Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

kedelig aften

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

kedelig aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 23:19

taron rystede lidt på hovedet og grinte lidt "i vil jo ikke lave andet en at side og drille mig og det er det sidste jeg har brug for" sagde ahn og smilte fjollet "tja...det er et fint navn...ligesom sayuri er et smukt navn..." sagde han imens han betragtede hende med et skævt smil, han drak lidt af sit glas og grinte lidt efter "ja...den størte blærerøv det er mig" sagde ahn ironisk og lag hovedet lidt på skrå "og jeg takker for komplimenten" sagde han venligt og så lidt på hendes hånd der klappede på stolen, han gik roligt om til hende og satte sig på stolen, han drak lidt mere af glasset og stilte det så fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 04:10

hun grinte af det han sagde og kunne sagtens forestille sig hende selv og tarons ukendte søster sidde og drille ham "jah, det kan da godt være...men man ved jo aldrig". hun rødmede svagt af hans kompliment og smilte varmt til ham "og taron er et flot navn...det passer godt til dets ejermand" sagde hun drillende og drak noget mere. hun passede meget på med at drikke for meget, som taron havde rådet hende til at gøre, og hun ville bare nyde hans selskab i normal tilstand. "så lidt" svarede hun smilene og fulgte ham med øjnene da han satte sig. ligenu havde hun mest af alt bare lyst til at være tæt på taron og mærke hans arme omkring sig og nyde ham fuldt ud, men hun vidste ikke hvor meget hun kunne tilade sig at gøre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 04:36

taron grinte lidt og så på hende med en lille rysten på hovedet "jeg tror i vil sidde og drille mig..det kunne lige ligne kiyoko og du virker også som om du kunne finde på det" sagde han mundert og betragtede hende lidt, han så lidt ned på sit glas og rystede lidt på hovedet "tak...jeg tror også det var det mine forældre ville ramme med mit navn..at det skulle passe til mig" sagde han med et lille grin og smilte fjollet, han drak lidt af sit glas og sad stille på stolen, han vendte blikket op på hende og tænkte sig om, hvotdan kunne han blive forelsket i et menneske, det var jo trosalt hans bytte, men han kunne ikke forstille sig hende som et bytte, det var hun for sød til.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 04:47

"så vi ligner hinanden?" spurgte hun og smilte drillende til ham. kiyoko lød ellers meget flink og sayuri kunne god tænke sig at måde hende engang. "jah, det er nok derfor...ved egentlig ikke hvorfor mine forældre gav mig et japansk navn...men jeg kan godt lide klangen af det" sagde hun og smagte lidt på sit eget navn. hun lagde let hovedet på skrå da han betragtede hende, og kunne godt lide hans blik. hun bed sig i læben og så ned, sayuri havde virkelig lyst til at være tæt på ham nu men som sagt vidste hun ikke hvor langt hun kunne tilade sig at gå. efter et øjebliks tøven løftede hun blikket og lænede sig lidt hen til ham "men...hvor kom vi fra?" sagde hun stille og hentydede til at deres hyggestund var blevet afbrudt før.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 04:59

taron nikkede lidt og tænkte lidt på kiyoko "ja..eller i ligner ikke hinanden på det ydre...men jeres sind her mange ligheder" forklarede han og smilte blidt til hende, han lige hovedet lidt på skrå og tænkte sig om "tja...du ligner ikke en japaner på jeg indrømme..det undrede mig faktisk også lidt at det var et japasnk navn du havde...men en ting jeg ikke forstå er at begge mine søstre har japamske navne og det har mine forældre også...men jeg har ikke...jeg er også den eneste der ikke rigtig ligner en japaner" forklarede han og drak resten af sin drink og stilte den fra sig, han vendte blikket tilbage på hende og så hun lænede sig hen mod ham, et skævt smil tegnede sig på hans læber og hen lænede sig også lidt tættere på hende "hmm..det kan jeg ikke helt huske..vi kan jo prøve igen hvis det er?" spurgte han lavmælt og lidt drillene, han tog stille fat om hende da han godt kunne regne ud det var det hun ville havde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:08

"er du sikker på at de er dine søstre? altså hvis de ikke ligner dig og de begge har japanske navne men du har ikke...det kan være du er blevet adopteret?" forslog hun og betragtede hans øjne. hun rødmede men det lykkedes hende alligevel at holde øjenkontakten og ikke kigge væk. "ja...det kan vi jo.." sagde hun stille og mærkede hans arme om sig men bestemte sig for at det skulle gøres på en anden måde. hun flyttede sig så hun sad med et ben på hver side at ham men hans arme var stadig om hende. "men det er meget nemmere sådan her" sagde hun drillende og lagde en hånd på hans bryst. hans kolde hud der mødtes med hendes varme, var som is og vand. så forskelligt men alligevel så ens...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:13

taron tænkte sig om "ja jeg er sikker...jeg så dem blive født og jeg har set et billede med min mor ligge med mig efter fødslen..så jeg er helt sikker" sagde han og betragtede han imens, han los hende bare ligge et ben på hver af hans sider "ja det er lidt nemmere...og det kan bliver nemmere endnu" hviskede han stille og betragtede hendes rødmen imens, han kørte stille sine hænder ned omkring hendes lår og løftede hende over til sig så hun sad på hans skød, stadig med ben på hver af hans sider, han lage sine arme op omkring livet på hende igen og så ind i hendes øjne "så bliver det ikke nemmere" hviskede han og kyssede hende på halsen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:24

hun nød at have ham så tæt på sig og lukkede kort øjnene. det var jo som en drøm der var gået i opfyldelse eller noget, og hun kunne næsten ikke tro at taron kunne lide hende på den måde. var han virkelig forelsket i hende? da hans kølige læber mødte hendes hals registrerede hun næsten ikke kulden, men tænkte kun på taron og det han gjorde. hun lod sin ene hånd kærtegne hans overkrop og den anden arm lod hun glide om på hans ryg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 06:28

taron kyssede med blide kys op af hendes hals imens han holde hende om livet, han havde ikke været så tæt på en anden person i meget lang tid og han va meget forbløffet over det var så nemt for ham, han nød hendes kærtegn på hans over krop og begyndte selv at nusse hende på ryggen, han kunne tydelig dufte hende, men det generede ham ikke da han egentlig synes hun duftede meget godt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 06:39

hun nød at han kyssede hende på halsen og lod sin hånd køre op til hans skulder "hvordan kan du være så fantastisk?" hviskede hun spørgende men stoppede ikke berøringerne. hun kyssede ham på kinden og smilte varmt til ham *hvad mon han tænker på nu?* hun undrede sig faktisk meget over det og kunne godt tænke sig at være tankelæser ligenu. hun holdt om ham med den anden arm og nød hans nussen på ryggen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 06:50

taron hørte hende og smilte skævt af hende "fantastisk?...det ved jeg virkelig ikke jeg kysser dig jo bare" hviskede han tsille og nød hendes kys mod hans kind, han nussede hende blidt op af ryggen og flyttede sit ansigt så det var lige foran hendes, dres læber var kun få mm fra hinanden og han så inde dybt ind i hendes øjne "er du blevet forelsket?" spurgte han drillende og hans læber strejfede kort hen des en gang imens, han smilte charmerende til hende og lag på ingen låg på hans charme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 03:33

hun smilte stille og så ham i øjnene "nej...du gør meget mere" hviskede hun smilene og grinte kort af sig selv. hun tænkte godt over hans næste spørgsmål for helt ærligt vidste hun det ikke. selvfølgelig kunne hun rigtig godt lide taron, men der var jo stadig alex at tænke på. *hvad gør jeg?* spurgte hun sig selv og bed sig i læben. "hmm...hvad ser det ud til" spurgte hun stille og lagde let hovedet på skrå "det tror jeg" hviskede hun næsten uhørligt og smilte svagt. da hans læber strejfede hendes gav det et lille sæt i hende men hun flyttede sig ikke. hun nød hans nussen og flyttede sin hånd op til hans nakke og nussede ham der.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 03:43

taron lyttede til det hun sagde og forstod ikke helt hvad hun mente, han synes jo bare han kyssede hende og det gjorde ham jo kun glad at hun sagde det "okay...hvad er det jeg gør mere?" spurgte han stille og betragtede hendes øjne lidt tide, han grinte kort, men lavmælt "jeg synes det virker som om du er forelsket...men jeg ved nu ikke" hviskede han stille og vidste egentlig godt hun var forelsket i ham, men det kunne han jo ikke sige det ville nok være lidt for afslørene "jeg er smiret over du kan lide mig...faktisk meget smiret" hviskede han og kyssede hende kort men blidt på munden, han nussede hende forsat på ryggen og nød hun nussede ham i håret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 07:33

hun tænkte på hvad hun kunne svare "du giver mig en speciel følelse.." svarede hun lidt tøvende og rødmede let "jeg føler mig tryg og glad i dit nærvær" sluttede hun af og så ned. sayuri vidste stadig ikke om han var forelsket i hende men han opførte sig da sådan "bliver du smigret?" spurgte hun og et sus gik gennem sayuri da han kyssede hende på munden. hun prøvede at sige noget men kunne ikke. hun sad bare og så på ham, mens tusind tanker fløj rundt i hendes hovede, og til sidst kunne hun ikke lade være med at spørger "taron...kan du lide mig?" spurgte hun forsigtigt og lagde hænderne på hans skuldre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 01:54

taron smilte skævt over det hun sagde og kom med et lille grin "okay...tryg simpelthen..det er jeg da glad for at høre" sagde han og så lidt på hende, han nikkede stille med e fjollet smil og betragtede hende i lidt tid før han sagde noget "ja..det gør jeg" hviskede han kort og lage godt mærke til at hun forstummede, han overvejede lidt at kysse hende igen da hun var så stille, men han nåede det ikke før han hørte hendes spørgsmål, han lænede sit hovede let tilbage og så op på loftet imens hans tænkte, nu var det hans tur til at forstumme for han turede ikke sige det han følte, selvom hun havde indrømmet hendes følelser.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 07:40

hun nikkede og mumlede noget uforståeligt til hans svar og vendte blikket ned på hans hals og lod det glide ned langs hans kraveben og videre nedad. hun bemærkede godt tavsheden mellem dem og bed sig i læben af angst for om hun havde sagt noget forkert. "taron?" spurgte hun forsigtigt og kyssede ham blidt på halsen "hvad er der?" en lille alarm klokke ringede i hendes hoved da han ikke svarede. hun bed sig hårdere i læben så der gik hul og lidt blod piblede ud fra det lille hul og fortsatte ned af resten af hendes underlæbe. da sayuri opdagede det, slikkede hun det hurtigt og diskret væk, men blodsmagen fyldte hendes mund og gjorde det ubehageligt. hun lod sin hånd køre ned til hans brystkasse og nussede ham der.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 00:17

taron hørte hun sagde hans navn og det fik ham til at vågne lidt op, han mærkede kysset på halsen og vendte stille blikket ned på hende "der er ikke noget galt...jeg tænkte bare" forklarede han beroligende, men han kunne mærke på hende det var lidt forsent, hasn fik færten af hende blod og holdte sig så hurtigt for næse og mund *ikke nu!* tænkte han ivrigt mens hen rystede på hovedet, han prøvede et komme væk, men det resulterede blodt i at han faldt ned fra stolen og ramte hårdt gulvet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 03:30

"er du sikker?" spurgte hun da hun så at han holdt sig for næse og mund, det gjorde hende straks bekymret "taron, hvad sk.." mere nåede hun ikke at sige før han blev panisk og faldt ned fra stolen. sayuri greb pr instinkt fat i disken ved siden af dem og ungik på den måde at falde. et øjeblik stod hun bare og stirrede på taron, men hun lagde sig hurtigt på knæ ved siden af ham og tog fat i hans hånd "t-taron!" udbrød hun forskrækket og strøj ham forsigtigt over håret "hvad-hvorfor? er du okay?" hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre, men så bare uforstående på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 14:47

taron ømmede sig lidt og havde lukket øjnene helt i, da han øjne var blevet røde, han prøvede at få styr på sig selv og derfor rykkede han sig væk fra hende for at være skkker på han ikke kom til at bide hende, han træk sin hånd til sig "jeg har det fint jeg har det fint...bare rolig" sagde han hurtigt og fik nogenlunde styr på sig selv, han åbnede stille sine øjne og havde fået den varme brunde farve tilbage i øjnene, han så lidt på hende og smilte forsigtig for at vidse han var okay og det ikke bare var nået han sagde, selvom det egentlig bare var noget han sagde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 14:53

sayuri blev lidt såret da han rykkede sig væk fra hende og tænkte på om det hele mon havde noget med hende at gøre, men den tanke skubbede hun hurtigt væk. "er du sikker?" hun så bekymret på ham "hvorfor væltede du ned fra stolen?" spurgte hun ogforstod ikke ret meget af det han havde gjort i det tidsrum. hun følte en hvis lettelse der han åbnede øjnene igen og fik øjenkontakt med ham. hun vidste ikke om hun gjorde klogt i at stole på hans lille forsigtige smil men det valgte hun så at gøre alligevel.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 15:01

taron så på hende og tænkte sig lidt om "ja jeg er sikker..." sagde han og smilte stadig forsigtigt, han bed sig lidt i læben og så lidt ned med et tænksomt blik "'hm jeg...fik overbalance" sagde han som unskyldning og då på hende igen i håb om hun troede på ham, han rykkede sig tilbage til hende og tog hendes hånd som hun havde taget hans "tak for din bekymring..men jeg er helt okay..jeg er bare lidt øhm..klodset" sagde han og løg meget med det med at han var klodset, men det kunne man ikke rigtig høre på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 15:15

hun nikkede til hans forklaring og blev af en eller anden grund overrasket over athan tog hendes hånd. hun gav den et blidt klem og bed sig i læben, hun kunne stadig smage blodet. "hmm...jeg tror dig" sagde hun lidt drillene og smilte skævt til ham. et par sekunder efter hørte hun noget nedenunder, det lød som en dør der blev åbnet. lyden bev efterfulg af nogle højlydte grin og råb , sayuri kunne nemt regne ud at det var drengene der var kommet tilbage og præcis som hun havde forventet var de fulde. "drengene er tilbage som du nok kan høre.." sagde hun i en lidt opgivende tone og så på taron.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 15:22

taron sukkede lettet og smilte fjollet "godt godt" sagde han glad og kyssede hendes hånd, han kunne stadig svagt lugte hendes blod, men det generede ham ikk emere. taron hørte larmen nedenunder og så hen mod døren, han vendte blikket med hende igen og grinte af hende tonefald "ja..okay...sjovt..så tror jeg hellere vi må gemme alt alkoholen væk...for det lyder som om de er meget fulde og de skulle jo helst ikke blive mere fulder" sagde han mundert og lyttede lidt til larmen, han betragtede han og kyssede hende blidt på kinden, han rejste sig op og gik om i baren for at rydde op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 15:33

der gik et sus igennem hende der han kyssede hendes hånd og hun kom automatisk til at smile, "ja det er en god idé synes jeg" sagde hun anerkendene og rødmede let der han kyssede hende på kinden, og det gik straks op for hende at de ikke havde kysset ordenligt endnu...men det skulle de nok komme til. sayuri rejste sig op få sekunder efter han gjorde og fik en lille idé, hun luntede hurtigt om bag taron og tog fat i hans arm så hun fik ham vendt rundt, han stod med frontentil hende og hun kyssede ham hurtigt på munden som 'tak'.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 15:40

taron så på hende imens han ryttede op og nikkede stille "ja synes jeg også" sagde han drillende og smilte fjollet til hende, han lage godt mærke til hun gik om bag ham oh han lod hende bare dreje ham rundt, han blev ret overrasket over kysset og stirrede bare på hende, han måbede lidt og det lignede faktisk at det var aller første gang han havde fået et kys af nogen, han rystede kort på hovedet og så lidt ned med et stort smil "øhm...selv tak" sagde ahan stille og så op på hende, han kunne høre nogen på vej op af trappen så han vendte blikket mod døren som en vane.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 5 Icon_minitime

kedelig aften
Tilbage til toppen 
Side 5 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» En kedelig aften - Mac ^^
» Kedelig aften