Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 The Angel Meets the Faithless (Paisley)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 04:41

Han bed sin i underlæben da hun begyndte at kysse ham. Han kunne ikke helt holde sig tilbage og lod sinn hånd køre ned af hendes ryg og ned til hendes bagdel hvor han lod sin hånd blive imens hun kyssede og bed ham blidt. Alt var som var han i himlen skønt han ikke var det. Den følelse stoppede da hun stillede ham spørgsmålet. Han sukkede, han ville helst lyve og sige alt ville være fint men han havde lovet ikke at lyve. Han kiggede alvorligt ned mod jorden ’’ Jeg frygter at det måske ville gøre mig så svag at den anden side tager helt over.. For nogle år siden døde min mor.. Jeg blev helt overtaget af min ondskab der.. I flere år.. Jeg er ikke så sikker på jeg ville kunne kæmpe mig tilbage ’’. han smilede lidt og kiggede på hende ’’ Men lige meget hvad.. Så vil jeg ikke bebrejde dig.. Den tid jeg har fået sammen med dig er det hele værd.. Jeg vil altid være din lige meget hvad.. Selv om min anden side ville lukke mig inde vil jeg aldrig helt være væk.. Ikke nok med det.. Jeg vil altid være i dit hjerte skat ’’. Han smilede oprigtigt til hende. Han mente hvert et ord. Han var ligeglad hvad der skete han ville altid stå ved hendes side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 04:49

Paisley så lettere chokeret på Azuriel og sprang så nærmest ovn på ham og sagde" NEJ! " hun slog armene om ham og sagde" nej.. du må aldrig nogensinde forsvinde, lov mig det.. jeg vil gøre alt for at være din forevigt.. alt " hun ville ikke have han forsvandt eller at han endte med at blive ond eller noget i den stil, dog kunne hun blot forstille sig hvis den onde side tog over, andre ville sikkert blive mere og mere tiltrukket af ham, eftersom de fleste tøser aldrig indrømmede at de tændte på at blive domineret?.

Hun satte sig forsigtigt op, overfor Azuriel og så flovt på ham og sagde" jeg.. jeg vil ikke miste dig " hun så kort væk og mærkede sine øjne blive lidt våde og sagde" Så.. så hvornår skal du egenlig afsted på arbejde" hun håbede han ikke skulle det denne aften.. det kunne være dejligt vis han ikke skulle, så havde hun ham det meste af dagen og natten også. " Måske .. vis du vil? kan vi bestille et boble bad og købe noget verdi, du ved.. det man plejer at få i velkoms drinks, eftersom jeg ikke kan lide vin " hun grinte lidt og sagde" Oh og wiskey til dig eftersom du bedst kan lide det?" hun lagde hovedet en smule på skrå og sagde" Og så kan vi tænde levende lys og hygge os og snakke om vores barndom og alt muligt" hun smilede og rejste sig op og spredte vingerne ud og sagde "Hvad siger du til det?, eller vi kan også tage på hotel og du ved.. hygge os der hele natten" hun strøg ham forsigtigt over kinden da hun sagde det med hygge hele natten og kyssede ham blidt på læberne og så, så op mod himlen og ventede blot på et ja fra hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 05:00

Han blev lidt overrasket da hun sprang på ham. Han krammede hende ind til sig. Han havde heller ikke lyst til at forsvinde. Der var så meget han havde at se frem til. Han skulle også være gudfar til hans mentors barn og alt muligt. Da hun begyndte at snakke om den hyggelige aften smilede han og nikkede. Han havde aldrig nogensinde haft sådan en aften med nogen før. Han rejste sig op og sagde ’’Selvfølgelig skat.. Det vil jeg meget gerne ’’. Han satte af fra jorden selv og fløj med hende hjemad. Han kunne ikke lade være med at tænke hvor hyggeligt det ville blive. Dog lå det i hans baghoved hvad der plejede at ske når han så hendes krop glinse i vand. Hvordan hans onde side sidste gang havde taget over og det havde udviklet sig. Dog var han fast opsat på at det ikke skulle ske sådan denne gang. Han ville kæmpe hårdere denne gang.

Da de kom hjem smilede han og sagde ’’ Henter du vinen så gør jeg karbadet klar?’’. Han skyndte sig ud og begyndte at sætte stearinlys op der ude og gøre klar til deres boblebad sammen. Det skulle nok blive hyggeligt tænkte han imens han gik rundt med et stort smil på hans læber og ventede spændt på at Paisley kom hjem igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 05:15

Paisley nikkede og sagde" Ja jeg henter den, jeg tilbage om lidt " hun tog hurtigt nogle almindelige flade sko på og så en tshirt og nogle jeans og løb så ud af døren og hen af mod byen. Hun kunne slet ikke vente, intet kunne ødelægge deres dejlige aften denne gang, INTET ... ingen gang den onde side ville kunne ødelægge denne stund. Paisley gik hen til den lokale kiosk og trådte så indenfor og spurgte fyren om han havde en wiskey og så en verdi, en slags mild form for vin? undtagen de slet ikke havde noget med hinanden at gøre, men den var vel i løbet af nogle år erstattet det meste vin hen af sin vej. Hun fik den rødlige verdi og smilede over hele ansigtet og gik så roligt hjem af, eftersom hun ikke ville ryste vinen.

Hun stoppede kort op foran en af piercing forretningerne og betragtede vinduet og forsigtigt lod hun sine finger glide hen af vinduet og overvejede et kort sekundt om hun måske skulle få en navle piercing? eller måske en i tungen.. blot en lille en, måske Azuriel ville syntes om det?. Hun tog sig til kinderne da hun rødmede ved blot tanken og skyndte sig så hjem af dog med nummert skrevet ned i hendes inderlommes stof og kom så endelig hjem efter en halv time og råbte" Så jeg tilbage! " hun smilede over hele ansigtet og fandt 2 vin glas frem og fandt en is spand og noget is og hældte der i og smuttede så ud på badeværelset og kiggede lidt rundt efter Azuriel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 05:27

Han havde lagt et spor af rosenblade. Hvis hun fulgte det ville hun kunne høre blid stemningsmusik og dufte en frisk duft af ferskner og jordbær. Sporet førte ind på badeværelset. Der var sat stearinlys over det hele som let oplyste det ellers mørke badeværelse. Az stod med en rose i hånden som han havde plukket udenfor i rosenbedet og han havde et smil på sine læber.

Han kløede sig flovt i nakken og sagde ’’ Jeg.. erm.. Håber jeg har gjort det godt nok ’’. Han stod stadigvæk i hans jeans og læderjakke så helt gennemført var det ikke, men nu virkede det heller ikke ligefrem til at han var van til at gøre sådan noget. Hvilket han heller ikke var, det var hans første gang han prøvede sådan noget her så han håbede at hun kunne lide det. Han kiggede på hende med et blik der viste at han syntes at hun var perfekt som hun var. Han stod stadigvæk og kløede sig flovt i nakken og hans kinder blev lidt røde. Han rakte rosen over imod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 05:36

" Hm? " Duften af jordbær og ferskner ramte blidt Paisleys sarte næse og langsomt gik hun mod badeværelset og der fik hun øje på rosenbladene nede på gulvet. Hun så kort ned af sig selv flovt. Hun var ikke spor smuk eller gejlet op?. Hun tog sig til de røde kinder og bed sig nænsomt i underlæben af ren nervøsitet. Jo tættere hun kom, jo mere sød og dejlig blev duften, næsten erotisk var stemningen med det blide musik og der. Der stod Azuriel med en rose i hånden og det skæve smil over hans smukke læber og de perle hvide tænder glinsede næsten i lyset fra sterin lysene han havde sat op.

Hun smilede og gav et sødt lille grin fra sig " Tihii " hun smilede over hele ansigtet og satte alkoholen i is spanden på gulvet ved siden af karbadet og gik så fri håndet hen til Azuriel og langsomt strakte hun de fine klaver smalle finger frem og berørte stilken på rosen og tog den tæt ind til sig og sagde" Wauw... det.. det.. Waaauuuww.. " hun kunne ikke få andet end disse ord frem mens hun langsomt betragtede den smukke rose og så blidt trådte tættere på Azuriel og langsomt lod hun rosen glide hen på kanten af vinduet bagved Azuriel og blidt lod hun sine finger glide ind i stoffet på hans bluse og trak den så op af, for da at tage den af ham og blidt lade den glide ned af hans ryg, ned på gulvet og lægge sig, sådan så få rosenblade blidt gled hen over gulvet, fra trykket, da trøjen blidt landet på gulvet. Hendes arme var nu bagved hans nakke eftersom hun havde hevet trøjet af og sluppet den bagved ham.

Hun smilede sensuelt til ham og kyssede ham blidt på læberne og hviskede så i hans øre da deres kys langsomt slap " Det vidunderligt, ligeså.... vidunderligt som dig Azuriel" Hun lod sin tunge spids blidt berør hans øreflip og langsomt kyssede hun ham hen af den maskuline kæbe til de fløjls bløde læber igen og trak sig så kort væk og sendte ham et perle smil af sine egne. Man kunne se hvad hun ville have ham til at gøre. Langsomt lod hun sine finger glide ned af hans brystkasse og blidt ned til bukse kanten der langsomt blev berørt af halv kolde finger der knappede den første knap op og så derefter lynede ned i hans bukser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 11:11

Han kunne ikke lade være med at smile stort da hun kom med sit lille tihi. DA hun tog rosen kiggede han bare på hende uden at gøre noget. Han betragtede hende bare hvordan hun stod der i det gyldne skær fra stearinlysende. Han syntes hun så så smuk ud. Han ville bare ikke have dette øjeblik til at ende. Han ville altid huske hende som han så hende lige nu. Det ville altid styrke ham. Han følte sig stærkere end han plejede. Næsten som om at de sidste par dage havde givet ham mere kræft en han plejede at have til at kæmpe imod mans mørke side med.

Da hun kyssede ham kyssede han blidt tilbage. Han mærkede hvor svært det var og hans krop blev hurtigt varm da dæmon blodet i ham atter vågnede. Hendes berøring var som om det sendte bølger af varme igennem ham. Han mærkede hvordan hans hænder begyndte at ryste og hvordan han blev nød til at trække vejret tungere. Han kiggede på hende med øjne der viste at han kæmpede imod sit indre igen. Da hun tog hans bukser af rystede hans hænder så meget at han valgte at knytte dem. Det så ud til at hjælpe lidt på det. Sved begyndte langsomt at vise sig på hans pande og brystkasse. Han stod helt stille, han brugte alt energi på at holde ud, på at bevare roen og kontrollen. Han havde dog stadigvæk hans glade smil på hans læber igennem det hele.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 11:29

Paisley gik langsomt ned i knæ og Azuriels bukser fulgte skam trop. Hun fik dem ned om hans ankler og forsigtigt tog hun fat i hans undertøj os og fik det af ham med langsomme bevægelser og elegante strøg hen af hans nu meget svedige krop. Hun kunne ikke lade vær med at smile over alt dette og kyssede blidt Azuriel på halsen og sagde" Har du savnet mig?" hun gik hen til karbadet og vis Azuriel ikke trak hende af tøjet.. ville hun langsomt begynde at strippe for ham indtil der ikke var en eneste trævl stof tilbage på hendes nu nøgne krop.

Huden var fin og porcelæns hvid, hendes øjne var dyriske og næsten syre grønne, hendes læber fyldige og rosa pinke og hendes bryster fyldige og runde, samt hendes baller stramme og hendes lår smukke og lange ligesom resten af hendes ben var. Hendes mave var stram og viste ingen muskler og hendes ribben var ikke til at se? skønt hun var så spinkle bygget og hendes krop var så slank. En engels krop kunne vel betragtes som noget af det smukkeste og mest reneste syn i hele verden og så var der selvfølgelig også vampyrs forførende kroppe, dog.. Paisley havde nu noget vampyrisk over sig, eftersom hun ikke tog sol. Hun smilede blidt hen over de fyldige læber og nærmede sig langsomt Azuriel og strøg ham ned af kroppen og hviskede" Skal vi? hoppe i elskede " hun vendte ham ryggen og smilede lidt frækt og gik så hen til karbadet og gled langsomt ned i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 11:40

Han kiggede bare ned på hende. Det var til at se hvor svært han havde det. Da hun langsomt begyndte at smide tøjet foran ham kunne han mærke hvordan hans hjerte bankede hurtigere. Et kort øjeblik begyndte hans øjne at blive sorte men langsomt blev de normale igen. Hans blik betragtede langsomt hver detalje af hendes krop. Han kiggede på hende som var det første gang han havde set den. Hans blik viste hvad han tænkte, lysten strålede ud af ham.

Han træk vejret tungt nu og han kiggede bare på hende da hun spurgte om han ville med i. Først virkede det som var han i trance og han stod bare og kiggede på hende. Lidt efter så det dog ud til at han kom til sig selv. Han nikkede svagt og tilbød hende en rystende hånd som hjælp med at komme der ned. Da han havde sikret sig at hun havde sat sig ned satte han sig selv.

Vandet var varmt dog ikke for varmt, der stod små lys i kanten af badekaret og der var skum. Han havde kom kommet lidt for meget i for det så ud til at skumme over. Den blide musik spillede i baggrunden. Han kiggede på hende og sagde efter lidt tid. ’’ Jeg er heldig… Jeg havde aldrig troet at kærlighed ville findes for mig.. Og slet ikke med en engel.. Men den kommer åbenbart når man mindst venter det ’’. Han sad stille og bevægede sig ikke. Han var nemlig ikke sikker på han kunne bevæge sig så meget uden at miste kontrollen. Han var usikker på om han havde den indre styrke til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 11:52

Paisley trak bene let op til sig, mens hun sad overfor Azuriel og tog så alkoholen frem og hældte noget verdi op til dem. Det var sødt men dog ikke for meget, og det brusede og havde en smuk rødlig farve, dog ikke for rødlig. Paisley så på den næsten gennemsigtige rødlige farve og hævede glasset og sagde" Skål for vores kærlighed " hun smilede svagt og sagde" Azuriel.. " hun strøg blidt bene lidt frem og endte med at vende sig, sådan så hun nu var på alle fire foran ham og forsigtigt lænede hun sig frem af og langsomt placeret hun et kys på hans bløde læber og kyssede ham lidenskabeligt og mærkede hvordan deres læber gned og dansede mod hinanden indtil hun fik ordene på gled " Vil... du komme sammen med mig? " hun så flovt på ham og rødmede over hele ansigtet og blev ved med at forblive på alle fire, undtagen hun støttede kun med en hånd, eftersom den anden blidt var placeret på Azuriels brystkasse. Hun var bange for at han ville sige nej? bange for at han ville afvise hende. Hun følte et stik i sit hjerte blot ved tanken og tænkte inderligt inden i* Sig nu ja... sig ja... sig ja!... jeg vil forevigt være din Azuriel.. jeg ber dig * hun ville ikke binde ham, men alligevel ville hun være beæret over at have titlen som HANS kæreste, i stedet for at andre måske en dag ville erobre den title ved at lokke ham på alle de værste måder der var?.

Forsigtigt bed hun sig i underlæben og vis hun fik et ja, ville hun juble og springe om halsen på Azuriel, helt glemsom om at de begge var nøgne og at hendes våde krop ville presse ind mod Azuriels våde krop og at karbadet var glat på grund af alt sæben, så hun ville ende med at glide lidt ned af hans krop, fordi hun ikke kunne holde sin stilling med kun bene mod bunden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 12:02

Han tog glasset og smilede da hun hældte op. Hans hånd rystede meget og han spildte en smule men det så faktisk ud til at han holdt sin anden side inde. Han smilede og skålede med hende og svarede’’ Skål for vores kærlighed ’’. Han tog en slurk og kunne ikke lade være med at tænke på hvor dejligt hans liv var. Han vidste at hans familie aldrig havde følt kærlighed der varede og det gjorde at han faktisk ikke havde troet på at kærlighed fandtes. Men det gjorde han nu. Intet vare mere sikkert nu. Han forstod nu hvor stærk kærlighedens kræft var. Imens de kyssede kunne han mærke hvordan han brændte inden i. Det var som hældte nogen kogende olie over ham. Da hun stillede spørgsmålet smilede han dog stort også selv om han havde ondt. Han svarede blidt ’’ Der er ikke noget jeg hellere ville.. Mit svar er et stort ja ’’. Han var helt sikker på sit svar. Faktisk havde han ikke troet at hun ville binde sig til ham. Hun vidste jo hvad der var inden i ham. Hvor ond hans anden side var.
Da hun sprang om halsen på ham nåede han kun lige at sætte glasset fra sig. Han mærkede hvordan deres våde kroppe gned op af hinanden. Han mærkede hendes bløde hud. Da hun langsomt gled ned af kroppen på ham slog det klik for ham. Han mærkede hvordan det pirrede ham så meget at det onde i ham overvandt ham.

Imens hun jo var ved at glide ned af ham og ikke så på ham skyndte han at få sine nu sorte øjne væk. Når hun kom op fra vandet ville han sidde med et skævt smil på sine læber og det eneste han sagde var ’’Har du savnet mig?.. Pumpkin pie ’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 12:08

Paisley lukkede kort øjnene i ren flovhed og sagde" Ups.. hehe " hun grinte let for at dække over den hele pinlige affære og endte med at se op og da han så spurgte om hun havde savnet ham... stivnede hun. Hun fik sig hurtigt rejst op og skrig let i det hun dækkede for sin krop og sagde" Hvorfor!?.. hvorfor er du her " hun pegede anklagende på ham og lavede en sur mine og kiggede væk fra ham og sagde" Hmf!... der ødelagde du totalt min perfekte aften, inden Azuriel sikkert skal arbejde eller something shit like that.. " hun mærkede vreden bygge sig hurtigt op i hende og hun kunne ha smækket ham sådan en, vis det ikke var fordi at det var Azuriel..
hun sænkede sin hånd og dækkede endnu en gang for sin fyldige barm og prøvede at lade vær med at rødme flovt over kinderne mens hun så op af mod Azuriel nogle gange" Det kan ikke passe at det altid er dig der skal dukke frem når han er liderlig.. hvorfor.. kan jeg ikke blot få denne ene.. Bare denne ENE nat sammen med ham, alene hvor du ikke forstyr os igen og hvor du holder dig i skindet?, ikke fordi.. jeg ikke kan lide dig " hun så flovt væk og sagde" men.. denne aften var ikke ment som din og min, men som hans og jeg ser stadig ikke dig som en del af ham, eftersom du ond og blot går amok på mig og vil ha mig til at dræbe folk og jeg aldrig må være mig selv i dit nærvær... jeg lader da dig være dig selv?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 12:16

Han grinede og kiggede op og ned af hende ’’ Jeg kan godt forstå hvorfor min wuss side har følelser for dig.. Du lækker.. Kom her og lad mig kneppe dig ’’. Han grinede ondt og rystede på hovedet. Han lavede en falsk mine af overraskelse og sagde ’’ Hvorfor tror du jeg er her.. Fordi jeg har lyst til at være her ’’. Han sukkede ’’ Du er klar over at jeg kunne dø i morgen.. Er det ikke gået op for dig at vores arbejde er farligt.. At vi står overfor mordere med superkræfter og evner hver dag?’’. Han satte sig godt til rette og gjorde tegn til at hun skulle sætte sig i vandet ’’ Slap nu af.. Jeg har jo set det hele.. Som du siger.. Jeg er Az.. Så jeg var også med første gang vi.. Rawr.. If you catch my drift… Hvorfor tror du jeg kommer frem når han er liderlig.. Kan du ikke se blodet har samme effect på dig selv?.. Lyst, Sorg, Had.. Det styrker mig og gør ham svagere’’. Han rullede med øjnene og sukkede ’’ Nu igen med det en dag.. en nat.. Jeg gav dig en nat med mit bedre jeg.. Du burde takke mig på dine smukke nøgne knæ..Og helt ærligt.. Hvad er der galt i at dræbe lidt.. Det er så hyggeligt.. Kom så her ned ’’. Hans smil blev mere ondt ’’ Vi er jo kærester nu.. Kom så her og lad mig mærke den faste røv ’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 12:28

Paisley så kort på Azuriel og sagde" Fa-farligt.. " hun havde slet ikke tænkt over at deres arbejde faktisk var farligt?, nej.. hun havde altid set Azuriel som den stærkeste hun hidtil havde mødt. Hun bed sig nervøst i underlæben og prøvede at holde sig på afstand fra denne onde side og sagde" je-jeg havde helt glemt det.. " hun satte sig forsigtigt ned i vandet og betragtede Azuriel lidt mere indgående denne gang og langsomt gled hun hen af mod ham og vendte ryggen mod ham, så hendes ryg nu var mod hans bryst kasse, dog havde hun stadig armene krydset hen over hendes fyldige barm, der blev presset lidt mere mod hende selv og skabte denne flotte falske bryst effekt. Hun så kort ud for sig og sagde" Ja.. vi.. er.. jo kærester " hun sukkede kort. * jeg havde ikke regnet med at han ville komme frem i nat* hun vidste at han først ville forsvinde når han havde fået sin vilje eller når han ikke mere var tændt?, dog var det jo næsten umuligt ikke at være tændt dette øjeblik?. Hun bed sig nervøst i underlæben og sagde" Der så meget jer gerne ville vide om Azuriel.. som hvad han hedder til efternavn og om han har et fuldt navn?, om hvor han har boet og alt sådan noget"

Hun lænede sig op af Azuriel og så ham i øjnene med sine uskyldige øjne, mens hun havde hovedet lidt bagover for at kunne se ovnlig på Azuriel.
Hun strakte kort sine ben frem af og prøvede at slappe lidt mere af i sin krop og sagde" Men du har ret.. dit dæmonblod påvirker mig virkelig sådan.. det er vel.. svært at styre de sider uden at blive.. en anden nærmest?" hun sukkede igen og strøg det brune hår af sit bagud og sagde" Har... Azuriel eller.. nærmere jer? egenlig en slags drømme kvinde, altså udseende hårfarve øjenfarve og alt sådan noget?... personlighed og såen.. "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 12:40

Han grinede og lagde hende sætte sig med ryggen mod hans brystkasse. ’’ Er det ikke underligt at det er mig der fortæller om vores job.. Hvis jeg havde magten ville der ikke ske noget.. Men min wuss side er virkelig en wuss.. Hverken stærk eller magtfuld.. Mere svag og ynkelig’’. Han berørte let hendes kind og kyssede hendes nakke en enkelt gang. Han sagde med en sur stemme ’’ Lad være med at snakke som om jeg ikke er Az.. Vi er den samme.. Se på det sådan her.. Hvis han var fuld engel var han den min anden side er.. Jeg er dæmonen.. Nu snakker jeg personlighedsmæssigt ’’. Han begyndte langsomt at massere hendes nakke og skuldre sensuelt. Han grinede en smule ondt ’’ Så du vil gerne vide noget om os.. Vores navn er Azuriel Atares.. Vi har rejst rundt hele vores liv for at gemme os for vores forældres familie.. Begge sider ser os som en våben mod den anden familie.. Så flugt har været den eneste løsning.. Min wuss side ønsker at blive ved med at flygte.. Jeg derimod.. jeg har andre planer.. Disse øer vil være mine snart.. Jeg vil ikke have nogen grund til at flygte så.. Jeg vil endelig kunne stoppe med at flygte og endelig kæmpe tilbage ’’.

Da hun spurgte om drømme kvinden lænede han sig frem og hviskede i hendes øre ’’ Ja Paisley.. Det vil lyde underligt.. Men jeg har aldrig mødt en kvinde der sagde mig noget.. De har altid være sjov og når jeg blev træt af dem dræbte jeg dem.. Men det er anderledes med dig.. Jeg kan føle noget overfor dig.. Har jeg aldrig kunne med andre.. Ikke engang min mor ’’. Han masserede stadigvæk hendes skuldre og nakke sensuelt og blidt. Han hviskede igen ’’ Du ved jeg.. Kunne få den anden side tilbage.. Men prisen vil være stor denne gang.. Og du må selv foreslå den.. Ellers vil vi være sammen i aften ’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 12:48

Hun lukkede kort øjnene i et split sekundt og sagde " Mmhh " hun nød hans kys i nakken og hun nikkede kort men dog ikke for meget, til det med at hun ikke mere måtte sige at de ikke var den samme. De var jo også den samme, men det var bare mærkeligt at se på det sådan, fordi han blev altid ved med at hade sin gode side og omvendt? den gode hadet den onde.. hun kunne ikke forstille sig at dette virkelig var Azuriel, sådan om han ville være? at dette var... Az... hendes elskede Az... blot med mere kant over sig end normalt. Langsomt med den franske forførende accent lod hun hans navn udtales på en elegant måde " Azuriel Atares ... det smukt " hun grinte kort og kunne godt lide den måde de snakkede sammen på, han angreb hende ikke og han gav hende massage? det var helt fortryllende at se sådan en side af ham?.

Paisley så sig kort over skuldren og sagde" Virkelig?, har i flygtet i alt den tid " Det var da derfor at Az ikke havde haft noget hjem da hun mødte ham, fordi de altid flyttede og flygtede og gemte sig?. Hun sukkede og sagde" Vil i så ende med at flygte igen " hun gav et kort støn af nydelse fra sig da han blev ved med at give hende massage og hun smilede let over læberne indtil hun hørte det med prisen. Hun anede ikke hvad den pris skulle være " Det ikke så slemt at være sammen med dig egenlig?, ikke som før.. men.. hvad ville prisen da være, fordi.. jeg kan ikke komme på en... du ved jo.. at jeg ikke vil have at du mister din gode side right?" hun smilede lidt nervøst og ventede blot på hans dom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 13:01

Han bed blidt i hendes øreflip og lod en hånd glide ned under vandet hvor den blidt nussede hendes ben. Han sagde koldt ’’ Jeg hader mit efternavn.. Det er min engle sides.. Min far ville dræbe min mor.. Det var første gang jeg rigtigt kom frem.. Jeg dræbte min far for at redde hende.. Jeg stoppede ham og så vælger hun at lukke mig inde.. At opbygge hans psyke.. Det er den tak jeg fik af hende ’’. Han førte hans anden hånd ned under vandet og nussede hendes andet ben. Han sukkede surt ’’ Fucking lorte engle.. Man redder jer.. Jeg fucking dræber folk for at hjælpe jer.. Det er det samme med dig.. Jeg gav dig tid med det jeg hader allermest.. min anden side.. Hvad tak får jeg.. hmmf.. Han er en wuss ’’.

Han grinede ondt ’’ Ja vi har flygtet hele tiden.. Det er det eneste vi har kunne gøre.. Men med min plan er det slut med at løbe.. Slut med at gemme sig.. Endelig kommer jeg til mit retmæssige plads i herakiet.. Toppen ’’. Han kørte langsomt sine hænder op af hendes smukke ben op til hendes mave og krammede hende ind til sig ’’ Jeg dræber alle der kommer i min vej.. Alle undtagen dig ’’. Han tog en hånd op af vandet og drejede hendes hoved med den og gav hende en hårdt kys på læberne. Så kiggede han hende i øjnene ’’ Jeg kan ikke dræbe ham.. Han vil altid være inde i mig.. Men nu er det min tur til at have magten.. Min tur til at skinne for en gangs skyld… Alt hvad han gør er at fornægte mig lidt frihed.. Det gjorde min mor også.. Hjælp mig Paisley og jeg behøver aldrig at flygte mere ’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 13:09

Paisley rødmede over de høje kindben da han bed hende blidt i øreflippen og forsigtigt gav hun et støn fra sig " Ahhh " hun tog sig til munden og valgte at ignorer hans nussen mod hendes ben. Hendes hjerte bankede hurtigere tusind gange hurtigere end før det var hun sikker på og hans ord var sløret for hendes øregang, eftersom det eneste hun kunne tænke på var at hans hænder var så tæt på et vis sted på hende. Hun bed sig nervøst i underlæben og sagde" Så du blev spæret inde.. fordi du dræbte ham, fordi du reddet hende?... " hun så nu for første gang på Azuriel med øjne af skyldfølelse.. især da han sagde at hun var på samme måde. Måske havde hun misforstået den onde side, måske var han alligevel ikke så ond som hun troede. Lyden af hans hånd der gled op fra vandet og dråber der ramte overfladen, fik hende til at blive våd og lysten steg mere eller mindre op i hende.

Hun forstod endelig Azuriel fuldt ud nu. Hun lænede sig langsomt ind mod ham med sin ryg mod hans bryst og lod hans læber rør hendes i et temmelig hårdt men dog liderligt og grådigt kys. Hun lod sine kys langsomt glide tilbage mod hans læber og strøg ham over bene og sagde" Jeg elsker dig Azuriel " hun vendte sig forsigtigt om mod ham og sagde" men hvordan kan jeg hjælpe?, der ingenting jeg kan gøre og jeg mener nu stadig ikke... din gode side skal forsvinde... du kan jo ikke give mig det samme.. du kan ikke give mig den samme tryghed.. de samme søde ord.. den blide måde at have om mig og kysse mig på når jeg ked?... du går kun op i.. i verdens herre dømme og.. og en eller anden DUM top " hun rejste sig lettere vredt op. Alt havde været okay, indtil hun begyndte at blive mere eller mindre stædig og åbnede sine øjne op for hvad han kunne give hende og hvad han IKKE kunne give hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 13:27

Han smilede skævt da hun kom med sin lille lyd. Hvis der var noget denne side af han vidste så hvad det hvad man skulle gøre for at lokke en kvinde. Han havde altid et es i baghånden. Han nikkede ’’ Ja.. Hun mente at jeg var farlig.. at jeg var Az indre ondskab så at sige.. Hvem har nogensinde sagt det andet en min wuss side.. Hvem fuck har sagt jeg er den dæmoniske del.. Jeg tror alle ville blive sure hvis de blev lukket inde i sig selv og fim af vide at man intet var værd ’’. Han fyldte lidt tykt på. Han var sådan set ligeglad med at blive lukket inde. Han vidste jo godt han var den onde side. Men kunne han nu få det til at lyde som om han var ofret så var det jo en god ting for ham.

Han kiggede på hende da hun sagde at hun elskede ham. Han fnøs ’’ Du elsker min wuss side.. Jeg er i dine øjne bare en parasit.. Hvis du virkelig elskede mig.. Så ville du også støtte mig ’’. Da hun rejste sig slikkede han sig om munden og der kom et ondt smil frem på hans læber ’’ Fuck hvor er du hot når du er sur.. ’’. Han lod sit blik køre op og ned af hende ’’ mmh.. Jeg kunne kysse dig over det hele lige nu.. ’’. Han grinede svagt og rystede lidt på hovedet ’’ Jeg kan give dig alt hvad du vil have.. Jeg er stærkere end min anden side.. Jeg tænker ikke… Kun på det.. Hvis jeg gjorde det ville jeg så sidde med min dronning i et bad og snakke om min fortid?.. Hvordan kunne det hjælpe mig med min plan.. Jeg har valgt dig frem for den lige nu.. Kom så fucking ned i det vand og sæt dig op af mig.. Vi er ikke færdig med at snakke.. Og hvis du bliver stående med den sure mine bare et sekund mere så kommer jeg fucking op og tager dig hårdt.. Du er fucking lækker når du er sur.. Kom så her ’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 13:34

Paisley vendte sig overrasket om mod Azuriel og sagde" Shut up ! " hun vrissede let og bed tænderne hårdt sammen og hørte på hans at han ville fucke hende op og tage hende hårdt vis hun ikke satte sig ned med det samme. Hun endte dog med at sætte sig ned og lægge sig op af Azuriel igen med ryggen mod ham og sagde" Fint... hvad vil du så snakke om ... " han havde vel ret i det med dronning og det med at dette ikke gavnede hans plan på nogen måde. Hun så kort op mod ham og sagde" Men nej.. når jeg siger jeg elsker dig, så det hele dig, altså både god og ond.. " hun rødmede over sine kinder og sagde" Jeg acceptere alt ved dig... Azuriel " hun delte dem ikke op denne gang, hun kaldte den onde side Azuriel nu, som var han et med hans gode.. hun ville ikke mere skilde dem ad, måske kunne hun forene dem på denne måde, måske nærmest mind trick dem til at smelte sammen, sådan så ingen af dem mere skulle lide?. Hun så kort op af mod Azuriel og sagde" Men... jeg stadig sur på dig " hun lavede en sur mine og så på sine negle som betød han intet et kort øjeblik blot for at provokere ham yderligere. " Så kommer den gode side i dig frem i dag Azuriel eller hvad skal jeg gøre for at få dig væk, siden du kun er all talk " hun blinkede drilsk til ham og sagde" Just kidding "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 13:47

Han smilede ondt da hun satte sig ned. Han satte straks hans ene hånd på hendes lår. Og den anden holdt han på hendes mave. Han lænede sig frem og slikkede hende med tippen af hans tunge op af halsen. ’’Hvad jeg vil snakke om er dig.. Jeg vil vide hvad der tænder dig.. Eller det vil jeg faktisk ikke ’’. han smilede ondt igen ’’ Jeg kan godt lide at udforske lidt.. Men fortæl mig hvad det der gør at du nyder det meget mere når jeg rør dig.. Hvorfor du elsker at jeg er hård ved dig.. Hvorfor du gerne vil gøre mig sur når du udmærket godt ved hvad der sker ved det .. Gør du mig sur vokser min vrede.. Gør mig stærkere og wussen svagere ’’. Han kørte hånden på hendes mave lidt ned så den næsten var mellen hendes ben. Han lavede en blid cirkulær bevægelse med sin ene finger ’’ Indrøm det.. du elsker at jeg styre dig.. Du elsker at jeg kan røre ved dig uden at gå i spåner.. Indrøm at grunden til du vil gøre mig så er fordi du gerne vil have at det er mig der er her lige nu.. Jeg har været ærlig.. Nu skal du også være det ’’. Med de ord bed han hende blidt og drillende i halsen. Han lod hånden ved hendes ben køre op på hendes bryster hvor den blidt mærkede og kærtegnede dem. ’’indrøm det.. For det gør din krop ’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 13:56

Paisley så flovt ned mod sit lår hvor hans hånd var og pludselig var den på hendes mave. Hun trak maven automatisk mere ind skønt den ikke kunne blive tyndere end den allerede var og mere flad?. Hun følte sit hjerte pumpe hårde og hurtigere igen og trak vejret mere end normalt og sagde" Az-Azuriel.. s-s-stop.. " hun kunne ikke holde til at mærke hans hånd glide ned af mod hendes ben.. nej nærmere mod hendes underliv. Hun rødmede over hele ansigtet og lænede sig bagud og sagde" jeg ber dig.. " hun ville ikke sige hvorfor, hun kunne ikke sige hvorfor? men han havde vel ret. Hun kunne lide at han ikke gik i spåner, ikke når han kyssede hende eller ville have hende seksuelt, han brød ikke sammen, han forblev sig selv?.
Han havde ret, da han berørte hendes bryster.. kærtegnede dem og virkelig mærkede dem, det var faktisk første gang hans hænder berørte hendes bryster? selv ikke da de havde sex... havde han rørt dem. Hun gav et højlydt støn fra sig og tog sig for munden og mumlede " S-stop Azuriel " hun prøvede at få hans hænder væk men kunne ikke, hun rystede over det hele.. hun var i ren nydelse lige nu, eller ihvertfald i meget nydelse, mere end normalt?.

Hun bed sig let i underlæben og mærkede tårene og sagde så vredt " OKAY!, det fuckin passer... det... det passer.. okay.. jeg kan lide dine berøringer fordi det dig Azuriel, men.. jeg elsker når du kommer frem, når det DIG.... fordi du kan rør mig uden at skælve og ryste, men derfor betyder det ikke at jeg ikke elsker den gode side ellers hans anstrengelser på at holde sig tilbage og respektere mig... " hun strøg tårene væk fra sine kinder og prøvede virkelig at trække vejret normalt men alt syntes blot at crashe down lige nu?. * Bare han ikke tro jeg ikke elsker ham.. han må ikke forsvinde... fordi så han væk for altid!... og det vil jeg ikke have, jeg vil have alt af Azuriel.. ikke kun en side af ham med begge.. * Hun så skamfuldt op mod Azuriel og rejste sig stædigt og slog armene ned ved siden af sig og sagde" Jeg.. JEG GÅR I SENG! "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 14:10

Han kunne mærke hvordan hun nød det. Han kunne mærke hvordan han blev opstemt af det. Han nød at se hende sådan. Det var ikke en side af hende den gode kunne få frem og det var han glad for. Endelig var der noget ved hende som kun han kunne få frem. Han kiggede på hende da hun rejste sig. Hans blik var roligt som det stort set altid var når denne side kontrollerede ham. Han rystede på hovedet ’’ Du går ikke i seng og ved du hvorfor? ’’. Han smilede ondt og kiggede op og ned af hende ’’ Dine lyde.. den måde du vred dig på... Du kan lide det.. Nu forventer du at jeg rejser mig op og tvinger dig til sex.. Neej.. Det behøver jeg slet ikke.. Dine lyde og bevægelser sagde alt.. Du vil gøre som jeg siger.. Du har lyst til at gøre som jeg siger.. Jeg er ikke som den Wuss.. Jeg hopper og springer ikke for dig.. Nu kommer du her.. Så sætter du dig ned i vandet igen.. Så slapper du af og lader mig vise dig hvad jeg i virkeligheden er i stand til.. Hvis du ikke gør som jeg siger ’’. han smilede ondt ’’ Ja hvis min egen kæreste ikke engang vil have et hyggeligt bad med mig.. Så må jeg vel få tiden til at gå med noget andet.. Hmm.. Mon der er flere naboer jeg kan dræbe? ’’. han grinede ondt og kiggede drilsk og forførende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 14:18

Paisley var ved at tabe sin kæbe da Azuriel sagde disse ord, han havde vel på en måde ret, dog.. hun kunne alligevel ikke synke så lavt og lade ham vide dette at hun gerne ville tvinges af ham. Hun huskede tydeligvis første gang de mødtes, den måde hans onde side tog fat i hende der og sagde hun ver pervers og slem. Hun så kort ned mod Azuriel og sagde" Vi kan ikke have nogen dør rundt om os, så ender de med at spore det her til " hun brugte det som undskyldning og satte sig så ned i badet igen og sagde " Og hvilken kæreste ville jeg være?.... vis jeg blot forlod dig i denne romantiske stun suger honey " hun blinkede drilsk til ham og hældte noget verdi op til sig selv og tog så en stor tår af det og tænkte hun hellere måtte bedøve sin krop med så meget alkohol hun kunne, sådan så hun blot kunne give det skylden for respons på hans dirty hænder der ville udforske hendes krop?.

Hun kunne aldrig nogensinde få sig selv til at sige sandheden, at sige at hun faktisk nød den måde han behandlede hende på og især efter hun havde fået hans blod ind i sig, det var som en trøst, fordi så holdte han hendes onde side i skak og hun vidste at hun aldrig ville komme ud af kontrol med den så, eller det håbede hun ihvertfald ikke der ville ske. Hun tog Azuriels glas og hældte noget nyt og koldt op til ham og stak ham så glasset for at holde hans liderlige hænder beskæftiget og sagde "Så Darling, hvad vil du gerne vide om mig? ... mit fulde navn Paisley Victoria Swan, mine forældre, har haft temmelig overbeskyttende forældre Vincent Odeus Swan og Elisabeth Victoria klarisy " hun smilede sødt til ham og sagde" De var ikke gift.. men da jeg blev 15 blev de skam gift " hun grinte kort og roede sig lidt i håret og sagde "Er der andet du vil vide, som du er min første kæreste.. mit første kys.. ? "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 14:49

Han smilede da hun satte sig med ned igen. Han vidste at hun var som han havde sagt. Han havde studeret hende helt fra første møde. Han vidste at hun gerne ville have det. Han kusse se og høre det på hende. Han tog glasset og drikkende lidt før han kiggede på hende igen. Han slikkede sig om læberne og sagde ’’hmm.. hvad skal jeg få dig til at gøre først ’’. Han smilede ondt ’’ Jooh nu har jeg det.. Jeg kunne jo se om jeg kunne gøre dig så vild at du ikke ville kunne koncentrere dig om at svare på mine spørgsmål.. Det ville være sjovt.. Det ville også bevise at du faktisk nyder at jeg har magten ’’.

Han gled sin ene hånd ned til hendes underliv og gnubbede det blidt imens han sagde ’’ hmm.. Hvad er dine forældres evner ’’. Han førte nu sin anden hånd til hendes bryster igen. Denne gang kærtegnede han dem en smule mere rough. Han bed blidt i hendes øre imens han hviskede ’’ Hvad var din første fantasi om mig? ’’. Han lænede sig helt om af han så hun kunne mærke hans lem ramme imod hendes ryg. Han gnubbede hånden mellem hendes ben hurtigere ’’ Hvilken band er dit yndlings band? ’’. Han pressede hende tættere på ham og hviskede ’’ Hvad er det bedste en mand kan gøre ved dig ’’.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The Angel Meets the Faithless (Paisley)
Tilbage til toppen 
Side 9 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Uventet besøg - Paisley
» bliver det en normaldag?(Paisley-privat)
» when strangers meets (Tara)
» I wish I had an angel (Æsa)
» Are you my angel? (Mcclair)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: