Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Diskoteket-Camille

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Dec 2011, 01:59

''Mai er min... afdøde søster... som nu jager mig.. både fysisk og psygisk.. hun opsøger mig når jeg sover.. '' sukkede wolf..
og kiggede på hende..
''for mindre end 2 uger siden opsøgte hun mig ved ''den fredfyldte skov'' og fortalte om at møde hende på hendes fødselsdag... '' sagde wolf drak en tår af hans drink...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Dec 2011, 06:05

Camille gloede på ham med et dumt udtryk i de nok så blå øjne.
"Når du siger afdød...taler vi så vampyrer eller ånder, just so we're getting it right here " spurgte hun og tømte sit glas i en stor tår.
Dét var ellers lidt af en 'slappe af og glem dét hele' aften hun havde fået sig her .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Dec 2011, 06:39

''hun er død i mine øjne... jeg så hende ved siden af jerry... som lå død.. skudt.. men da jeg skulle begrave dem.. var hun væk.. forsvundet... men jerry lå der stadig.. og nu tja.. noget siger mig at hun har enten kontaktet en engel... eller en demon... '' sagde wolf og sukkede...
'' men jeg håber ikke at det er en demon... og at hun er blevet en demon... '' sagde wolf og drak resten af sin drink...

han mærkede hvordan alkoholden fik ham mere og mere til at slappe af... og hans krop mærkede også alkoholden i blodet...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Dec 2011, 07:35

Camille nikkede lidt og blev lidt rørt over hans historie og over han valgte at fortælle hende om den.
Dét var jo indlysende at der måtte være meget smerte og frustration iblandet tabet af hende og resten af hans familie.
Hun lagde sin hånd over hans og forsøgte at dreje hans vinkel lidt på tabet og dét at betragte Mai som død
" wolf...hvis hun er engel eller dæmon , så lever hun endnu...en af dem jeg holder mest af, han er dæmon...jeg ville ikke undvære ham i .mit liv " sagde hun stille og sendte Zean en varm tanke.
Han var udover at være hendes mentor, en af de få hun elskede og han var sjæledæmon, hvilke fra tid til anden lagde lidt press på deres relation...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Dec 2011, 07:41

'' problemet ved dette er blot.. jeg så hende ligge der.. livløs.. og død ved siden af jerry... hvilket kun kan betyde at hun er død.. og hendes sjæl som nu ellers altid gennem de år jeg kendte hende passede på mig... og hun har aldrig i mit liv gjort mig fortræd..'' sagde wolf og undrede sig hvorfor hans søster nu jager ham...
barndoms minderne om hende kommer frem i hans hovede...
''jeg kan huske at min far tog et billede af hende som lille... og at jeg fik det som et minde..'' sagde wolf hvor efter han fremviste et billede af mai

Diskoteket-Camille - Page 5 Littlemai
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Dec 2011, 08:01

Camille så på billedet
Den kønneste lille pige, glad og dejlig var at skue, og hun mærkede et stik i sit hjerte.
Tænk at han bar rundt på et billed af hende.
"Hun var smuk...og kær.." skyndte hun sig at sige , dét var hun jo.
"Har du talt med hende ?hvorfor tror du hun jager dig ,kunne dét tænkes hun ville tale eller advarer dig om noget måske ?"
Dét var et skud i tågen ,men hey...mere skøre ting var hændt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Dec 2011, 08:09

''som sagt.. hun opsøger mig i mine drømme... hun dræber mig i mine drømme og oven i købet torturere mig.. '' sagde wolf og sukkede..
''dette er en af grundene til at jeg siger at hun er død... det må hun være.. for dette er ikke den mai jeg kender... den mai jeg kender er hende du ser på billedet... og ingen andre... derfor vil jeg høre tristan om hvorfor han gjorde det som han gjorde mod min familie...'' sagde wolf og sukkede..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Dec 2011, 08:13

Hun nikkede.
"og hvorfor tror du dét var Tristan, jeg garanterer dig at .....at dét kunne være så mange andre ".
Damn, hun havde nær talt over sig men hun var altsår rimelig sikker på han ikke bare havde slagtet en familie.
Måske skulle hun sende en sms og høre hvad han kendte til sagen her?
Eller bare spørge ,når hun så ham næste gang.
Dét var lidt underligt...dét hele.
"Vil du have mere at drikke...Its on me ?" Spurgte hun, og mærkede hun trængte til endnu en.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Dec 2011, 08:21

'' blot en teori.. og hvis det ikke er tristan kunne jeg høre om hvem han kendte som eventuelt kunne havede forbinnelse til denne... morder...'' sagde wolf og smilede
mens han kiggede på sin drink...
''ehm.. jo tak'' sagde wolf og smilede mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Dec 2011, 20:52

Hun nikkede og forsvandt herefter en tur i baren.
Hun købte to havanna clubs, måske lidt piget den drink, men den smagte fantastisk never the less
Hun vendte tilbage og fik sat sig ved siden af ham og fik placeret de to drinks på bordet, og skubbede den ene hen til Wolf.
Hun tænkte sig lidt om inden hun spurgte "Er dét hævn eller svar du søger ? Og hvis dét er svar, hvad vil du så stille op med de svar de modtager ?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Dec 2011, 21:25

' jeg vil bruge de svar til endelig at få af vide hvad mine forældre eller forfædre har gjort mod min familie... hvis svaret er at han blot havede løst... bliver mit indre væsen med stor sikkerhed ude af kontrol... og derpå har jeg ingen mulighed selv for at styre det'' sukkede wolf

og nippede af drinken hun kom med..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Dec 2011, 09:41

"wolf...dine handlinger definerer hvem du er...husk dét ".sagde hun blidt og tænkte at dr.Phil sandelig ikke havde levet forgæves.
Men dét var jo sandt, og netop en af hoved årsagerne til Camille aldrig ville blive helt tilfreds med hvem hun var.Der var...ting...hun burde have hjulpet til.med hvor hun fejlede big time, og siden hen havde hun gjort ting...slemme ting...i forsøg på at rode bod på dét...hendes liv var en linedans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Dec 2011, 10:09

'' hvis jeg ikke for svar på de spørgsmål... hvordan skal jeg så kunne leve og bygge en familie op hvor efter at se endnu en jager dræbe mig og min kone samt et af mine børn hvor at den yngste bliver efterladt i verden... dette kan jeg ikke leve med...'' sagde wolf og sukkede
''derfor søger jeg efter at få svar... hvorfor min familie blev drabt.. og hvorfor han tog alt det som jeg havde kær... '' hvor efter wolf nippede mere af sin drink..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 02:24

Hun forstod ham kun al for godt og besluttede derfor at næste gang hun så Tristan, ville hun hjælpe Wolf og få Tristan til at ringe ham op.
Hun ville ikke anbefale et decideret møde, Tristan ville helt sikkert kunne forsvare sig , bekymringen gik på Wolfs helbred hvis han blev aggressiv og angreb Tristan.
Hun klappede hurtigt hans skulder "hør....jeg er ret sikker på du vil modtage et opkald fra ham, i nær fremtid....ojay ?...så kan du få stillet alle dine spørgsmål Wolf " .
Hun så ud på dét fyldte dansegulv, måske var dét på tide hun vendte snuden hjem af.
Et lille stik i maven kunne spores, men hun skubbede dét væk...fortrængte dét...nægtede at dét havde været der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 02:29

'' hmm ja.. lad os håbe..'' sagde wolf og smilede
'' man tak fordi du ville lytte.. det har været længe siden jeg sidst har snakket ud med en..'' sagde wolf og kiggede på hende

''jeg er glad for at jeg kan stole på dig'' smilede wolf og kiggede ud på puplikumet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 02:36

Hun gav ham et smil og et ærligt svar til at følges med dét."Ved du hvad...jeg stoler som udgangspunkt altid på folk ",
* lige indtil de beslutter at udnytte dét * ,tænkte hun bagefter.
Nogen ville kalde hende naiv, for Camille var dét almindelig anstændighed at behandle folk godt, have tillid til dem hvis man ikke kunne argumenterer for dét modsatte.
"Tusind tak for nu.....dét var meget dejligt selvskab du sørgede for til mig " lø hun stille og rejste sig op.
" jeg vil se at smutte hjem ad...tak for nu.....og hey, når Tristan ringer...så giv ham lige en fair chance....for min skyld, som tak for jeg fik ham til at ringe,deal ? " sagde hun med et skævt smil spillende om hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 03:11

wolf kiggede på hende måløs..

hun kendte alsor tristan... men.. hvordan.. tænkte wolf og kiggede på hende

'' bare rolig jeg ønsker ikke at udnytte dig.. og tak.. mange gange tak for din hjælp'' sagde wolf og kiggede på hende..
''hvis blot alle var så venlig som dig..'' sagde wolf og smilede til hende

hun var en god ven.. en man kunne stole på..og sikkert en han kunne regne med..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 03:14

Camille var tilfreds og glad for hans svar.
Hun lavede et lille vink og gik mod udgangen.
Hun var ikke i fest humør, faktisk var hendes humør sort som en ravn og lige nu ønskede hun sig langt væk....
langt væk fra ...alt.

// out.
Og tak for nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Diskoteket-Camille - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 03:30

//ilm tak for et godt spil ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Diskoteket-Camille - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Camille   Diskoteket-Camille - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Diskoteket-Camille
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Diskoteket - Aloe
» Diskoteket/The club
» Diskoteket - Jessica
» Diskoteket-Akela
» The blind sheep - Diskoteket

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: