|
| kedelig aften | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Man 04 Jan 2010, 06:45 | |
| taron sad stille og lyttede til de blide toner, hans smil forsvandt da han så hendes tåre og vendte blikket ned, han lyttede stille og holdte om hans ben, kort efter lukkede han øjnene og vaglte bare at lytte til musikken, han kunne tydeligt mærke hendes følelser og at hun ikke særlig glad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Man 04 Jan 2010, 06:50 | |
| hun fortsatte i et minut eller to- tiden havde hun ikke så meget styr på. hun sluttede sangen på en trist tone og så op, hvor hun fandt Taron der stadig sad på stolen. dog med lukkede øjne. sayuri smilte svagt der hun så at han havde lukkede øjne, og det gik op for hende hvorfor han havde mindet hende så meget om alex. han måde at lytte til musik på, hans måde at gå på, hans måde at tale på og hans måde at vise følelser på. et øjeblik kom hun til at mistænke Taron for at være Alex -bare udklædt- men hun slog det hurtigt væk igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Man 04 Jan 2010, 06:58 | |
| taron så ikke på hende selvom hun var stoppet med at spiller og selvom han kunne mærke hende blik, han gemte blot sit ansigt mod hans knæ og tænkte sig godt om,efter lidt tid så han op på hende og smiler stille til hende "det var flot...der så meget bag det nummer..." sagde han stille og støttede sin hage mod han knæ, han holde stadig om sine ben og betragtede hende lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Man 04 Jan 2010, 07:07 | |
| hun sukkede lettet over at han kune lide nummeret og nejede for sjov og grinte. "jamen tak da...elsker også det nummer" sagde hun og bevægede sig over til ham, fandt endnu en stol og satte sig overfor ham. sayuri betragtede hans øjne, der glimtede smukt. der var faktisk helt mørkt borset fra lyset fra scenen, men det var meget dæmpet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Man 04 Jan 2010, 07:16 | |
| taron så på hende og smilte skævt til hende, "så lidt..og tak fordi jeg måtte høre det.." sagde han og betragtede hende, han lage hovedet svagt på skrå og smilte fjollet igen, han så lidt hen på det dæmpede lys og satte fødderne ned på gulvet igen, "her er utrolig mørkt" sagde han lidt fraværende, men vendte så blikket hen på hende igen og smilte fjollet til hende... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Tirs 05 Jan 2010, 01:22 | |
| hun lo lidt "så lidt Taron" sagde hun lavt og så lidt hen på scenen da han kommenterede lyset "ja måske lidt" svarede sayuri og rejste sig for at skrue op for lyset. hun fik gjort det og der var nu lidt lysere end før, men ikke så meget at man blev blændet. nærmest hyggelys. hun smilte til ham og gik ud på gangen "vil du med op?" hun vendte sig halvt og så spørgende på ham. hun ville have noget at spise, for hun var faktisk ret så sulten. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Tirs 05 Jan 2010, 02:32 | |
| taron hen på lyset da hun skruede op for det og smilte skævt, han begyndte igen at dreje rundt på stolen og grinede mundert, han opførte sig lige nu som et lille barn, men sådan kunne han godt lide at være, han stoppede stolen og så ud på hende "op?...øhm jo selvfølgelig" sagde han mundert og rullede hen til døren ved at futte afsted med fødderne, han rejste sig så da han kom han til døren og så på hende med et fjollet smil, han var egentlig ret glad for han havde fået mad før han mødte hende så han ikke lige pludselig bed hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Tirs 05 Jan 2010, 02:52 | |
| hun smilte glad ved hans futten afsted med fødderne, begyndte at gå op af trapperne til 2. sal. hun vendte sig igen halvt mod ham, og betragtede hans fjollede smil "hva' så? er du sulten?" spurgte hun med et skævt smil "eller vil du bare have noget at drikke?" sayuri blev ved med at se på ham på vej op af trappen men vendte sig så om igen, der de nåede til etagen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Tirs 05 Jan 2010, 03:10 | |
| taron luntede med op af trappen og smilte skævt til hende, han stoppede op og tænkte sig om over hendes spørgsmål "øhm...nej jeg er ikke sulten...øhm det går meget an på hvad i har at drikke?" spurgte han venligt og gik videre med op, han ville ikke i nærheden af mad selvom han egentlig godt kunne spise det, men det ville være overflødigt, og han kunne måske tage på hvis han begyndte at spise så han ville holde sog så meget fra mad som muligt, men noget at drikke kunne vel ikke skade. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Tirs 05 Jan 2010, 06:59 | |
| sayuri smilede igen til ham og åbnede døren til baren. det var et luksuriøs bar, med alverdens drikke- og madvarer. dette havde sayuri også været med til at designe og siden bandet var goth, skulle baren selvfølgelig også være det. "tja...der er noget brezer, øl, vin, sodavand, sommersby og meget andet" sagde hun og smilede skævt til ham da det var svært at nævne alt der kunne drikkes herinde... hun gik om bag disken, og stilte sig som en ægte bartender "nå, hvad skulle det være unge mand?" spurgte hun for sjov, med en formel stemme og lo lidt. Baren: http://www.bizbash.com/content/editorial/StoryPhoto/big/e13247image1.jpg |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Tirs 05 Jan 2010, 08:35 | |
| taron smilte blidt til hende og så idn da hun åbnede døren, hæver et øjnbryn og går med ine "wow...det er også flot..." sagde han og glemte næsten at høre efter hendes liste, han gik med hen til baren og så lidt rundt, han vendte så blikket mod hende og smilte fjollet til hende "en øl..." sagde han mundert og grinte lidt af hun legede bartender, han så sig rundt igen og betragtede rummet ligesom før nede i studiet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Ons 06 Jan 2010, 06:56 | |
| sayuri grinte og rystede på hovedet af ham. han var nu egentlig ret sød, og hun kunne ikke regne ud hvorfor hun havde afvist ham i starten og ikke havde stolet på ham. "javel min gode herre, de skal få som befalet" hun lo af sig selv og gik over til et af barskabene, hvor hun fandt en øl. selv tog hun en brezer, da hun ikke var så glad for ved smagen af alcohol, men brezer smagte ikke så meget af det, så den drik havde hun ikke noget imod. hun betragtede ham i smug, da han så på rummet "kan du lide det?" spurgte hun intresseret og åbnede flaskerne, hvorefter hun stilte dem begge på bardisken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Tors 07 Jan 2010, 03:53 | |
| taron grinte kort og nikkede "tak,.." sagde han med et fjollet smil og så rundt igen, han havde ikke rigtig umod noget alkohol da han jo ikke rigtig kunne smage det på den måde, han vendte blikket hen på hende og tog sin øl "ja det er meget flot...men her mangler nogle stole" indrømmede han og så på hende med at skævt smil, han 'savnede' rulle stolen nedenunder da han synes den havde været utrolig sjov at dreje rundt på og futte rundt på. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Tors 07 Jan 2010, 04:44 | |
| "så lidt" sluttede hun af, smilte og rettede sig lidt op. "ja..." hun lænede sig ud over bardisken så hun kunne se guvet foran "ved du hvad, jeg tror faktisk du har ret" sagde hun tænkene og gik hen ved siden af taron "jeg tror drengene har flyttet rundt på dem...de har været fulde her iaften sååhh...." sayuri gik over til en stor dør der førte ud til baglokalet og åbnede den "kommer du med?" spurgte hun. stolene var tunge, og som det lille svage menneske hun var, kunne hun jo ikke løfte dem helt selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Fre 08 Jan 2010, 07:42 | |
| taron drak lidt eft øllen " jep selvfølgelig har jeg ret" sagde han drillende og så på hende "når okay...de burde ikke drikke så" sagde han og smilte skævt til hende, han nikkede kort og gik med hende "jeg kommer med det samme og hjælper.." sagde han med et smil og så lidt rundt i bagrummet, han så på stolene og vendte blikket hen på hende "hvor mang skal jeg så tage med ind?" sagde han mundert, han havde næsten glemt hvor svage normale mennesker var så han tænkte da ikke rigtig over hvad hjan kunne løfte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Lør 09 Jan 2010, 04:56 | |
| "nej det er jo netop det! om man kan styre det eller ej...men okay, de er jo drenge" hun smilte og betragtede hans øjne "hvad kan man forvente?" hun så på stolene der stod lidt rodet sammen i en klump, og sukkede opgivende. "de har ikke engang gidet af sætte dem ordenligt på plads" sagde hun med et skævt smil og mumlede noget der kunne lyde som 'typisk'. "vi tager bare en af hver, men pas på for de er altså ret tunge" sagde hun og gik hen til klumpen af stole. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Man 11 Jan 2010, 05:09 | |
| taron grinte kort "ja det er de jo..." sgade han og så på hende med at skævt smil "man kan faktisk forvente meget...men piger forventer bare nogle gang lidt for meget...som at stille stolene ordenligt..hvad skal det nu til for" sagde han med et skulder træk og grinte drtillende, han vendte blikket på stolene og tænkte lidt "en af gangen...jeg tror altså jeg tager to" sagde han mest for sig selv, han gik med hen til stolene og løftede udenvidere to af dem på en gang, han gik helt ubesværet ind til baren igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Man 11 Jan 2010, 06:57 | |
| hun smilte kort af det han sagde om drenge "jamen selvom man er stangstiv kan man da godt finde ud af noget så simpelt som det...man bliver jo ikke ligefrem handikappet af alkohol" sagde hun og et lille drillene smil fandt frem til hendes læber. hun hørte ham mumle til sig selv, og da han løftede stolene spærrede hun øjnene op. hun var imponeret og det kunne man sagtens se "hvordan kan du løfte dem? er de ikke vildt tunge?" spurgte hun overrasket og luntede op ved siden af ham. sayuri kunne ikke huske præcis hvor meget de vejede, men ingen ville kunne løfte 2 på en gang. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Tirs 12 Jan 2010, 04:15 | |
| tarons milte skævt "du vil være forbløffet over de ting vi drenge tænker..." sagde han og betragtede hendes smil lidt, han grinte kort og gik ud med stolene "øhm...ja?...ne..eller jo de er tunge men jeg er stærk bare rolig" sagde han lidt tænksomt og så på hende igen, han stilte stolene fra sig ved baren og vente tilbage mod bagrummet, så han kunne få fat i flere stole og igen tog han to stole uden besvær og gik tilbage til baren. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Tirs 12 Jan 2010, 05:52 | |
| hun smilte lumsk af hans svar og så ham i øjnene "jeg vil helst ikke vide hvad i drenge tænker på" sagde hun smilene. hun vidste jo alt for godt hvor perverse fyre kunne blive, men hun kunne ærligtalt ikke forstille sig taron på den måde...eller hvad? sayuri studerede hans krop med øjnene og det faldt hende straks ind, hvor mange muskler han havde. "ja...træner du meget?" spurgte hun forundret og betragtede fortsat det stykke af hans overkrop man kunne se for skjorten. sayuri så ham tage endnu to stole, fra baglokalet og var meget overrasket over hvor stærk han egentlig var. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Ons 13 Jan 2010, 11:07 | |
| taron smilte skævt til hende "nej det skal du heller ikke ønske dig at vide.,..jeg tror det er bedst hvis kun vi drenge tlnker på det og andre ikke ved det" forklarede han sig med et lille grin, han lage godt mærke til hvordan hun studerede han krop, men han var så van til det fra menneskenes side så han tog sig ikke rigtig over det "træner?...nej ikke så meget..eller øhm det går an på hvad meget er?" sagde han og begynte at tænke lidt mere over hvad han sagde da han jo helst ikke skulle afsløre sig, han satte stolene ved de andre og hentede endnu to stole stadig uden besvær. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Tors 14 Jan 2010, 06:53 | |
| hun opdagede hurtigt at han havde set hvor hendes blik befandt sig, og hun kiggede hurtigt væk. han skulle jo nødig tro at hun var total pervers eller noget i den stil. "hmm...i det tilfælde ville jeg ønske at jeg kunne læse tanker...det kunne være så fedt!" sagde hun, grinene over deres samtale. hun tænkte på hvor mange stole han egentlig havde tænkt sig at tage ud, men hun nød faktisk at betragte ham. så kunne hun jo også se hvor lang tid han kunne holde til vægten. "duh taron. du behøver ikke at hente flere" sagde hun smilene, men inderst inde ønskede hun faktisk bare at han blev ved, for som sagt var det facinerende at betragte en fyr som ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Fre 15 Jan 2010, 06:26 | |
| taron grinte lidt af det hun sagde og rystede bare på hovedet af det, han så hen på hende og nikkede kort, han satte se sidste to stole "okay...så er det klaret" sagde han mundert og tog sin øl, han drak en stor slurk for at virke mere normal og som om han var tørstig efter at havde teget stolene ind. taron satte sig på en af stolene og så på hende med et betragtende blik "du så meget... på mig?" sagde han lidt drillende da han hele tiden havde kunne t mærke hendes blik på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Fre 15 Jan 2010, 06:53 | |
| hun nikkede, smilte glad til ham, og betragtede ham drikke noget af øllen og smilte igen, for hun kunne bare ikke lade vær. han var sådan et mundert menneske, og hun følte sig tryk og tilpas i hans nærvær. hun rødmede straks der han nævnte hvor hendes interesse havde været mens han havde båret stole ind. sayuri rømmede sig kort og så ham i øjnene "hmm...ja...må jeg da ikke det?" spurgte hun lavmælt og så igen ned hvorefter hun satte sig på en anden stol ved siden af ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig aften Fre 15 Jan 2010, 07:43 | |
| taron havde intet imod hun betragtede ham sådan, det var der mange der gjorde da han jo var tiltrækkende på grund af han var vampyr, han så lidt ned og drak lidt mere af øllen, men vendte hurtigt blikket på hende igen "jo..det må du da...selvfølgeligt" sagde han stille og lænede sig en smule hen mod hende, han strøg blidt en tot af hendes hår væk fra ansigtet "pas nu på...hvad du siger og hvad du gør okay" sagde han stille nærmest hviskende, der hentydede han selvfølgelig til at han var vampyr og hun nok bare var forelsket i hans udseende, for han vidste godt hun var vild med ham, det kunne han nemt mærke. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: kedelig aften | |
| |
| | | | kedelig aften | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|