Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

kedelig aften

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

kedelig aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 04:17

hun betragtede ham læne sig lidt mod hende og tænkte lidt på hvad hun skulle gøre. kunne han også lide hende? sayuri lukkede øjnene da han strøj en tot hår væk fra hendes ansigt, og bemærkede med det samme hans kolde hud. et lille kuldegys løb ned af hendes ryg, men på trods af det nød hun hans kølige berøring. "hvorfor det?" spurgte hun hviskende og lænede sig en anelse mod ham, mens hun tænkte på hvad han mon mente. hans lille replik havde lokket hendes nysgerrighed frem fra sit skjul...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 05:23

taron betragtede hende lidt tid uden at svare, men han vendte så blikket væk og tænkte sig godt om "der findes...mennesker som er meget onde og ikke til at stole på...du skal bare være glad for jeg ikke er en af de slags...mennesker" hviskede han stille og så på hende igen med et meget alvorligt blik, han synes det var underligt at skulle betegne sig selv som et menneske da han jo ikke var sådan en svag rase længere, hans ansigt var tæt ved hendes, men ikke så tæt på at han ville kunne blive fristet til at bide hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 05:34

hun trak kort på skuldrene, fangede hans øjenkontakt og tænkte tilbage på fortiden, og alt hun havde oplevet i sit bare 15 årige liv. "jeg har allerede mødt den slags mennesker...jeg ved hvordan...folk kan være. smukke udenpå men forfærdelige indeni.." hun betragtede hans mørke øjne et par sekunder, og flyttede så sin hånd op til hans kind og smilede til ham "men...jeg tror ikke du er en af den slags mennesker Taron" sagde hun blidt og sænkede stille sin hånd. sayuri kom til at tænke på om han var en engel, for hans udseénde var ihvertfald smukt og han måde at være på. *gad vide om han kender til engle..* tænkte hun naivt og lagde mærke til afstanden mellem dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 18:14

taron tænkte sig lidt om "hvis du kender til den slags mennesker...ville du ikke havde stolet på mig ved havnen...ellers ville du godt nok være dum...du kan ikke stole på nogen fremmede..." hviskede han, han mærkede hendes hånd og var lidt bange for om hun ville kommentere hans is kolde hud, han så på hanes smile og bed sig svagt i læben "hmm..nej ikke lige nu...men det kan jeg blive..." hviskede han stille og tog stille hendes hånd da hun sænkede den ned, han ville ikke fortælle han var vampyr, kun hvis hun spurgte ind til det, men han tænkte nu at hun nok ikke vidste noget om de forskellige racer og det passede ham egentlig meget godt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 02:09

hun lagde kort hovedet på skrå og lyttede til hans lille fortælling "hmm...ved egentlig ikke hvorfor jeg stolede på dig ved havnen...jeg kunne nok bare fornemme på dig, at du ikke var en eller anden voldsmand" sagde hun lavmælt og smilede til ham. et lille gys løb ned af hendes ryg, men det var hun efterhånden blevet så vant til. "hvad mener du med det?" spurgte hun og kunne slet ikke forstille sig taron som en ond person. sayuri smilede da han tog hendes hånd, men på trods af hun kunne lide det, løb et lille gys ned af hendes ryg. hun gav hans hånd et lille kærligt klem og lagde godt mærke til den intense kulde, men kunne ikke få sig selv til at ødelægge deres øjeblik med at kommentere det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 02:42

taron tænkte sig lidt om og betragtede hende lidt i det lavmælte lys "du skal være gflad for din fornemmelse var rigtig denne gang...men du skal alstå virkelig passe på" hviskede han stille og så hende lidt i øjnene, han begyndte at nussede hendes hånd og smilte forsigtigt til hende "det skal du ikke bekymre dit lille hovede om...du kommer sikkert ikke til at se den side af mig..det vil jeg ikke tillade" hviskede han srtille og lænede sig lidt tættere på hende, han mærkede godt klemmet og lænede sig endnu tættere på hende, hans læber strejfede hendes kind "du er en sær pige" hviskede han drillende ind mod hendes øre og pustede hende blidt i øret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 02:49

hun nikkede til hans råd og smilte kort mens hun betragtede ham. sayuri nussede kærligt igen og nød det "hvordan er den side af dig? ond?" hun tænkte m eget på hvordan han mon var når han viste sin 'onde' side. hun rødmede og så ned da han rykkede tættere på hende. det gik et lille sug igennem hende da hun mærkede hans læber strjfe hendes kind og hun turde næsten ikke trække vejret "og du er en sær dreng" svarede hun tilbage og nød situationen. hendes rødmen blev værre da han pustede hende i øret og siden det var så lang tid siden hun havde oplevet noget som dette, vidste hun ikke helt hvad hun skulle gøre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 03:03

taron nød hendes nussen og smilte stille "ja ond...meget ond...spørg ikke mere til det...ellers..så går jeg" hviskede han stille og slap hendes hånd, han lage stille arme om livet på hende og træk hende stille tættere på sig "så er vi jo ens" hviskede han blidt ind i hendes øre og kyssede hende blidt på kinden, han havde virkelig lyst til at kysse hende nu og han vidste ike helt hvorfor, han vidste bare at det var dumt af ham hvis han blev ved og der måske kom følelser ind over det, for så kunne han jo måske komme til at skade hende og det ville han bestemt ikke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 06:46

hun hørte hvad han sagde og havde egentlig meget lyst til at spørge ind til det men lod vær, for taron måtte for alt i verden ikke gå. da han lagde armene om hendes liv, holdte hun helt op med at trække vejret og det var højst mærkværdigt for hende at prøve noget af dette igen. da alex forsvandt havde hun jo lovet sig selv at hun aldrig ville have følelser for nogen som helst igen, og derfor følte hun dette som forræderi mod den engel hun havde elsket så ubeskriveligt højt. "t-taron du må ikke gå" hviskede hun og ville næsten gøre alt for at få ham til at blive. det pirrede hende at han hviskede i hendes øre og det var svært at tænke på, at der faktisk ikke var gået så lang tid siden de mødte hinanden på havnen. sayuri kunne næsten ikke sige noget da han kyssede hende på kinden, for det var sådan en mærkelig men behagelig følelse. hun lagde hovede ind til hans bryst, lukkede øjnene og følte sig tryg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 03:14

taron holdte blidt om hende og tænkte sig godt om, han kunne ikke helt forstå hvorfor han gjorde det han gjorde for hun var jo et menneske, et svagt lille menneske og hun lignede heller ikke en der var ret gammel og i teorien var han jo 37, hvis hun fandt ud af det ville hun synes han var den klammeste støder hvis han blev ved med at holde om hende og kysse hende, han lyttede til hvad hun sagde og tænkte sig lidt om "rolig...jeg går ikke...det lover jeg dig" hviskede han stille igen ind mod hendes øre, han snuste kort til hende da han var sikker på han kunne styre sig og kyssede hende blidt på kinden, han lage sin ene hånd lidt længere op på hendes ryg da han mærkede hendes hovede mod hans bryst, han sank stille en klump og lukkede stille øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 03:23

hun ville gerne smile ved hans løfte, men af en eller anden grund kunne hun ikke. det var nok stadig mindet om alex der holdt hende tibage fra taron, men alex ville jo aldrig komme tilbage? kunne hun ikke bare fortsætte sit liv og glemme ham.
"godt..." svarede hun hviskende og igen fløj et lille sus igennem hendes krop da hun mærkede kysset. hun nød at have ham så tæt på sig, og følte at det her var noget helt anderledes end noget som helst hun nogensinde havde prøvet før.
sayuri rettede sig lidt op og så ham i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 03:34

taron nikkede stille og åbnede øjnene igen, han mærkede hun rettede sig op, men det kunne nu ikke få ham til at slippe hende, han blev betraget af hendes øjne og et lille smil tegnede sig på han læber, han begyndte stille at nusse hende på ryggen og betragtede hendes øjne med et blidt smil, alle hans tanker var forsvundet helt udover tankerne om hende, han var begyndt at holde af hende og det generede ham egentlig lidtm, da chancen for han kom til at biode hende ville blive størrer, men selvfølgelig kun hvis hun kunne lide ham også.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 03:45

hun rødmede igen og tænkte faktisk ikke på så meget lige nu, bortset fra på taron. hun havde stor lyst til at kysse ham men vidste ikke om han ville bryde sig om det. sayuri nød hans nussen og lagde blidt en hånd på hans bryst, udenpå skjorten, men hun kunne dog sagtens mærke kulden alligevel. de var tæt på hinanden og alt var perfekt for sayuri lige nu så hun slappede bare af og nød hans selskab. hun nussede ham lidt udenpå skjorten og tænkte på om hun var gået for vidt.
så ville taron nok sige til hvis det var.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 03:55

taron betragtede hendes rødmen og smilte nu fjollet, han mærkede godt hendes hånd, men synes egentlig bare det var dejligt "hvor gammel er du?...du ser utrolig ung ud" sagde han stille og trykkede hende helt tæt på sig så hun stod helt tæt på, han betragtede hende og prøvede at regne hendes alder ud, han kunne tydligt se han var meget yngre en ham, også selvom man kune så på hans krop, han nussede hende videre på ryggen og smilte blidt til hende, han var nu meget glad for hun ikke havde sagt hun ikek kunne lide han holde om hende og at hun faktisk også havde lagt sin hånd på hans bryst, det fik ham til at tænke at hun nok stolede meget på ham ligenu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 04:07

sayuri var glad for at han ikke afslog hende og skubbede hendes hånd væk eller noget. "jeg er 15" svarede hun stille og lagde hovedet på skrå "hvad med dig?" hun nød hans nussen og at han trykkede hende tættere på sig og hun lukkede kort øjnene. hun slog blikket ned og pustede til en tot af sit hår der var faldet ned over hendes øjne. taron lignede, efter sayuri's mening, en omkring 19-20 år og det havde hun det egentlig helt fint med. det var jo kun 4-5 års forskel, så det gjorde ikke så meget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 04:39

taron så på hende og nikkede stille "15..okay..det ville jeg nok have gættet på det også" ssagde han venligt og smilte lidt fjollet "jeg er 20..." sagde ahn og vendte blikket lidt væk, han så rundt og tænkte sig om, han slap hende stille og gik om i baren "hvad har i ellers?´" spurgte han og så rundt i baren, han vidste han ville komme til at holde om hende igen,så derfor havde han det ikke så svært ved at slippe hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 04:50

"det ville jeg også have gættet på" sagde hun muntert og flyttede sig lidt fra ham så han kunne komme forbi. det ærgede hende lidt at han slap hende da hun jo havde haft det så godt i hans nærvær. hun betragtede ham og kom for sjov til at tænke på om han mon var alkoholiker "øhm...vi har noget brezer" sagde hun og løftede sin uberørte flaske og viste ham den "øl, vin, sommersby og....alkohol i det hele taget" svarede hun da hun ikke kunne huske det hele men ihvertfald var der mange forskellige drikkevarer.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 05:28

taron nikkede stille og smilte fjollet, han så på hende og så så på brezeren "okay...hmm...uh jeg ska l lige prøve at lave noget..hvor står det hele henne?" spurgte han mundert og havde slet ikke set sig om hvor at finde det, han lage hovedet svagt på skrå og smilte fjollet til hende, han fik en stor trang til at kysse hende og ikke bare på kinden, men på munden, han rystede så kort på hovedet, det ville jo nok være for tideligt de havde jo først lige mødt hinanden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 05:51

hun lagde hovedet på skrå "har du tænkt dig at lave en atombombe?" spurgte hun med et lille smil og hoppede ned fra stolen og gik hen til et skab "derinde er stort set al vinen" hun gik hen til det skab ved siden af og pegede på det "der er al øllen og andet andet alkohol" sagde hun og bukkede for ham "god fornøjelse" sluttede hun af, grinene og med et muntert smil på læben. hun gik hen ved siden af ham og ventede på hans næste træk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 05:02

taron grinte kort "nej ikke lige en atombombe" sagde han med et lille grin, han fuglte hende med blikket og smilte fjollet, han så lidt på skabene og nikkede med et lille smil "okay..." sagde han inden han grinede af hendes buk, han tog noget forskelligt ud og tog to glas frem da han regnede med hun også gerne ville havde, han begyndte at blande noget forskelligt sammen og nynnede stille imens, det så ud til han havde prøvet det mange gange før.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 05:33

hun grinte med ham og smilte glad "din terrorist" sagde hun med et smil på læben og betragtede ham blande alkoholen og lyttede til hans nynnen. "du ligner virkelig en bartender som du står der" sagde hun stille og tænkte på hvad han mon havde tænkt sig at lave. "er det så din helt egen selvopfundne drink?" hun kiggede nysgerrigt med ved siden af ham men gik så over til den anden side af disken og satte sig i den stol hun før havde siddet i.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 09:02

taron grinte lidt igen "jeg bliver kaldt ond af min søster og terrorist af dig..helt ærligt" sagde han med et grin og smilte fjollet, han så lidt på hende, men vendte hurtigt blikket ned på det han lavede "tja...jeg har vel også lært lidt igennem årene" sagde han roligt og fik mixet to drinks sammen "jep...hjemmelavet.." sagde han mundert og rækte hende det ene glas "drik det ikke for hurtigt selvom det smager godt...der er meget alkohol i" forklarede han og betragtede hende lidt, han havde ikke rigtig tænkt over hun var gået om på den anden side igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 07:01

"du har en nice søster" sagde hun og syntes at hans søster lød rigtig cool "hende skal jeg møde en dag". hun betragtede ham og det han havde gang i og fra hendes side så det faktisk ret profecionelt ud. hun smilede igen af det han sagde og "okay det skal jeg nok lade være med" forsikrede hun ham og tog glasset som hun derefter snuste til "mmm...det dufter rigtig godt" komplimenterede hun ham med. efter et øjeblik nippede hun til drikken og smagte den "og den smager sindsyg godt" hun grinte og kunne sagtens smage alkoholen men ikke på samme måde som alle andre drikke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 23:27

taron grinte af det hun sagde "møde kiyoko?..nej det tror jeg nu ikke du skal" sagde han med et smil og så på hende, han ville ikke hevde noget imod hun mødte hans søster hvis de bare havde været mennesker, men nu da de begge var vampyre og begge pludselig kunne blive tørstige var det for farligt efter hans mening "godt..." sagde hen roligt og så på hendes glas, han smilte skævt og tog en lille tår af sin drink "selvfølgelig smager den godt...jeg har jo lavet den" drillede han og smilte skævt til hende, han lage hovedet svagt på skrå og betragtede hende lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 05:33

hun lagde hovedet på skrå og så på ham med et spørgende blik "hvorfor ikke?" hun synes at kiyoko var et smukt navn og lagde mærke til at det var japansk...ligesom sayuri, hvilket var sejt efter hendes mening. "i øvrigt, flot navn hun har" sagde hun og smilte hvorefter hun drak lidt af glasset men lagde det tilbage bagefter, for hun huskede jo hvad taron havde rådet hende til. "naanaaah, blærerøv" drillede hun igen, og smilte varmt til ham "men jo, du er god til det" sagde hun som for at gøre det godt igen, selvom hun ikke havde ment det hun havde sagt før. hun tænkte sig lidt om, men klappede så på stolen overfor hende for at få ham til at sidde ned.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: kedelig aften   kedelig aften - Page 4 Icon_minitime

kedelig aften
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» En kedelig aften - Mac ^^
» Kedelig aften