget hvor jeg kunne høre din stemme i telefonen..'' wolf begynder at tænke mere og mere om hun nu kan blive stolet på...

han kunne mærke at alkoholden påvirkede ham... men prøvede at ignore det...

''hvorfor var du så bekymret for Cartsle? hvis jeg må stille dette spørgsmål...'' wolf lyd lidt nysgerrig men samtidig bed sig lidt i læben over at stille et så stort spørgsmål..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 09:40

Camille gled ned af sin stol , tog sin øl og gik over til Wolf.
Hun.mødte hans blik og sagde stille "Du er ikke mere blomsterleverandør end jeg er askepot ....hvis du vil vide noget om mig, så må du selv ligge kortene på bordet mr. " sagde hun og prikkede ham på armen.
Hun anede ikke om han var ven eller fjende, men hun håbede meget på ven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 09:45

''okay... så lad os lege en leg.. '' sagde wolf
''hvis jeg gætter et tal mellem 1-1000 som du bestemmer så betyder dette fred ingen slagsmål,ingen blod og ingen afsløring af hinnanden.. hverken til andre fjener eller venner deal?'' sagde wolf med en smil

mens han drejede sig om mod Camille

*bare jeg ikke gør noget jeg fortryder* tænkte wolf..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Diskoteket-Camille Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Diskoteket-Camille
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Diskoteket - Aloe
» Diskoteket/The club
» Diskoteket - Jessica
» Diskoteket-Akela
» The blind sheep - Diskoteket

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: