Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 The blind sheep - Diskoteket

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 05:50

Dato : 13. marts
Årstid : Forår
Dag : Søndag
Vejr : Koldt og gråt
Sted : Diskoteket - The blind sheep
Tid : 18:47
Omgivelser : Masser af larm og fulde mennesker


Kian stod inde på diskoteket og kiggede lidt ud på folk. Alle dansede, drak og hyggede sig. Det var dog næsten umuligt at høre hvad folk snakkede om, for musikken var for høj. Han holdt sig tæt ved baren, og kiggede lidt på sit ur. Han havde efterladt Rolf alene der hjemme, håbede han ikke blev for bekymret. Kian så sig lidt om efter en smuk kvinde, der var værd at tilbringe aftenen med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 05:51

Abigor kom ind af døren og gik direkte mod baren mens hand kiggede sig omkring med et leende smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 05:53

Kian fik øje på Abigor, overraskelse bredte sig i hele hans ansigt. *Vent... er det ikke?* tænkte han og smilede svagt "Hey! Abigoor?" råbte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 05:54

Abigor kigge skævt på kian men gik aligevel over til ham " God Aften" svarede Abigor høfligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 05:56

"Så fandt du altså et sted at drikke?" Kian grinede lidt til ham "hva så? Der er egentligt noget jeg har tænkt på.. jeg giver en øl hvis du svare ærligt?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 05:57

Abigor kigge fast på kian hvorefter hand sagde " vis du giver to har vi en aftale" og stilte sig ved siden af ham i baren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 05:59

"Det er i orden" sagde Kian og smilede lidt "en mand der kender sine krav, det kan jeg lide.." han købte to øl, gav ham den ene.. "den anden får du når du har svaret på mit spørgsmål.. sig mig? Nu hvor du er dæmon, hvad er så dit forhold til sex?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:01

Abigor så Stift og koldt ind i kians øjne rattede ryggen og svarede " mit forhold til sex hmm jeg vil sige at sex ikke er noget værd vis mand ikke kan mærke den andens varme uanset køn " hvorefter hand drak af ølen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:02

Abigor så Stift og koldt ind i kians øjne rattede ryggen og svarede " mit forhold til sex hmm jeg vil sige at sex ikke er noget værd vis mand ikke kan mærke den andens varme uanset køn " hvorefter hand drak af ølen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:03

"Så du er ikke så meget for vampyrer?" sagde Kian og smilede lidt "men alle andre? Det er normalt ret varmt at have sex.. er du sådan afhængig af det? Eller er du pænt ligeglad?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:06

"jeg er ligeså afhængig af sex som du er men det skal værre specielt og nyt men selv wampyrer kan udstråle den varme som gør sex specielt" sagde Abigor mens hand rattede ryggen og drak lidt mere af ølen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:07

"Aha.." Kian nikkede lidt "så du har sex hver aften?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:11

Abigor stirrede Kian stft ind i øjet vendte sig mod ham og svarede" jeg kan ikke se hvorfor dette interasere dem min gode herrer men svaret på dit spørgsmål må værre nej ikke lige for tiden" hvorefter hand smilende sagde " og ja foresten min øl er tom hvor bliver den næste af"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:13

Kian rakte ham den anden "tjo ser du.. jeg har haft nogle lidt belastende kvindemennesker på nakken af mig, fordi jeg har.. hygget mig lidt med dem, men ikke ønskede at føre det videre end det" han købte en øl til sig selv, tog en tør "og jeg begyndte at sætte spørgsmålstegn til om jeg gjorde noget unormalt?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:15

"hvad mener du med det er dit problem at du ikke ved om du gør det rigtige" svarede Abigor koldt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:18

"Tja.." Kian gabte lidt og så ud imellem menneskemængden "jeg ved ikke om jeg får for meget sex.. jeg er utrolig dejlig, det ved jeg.. men kvindernes små hjerter bliver jo knust, når de ser de ikke kan måle sig med mig" sagde han trist og tog en tår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:20

Abigor hviskede for sig selv" Jesus christ" hvorefter hand svarede dit problem er at du har det dårligt med det har jeg rat eller er du ligeglad med andres lykke og glæde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:23

Han smilede lidt til Abigor "jeg er jo ikke ligeglad med dem, jeg bekymre mig bare mere for hvordan jeg har det.." han så igen ud over de dansende piger "jeg tilfredsstiller dem jo altid, ikke kun migselv.. så er der selvfølgelig nogle enkelte der må opgive deres sjæl som lidt efterspil"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:27

abigor tog en tår af sin øl hvorefter hand også selv kiggede ud mellem de dansende piger og svarede " at rode med kærlighed er et farligt spil og har ramt mange hårdt, men selv om alt ser forkert ud handler det altid om at holde sit eget hoved koldt uanset hvad andre syntes"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:28

"Men jeg er ikke interesseret i kærlighed? Jeg vil bare have tilfredsstillet mine behov.." sagde Kian og sukkede lidt "men det forstår kvinderne ikke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:33

"har du overvejet at åbne munden og forklare dem hvad du har tænkt dig" sagde Abigor
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:35

"Ja.... men så er der en risiko for at de siger nej" sagde Kian og drak det sidste af sin øl "kvinder er så kærligheds fikseret"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:37

Abigor så på Kian med et stift blik hvorefter hand tømte sin øl og sagde" holy santa Maria"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:51

"Hvad? Knalder du aldrig bare kvinder, fordi du er trængende?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:53

" jo men det er ikke mod den andens vilje for det meste altså men nej jeg kan godt lide at udforske sindet i den pige jeg nu engang har fundet" sagde Abigor og købte to shots vodka
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The blind sheep - Diskoteket  Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The blind sheep - Diskoteket
Tilbage til toppen 
Side 1 af 10Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: