| Bonjour - Grigori | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 06:52 | |
| '' Åben '' ... ''eller ''.... ''jeg''... ''selv''... ''åbner''
han blev mere og mere iriterret af dette menneske's... middelmådig morskab...
*hmmm måske burde jeg more mig lidt med torturere hende aligevel.. *
Grigori begyndte at overveje om han skulle begynde at torturere hende aligevel... men til hva nytte?.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 06:56 | |
| Hun kneb øjnene sammen og troede ikke på det. Hvis han ikke kunne toturere hende, kunne han heller ikke finde på det, det var hun sikker på.
Derfor rystede hun blot på hovedet og smilede hoverende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 07:00 | |
| han tog en af sine tortur redskaber frem og viste hende sin lille fine kniv hvor efter han skubbede den i siden.... og begyndte lige så langtsomt at brække vinduet op...
*jeg er ligeglad om du er sur over dette... men underholdene.. det må jeg give dig...* tænkte han og kiggede på hende...
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 07:02 | |
| Hun spærrede øjnene op og skyndte sig hen for at åbne vinduet.
"Er du sindsyg?" Spurgte hun forskrækket. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 07:05 | |
| han trak kniven hurtig ind da hun begyndte at åbne vinduet... og fløj ind... hvor han nu stod der inde..
''nej.. men jeg more mig over folk's reaktioner.... hvor imod om jeg burde spørge dig om det samme.. har du overhovedet gjort nogle tanker om hvis et barn fandt dette... '' sagde han og kiggede med skyldige øjne på hende...
''et barn finder et redskab som bruger det mod sine venner i leg... og de dør... forstil dig moren reaktion pga du smed dette tortur grej ud...'' sagde han og kiggede på hende.. hvor efter han satte sine hænder overkors... ''dette er en af grundene til jeg stadig har det..'' sagde han og sukkede... og kiggede på hende.
*hmmm måske burde jeg lege lidt mere med hende så... måske.. måske ikke...* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 07:18 | |
| Hun rystede på hovedet og sagde: "hvis du ikke havde det overhoved, behøvede jeg ikke bekymre mig om sådan noget."
Hun sukkede og rystede på hovedet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 07:21 | |
| ''hmmm måske.. men jeg morede mig stadig...'' sagde han og smilede...
*hmmm måske skulle jeg få hende til at sove igen.. det kunne være sjovt...*
''sov du godt?'' sagde han og smilede drillende... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 07:23 | |
| "Det er ret egoistisk," sagde hun og hævede det ene øjenbryn.
Da han så spurgte om hendes søvn, stivnede hun og sagde: "Hvordan gjorde du det?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 07:31 | |
| ''det var ikke mig... men bartjeneren som havde fusket med at putte noget i din drink... '' sagde han og sukkede...
''men hey.. du gik da i hvert fald ud som i et lys...'' sagde han og grinede...
*hmmm måske skulle jeg drille hende lidt... igen... det kunne være sjovt...*
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 07:36 | |
| Hun blinkede et par gange med øjnene.
"Hvor ved du det fra? Og hvorfor sagde du ikke noget?" Spurgte hun vredt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 07:44 | |
| '' jeg så det først da jeg havde båret dig op i mine arme hvor han havde puttet noget i lommen mens han smilede til mig..'' sagde han og kiggede undrene på hende...
''men hvorfor spørg du?'' sagde han og kiggede undrene på hende.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 07:55 | |
| Hun trak på skuldrene og sagde: "Jeg er bare nysgerrig..."
Selvom hun ikke helt troede på det han sagde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 07:58 | |
| han grinede lidt og tog sin jakke på... han lagde sit tortur grej i sin taske inde i sove værelset...
*hmmm at more sig lidt med hende... det kunne ellers være ret morsomt...*
'' må jeg stille dig et lille spørgsmål?'' sagde han og smilede til hende... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 08:01 | |
| Hun sukkede og tvivlede på, at han ville respektere det, hvis hun sagde nej, så hun sagde bare: "Jaja...?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 08:04 | |
| ''hvis du skulle vælge en fyr at ha sex med.. osv.. hvilke stillinger fortrækker du.. eller.. også kaldet hvilken form fortrækker du.. den blide eller det mere hårdførende..'' sagde han og smilede lidt over det... hvor efter han gik over og tog sin bind som han havde bundet hende med...
*hmmm gad vide hvad hun ville svare...* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 08:07 | |
| Hun stirrede forbløffet på ham og sagde: "Det kommer vidst ikke dig ved." Så tsk'ede hun irriteret. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 08:23 | |
| ''man har vel lov til at spørge... hvis man ikke spørg ved man jo aldrig hvad de forskellige tøzer vil ha'' sagde han og grinede lidt over det...
*hmm der er vist meget disse ynkelige mennesker skal lære...*
''men jeg ved stadig at der er meget mennesket har at lære... samt også livets nydelser... og lyster.. der er stadig i mangler at opleve mens i stadig er unge.. '' sagde han og smilede venligt til hende..
''men jeg skal nok lade vær med at forstyrre dig mere'' sagde og kiggede på hende..
*hmm ikke dårligt selskab... men der var meget hun manglede at vide om ham...* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 08:31 | |
| Hun grinede højt af ham og spurgte: "Står du der og hentyder at jeg er jomfru?"
Det var nok ugens bedste joke. Hende - jomfru? Tanken var urealistisk. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 08:34 | |
| ''nej.. jeg snakker om en hel sommerferie none stop hård sex.. og nogle måltider ind i mellem... hvorfor skulle jeg snakke om du havde fået den hårdt eller ej... '' sagde han og kiggede undrene på hende.. som om han ikke tænkte så som om ikke tænkte over dette skulle være et pinlig emne...
*heh hun er da ret underholdene..* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 08:36 | |
| "Nåååh," sagde hun og grinede lidt. "Det har jeg dog ikke prøvet. Men selvfølgelig har jeg fået den hårdt... Har alle ikke det?" Spurgte hun og grinede igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 08:42 | |
| ''tja... det kommer an på hvilken genre vi snakker om, hvis man nu for eksemple var masochisme eller Sadomasochisme som er lidt mere... hårdt både fysisk og lidt psykisk men ikke meget... '' sagde han og grinede lidt over det...
*hmmm det er foresten længe siden jeg sidst havde oplevede en som var sådan...* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 08:47 | |
| Hun grinede også lidt og mumlede: "Det kan du vel have ret i."
Hun trak på skuldrene og lod emnet ligge. "Men vil du ikke love at skaffe dig af med tingene? Please?" Spurgte hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 08:49 | |
| '' det kan jeg ikke love... men jeg kan prøve at give et forsøg'' sagde han og smilede...
*hvorfor skulle jeg skille noget af med som får mig til at ha det sjovt..*
han rejste sig og kiggede på hende og gik over til hende
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 08:51 | |
| Hun sukkede stille og himlede med øjnene. Mænd. De tænkte kun på sig selv.
Så betragtede hun ham da han gik over til hende, med et hævet øjenbryn. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori Lør 17 Dec 2011, 08:57 | |
| han lagde en hånd om hendes kind... ''du drømmer... du bliver nød til at vågne op'' sagde han og en fløjten fra hans læber begyndte...
*hmmm tja.. der er vel ingen grund til at være her når hun sover... * tænkte han |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Bonjour - Grigori | |
| |
|
| |
| Bonjour - Grigori | |
|