Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Diskoteket-Akela

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 22:00

Tid: 18.30
Sted: syd for byen Werclare
Omgivelser:
Folk samler sig langsomt på danse gulvet mens andre sidder lidt ved baren

Solen Sænker sig langsomt ned over byen Werclare...
hvor væsner vågner og mennesker danser
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wolf nærmer sig diskoteket og går ind mod baren som det første og undersøger omgivelserne...

*hmmm skulle dette være en fest? * tænker han mens han langsomt nipper til sit glas vand...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 22:04

Akela stod foran diskoteket og overvejede grundigt om hun skulle gå ind. Der var musik, alkohol.. og sikkert en masse fulde mennesker. Så igen, det ville være hendes eneste chance for at prøve at se et, så hvorfor ikke? Hun gik ind og så sig lidt nysgerrigt omkring. Hun satte kursen imod baren og satte sig på en stol.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 22:07

wolf sidder 3 stole afstand fra Akela og nipper til sit vand...

*hmmm gad vide om der er nogle interesante mennesker i nærheden*

Fuld mand: SKAL VI DANSE (Akela)
udstyder hand med en ånde af alkohold
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 22:14

”Æhm…” Akela så lidt usikkert på den fulde mand, og smilede forsigtigt ”nej tak, ikke lige nu….” sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 22:30

Wolf drejer hovdet mod den fulde mand og kigger der efter på kvinden ved siden af(akela)
'' der er en kvinde der over som ville elske at danse med dig'' siger wolf (lie)
og pejer mod en af kvinderne som danser

'' nå! HVOR!!?!? '' udstyder han i sit fuldskab
*Hvorfor skal disse kedelige mennesker altid være så iriterrende!!* tænkte den fulde
Wolf pejer igen med fingeren mod en kvinde som med undvigene øjne væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 06:59

Akela nikkede hurtigt, og sukkede lettet indeni. Så snart manden var gået, vendte hun sig imod Wolf og smilede taknemligt "mange tak for hjælpen.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 07:56

''det var så lidt'' grinede wolf lidt...
'' mit navn er Anumis.. men folk kalder mig wolf.. hva dit?'' smilte wolf mens han kiggede på Akela
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 08:46

"Jeg hedder Akela.. og folk kalder mig Akela" sagde hun med et lille smil. Han havde en behagelig aura omkring sig.. og hun følte sig knap så udsat ved at tale med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 08:50

'' Akela. sødt '' smilede wolf

hmmm hun virkede sød nok.. lidt genert men sød.

'' så.. nogle tanker om at danse'' grine wolf lidt..

og kiggede intends hende i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 09:23

"Altså jeg dansker ikke så godt.." advarede Akela ham alvorligt om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 09:57

''okay.. hmm men er der nogle spiciel grund så til at komme på et diskotek hvis man ikke har det sjovt '' grinede wolf... men kunne godt forstå hvis hendes interesser ikke lå i at danse..

hun virke venlig.. men også seriøs.. fantastisk sød tøz tænkte wolf for sig selv...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 10:37

Akela grinede lidt og smilede til ham. ”Faktisk…” hun så tænksomt på ham, som om hun overvejede om hun burde fortælle ham det. ”Altså, jeg har ikke rigtigt været på et diskotek før..” indrømmede hun og grinede lidt ”jeg ville lige se hvordan det var.. og jeg ville ikke have noget imod at danse, jeg er bare ikke god til det”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 10:42

''virkelig? '' wolf lyd overasket
''hmmm vil du give det en prøve?'' smilede wolf og rejste sig og rakte hånden ud til Akela
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 10:59

Akela så tøvende på hans hånd, nikkede så og tog imod den. ”Ok.. men det er altså på eget ansvar” advarede hun igen, og sendte ham et smil ”jeg håber ikke du har sarte fødder”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 11:07

'' husk på smerte er kun et begreb'' grinede wolf og tog Akela med ud på danse gulvet

der gik ikke langt tid før wolf fik de første tær oversig... men bed smerten i sig og grinte over det

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 11:09

Akela fumlede rundt på dansegulvet. Cirka halvvejs inde i sangen kunne hun rykke fødderne ordentligt, og følge Wolfs bevægelser så det næsten lignede noget der kunne kaldes dans. Hun grinede også, og smilede imens hun rystede på hovedet ”ah din stakkel, du troede sikkert jeg overdrev..”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 11:13

wolf kiggede på hende med et ansigt fuld af glæde og morskab
''stakkel!? '' grinede wolf
'' jeg har aldrig haft det så sjovt siden den gang jeg
brændte mig første gang som lærlinge inde for smede faget'' grinede wolf

mens han inderligt prøvede at styre sine tanker...

''så.. hvilke former for fritid bruger du så tiden til at gå med'' spurgte wolf...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 11:26

”Hm…” Akelas fik en lille rynke imellem brynene og tænkte sig lidt om. Hvad skulle hun sige uden at afsløre sig selv? ”Altså.. jeg plejer bare at hænge ud med mine venner” sagde hun henkastet og så nysgerrigt på ham ”er du smed?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 11:34

'' ja.. eller det var jeg engang... nu arbejder jeg som leverandør'' sagde wolf mens han smilte

*hmmm var det nu også klogt at fortælle hende at han var smed* tænkt wolf...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 11:38

”Ej hvor sejt..” mumlede Akela og så anerkendende op på ham. Hun havde faktisk ikke regnet med at møde nogle fra byen som var smed. ”Så.. leverandør? For hvad?” spurgte hun nysgerrigt, samtidig med hun stadig forsøgte at undgå hans fødder.. med mere held denne gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 11:49

''alt fra paris til tyskland fragter jeg blomster fx.. '' grinte wolf

'' men jeg forbeholder mig her i sheria et lille stykke tid eftersom min sidste leverandør betalte mig rigeligt for at levere blomster til en på hospitalet.''

''udover dette rejser jeg også lidt rundt alt efer hvad der passer mig'' smilede wolf
'' har du lyst til en dring? '' og der efter kiggede wolf baren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 11:53

”Ja tak” sagde Akela og smilede svagt ”blomster leverandør.. det lyder som en godt job, noget der gør mennesker glade..”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 11:58

'' ja.. jeg elsker at gøre andre glade frem for alt dette negative som vi desværre lever i...
det i hvert fald det mindste jeg kan gøre'' grinede wolf mens han kort blev tavs og gik mod baren...

''er du så studerene?'' spurgte wolf lidt nysgerrig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 12:01

”Ja, sådan da.. jeg går i en lidt anderledes form for skole” forklarede Akela og satte sig ved baren ”men i øjeblikket hjælper jeg min onkel i hans butik.. mine forældre mente det ville være meget godt for mig at komme til en lidt større by, den jeg er fra er… meget lille”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 12:09

''aha.. hvis du skulle vælge mellem by og land hvad ville du så vælge?'' spurgte wolf lidt nysgerrig
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Diskoteket-Akela Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Diskoteket-Akela
Tilbage til toppen 
Side 1 af 7Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» tidsfordriv - Akela
» Diskoteket-Camille
» Diskoteket - Aloe
» Diskoteket - Jessica
» Diskoteket/The club

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: