Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 The Angel Meets the Faithless (Paisley)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeTors 08 Dec 2011, 04:09

Dato : 7. december - 11
Årstid : Vinter.
Dag : Onsdag.
Vejr : Koldt, en let meget kold brise glider en gang i mellem imellem træer og buske
Sted : haven
Tid : 23.00
Omgivelser :træer, buske og en bænk, ingen mennesker pga tidspunktet

Azuriel sad på bænken i sin sorte læderjakke, men sine hænder i lommerne fordi det var koldt. Kan nød naturen ved dette sted. Det gav ham lidt ro i sindet. Her på det seneste havde han været hjemsøgt af mareridt om hvordan han dræbte sin far og om hvordan ham nød det. Azuriel lukkede sine øjne og hørte bare brisen ruske let i træer og buske. Han forestillede sig at han blot var en menneske som alle andre. Da han åbnede sine blå øjne igen sukkede han og kørte en hånd gennem hans gyldnende hår. Han vidste ikke om han for evigt kunne holde sin mørke side nede. Der sad han. Han rystede let på hovedet og tænkte *Ingen grund til at sidde og whine over dig selv. Narrøv. Op med dig.. Der er sikkert folk der har brug for en som dig med alle de Vampyrer og Vareulve der ude *. Azuriel prøvede at overbevise sig selv om at det rette at gøre var at hjælpe andre og glemme hans egne problemer. Men det var svært. Han havde lyster som en dæmon han holdt nede, lysten til at dræbe og pine andre. Men han holdt dem nede for sådan gjorde en god person det. Azuriel smilede da han tænkte tilbage på tiden hvor hans mor trænede ham i at holde sin onde side nede. Han nød de gamle dage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeTors 08 Dec 2011, 07:25

De smalle sorte sko førte de lange stænger an. Paisley så kort ned på sine ben, der var pakket ind i disse sorte leggins, samt trøjen der gik ned om hendes bagdel. Hun lukkede sin lyseblå jakke lidt mere ind til kroppen og klemte øjnene i da der kom en kold brise og gled igennem det lange hår der gled ud af hestehalen den nu var sat op i " Arhhh... " hun åbnede øjnene og tog sig til hovedet og mærkede håret lægge sig ned af sin ryg og vendte sig så om mod sin elastik der gled hen af disse brusten der nu var ved havnen. Det var sikkert det dummeste tidspunkt at komme på?, hvilken blæst der dog var nær vandets kanter og dets overflade. Hun burde blot være gået hjem efter at ha været i skole.
Paisley havde gået sig en tur og før hun havde vidst af det? var klokken simpelthen blevet alt for meget.
Hun løb hurtigt efter sin elastik og hørte noget bagved sig falde. Et kort sekund vendte hun sig om og kiggede lidt mod den ting der var faldet til jorden og før hun vidste af det "ARGH! " SPLASH... hun ramte vandets overflade hurtigere end hun havde regnet med. Hun lukkede øjnene og prøvede at svømme op af, men hendes jakke var for tung. Hun begyndte at knappe den af sig så hurtigt hun nu kunne og svømmede op af mod overfladen men... vandets kulde... den måde det nærmest var umuligt at se...
Hun mistede næsten vejret... * årh nej.. * Vis der ikke kom en og fik hende op.. ville hun højest sandsynlig drukne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeTors 08 Dec 2011, 07:48

Azuriel sad i sine egne tanker da han hørte plasket. Han rejste sig og gik over til kanten og kiggede ned i havet. Han kunne se en plaske rundt der nede. Der var ikke tid til at tænke for meget. Det kolde vejr og det vand ville få hendes muskler til at krampe sammen med det samme. Han tog sin jakke af og sprang i vandet efter hende. Han tog fat i hende, hjalp hende af med jakken der tyngede hende ned, lagde sin ene arm omkring hendes mave og lavede rygsvømning for at nå ind til kanten så han kunne få hende op af det kolde vand før hans muskler selv blev for kolde. Han brugte alle sine kræfter og efter lidt tid nåde de kanten af molen. Han tog fat i kraven på hendes trøje og flåede hende op på molen med et skrig. Han brugte alle sine kræfter. Da hun lå på land igen kravlede han op. Hans arme var blevet følelsesløse og hans ben værkede under ham. Han vaklede hen imod hans jakke og samlede den op, gik hen og lagde den over hende. Derefter satte han sig på røven med et bump og hev efter vejret. Han fik fremsagt med nød og næppe ’’ K-kla-klare… Du –d-den..’’ Det var først nu det gik op for ham hvad han havde gjort. Det tog lidt tid før han kunne tænke rigtigt. Azuriel kiggede sig rundt omkring og sagde ’’Vi…Vi m-må finde… Et var-varmt sted.. før v-vi fryser ihjæl’’. Azuriel lænede sig frem og kørte sine hænder op og ned af sin jakke som han havde puttet over hende for at danne lidt varme til hende. Han frøs ind til sine knogler men det var ikke det vigtigste lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeTors 08 Dec 2011, 08:14

Paisley holdte armene om sig selv og skælvede. Hun kunne slet ikke fremstamme et ord da fyren han snakkede til hende om at finde et varmt sted. Mest af alt ville hun blot af med det våde tøj og finde et eller andet sted hvor hun kunne komme ned i noget varmt vand og blot blive varm over det hele.

Paisley nikkede forsigtigt da han dog spurgte om hun var okay, det var hun jo? eftersom han havde hjulpet hende, dog hendes nøgler... hendes penge.. hendes pung... alt var i den dumme jakke der nu var forsvundet, blot fordi hun ville vende sig om og se hvad fanden der var faldet og at hun ville jagte sin dumme elastik.

Hun sukkede kort og fik sig langsomt sat op og sagde" j-j-jeg har ikke... mi-mine kort" hun hentydet til kredit kort og sagde" Eller.. nøgler " hun så bedende på fyren der virkede til at være lidt ældre end hende. Hun så kort på ham og sagde" he..her " hun rakte hans jakke ud til ham og ville ikke have han endte med at dø af kulde på grund af hende. Hun vidste ikke hvad han var, men han virkede god af hjerte og sjæl, samt han lignede skam ikke en af disse onde vampyr?. Hun smilede kort og hostede let og tog sig til halsen og så lidt smertefuld ud i sit udtryk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeTors 08 Dec 2011, 08:42

Azuriel klukkede lidt og gjorde tegn til hun skulle beholde den. Azuriel tog sig sammen og rejste sig op. Han kunne mørke hans ben ikke ville hvad han ville men han blev da stående. Han gik over og tilbød hende en hånd så hun kunne komme op og stå. Han måtte tænke hurtigt. Han så en stor mod der lå til i havnen. Azuriel pegede ’’ Der er ikke lys i båden. V…Vi kan bryde ind og.. Se hvad der er. Vi kan sikkert på varme og m… tøj der ikke er vådt’’. Azuriel tog armen rundt om hende så de kunne holde varmen og gik over imod båden. Da de nåede til den kiggede Azuriel på den. Det var en stor privat båd. Sikkert en rigmans båd. Der så ud til at bare mange rum i det. En rigtig cruisebåd. Azuriel gil ombord og tilbød hende en hånd til at hjælpe hende ombord. Han kiggede på døren og tog tilløb og løb så ind i døren der gik op med et brag. Han landede på den anden side Han lå lidt og ømmede sig og sagde så ’’ Jeg låser døren og sikre mig ingen alarmer er blevet slået til.. Så han du se om du kan finde et varmt sted og eller noget tøj’’. Azuriel rejste sig op. Han havde ikke engang spurgt om hendes navn. Men han tænkte at de sikkert ville få tid nok til at snakke når de havde fået varmen. Dette var sikkert noget de ville grine over senere. Dog kunne han ikke lade være med at bekymre sig over hvor let han havde ved at bryde loven. Hvordan han faktisk nød at gøre det. Azuriel fandt førehuset af båden og så der var en alam nedtæller. Azuriel brugte sin energi evne til at overbelaste systemet så alarmen blev nedbrydt. Derefter tændte han for strømmen om bord og gik ud for at lede efter Paisley igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 08:41

Paisley tog blidt fat i jakkens sider og trak dem tætter mod hinanden sådan så den dækkede for det kolde vand der kom ude fra havets bølger. Hendes grønne øjne fulgte Azuriel i det hun forsigtigt fik sagt" Hvad hedder du egenlig ?" hun havde hovedet en smule på skrå og gik så efter ham. Hen til denne her bevogtede båd. Eller bevogtede af låse og masser af snor. Hun trådte over snorene og lod sine finger glide ned af hans hånd, da han tilbød hende at hjælpe hende ombord. Hun pressede sine læber mod hinanden i ren nervøsitet mens hun trådte bagud da han ville nedlægge døren. Da han endelig var kommet indenfor og alarmen sikkert var blevet taget sig af, gik hun forsigtigt indenfor og kiggede sig lidt omkring.

Da Paisley trådte indenfor var det første hun gjorde at gå hen i enden og kigge nede ved soveværelset efter noget tørt tøj og muligvis et tæppe. Da hun havde klædt om trådte hun genert ud fra soveværelset og betragtede så sin helt og poserede lidt og sagde" hvordan ser det ud " Det var bitte små stramme jeans short i lyseblå, samt g-streng der kunne ses lidt kant af og så en lidt stor tshirt, der gled ned af den ene skuldre og blottet den helt og den sorte bh der matchede hendes undertøj. Hun smilede og sagde" Gad vide hvilke folk det er der ejer dette ?" hun så undrende rundt og tog så tæppet rundt om sit yderst upassende tøj. Mund det var en stripper eller blot en rigtig slut der boede her.. tøjet dedikeret ihvertfald ingen feminin klasse?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 10:39

Az kom ind af døren imens hun tog tæppet over sig. Hans bukser dryppede af vand og hans t-shirt var gennemblødt og klæbede sig til hans overkrop. Hans overkrop var veltrænede, dog var han ikke et muskelbundt. Han stod lidt med åben mund og kiggede på hende før han rystede på hovedet og en venligt smil kom frem på hans læber. ’’ Jeg hedder Azuriel.. Bare kald mig Az’’. Han kiggede rundt omkring og kløede sig så i nakken ’’ Det ser ud til det er en kvinde der bor her.. Nå men jeg klarer mig nok med vådt tøj ’’. Han gav hende et venligt smil ’’ Fortæl mig hvad du lavede i havet ,frøken’’. Han grinede en smule før han afventede et svar. Der var faldet lidt mere ro på nu og ingen fare for at de ville fryse ihjæl så han kunne slappe lidt mere af også selv om han frøs rigtig meget.Men nu hvor der var strøm på båden så var det nemmere at slappe af. Han kiggede stadigvæk rundt om der var noget han kunne bruge til at tage over sig selv. Men han kunne ikke lige se noget. Han kom med en tænkende ’’ Hmm’’ og satte sig derefter på sengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 11:40

Paisley rødmede let over kinderne og satte sig ved et bord, hvor der var en aflang læder sofa i sand farve. " Jeg tror også der er en mand der bor her, for at være helt ærlig? " hun smilede lidt skævt og håbede ikke at han tog det som en opfordring til at hun ikke kunne lide at se hans tøj klæbe sig tæt ind til hans muskuløse overkrop der nærmest glimtede i lyset fra bådens ovn. Hun vendte sig blik mod ham da han gik ned af mod sengen og hun rejste sig langsomt op og gik lidt hen mod ham og lænede sig så op af siden ved en af skabene og sagde" Altså.. jeg tabte min elastik og så løb jeg efter den og før jeg vidste af det, var jeg landet i vandet... fordi jeg lige skulle se mig over skuldren, på grund af en eller anden dum lyd... der var bagved mig" hun var jo engle så man skulle være mere på vagt end andre væsner skulle?. Hun tog sig let til halsen og betragtede så undrende Azuriel og sagde" hvad... laver du egenlig på sengen" hun lagde hovedet en smule på skrå og så på ham med store grønne dådyr øjne i ren forvirring.. * han... han har vel ikke tænkt sig at smide! ALT SIT TØJ!? *

Hun vendte hurtigt ryggen til ham og sagde" Nårh men øhm.. jeg ser lige om der noget kakao og sådan.. en varm koge tingest.. så vi kan få noget varmt at drikke " hun gik ud hvor der var et lille køkken og tændte lyset og tjekkede køleskabet ud. Øl... Vandflasker... Øl.... Vodka... Andet form for alkohol.. Hun sukkede kort. Hun tog, 2 glas og hældte noget vand fra de iskolde flasker op og vendte sig så om og gik ind til Az der var i bunden ved soveværelset. Da hun gik der hen gled tæppet blidt af hendes skuldre og afslørede den blottet skuldre, samt lidt af hendes barms kavaler og de fine lange lår blev ligeså os blottet " Hey Az? der var ingen kakao men.. der var vand ?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 11:55

Han kiggede på hende da hun og undrede sig lidt over hendes spørgsmål før det gik op for ham. Han grinede en smule ’’ jeg fandt bare en tilfældigt sted at sidde.. Det var en hård svømme tur.. Jeg tror ikke jeg fik dit navn?’’. Han blev dog siddende. Han sad og rystede lidt. Da hun sagde der også boede en mand der tænkte han at han nok hellere måtte se om han kunne finde noget af denne mands tøj. Dog nåede han ikke så langt før Paisley stille ham spørgsmålet. Han kiggede op på hende og så hvordan tæppet sad. Han kunne mærke hvordan Dæmon blodet i ham blev vækket. Hans dyriske side. Hans hjerte bankede hurtigt og han fik hurtigt varmen i kroppen. * Damn.. Hun er.. Hot*. Han snappede ud af det og blinkede et par gange ’’ Erm.. Dit tæppe frøken’’. Han kom først nu i tanke om at hun havde stillet ham et spørgsmål. ’’ Erm jeg kan se der er en flaske whisky der over.. Jeg tror at sådan et glas ville give mig varmen tilbage’’. Han havde brug for at køle lidt ned. Tankerne fløj rundt i hans hoved. Dæmon siden var som andre dæmoner, der jo havde svært ved at styre deres lyster. Men hun troede sikkert at han var et menneske. ’’ Hmm Du sagde du hørte en lyd.. Jeg hørte ellers kun dig skrige.. Det er ikke hver dag man får lov at redde en smuk pige’’. Az smilede sødt til hende. Hans blå øjne kiggede ind i hendes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 12:19

Paisley så undrende på Az og vendte sig om og så ned og sagde "Årh ... ups?" hun grinte let og gik ned i knæ og svajede elegant i ryggen og samlede forsigtigt tæppet op, mens hun holdte 2 glas i den anden hånd med vand. Hun så undrende på Az. Wiskey?. Hun vendte sig mod køkkenet og sagde" 2 sekunder " hun gik der ned og tog flasken ud og åbnede den og fandt et lidt større glas eftersom han var en fyr drak han sikkert mere end der lige var i de små glas og hvorfor ikke få et stort så han ikke behøves at hælde op igen og igen. Hun kom med et lidt langt glas der var højre end de andre men ligeså gennemsigtig og elegant i dets udseende. Hun gav ham det i hånden med et perle smil over sine fyldige lyserøde læber og sagde" Paisley, mit navn er Paisley Victoria Swan " hun blinkede sødt til ham og satte sig på kanten af sengen og lænede sig så bagud, sådan så hendes stramme mave blev blottet lidt. Hun havde det varmt nær ham. Hun var jomfru men alligevel længes hun efter sex og berørelse som så mange andre ville gøre?.
Hendes grønne dådyr øjne gled langsomt hen på Az og hun mærkede en mærkelige følelse i maven og rødmen spredte sig igen over hendes kinder.. mens det lange lysebrune hår lå hende ned af skuldrene og dækkede lidt ved kinderne, eftersom nogle totter lå over hendes ene kind.
* Hvad skal jeg dog sige... * hun satte sig op og så på Az lidt og sagde" Øhm... du vil vel os klæde om, vis du finder noget passende tøj.. så .. så ja " hun rejste sig op og satte glasset af sit eget med det halv fyldte vand på kanten af bordet ved siden af sengen og gik så ud fra værelset og lukkede skydedøren halvt til, sådan så når hun sad ved spisebordet.. ville hun ikke kunne se ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 12:46

Han kiggede på hende i det hun bukkede sig ned. Han kunne mærke dæmon blodet suse igen. Det fyldte ham med styrke og kræft. Da hun gik ud for at hente whiskyen åndede han ud. Han tog sig til hovedet * Det er svært at kontrollere mig selv. Hun er.. Ja.. Jeg kan ikke tillade mig selv at miste kontrollen*. Da hun kom ind igen sad han og smilede. Da hun gav ham hånden rystede han blidt hendes hånd og sagde ’’ Mig en ære at møde dig ’’. Da hun satte sig og de kiggede ind i hinandens øjne og han så hendes kinder rødme var han lige ved at læne sig frem imod hende. Men han blev afbrudt da hun spurgte om han ikke ville klæde om rømmede han sig ’’ Erm jo.. det er godt nok lidt koldt ’’. Da hun gik udenfor skyndte han at tage en slurt whisky. Han rejste sig op og begyndte at tage sin t-shirt af. Han smed den på gulvet, så tog han sine bukser af og smed også dem på gulvet. Han åbnede skabet og fandt en hvid skjorte frem og et par jeans. Imens han begyndte at tage det på tænkte han * Fuck jeg har jo ingen kontrol sammen med denne kvinde. Hvad nu hvis jeg kommer til at gøre noget ved hende. Selv hendes lugt lokker mig.. Hvad fanden skal jeg gøre. Jeg må prøve at kontrollere mig.. Det virker bare som alt det hun gør er så sexede at mit blod koger* Da han var færdig med at tage det på spændte han skjorten tog glasset i hånden, tog en slurk mere og gik ind til bordet og satte sig. ’’ Jeg syntes ikke jeg har set dig i byen før.. Og tror mig jeg ville huske hvis jeg havde.. Jeg mener jeg er glad for jeg reddede dig ’’. Han smilede venligt til hende og prøvede at kigge hende i øjnene når han snakkede med hende ud af respekt og ikke kigge på hendes krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 12:52

Paisley så kort op da hun hørte døren skubbes til side og der kom Az. Hun gav ham et smil i møde og strøg en af sine lokker om bagved øret mens hun stadig sad i sine fordybede tanker om hårfarve og hårplejning. Dog da Az satte sig overfor hende kom hendes tanker over på et helt andet emne, hvilket fik hendes rødmen til at fremtræde lidt igen, dog ikke så synligt denne gang. "Sååå... kender du mange her da ?" hun lod de grønne dådyr øjne langsomt fange hans blik der så ivrigt prøvede at få kontakt med hende. Hun vidste ikke hvorfor hun var så flov over at se ham i øjnene, men det var ligesom om noget i hans øjne.. strippede hende bar. Hun følte sig nøgen og upåklædt i hans nærvær, skønt hun var iført noget.. blot ikke så meget?.

" Så jeg kan se du fik fundet et par jeans og en skjorte" hun blinkede til ham og betragtede den hvide skjorte og rejste sig så op, med hænderne blidt skubbende mod bordets overflade og gik med små skridt hen til køleskabet og bukkede sig ned og tog en flaske vand og satte sig hen til Az igen, overfor ham ligesom før. Hun tog en tår af dette vand og sank det med største velbehag og lod sin tunge blidt strejfe hendes nu våde læber og sagde" Så Az?.. jeg kan dufte du ikke er menneskelig... hvorfor reddet du mig? " hun overvejede et kort sekundt hvad han egenlig var?... han måtte os vise at hun var engle..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 13:03

Når han kiggede ind i hende smukke øjne havde han svært ved at tænke klart. Dog bragte det også noget ro over ham. Han kiggede på hende ryg og bagdel da hun gik hen og hentede mere vand. Han greb sig selv i det og kiggede hurtigt mod sin drink og tog en slurk mere. Hans blod koghede igen og han fik det varmt. Han prøvede så godt at kunne at virke normal. Han bar stadigvæk sit venlige smil på sige læber. Da hun satte sig og drak sit vand sagde han ikke noget. Men da hun slikkede sig om læberne greb han fat i sin stol med sin frie hånd under bordet. Han kunne se hvordan hendes tunge langsomt fjernede de våde dråber fra hendes læber. Han kom først til sig selv da han kunne høre stolebenet give sig lidt. DA hun så sagde ud af det blå at hun vidste han ikke var menneske så han meget overrasket ud. Dog vidste han nu også at hun heller ikke var ’’ For at svare på dit første spørgsmål.. det glemte jeg vist ’’. Han grinede en skule og kløede sig i nakken ’’ så.. Er jeg Hunter.. Så jeg kender ikke så mange.. Kun et par stykker.’’. han nikkede lidt og kiggede så alvorligt på hende ’’ Nej jeg er ikke menneske.. Jeg er halvt engel.. og ’’ Han tøvede lidt men sagde det så ’’ Halvt Dæmon’’. Han satte sine hænder frem foran sig i tegn til han ville forklare før hun blev bange ’’ Men bare rolig.. Jeg redede dig fordi jeg er en god person.. Eller jeg prøver på at være det.. Så bare rolig Paisley.. Jeg gør dig ikke noget ’’. *Håber jeg.. du er meget svær at modstå*.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 13:10

Paisley lod sine smalle klaver fine finger med de glas ligene negle. Glide langsomt hen af vandglassets fine kant og det gav en fin næsten hamonisk lyd fra sig, mens Azuriel fortalte hvad han var for et væsen og at han ikke ville gøre hende noget. Hun følte fornemmelsen igen i maven og så lidt væk fra hans blik i håb om ikke at rødme igen. Tankerne om at vis han overfaldte hende var forfærdelige men alligevel tiltalende, det var jo netop ikke fordi at han var den værste at blive overfaldt af? nej... tværtimod, han var skam sikkert rigtig fantastisk i en seng, en ren kvindebedår og ikke jomfru som hende.

Hun gav et suk fra sig og så kort mod Azuriel og smilede lidt nervøst og sagde" viiirkelig.. øhm, altså jeg kender ikke til dæmoner men du vil ikke en af de der.. blod dæmoner der drikker blod som vampyr? " hun lagde hovedet en smule på skrå og så kort mod hans glas ved ham og sagde" Må.. jeg smage?" hun smilede forsigtigt og vis hun måtte ville hun række sin arm hen mod hans glas og langsomt tage om det og føre det op til sine læber og tage en tår, før hun ville skylle sin mund med vandet fra flasken.. eftersom wiskey ikke lige var hendes kop te.
" Jeg engle " hun smilede og sagde" Født engle, så mine forældre har været meget overbeskyttende.. jeg faktisk lige kommet til byen for blot en uge siden " hun grinte sødt og hendes franske accent fremtrådte rigtig denne gang, eftersom hun ikke lagde en dæmper på den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 13:20

Han kiggede på hendes kinder der rødmede. Han greb fat i stolen igen med sin hånd. Han kunne mærke hvordan det kriblede i hans krop. Hvordan hans hoved snurrede. Hvordan hans krop blev fyldt med hans dæmoniske styrke. Det var berusende. Men han fik kæmpet det tilbage. Denne gang var det dog til at se. En svedperle gled ned af hans pande. Det var ikke let at holde det tilbage *Hun er jo rent gift for mig. Hvad sker der. Næsten hver ting hun gør bringer det frem i mig. Hun er bare for.. Alt for.. Jeg burde smide jeg op på det bord og flå det.. Nej Az slap nu af ’’. Da hun snakkede om dæmoner rystede han på hovedet og tog en slurk mere af sin drink ’’ Nej.. Jeg er en sjæledæmon.. Det vil sige at jeg kan suge din sjæl ud.. Men har lever af normalt mad.. Bare rolig’’. Da hun spurgte om hun måtte smage smilede han og nikkede ’’ selvfølgelig må du det.. Hey jeg kan godt forstå hvorfor dine forældre beskyttede dig.. Du er en meget yndig og smuk dame ’’. Han smilede venligt. Først da hun fjernede sin hånd væk fra hans slap han stolebenet med hånden under bordet. Det var nu til at se på ham at han havde det varmt. En svedperle gled fra hans hals ned af hans brystkasse og forsvandt ind bag skjorten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 13:28

" Ja jeg tror du har ret" hun grinte kort efter at ha sagt disse ord og nikkede så til det angående med at han ikke var farlig og at han ikke ville tage hendes sjæl. Hun troede fuldt og fast på ham eftersom han os lige havde reddet hende, han kunne jo blot ha taget hendes sjæl der vis det var " Hvad med dig?, har du nogle levende forældre" hun lagde hovedet en smule på skrå og betragtede ham kort mens hun langsomt mærkede tørsten glide op ved sin hals igen.

Paisley tog endnu en tår af sit glas og lod det så blidt stilles på bordet og så undrende på Azuriel og sagde" hey?... er du okay " hun rejste sig lidt hurtigt op og gik hen til ham og lod blidt sin hånd berør hans pande og sagde" Hey, vis du har det skidt kan jeg godt gøre sengen klar til dig, så kan du tage dig en lur? vis du vil " hun smilede og lod sin hånd fjerne sig fra hans pande og så kiggede hun ellers nysgerrigt rundt. "Måske det fordi du var nede i det kolde vand og du så nu får alkohol at din krop overreagere?" hun så kort mod ham og gik ned til soveværelset og gjorde dynen klar og pude til ham os. Der kunne lægge 2 i den store seng med den fede dyne, dog gjorde hun den klar til ham og ikke sig selv. Hun havde aldrig delt seng med en fyr før?.
Hun vendte sig mod køkkenet igen og gik der hen af og sagde" sådan, så er sengen klar til dig vis du har brug for at hvile lidt?" hun smilede og satte sig ned igen og pustede let ud og trak ud i sin tshirt ved brystet for at få lidt luft ned til hendes barm, eftersom den bh hun havde på var temmelig.. lille.. alt for lille til hendes fyldige barm. * Gad vide .. om han er ved at blive syg..?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 13:40

Da hun spurgte til hans forældre kunne det ses at hun ramte et ømt punkt. Han havde jo dræbt sin far og hans mor var blevet dræbt. Det var taget til denne ø. Han svarede med en meget stille stemme et simpelt ’’Nej’’. Da hun gik over for at mærke hans pande var den varm. Varmere en den burde være. Han mærkede hvordan hans hånd rystede og langsomt bevægede sig hen mod hende. Men da hun slap og gik ind i soveværelset åndede han lettet op igen og tog en stor slurk af sin drink. Det var noget harsk whisky. Han sad lidt og mærkede hvordan alkoholen en smule fik hans puls ned. Da hun kom ind igen og satte sig ned svarede han først ’’ Jeg har det fint.. Bare rolig.. det er bare’’. Han stoppede da hun pustede og trak ud i sin t-shirt. Han greb fat i stolebenet igen men han klemte for hårdt denne gang og stolebenet knækkede. Han væltede bagover og lå nu på gulvet. Han havde rester af stolebenet i sin ene hånd så man kunne se det var ham selv der havde smadret det. *jeg kan ikke kæmpe imod. Hun er som en svaghed for mine lyster. Jeg har ikke oplevet sådan her før. Hun er en svaghed for mig. Hvad skal jeg gøre. Jeg kan skuda ikke sige.. Du er meget lækker og hvis ikke du passer på så går jeg amok og gør en masse ved dig.. Hvad fuck skal jeg gøre ’’. Han lå bare der med lukkede øjne han sagde dog ’’ Jeg har det fint.. Det er bare.. Mit blod.. Det må være en slags forsvarsmekanisme for at varme min krop op ’’. Han løj, det var hans dæmon blod men det kunne han jo ikke sige, så ville hun sikkert løbe skrigende væk. Han vidste ikke hvad han skulle gøre. Han åbnede langsomt sine øjne igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 13:48

Paisley tog sig for munden og skrig let af forskrækkelse da Azuriel lige pludselig landet på gulvet. Hun rejste sig hurtigt op med armene mod bordpladen og lænede sig frem af og sagde" ER DU OKAY!? " hun så helt chokeret på ham med sine store grønne dådyr øjne og pressede let sine flydige læber mod hinanden og så på stolbenet og tænkte * Hvad .. hvordan? hvorfor.. * hun stod der lidt og trådte så væk fra bordet og om til ham og gik ned i knæ ved hans side og så lidt... mærkeligt på ham og tog så stolbenet og tog så fat om hans håndled og rejste sig op og sagde" Kom så op med dig hehe " hun blinkede og prøvede at få det vendt til noget sjovt, skønt hendes hjerte sad oppe i halsen og hun havde svært ved at trække vejret... det havde givet hende sådan en forskrækkelse. " Vis du ikke vil i seng såååå " hun strakte sig let og drejede om sig selv og gik mod soveværelset og sagde" Vil jeg gerne, eftersom min jakke, nøgler kort og alt... lægger på bunden af havet og er umuligt at kunne finde eller bruge igen " hun sukkede dybt men gav dog Azuriel et lille smil over skuldren inden hun gik ind og smed sig i sengen med et " Wiii ! " og lukkede så let øjnene i og gabte kort * Sikke en dejlig blød seng.. *
Hun grinte kort for sig selv nu, ved tanken om Azuriel der røg ned på gulvet.. skønt hun var da lidt bekymret for ham? " Hey Az!... husk at holde igen med alkohol´en " hun smilede for sig selv da hun råbte dette med lukket øjne og strakte hånden ud efter den bløde dyne der lå ved hendes side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 13:58

Da han blev hjulpet op kunne han mærke at noget træk i ham. Hvordan han langsomt blev trukket ned i mørket. Da hun gik ind på soveværelset faldt han på knæ igen. Han tænkte tilbage på sidste gang. Billeder over de folk han havde lemlæstet. Hvordan han pindede folk til de begik selvmord. Hvad han gjorde ved kvinder han kunne lide. Han huskede hvordan han stod i en blodpøl og grinede af alle de Hunters han havde dræbt. Hvordan han faktisk ville gøre byer, ja lande til hans. Han var sku og ond. Klogere og farligere en de fleste. Det var som stod han foran sig selv i hans tanker nu. Bare den anden Az havde helt sorte øjne. Det sagde til ham *’’ Gå der ind.. Flå tøjet af hende. Gør hende til din. Bind hende til dig.. Alt då skal gøre er at hælde lidt at dit blod i hendes drink og så bliver hun påvirket af den del af dit blod der er mig.. Hun vil have dig så.. Det er så let.. Gør det’’* Han åbnede sine øjne og gik hen og stillede sig i døren til soveværelset og kiggede på hende. Sveden løb ned af ham og han træk vejret tungt. Han vidste ikke hvad han skulle gøre. Hans hænder rystede og han vidste ikke om han kunne holde det tilbage længere. Han stod bare der. Han kæmpede så meget for at holde det nede. Men kunne han?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 14:05

Paisley åndede let ud og lod sine arme blidt glide om dynen og tog det ene ben over dynen... mens hun holdte om den. Den var så dejlig blød og hun følte at hun endelig var tryg. Endelig havde hun mødt en, endelig havde hun snakket med en og der var en der havde accepteret hende. Hun smilede let og var lige ved at falde i drømmeland da hun syntes at kunne høre en stå ved døren. Hun åbnede forsigtigt sine trætte øjne og så hen af mod Az og sagde" Hva så? Azuriel.. er du okay " hun smilede kort og lukkede øjnene blidt i igen og krammede dynen lidt mere ind til sig og mærkede sine bare fødder glide hen af det dejlige stof der var under hende mens den lune varme i båden blidt gled om hende og varmede det der ikke havde noget over sig.

Hun kunne nærmest hørte hans åndedræt.. hun fik det mærkeligt igen.. * Hvorfor... bliver han stående* Hun satte hånden mod madrassen og satte sig halvt op og så hen af mod Az og sagde med en træt stemme"Er du os træt? " hun fik slået de grønne dådyr øjne ovnlig op og tshirten gled langsomt ned af hendes ene skuldre og håret der gik til hendes hofter næsten, gled forsigtigt ned af ryg og skuldre mens det så lidt statisk ud.
" Er du tørstig efter mere eller.. kom du tilskade? " hun lagde hovedet en smule på skrå og betragtede nu vågent Azuriel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 14:17

Det var som en kamp inden i ham. Den ene side der kæmpede mod den anden. Han hørte svagt hendes stemme. *Kom nu Az. Hun har ikke gjort andet en at være sig selv. Vil du virkelig ødelægge det her.. Hun har ikke været andet en sød overfor dig.. Sig nu bare sandheden*. Han tørrede sveden af sin pande *Det kan jeg jo ikke.. Hun ville syntes jeg var en mega freak.. Jeg har lige mødt hende for et par timer siden*. Han smilede til hende ’’ Jeg.. Har aldrig prøvet det sådan her før.. Paisley.. Dæmoner er meget styret af deres.. Fysiske lyster.. Alt ved dig bringer dem frem i mig.. Jeg ved ikke hvorfor’’. * kom nu Az. Hvis du virkelig kan lide denne pige så gå.. gå ind på sofaen og sov.. Gå din vej*. Han kiggede på hende med et blik som en der var træt af at slås ville give ’’ Du.. Er så sød, smuk og rar.. Du fortjener ikke det her.. Jeg ved ikke hvor lang tid jeg kan holde det nede.. Jeg er ikke stærk overfor dig.. Jeg fatter ikke engang selv hvorfor’’. Han smilede venligt ’’ Undskyld Paisley.. jeg er.. Bare ikke stærk nok ’’. Han vendte ryggen til. Men han hørte stemmen igen *’’ Fuck hvor min engle side da en fucking wuss.. Gå ind og kys hende.. Læg hende ned i den seng og tag hende til hun tigger dig om mere.. Gør det.. Giv jo slip på din skyldfølelse og lev lidt.. Hvad hvis hun går.. Hvad så.. Så har du kæmpet men igen bliver du ulykkelig ’’*. Han tog sig til hovedet ’’Bare rolig Paisley.. Jeg går ind på sofaen nu’’. Hans ben rystede da han tog et skridt mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 14:24

Paisley var aldrig en der forelskede sig og det var sikkert heller ikke lige helt tilfældet her, men hun kunne virkelig godt lide Azuriel. Hun havde altid haft holdningen til kærlighed lyster og andet, at det blot var noget hjernen bestemte og at det aldrig ville ske for hende, men da hun hørte hans ord. Hun lod fingrene blidt synke mere ind i stoffet på dynen der langsomt blev dækket over hendes krop og hun holdte den op til brystet og så helt chokeret på Azuriel. Ville han... nej han ville vel ikke overfalde hende og voldtage hende!?. Hun så flovt væk og prøvede at få billedet af det, ud af sit hoved. Voldtægt.. hun ville ikke være voldtægts offer, men alligevel regnede hun ikke med at hans dæmoniske side var så stærk eller at hun var så tiltrækkende...

" Kan ... kan jeg ikke gøre noget for ikke at være så tiltrækkende overfor dig.. altså så du ikke bliver.. stødt eller.. ked over at se på mig hver gang" han måtte hade sig selv vis han følte sådan?.. men hun kunne vel heller ikke tilbyde ham at sove på sofaen.. eller i sengen.. " Du... du må.. " hun så flovt ned og sagde" Godt dele seng med mig.. vis du tror at du kan holde.. din dæmoniske side tilbage.. " hun dækkede sig med dynen og rødmede i kinderne og så flovt væk fra hans blik og sagde" Fordi.. jeg nemlig jomfru.. jeg har aldrig delt seng med en fyr før.. eller overhovedet.. været så tæt på en.. så... så vis din dæmoniske side tog over " hun klemte øjnene sammen lidt i frygt og sagde" Men.. vil du? " hun så lidt på ham og sagde" vi kan bare lægge i sengen og snakke om alt muligt.. så kan jeg lægge med tæppet og dig med dynen? "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 14:40

Az stopped og vente sig omkring og kiggede på hende. Han smilede. Han vidste at dette ville blive en test for ham. Men hvis ha ikke gjorde det så ville han altid vide at dæmonen i ham kunne vinde over ham. Så ville han først have tabt kampen. Stemmen snakkede igen i hans hoved *’’ Nååh.. Hvor sødt skal vi så ligge og snakke om teddy bjørne og tale om hvordan hendes glansbilleder ser ud… NU går du fucking der over og flår det undertøj af hende.. Du ved hvor meget du elsker at høre folk skrige i frygt.. Mmmh.. Huster du hende for to år siden.. Hende du dræbte imens du viste hende en video af hvordan du dræbte hendes børn’’*. Azuriel stoppede sine tanker * Glem det.. Jeg er stærkere.. Hun gør mig stærkere en dig.. Hun stoler på mig.. Så det vil jeg også gøre*. Azuriel gik over og lagde sig blidt ned i sengen ved siden af hende ’’ Nej.. Du beholder Dynen.. Nå, hvad har du så lyst til at snakke om ’’. Han kiggede på hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 14:46

Paisley så lidt på ham og smilede da han gik hen mod hende og lagde sig ved hendes side. Hun lagde sig inden han nåede det og betragtede ham så da de nu lå overfor hinanden mens hun havde dynen trukket godt om sig. Hun betragtede ham længe før hun egenlig fik nogle få ord ud " Så... den der lyst.. er det din dæmoniske side der nærmest tager over?" hun så lidt på ham og ville gerne vide mere om netop denne lyst.. vis hun vidste mere kunne hun måske forhindre den i at komme frem nemlig, skønt... der var bare et eller andet ved slemme fyre ... piger altid tændte på og måske endda også hende, dog var der intet galt med Azuriel som han var nu?.. nej alt var faktisk dejligt lige dette tidspunkt.

Hun smilede og sagde" Hvad ville du egenlig gerne snakke om vis det var?" hun håbede han ville spørge løs vis der var noget han gerne ville vide, eftersom hun jo ikke var tankelæser og med glæde ville bringe lidt lys om hvilken slags tøs hun var.
*Gad vide hvor mange år han er? * hun uden helt at vide det? trækkede hun sig faktisk tættere på Az og berørte blidt hans ansigt og satte sig så chokeret op og sagde" WOW!... undskyld.. det... jeg " hun fumlede og snublede over alle sine ord i munden og tog sig så for munden og rødmede i hele ansigtet og trak dynen over sit hoved.. " jeg.. jeg undrede mig.. blot over hvor gammel du er.. altså ikke at du ser gammel ud, men... du har det der... modne udtryk over dig.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 15:00

Han lå først og tænkte over hvordan han skulle forklare det ’’ det er lidt indviklet.. For jeg tror ikke det har samme effekt som hvis jeg var fuld dæmon.. De er meget styret af deres seksuelle lyster.. Jeg tror at det forøger mine.. Det vil sige at hvis jeg finder en der ser godt ud så bliver mine lyster til den person meget forstærket.. Men jeg har aldrig prøvet det på så højt plan som med dig ’’. Han grinede en ssmule ’’ det lyder lidt creepy.. Lød bedre i mit hoved’’. Han lå lidt og tænkte på hvad han gerne ville snakke om. Faktisk ville han helst snakke om hende. Han ville meget gerne vide mere om hende. ’’Jeg syntes vi skal snakke om dig.. Hvad kan du lide, hvad er din musik smag.. hvordan er dine forældre.. Hvad er din evne.’’. Da hun berørte hans kind kom stemmen igen *’’ hah.. En engel der falder for min wus side.. hvor sødt.. Men jeg burde ødelægge den sødme.. kvæle alt det gode i hende.. torturere hende og gøre hende til min evige slave.. En lille tøs der gør alt hvad jeg siger ’’*. Azuriel tog sig til hovedet *Nej.. Jeg syntes hun er sød.. Jeg har aldrig haft det sådan her før.. Jeg giver ikke efter.. Jeg er stærkere en jeg troede*. Han smilede og fjernede dynen fra hendes ansigt og lagde blidt en hånd på hendes kind. Hans hånd var meget varm. Han sagde med en blid stemme imens han kiggede hende i øjnene ’’ Det er okay.. Du har ikke gjort noget forkert ’’. Da hun spurgte hvor gammel han var sad han stadigvæk med en hånd på hende kind og virkede næsten hypnotiseret imens han kiggede ind i hendes smukke øjne ’’ Jeg er 21.. Tror jeg’’. Han svarede med en fjern stemme som var han tabt i hendes blik. Det var også derfor han kom med sådan en dumt svar. *Der er bare noget over denne kvinde. Noget jeg ikke kan forklare*.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The Angel Meets the Faithless (Paisley) Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The Angel Meets the Faithless (Paisley)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 10Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Uventet besøg - Paisley
» bliver det en normaldag?(Paisley-privat)
» when strangers meets (Tara)
» I wish I had an angel (Æsa)
» Are you my angel? (Mcclair)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: