Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Diskoteket-Camille

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 00:18

''... my... boyfriend'' hviskede han igen i hendes øre iriterret...

'' han lærte mig at danse '' sagde wolf mens han grinede¨

* hvorfor skulle hun abselut stille spørgsmålet....* tænker han lidt for sig selv...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 00:34

Hendes øjne fik et drillende skær og hun fandt ham sød.
Var han genert over at være til fyre ?Selv var hun helt upåvirket af hvem og hvad folk kastede deres kærlighed på, så længe dét ikke indebar børn eller dyr.
Hun sagde derfor lidt teasende "uhm....I see....du spiller altsår for dét hold hva....the boyscouts "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 00:38

'' year.. some part.... but some other part is also on the woman scout'' sagde han lidt drillensk

mens han morede sig med dansk og musik...

hmmm hun havde alsor ingen tanker mod mig... eller hvad jeg er.. det lydder da fonuftigt tænkte han kort for sig selv...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 00:56

Hun rystede på hovedet, mest for sjovt...
"well....nogle mennesker er bare SÅ grådige " gav hun igen på hans lille oplysning han synes at drille hende med.
"Men hvor er din ...boyfriend ...så i aften ?"spurgte hun og glædede sig over at han ikke var helt alene, så kunne han vel få lidt støtte til at håndterer 'ulvedelen '.
Selv elskede hun når Sam var ulv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 01:06

wolf sukkede..... ''han.... kunne ikke komme...'' sagde wolf lidt bedrøved...¨

hvor efter en tåre løb ned langs hans kind..

uden han selv lod mærke til den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 01:16

Men den så Camille, naturligvis.
Hun lagde en hånd på hans kind og tørrede den væk, hurtigt.
"Og hvorfor kunne han ikke dét...er der noget galt ?" Spurgte hun mildt.
Hun ville ikke blande sig hvis han ikke ønskede dét.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 01:27

wolf var stum... kunne næsten ikke få odret sat... ''jægere..'' sagde han og begynde at stoppe og gik mod baren...

tårene var næsten ved at løbe langs hans kind... men stædig som han var bedte han om gennenopfyldese...

*hvorfor.... og hvorfor nu.... kan han ikke bare blive glemt... * tænkte wolf mens en tåre ramte bordet....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 02:11

Camille kiggede forfærdet på Wolf.
Var hans kæreste død ? Og jægere...var det almindelige eller var dét Tristan og hans folk ?
Hun huskede en ulv havde bidt Cody da han og Tristan var sammen, og den ulv var foreksempel død nu.
Hun blev lidt svimmel.
Hun elskede at Tristan kunne passe på ...folk...omkring ham, han var badass dygtig og hun havde tiltrovtil han ikke bare dræbte uden grund, selv om han var dusør jæger .

"Hey...hvilke jæger...og hvad skete der Wolf ?" Hun lagde en trøstende hånd på hans arm og puffede ham mid en sofa, denne samtale burde ikke tages på et dansegulv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 02:29

wolf fulgte efter...
og satte sig ved sofaen...
''jeg var knap en hvalp.. og husker det stadig..
jeg kom hjem. jerry.. som nok var ulvens navn.. han lå død på gulvet... hvor jeg snuste og ledte efter min far som lå død for an jægeren... 4 meter fra hvor min døde far lå... jeg blev rasende.. og bed ham..'' wolf begyndte at grine lidt.. '' heh kan du forstille dig ... en 12 årig knægt løber mod en mand.. som lige har skudt 2 ulve som lå på gulvet.... og på jorden og tænker.. sikke et trofæ gad vide hva mutter vil sige til det! men han døde... flåed ihjel... siden den dag havde jeg svoret til mig selv aldrig at lade mit indre væsen vinde over mig... '' fortalte wolf mens han hev op i skuldren hvor der var en kniv langt ar... som har været dårligt og selv syet....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 02:40

Camille hørte godt hele den tragiske fortælling, og med et mørkt blik konkluderede hun først dét der lige slog hende som værende too much..
"Du var...12....og havde en drenge kæreste ?" hun så lidt chokeret ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 03:00

wolf fulgte med....
og satte satte sig i sofaen..
'' ja.. du lyder overasket?... ung kærlighed som man siger...'' fnøs wolf for sig selv... og kiggede mod Camille
''man siger '' Græd til alle dine tåre er faldet, græd til den sidste tåre hare faldet..
når den har faldet er du klar til at begynde et nyt kapitel i dit liv''
wolf tav sig kort...

''hvis du mener at mennesket kan gøre en forskell.. hvorfor fortsætter vi så med at slå hinnanden ihjel.. for vi alle har menneskets tanker i vores sind.. uanset om du er vampyr eller varulv...'' wolf begynder at lade en tåre falde mod bordet...
''men nu ved du en af de største dele af mit liv... og jeg ved ikke hvorfor jeg fortæller dig det.. men. jeg føler at jeg kan stole på dig...'' siger wolf mens han mærker alkoholden er på vej til at virke...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 11:45

"efter min bedste overbevisning er 12år al al for ung til kærlighed.
Jeg er 18 og finder dét stadig...svært" grinede hun stille.
"dét lyder smukt Wolf, men hvad hvis man aldrig løber tør for tåre, starter man så aldrig et nyt kapitel ?

Hun lyttede lidt til hans ord og svarede så.."dét er ikke dét mennesklige der gør vi dræber hinanden, dét er dét mnenneskelige der gør vi stadig finder livet smukt og værd at leve, til trods for drab og smerte" vendte hun hans ord om.

Camille tog hans hånd , gav den et klem og slap den igen...." Hey...du kan stole på mig, hvad har du at frygte...ingrnting ? " hun havde lidt ondt af ham, og dét var svært what to do , når hun ikke rigtig kendte ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 12:04

''dit rigtigt...'' sagde wolf og kiggede hende i øjnene

*hvorfor vil hun stole på mig... *
tænkte wolf mens han kiggede på hende
''tak... '' sukkede wolf og prøvede at tag sig sammen....

''men nu har du vist hørt min historie... og hvor grunden til jeg nu er som jer er..'' sagde wolf mens han kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 16:56

Hun smilede venligt og sagde "dét er lidt af en baggage du slæber rundt på der.
Næste gang du får et ar, så lad lige en som mig ordne dét , ik ?"
Dét var tydeligt at dét ikke var en prof der havde lukket aret på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 22:11

''jo.. kan jeg vel godt'' grinede wolf og smilte kort til hende..
mens han kiggede på hende
'' tja... når man langtsomt begynder at være alene bliver man vant til at leve med fortidens byrder'' sagde wolf og prøvede at tag sig sammen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 01:19

Fortidens synder...
For Camille var dét nærmere fortidens forbrydelser lavet af hendes får der blev til
nutidens synder udført af Camille, hans datter.
Men dét var en snak kun Zean kendte til , han havde grebet hende på fersk gerning en dag, og hjulpet hende af med liget.
Men dét ville hun slet ikke tænke på nu.
"Sålænge du har dét godt nu...dét håber jeg, ellers skal vi have mere at drikke " forsøgte hun at lette stemningen lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 01:25

wolf begyndte at grine
''hahaha... sandt.'' wolf rejste sig og kiggede på hende
''hvad kunne du tænke dig at drikke? '' spurgte han mens hans øjne kiggede på hende

tankerne om en af de få personer han har mødt... som virkede til at være venligsindet overaskede wolf... hun støttede ham.. også selv om han var en fremmede... det rørte ham og fik ham til at grine.. *heh jeg er vist et være tude fjæs* tænkte wolf for sig selv og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 01:32

Hun rystede alle triste tanker om fortiden væk, og så på fyren, måske bare en flygtig bekendt denne aften , måske en potientiel ny ven.
"Et eller andet i en sjov farve " svarede hun, da hun ikke ville have mere øl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 01:46

wolf grinede
''okay 2 sjove farverige & farlige drinks kommer om lidt '' grinede han
wolf kom over til baren og bedte om en bloody marry
kort tid efter kom han tilbage med 2 stk. sjove drinks mens han satte dem hvor der var en parply i den ene som han gav til Camille
''værsego'' smilte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 02:03

Hun ventede spændt på hvad han ville komme tilbage med.
Og da hun så den skinnende blodrøde drink , lyste hun op.
"Perfekt Wolf, mange tak " hun kunne ikke lade vær at finde dét lidt kært at kun hendes drink havde parasol i.
"Sig mig så....hvor gammel er du egenlig nu ?Vi har jo fået slået fast at du var head over heels in love, da du var 12" hvilket hun stadig fandt lidt...fremmeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 02:24

'' jeg 26'' smilede wolf..
og nippede lidt til drinken..
''og så meget forelsket kan man vel ikke sige så meget... han var den første som intereserret sig i mig'' smilede wolf

tja.. i hvert fald en af de første.. tankerne og minderne fik ham til at smile.. de havde det jo godt den gang.. selv om han savnede de stunder...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 02:45

"Wow...så er jeg jo i selvskab med en ældre moden herre , så må jeg forsøge at opfører mig ordenligt...og høfligt og eksemplarisk "overdrev hun med flydende ironi i stemmen.
Drinken var god, den gjore dét hun ønskede nemlig fyldte hendes krop med varme og en behagelig tilstand, en tilstand der havde som hoved opgave at holde andre mere kedelige føelser væk.
"Et dét kun blomster du leverer ?"
* måske man burde sende Demetri et vievandsspringvand, just a tiny one *
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 02:59

''hov hov... så gammel er jeg ikke'' grinede wolf og forstod ironien
mens han kiggede på Camille
''alsor ikke kun blomster, det kommer alt sammen an på hvad opgaven er'' smilte han
og fortsatte..
''hvad havde du da i tankerne?'' sagde han og kiggede spørgene

hun virkede sød... og læge oven i købet som kunne lappe folk sammen
tankerne om at kunne havde fundet en god sammerabejds partner gav et lille kilden i wolf's side riben.. heh han kunne lige forstille Camille som komanderede med ham som en slave..
taget ordre fra et menneske... tankerne fik wolf til at små grine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 08:11

Hun smilede da han fint fangede hendes lille joke.
Der var en ting der fik hende til at studse en smule.
Hans valg af ord.Da han forklarede han ikke kun leverede blomster, det afhang af opgaven...opgaven ?burde man ikke sige ønsket ?Måske var hun bare fjollet, men der var nu en lille stemme der hviskede at hendes intuition var korrekt.
Hun besluttede at få dét til at lyde som en joke, og så holde nøje øje med om han forstod alvoren der lå under.
Hun lænede sig ind mod ham og sagde på bedste agent maner "Jo..ser du ..der er den her....vampyr...som kind of drikker af mig når han vil, og jeg tænkte at jeg måtte få sat en stopper for dét."hun holdt øje med hans reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 08:37

''hmmm... okay... hvor gammel er vampyren da??'' sagde wolf og kiggede undrene på hende og om eventuelle synlige suge mærker...

at hun virkelig er offer for sårdan en.... stakkels pige barn.. så må dette jo være derfor hun ikke er bange for mig....

''men... når du mener at du bliver drukket mener du så at han eller hende er her til stede lige nu? eller lader dig slippe uden opsyn...'' spurgte wolf lidt undrene og kiggede på hende...

at lade et pige barn uden opsyn når det er ens blod dukke plejer ikke at være normalt... efter som hun kunne sladre... mens wolf prøvede at sætte sit tanke gang ind i denne vampyrs tanker....
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Diskoteket-Camille - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Diskoteket-Camille
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Diskoteket - Aloe
» Diskoteket/The club
» Diskoteket - Jessica
» Diskoteket-Akela
» The blind sheep - Diskoteket

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: