Antal indlæg : 744 Bosted : Hos Procella Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.
Emne: Sv: Feelings - Alias - Man 02 Jan 2012, 14:54
Stefan tænkte lidt over det ting han sagde og lyttede efter "næh bare set for mange film" sagde han så med et lille grin og satte sig op på hans skød. Han smilede bredt da han sagde at hans blod var specielt, han troede dog ikke heeelt på det, han drak jo og ja .. var jo blot et menneske, intet specielt og ja .. han kunne ikke liige se det "det siger du bare fordi du vil have jeg skal føle mig speciel" sagde han så og kyssede ham på kinden, men kun lige da han holdte pause med at snakke, for han ville ikke afbryde ham i hans forklaring. Han pillede lidt ved hans trøjekant imens han snakkede, Han lyttede til de ting han fortalte, det var interesseant, han rynkede brynene lidt da han sagde han havde solgt galleriet og alt det med vampyren frost og .. Azriel. Han rettede sig så lidt op, sådan overrasket og så på ham "Evne? .. " spurgte han så "hvad for en særlig evne?" spurgte han igen og stoppede pilleriet ved hans trøje "Der er vist noget du ikke lige har fortalt mig?" sagde han så og lod sine hænder finde vej op under hans trøje sådan at han ikke bare sådan lige flygtede fra det her spørgsmål. Han ville vide om han havde brugt nogle små evner på ham eller sådan noget. Han ville nok ikke blive sur eller .. det kom an på hvad det selvfølgeligt var eller gik ud på, hvis han bare kunne .. forvandle sig til et eller andet underligt dyr, var det jo ikke ligefrem pinligt .. åh gud! Tænk hvis han kunne læse tanker?! Så ville han kunne høre de han tænkte nu, stop med at tænke!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Feelings - Alias - Man 02 Jan 2012, 15:12
Alias smilte lidt af Stefan, han var glad for han svarede ham igen, så der ikke blev så meget pinlig tavshed, det var en dejlig ting ved Stefan, det havde han aldrig oplevet sammen med ham. Faktisk kunne det være sjovt.. at være helt stille.. og så bare.. nej. Åndsvagt. Hm. "Nååh.." sagde han stille.. det kunne han nok godt forstille sig, at Stefan mere var typen der var til film, en store tunge bøger.. ja, det hang nok sammen sådan, men det betød ikke så meget, han havde udsat ham for en masse, langt værre end at læse en tyk støvet bog, yup.. det var nok meget godt til ham alligvel, med lidt drama i sit liv.. de passede godt sammen! Det havde han bestemt sig for.. selv om den var et menneske, så var dne jo god nok.. den. "Hvis du ikke have smagt specielt.. så havde jeg nok slået dig ihjel, tilbage den gang.. så.. jov, du er så sandelige speciel.. mmhm.. du smager fantastisk" sagde han først alvorligt, og sener drillende, han lænte sig ind mod ham, og lagde sine læber mod hans bare hals, og lod dem glide op og ned af den varme hals, og nappede ham drillende i halsen, "mmhmmm.." mumlede han, som var han ved at spise Stefan. Han smilte lidt til ham og nikkede så, han lænte sig lidt tilbage og lukkede øjnene, Stefans pillerri.. altså.. og nu hænderne, mmhmm.. de var så varme, dejlige mod hans kolde hud, han ville have Stefan.. hele tiden.. helt tæt på, helst nøgen.. mmhm den skønne dreng altså! Nej han kunne ikke tænke.. argh, det.. argh.. tænk.. andre.. tanker.. græsslåmaskine! Ih! "Ja.. jeg.. du kender jo min ene evne, det med blodet.. det påvirker dig seksuelt.." sagde han toneløst og kunne ikke rigtig koncentrere sig om at snakke, han havde lukket øjnene i, og lod bare Stefans fingre forføre sig.. det var alt for nemt at give op.. åh. "De fleste overnaturlige væsner har en evne.. ikke dem alle sammen.. men der er altid nogen fra hver af racerne der har en eller anden.. overnaturlig evne.." mumlede han stille og sukkede. "Jeg.. kan ikke sove.. men når solen står op.. så flader jeg en slags.. tung dvale.. det helt umuligt at vække mig før solen forsvinder, når jeg først er inde i det.. og så.. så drømmer jeg.." hviskede han stille, som en fortyllende historie han var ved at fortælle. "Jeg drømmer om.. folk, jeg møder, folk jeg kender.. alle mennesker, alle væsner.. dem der har indflydelse på min fremtid.. min nutid.. dem drømmer jeg om.. nogen gange får man mange ting at vide, nogen gange.. næsten intet.. men jeg får altid et navn.. men nogen gange.. så.. så dør drømmen, og den kan blive ret grim.. men.. jeg kan nu meget godt lide den.. jeg kan se lige igennem folk nu.. det er vigtig.. jeg kan se alt, Stefan.. jeg kender dig ud og ind.." hviskede han stille.
Stefan B-rang
Antal indlæg : 744 Bosted : Hos Procella Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.
Emne: Sv: Feelings - Alias - Man 02 Jan 2012, 16:05
Stefan grinte lidt da han lod som om at han spiste ham og bed sig lidt i underlæben, selvom det var sjov, var det ret frækt, han blev så lidt mere seriøs da han begyndte at forklare sin evne og smilet blev mindre og mindre. Han så lidt ned og fjernede hænderne langsomt fra hans trøje "Så .." sagde han stille ".. du ved alt om mig? .. " hviskede han så og virkede næsten helt såret. Han vidste ikke helt hvordan han skulle reagere, men endte med at komme til den konklution at det ikke kunne være sandt, han lavede bare grin med ham "Alias .. det jo ikke sandt" sagde han så og det var tydeligt at se på ham at han simpelhent ikke vidste hvordan han skulle reagere, skulle han være sur eller ked af det? Eller bare glad? Han vidste godt at der var mange ting som var utrolige som han havde oplevet sammen med Alias, men det var altså for .. uvirkeligt! Alias kunne ikke vide alt om ham, åh gud, hvis han vidste alt om ham! Han havde gjort så mange, mange, mange dumme ting. Han rejste sig op fra Aliases skød og gik lidt væk, han så væk, gemte sit ansigt og sine lyserøde kinder. Han var pinligt berørt, flov, forbavset og ydnyget "Så forstår jeg slet ikke hvorfor du er sammen med mig? Hvis du ved alt om mig? .. så .. det .. " sagde han så og kørte hånden igennem sit hår. Han gik hen til vinduet og prøvede at finde ud af hvordan man åbnede det, han ville gerne have noget luft, frisk luft!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Feelings - Alias - Tirs 03 Jan 2012, 10:07
Hans øjne var låst fast på Stefans ansigt nu, han fulgte hver en lille bevægelse, ved hans øjnbryn, øjne, læber, næse.. det hele, han blev nød til at aflæse det, han anede ikke hvordan Stefan ville reagere, han syntes måske ikke selv det var så vildt, der var vampyere.. eller for den sags skyld andre væsner, der kunne ting.. utrolige ting, han ikke kunne leve op til, men han var nu glad for sin lidt mere enkle evne, altså den med blodet.. og så var han ærlig talt lidt træt af den anden.. hvad var meningen med at kende folk? Før man lærte dem at kende.. det var ligesom bare ikke.. tænkt igennem.. til den person der havde lavet evnen og proppet den ind i hovedet på ham.. ikke optimalt! "Stefan?" hviskde han stille, da der blev ret så.. akhavet stille.. og Stefan virkede lidt væk.. han tog i hvert fald sine hænder til sig. Han sukkede stille, okay han brød sig ikke om det, det var selvfølelige også forståeligt, men han burde nok også fortælle ham.. hvad det helt præcis var han vidste om ham, så han ikke troede han kunne hele hans livs hirstore.. for det kunne han altså ikke. "Stefan?" spurgte han, og så på det lidt.. såret udtryk i hans ansigt, det var jo ikke meningen hans kulle blive ked af det.. slet ikke.. det va rjo bare ffor sjovt, han skulle ikke gå.. hvorfor gik han.. nej altså! "stefan! Kom her" bad han, med ed hård stemme, og rejste sig op, idet drengen allerede var hende ved vinduet.. nej.. han havde vel ikke tæntk sig at springe ud.. tåbeligt. "Nej Stefan du.. misforstår.. kom her" sagde han lidt mere blidt og gik hen til ham, og tog fat om hans håndled med et stramt greb og rev ham ind til sig og så ham helt dybt ind i øjnene. "Jeg kan se ind.. ind i dine øjne.. se ting andre ikke ser.. jeg ved ikke alt om dig.. men jeg ved hvordan du er.. helt inderst inde.. der ved jeg alt om dig.." hviskede han stille, og lagde en hånd mod hans hjerte, som ligesom at indikere, at det var der han kendte ham.. han kendte hans tanker, hans drømme, hans følelser.. det var den slags ting han vidste.. "Hmm.. Jeg ved ikke noget om dit liv.. det var også derfor jeg spurgte ind til dine tatoveringer.. men jeg ved noget om dig.. som person.." sagde han stille og bukkede sig ind ove rham, og trykkede sine kolde læber mod hans varme i et blidt, langt kys.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Feelings - Alias - Tirs 03 Jan 2012, 12:45
Stefan hørte ikke efter, selv da Alias blev mere hård i stemmen, Alias burde vide det ikke hjalp på Stefan at råbe. Han så lidt væk, prøvede at undgå at se Alias i øjnene, ellers vidste han at han ikke kunne sige fra. Han prøvede kort at hive sine hænder til sig, men Alias holdte alt for godt fast og han kunne selvfølgeligt ikke lade være med at se på ham, da han veg ham et blik i det han begyndte at snakke. Han så så ind i hans øjne og lyttede tavst til det han sagde. Mærkede hans hånd mod sit bryst og blev mere rolig indeni, blev mere rolig nu da han vidste at Alias ikke vidste hele hans livs historie, at han faktisk havde misforstået det. Han mærkede så Aliases silkebløde læber mod sine, det føltes som sne der smeltede mod hans læber og efterlod en varm følelse i kroppen på ham. Han lagde forsigtigt hænderne på hans skuldre og lod dem glide om i nakken på ham. Han rykkede sig helt tæt på Alias, sådan at han stod med kroppen tæt ind imod hans og kunne mærke hans brystkasse mod sin. Han ville ikke have at Alias stoppede kysset, det føltes som en evighed siden de havde haft et ordentlig kys, som en evighed siden han havde haft Alias helt tæt på sig. Han lod sin ene hånd glide ned ad Aliases side og om på ryggen ad ham og ned til hans buksekant, han lod sine fingre forsigtigt stikke ned i kanten af Aliases bukser og glide pirrende hen ad kanten.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Feelings - Alias - Tirs 03 Jan 2012, 13:21
Alias lod kysset opsluge ham helt, han havde vidst fået Stefan til at falde lidt ned, ikke fordi han brugte kysset som et beskidt trick, men bare fordi han havde lyst til at kysse ham, utroligt.. at han bare sådan.. ja. Han havde stadig en tanke.. om Stefans utroskab, selv om det nok så ud til han havde tilgivet ham så.. ja ikke helt, men det behøvede Stefan jo ikek vide, han havde bare tanken, at hvis Stefan måtte gå og lave.. hva dhan nu gjorde, så måtte Alias da også, ikek fordi han ikek ahvde gjordt det før.. mend et var fanme lang tid siden han havde været i seng med nogen andre.. godt nok imens han havde kendt Stefan, men det var ikke.. det var før de havde fået et forhold som de havde nu, og den gang havde han jo været vildt med en varulv.. jomfruen.. havde kun taget ham fordi hans blod var.. så rent, og så var det gået galt mellem dem.. og så var han bare forsvundet, og det passede jo også fint, lige da han var ved at få følelser for Stefan.. så nu havde han kun menneske drengen, og et hav af kvinder selvfølelige men.. ja. han ville kun have Stefan. Han lod kysset var længe, lige til han mærkede Stefans finger.. mod hans kolde skind.. det gav varme.. men nok ikke noget Stefan kunne mærke, men han kunne selv fornemme hvordan han blev varmer indne i.. brændene.. efter Stefan.. og hans krop.. men han kunne.. ikke. Argh. Han stoppede blidt kysset og lænte sig lidt tilbage og kiggede på Stefan med et drillende blik, "Du tænker virkelig ikke på andet end sex hva?" sagde han drillende og smilte færkt til ham. Hvorfor kunne han ikke bare lade Stefan forføre ham.. hvorfor.. stoppe noget, der var så rart? Argh.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Feelings - Alias - Tors 05 Jan 2012, 21:40
Stefan tænkte slet ikke på den aften, den var ret sløret for ham og han kunne knap nok huske det, han huskede knap nok fyren eller hvad han hed. Han fjernede ikke sine fingre da han stoppede kysset, han rødmede svagt af det han sagde, men lod det ikke standse ham. Han gled blidt næsen hen over hans kæbe, sådan at hans varme ånde blidt ramte hans hud, han lagde ømt læberne mod hans hals i et fugtigt kys. Han nappede ham blidt i øreflippen og hviskede "mh ja .. jeg tænker kun på sex .. med dig" han dansede nogle intense kys hen over hans hals. Han kunne ikke helt se hvad problemet var, de var jo alene, hvem kunne forstyrre dem nu og så slemt såret var de vel heller ikke? Hvad forhindrede dem? Havde Alias bare ikke lyst til ham eller? Stefan skubbede dog hurtigt tanken væk, det nyttede ikke noget at han begyndte at tænke at Alias ikke gad ham ellers var han jo ikke her, det vidste han jo godt. Det var første gang i lang tid at de sådan, var helt alene, uden mulighed for at blive forstyrret af nogen .. eller det regnede han ikke med at de blev? For han kunne ikke lige se nogen mulige personer der skulle komme brasende her? Der kom nok ikke så mange dørsælgere og han var sku ikke helt sikker på om der var en pedel her? For så var der sku meget han skulle til at få lavet, pedeler er der sådan nogle der sørger for at der er pænt og ordentligt vel?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Feelings - Alias - Fre 06 Jan 2012, 05:03
"Stefan" mumlede han lidt mere opgivende da Stefan ligesom bare blev ved selv om han ligesom havde trukket sig tilbage for at stoppe det han havde gang i. Hvordan.. var det muligt for sådan en.. menneske dreng, at have så vilde lyster? Hele tiden.. han var jo nærmest afhænig? Han havde nok ikke fundet den rette mand i såfald.. Alias var stadig lidt forsigtigt med hvad.. gay.. sex angik. Han skulle næsten se ham forføre en kvinde, der var ingen problemer, det var nemt, præcis som at trække vejret, men sammen med Stefan.. der var ligesom bare et eller andet inden i han der.. holdete ham tilbage, sagde stop.. men hvorfor? Fordi det var så fandes forkert! Hans hjerne prøvede bare at få ham til at forstå, hvad han ikke selv kunne. Hans krop ville noget helt andet, den ville bare have Stefan. Var det virkelig så svært at slå hjernen fra, og nyde det her lidt? Hm. Han åbnede langsomt øjnene igen, Stefans pirrende kys var ikke til at hamle op med, han kunne lige så godt overgive sig med det sammen og lade Stefan.. ja. Han kiggede kort på ham og lagde sine kolde hænder mod hans hals, kørte dem langsomt op af den og om i nakken, hvor hans finger snoede sig om hans nakke hår. Han slap med den ene hånd og lod den glide ned over hans side, og ned på siden af hans mave. Han trak en lille smule op i hans trøje og kørte hans kolde fingre forsigtigt ind på hans ryg og trykkede hans krop end mod sin egen.. mhm. "Du skulle skamme dig menneskedreng.. sådan at forføre en vampyr" hviskede han stille, og hev drillende i hans hår så hans hovede vippede op ad, og pressede så sine læber mod hans igen. Hvilken.. følelse.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Feelings - Alias - Søn 08 Jan 2012, 14:14
Stefan fik gåsehud af hans berøringer og hans læber undslap et lille gisp da hans kolde fingre forsvandt op under hans trøje, han vendte sig nok aldrig til den berusende følelse. Han smilede med et frækt glimt i øjet da han sagde han skulle skamme sig over at forføre ham. Han gled hænderne langsomt op ad hans ryg og ned igen. Han mærkede da hans læber mod sine og tog fat i trøjen på ham og knugede den blidt mellem fingrende og kyssede dybt med, han nød hans kolde læber mod sine, det var som et brusende vandfald der kom strømmende ned igennem kroppen på ham når de kyssede. Det var egentlig mærkeligt, Alias blev altid mere tændt af Alias og mere .. desperat efter at få ham, måske var det fordi Alias virkede svære at få, selvom han på en måde allerede havde ham, men han overgav sig ikke til at gå i seng ham ved første kys .. ligsom .. så mange andre havde gjort igennem hans liv. Han stoppede forsigtigt kysset, men lod deres munde være så tætte at de stadig strejfede hinanden. Han så ham i øjnene " .. men jeg er din menneskedreng" hviskede han så og kyssede ham kort intenst på munden. Han havde faktisk ikke noget imod at være hans og være 'under' ham, men det gjorde dog ikke at han fandt sig i alt hvad Alias udsatte ham for. Han kom kort til at tænke på pigen hjemme hos Isabella og det gav ham et kort gys i kroppen, det havde været lidt uhyggeligt, men han skubbede hurtigt det ud af hovedet, han ville bare nyde Alias.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Feelings - Alias - Tirs 10 Jan 2012, 07:29
Alias dybe øjne flugte hver og en af Stefans bevægelser, hans åndedrat blev tungere, hans blik blev dybere, hans kys blev mere intenst. Måske skulle han bare vise Stefan.. hvad han i virkeligheden kunne? Hvad han kunne gøre ved ham.. sådan en sød lille menneskedreng.. Han ville kunne elske med ham, som han havde gjordt det med vampyr kvinder, der var forskel på hvad et menneske kunne klare og en vampyr, men han ville godt kunne lade sig rive lidt mere med.. det ville Stefan sikkert elske. Ikke flere tanker. "Er du bange for mig?" hviskede han stille og slikkede sig frækt om læberne, trådte et skridt tilbage og så udfordrende på ham. Et frækt blik gled frem i hans øjne, og han kiggede på Stefan som var han hans bytte, hans offer.. og det var han også i den grad. "Du skælver.." hviskede han stille og lod sine fingre glide ned over hans skulder og ned over hans arm, han lagde sin hånd mod hans side, og lod sine fingre finde vej op under hans trøje. Han lagde sine lange kolde fingre mod hans side og trak ham ind til sig, "Det burde du nok være.." hviskede han drillende, og et sindsygt udtryk tonede frem i hans øjne. Han trak Stefan ind til sig, og lagde den anden hånd om hans nakke, lod sine fingre snos ig om hans hår, og nussede ham pirrende i nakken. Han trak sig væk fra hans læber på en drillende måde, og trak ham hen mod sengen, langsomt og intimt, imens hans frække øjne stadig var rette på Stefan, med et sulten blik, hans øjen klædte ham af, og han kiggede på Stefan som var han nøgen. Men pludeslig gik det meget hurtigt og han havde presset Stefans krop op mod den kolde mur, han havde et hårdt tag i hans nakke hår, og rev hans hovede bag over og drejde det lidt, pressede hans kind op mod muren, Stedan stod mod front mod muren, og Alias pressede sig selv op af hans ryg, han grinte ondskabsfuldt, og førte kniven ind ved hans hals. "Er du bange for mig nu?" grinte han højt og lod drillende kniven glid lidt frem under hans hals, uden at skære ham, han lod sine anden hånd glide op af hans ryg og trak trøjen med sig op og kyssede ham vådt i nakken, lod sine hutnder glide hen over den bare skin, drillende, pirrende, ondskabsfuldt. Han grint igen og løsnede sit greb om hans hår, for at stramme det igen og kyssede ham igen vådt i nakken og om mod halsen, han lod sine læber glide mod kniven og hen over Stefans hals. "Er du bange.." hviskede han, med en dyb dyrisk stemme.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Feelings - Alias - Tirs 10 Jan 2012, 10:29
Stefan mærkede hvordan Alias blev mere intens og det flød direkte over i Stefan og hans hjerte begyndte at banke hurtigere. Han fugtede sine læber da han så ind Alias blik, hans udfordrende, frække blik, som ikke tegnede godt. Hans spørgsmål gik igen inde i hans hoved, hvorfor skulle han være bange, han begyndte så alligevel at ryste lidt i fingrende eller .. havde havde han rystet lidt hele tiden, men det havde nok ikke været af skræk, men fordi han var spændt. Han smilede bredt og knugede hænderne da han ville skjule det, selvom han allerede havde kommenteret det. Han lagde hænderne mod hans brystkasse og så ind i hans øjne, hans mørke dybe øjne " .. Når så det burde jeg?" hviskede han og havde fået gåsehud over hele kroppen på grund af hans kolde fingre mod sin varme bare hud. Han lukkede kort øjnene og lyttede til Alias, mærkede hans berøringer, der gav ham gnistre i hele kroppen. Han åndede dybt ind da han drillende trak læberne væk fra hans og tog ham hen imod sengen "Alias .. " hviskede han så og sank, han blev helt rød hen over kinderne da han .. nærmest spiste ham med blikket "Alias det .." han nåede ikke at sige mere før det hele gik meget stærkt og han stod op imod væggen. Mærkede hans fingre i sit hår og den kolde mur mod sin kind. Han mærkede hvordan hans hjerte blev sat endnu et tempo op og mærkede knivens kolde blad, en kort tanke om om Alias rent faktisk ville .. nej, det ville han ikke, det var langt ude. Hans vejrtræk var mere intenst og hans berøringer, sammen med adranalinen fra kniven og Aliases dyriske, tiltrækkende stemme, fik ham til at være tændt og tiltrukket, men samtidigt fortalte hans krop ham at han skulle være bange, men han ville ikke indrømme at han var bange "Nej .. " hviskede han så og fugtede sine læber igen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Feelings - Alias - Ons 11 Jan 2012, 00:40
Han grinte højt og lænte hovedet tilbag, han slap Stefan helt og lod ham synke lidt sammen op af muren, han gik nogen skridt væk, vendte sig hurtigt og kastede kniven. Den borede sig ind i væggen lige ved siden af Stefans hals. Alias smilte ondt igen, "Det burde du måske være" sagde han ærligt og gik nogen flere skridt tilbage og satte sig ned på nær vinduet. Han fandt en smøg frem, fik den tændt, rejste sig hurtigt inden han et sekundt efter satte sig nu med åbent vindu. Hans øjne borede ind i ryggen på Stefan, og han kiggede stadig pirrende på ham. Han tog nogen dybe hiv af smøgen og sukkede stille, han mærkede den afslappende effekt og sukkede lidt, lukkede øjnene, tog et hiv igen, pustede luften ud, kiggede på Stefan. Nok havde han gået væk fra Stefan, og kastet kniven efter ham, hvilket kunne have betydet hans død, da Alias i sandhed var en rigtig dårlig kaster, i hvert fald til andre han kendte, menn det behøvede Stefan vel ikke at vide.. hvis han ikke spurgte.. altså. Han grinte stille igen, han havde ikke stoppet legen, han havde bare trådt et skridt tilbage, og drilte også i den grad Stefan. Han elskede hans måde at reagere på, og han blev så hurtigt.. vild, Stefan var ikke til at styre når han først var i sex humør.. det var så sjovt at lege rundt med ham. Sex gale menneskedreng, hvad fanden gjorde han når Alias ikke var omkring? Ja det havde han da set engang.. det burde han ikke gøre igen. Han tog endnu et hiv, og kiggede udfordrende på Stefan "nåå..?" spurgte han stille og slikkede sig langsomt og frækt om læberne.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Feelings - Alias - Ons 11 Jan 2012, 10:02
Det gav et lille sæt i stefan da kniven satte sig fast i væggen lige ved hans hals. Han stod kort, kunne mærke Aliases blik i ryggen og dufte røgen, selvom han mærkede at vinduet var blevet åbnet. Han kiggede ind i væggen og vendte sig så roligt om. Så ind i Aliases forførende øjne. Hans hjerte bankede stadig hurtigt, men det var dæmpet et anelse alligevel. Han gik langsomt hen til Alias og da han nåede hen til ham, lagde han hænderne mod hans brystkasse og så ham i øjnene "Hvis jeg var bange for dig .. havde jeg nok været flygtet og aldrig kommet tilbage .. Tror du ikke?" sagde han så, men mente det som et retorisk spørgsmål. Hans stemme var drilsk og forførende. Han kunne jo godt lide at Alias .. var så .. barsk et eller andet sted, selvom han også nogen gange følte det modsatte. Det gav ligsom sådan et adranalin kick i ham og gjorde ham endnu mere opstemt. Han kunne dufte cigaret røgen endnu tydligere nu og det gav ham et stik af trang til at få bare et sug. Men han havde lidt en fornemelse af at Alias ikke var så vild med at han røg, forståeligt, det skadet jo Stefan .. det skadet jo ikke Alias. Han lod sine hænder glid ned over hans brystkasse og hans mave, han krøb sine fingre op under hans trøje, så han kunne mærke hans kolde bare hud under sine varme håndflader. Han bed sig lidt i inderlæben, spændt på Aliases næste træk.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Feelings - Alias - Ons 11 Jan 2012, 18:50
Alias så op på Stefan da han kom hen mod ham. Han grinte stille og så så ud af vinduet og ud over byen, det var fordelen ved at bo så højt oppe, man han se det meste af byen.. ikke fordi den var noget at prale af.. men det var nu rart nok engang imellem at kunne følge med i.. alt. Han smilte og så væk fra vinduet og op på Stefan igen da hans stemme nåede ham. Han vidste godt han bare drillede, men Alias kunne ikke lade være med at svare ham, det var så fristende. "Havde jeg givet dig den mulighed?" spurgte han og lagde nakken tilbage og grinte af ham. "Havde bundet det op.. og beholdt dig her.. slave" svarede han drillende og hev Stefan ned til sig, og side på sit skød med front mod sig selv. Han kyssede han hurtigt og intenst mod læberne. umh ham nærkede hans varme hænder mod sin mave og smilte mor hans læber, han kærte pirrende sin tunge hen over hans underlæbe og trak sig tilbage og grinte drillende af Stefan. Han tog fat i hans trøje i kanterne og trak lidt op i den, kyssede ham igen, og trak så trøjen over hans hovede. Han lagde sine hænder mod Stefans brystkasse og lod sine fingre løbe over aret på hans bryst, og smilte lidt, han bøjede sig over ham og kyssede ham vådt mod aret, han lod sin tunge glide over aret og kyssede ham igen på brystkassen, han så ned over Stefans krop og på såret på hans mave, "Du ved godt.. at du burde holde det der i ro.. ik?" hviskede han stille og drillende, som en antydning til at han ikke havde tænkt sig at have sex med ham. Han så op i hans øjne med et drillende færkt blik.. eller havde han? Han grinte igen og løftede Stefan op i det han rejste sig og smed smøgen ud af vinduet, han smækkede det i hurtigt og lukkede det. Et sekundt efter stod han foran sengen og lagde Stefan ned på sengen. "Du bør hvile dig" hviskede han stille og kyssede ham blidt på læberne.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Feelings - Alias - Fre 13 Jan 2012, 10:07
Stefan smilede bredt af det Alias sagde og lod sig blive trukket ned på hans skød. Han lagde sine hænder mod hans skuldre og hjælp med trøjen sådan at den landede på gulvet, han bed tænderne lidt sammen og bed sig så lidt i underlæben da han slikkede ham mod arret. Han sukkede indevendigt da han nævnte såret, han havde selv ignorereret det. Ja det havde da gjort lidt ondt af og til, men han gad ikke lade det forhindre noget og slet ikke sex med Alias. Han kyssede ham kort og vådt på munden "Jeg holder det i ro senere .." sagde han så og smilede stille. Han var alt for ophidset og tiltrukket af Alias til at han ville lade det stoppe nu. Han lod sig blive lagt i senge, men tog fat i kraven på Alias da han kyssede ham og trak ham tættere ned imod sig så kysset blev dybere. Han stoppede kysset og hviskede i mod hans læber "Du bliver lige her .." hviskede han så og så ham i øjnene med et forførisk blik. Han ville ikke lade ham smutte, han ville gerne ligge sig i sengen, men ikke uden ham! Han lod det altså ikke ske. Han holdte godt fast i hans trøje, Alias vidste alligevel godt hvordan hans sexlyst var. En tanke slog ham, troede Alias mon han havde været utro .. sådan .. udover det uheld. Han burde da vide at han ikke ville have andre end Alias og .. han ikke turde? Han huskede ikke meget, men han ved at drengen var død og han ville ikke have at flere døde på grund af ham. Godt nok var Stefan ikke en engel, men det var nu alligevel ikke rart at vide at nogen døde på grund af ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Feelings - Alias - Fre 13 Jan 2012, 22:45
Alias grinte stille.. ja sener. Aj han var sgu så sød, på den der naive menneske måde. Gad vide hvor længe Stefan ville holde i en slås kamp, det var ikke fordi han gav op så nemt. Han kunne nok godt få nogen gode slag ind. Det kunne være sjovt at spærre ham inde sammen med en eller anden, et menneske i hvert fald. Gad vide om han ville dræbe for at komme ud? Nej sikkert ikke.. men han ville nok heller ikke sulte sig selv ihjel sådan lige som det første. hm. Nej han måtte heller lade være med at tænke på sådan noget.. nu. "Slemme menneske" mumlede han stille og kyssede ham blidt på læberne, han ville da ikke give sig lige med det samme.. så måtte Stefan jo vise hvad han kunne... kom så Stefan.. forfør mig. Han smilte lumsk mod hans læber og lod sin tunge glide langs hans læber, inden han trak sig lidt tilbage og så på ham med sit sultne blik. "Mmmhm.. du gør mig så tørstig dreng" hviskede han stille og kunne fornemme brænden i halsen, meget tørstig.. han havde virkelig brug for noget blod.. men han kunne jo ikke.. kunne han? Måske hvis.. nej. Alias så tilbage ind i Stefans forføriske øjne og blinkede færkt til ham, han tog fat om hans håndled der holdte fat i hans trøje og trak dem fra den, han bøjede sig ned over ham og kørte hans håndled op over hans hovede og holdte ham dem fast der. Han smilte frækt til ham og slap det ene håndled og lagde den mod hans bryst, han kyssede ham blidt mod læberne og så lidt mere intenst, han slap hans læber og kyssede ham blidt hen over hagen og ned over halsen, små våde kys. Han sukkede dybt og lod sine varme ånde brede sig over de kolde kys. Han kyssede ham vider ned over halsen og ned på brystet og lod sin tunge læbe mod aret igen. Inden han kyssede ham op af brystet og op af halsen, små lidenskablige kys, imens han lod sin hånd styge ned over hans varme bløde krop og nussede ham blidt, til hans kom til hans buske kant, han så op og smilte drilsk, lod sine fingre køre hen over kanten inden han kørte den op på hans mave igen. "Hov.." hviskede han stille og sendte Stefan et sulten frækt blik.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Feelings - Alias - Man 16 Jan 2012, 08:53
Stefan smilede små frækt af det han sagde "Jeg har jo sagt .. at ..du .." han nåede ikke at fuldende sætningen da Alias .. rørte ved ham og hans læber var mod hans, så intense, så bløde. Han kyssede med og lukkede sine øjne, det var så berusende, i det Alias førte kyssende videre. Han fugtede sine læber og bed sig svagt i underlæben, mærkede hvordan sugende i hans mave stod i kø og hans læber pludseligt føltes som om de var alle vejne på hans krop. Hans hjerte begyndte automatisk at banke en tak hurtigere i det Alias nærmede sig hans buksekant, men han smillede dog bredt og rystede svagt på sit hovede af ham da han 'snød' ham endnu en gang. Han rettede sig op på albuerne og daskede ham på bryskassen "Du så streng du er .. " sagde han så og lagde så hånden mod hans brystkasse, pillede lidt ved hans trøje og rettede sig så helt op sådan at Alias var tvunget med op og side. Han så Alias i øjnene og lagde tog fingre mod hans silkebløde læber "Så satans streng .. men helt ulideligt fræk" hviskede han så og havde sit ansigt tæt mod hans. Han lod sine fingre glide ned over hans hage og ned på hans brystkasse, Han kyssede ham ømt, let og pirrende på læberne, han lagde sin varme hånd mod Aliases hals og lod den glide op i hans hår. Han gav ham så et frækt smil og tog fat om hans hår med fingrende "men jeg er nu ikke helt overbevist om hvad du kan .. ?" hviskede han så lidt provokerende og slap hans hår i et smil og med et frækt glimt i øjet.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Feelings - Alias - Man 16 Jan 2012, 18:59
Alias grinte stille ved Stefans kommentar og smilte bare drillende til ham. Han så lidt ned af sig selv ved Stefans dask.. var han en tøs eller hvad? Han kunne ikke lade være med at grine lidt hånligt af ham, men sendte ham så et sødt usydligt blik. Han lagde hovedet lidt forvirret på skrå da han blev skubbet væk, og op og side sammen med Stefan.. nå? Var han nu den der stoppede sex, ja det var da noget nyt, men hvis det var det han ville.. så.. skulle han da ikke få lov til det.. hah. Han blev dog lidt tvivlsom og så på Stefan, han så ham ind i øjnene, ville se om der var noget galt.. måske havde han gjordt noget forkert? Måske gad Stefan bare ikke når han var så.. ond. Hm. Han grinte stille da det næste blev sagt, og tog imod det som et kompliment, det var.. sødt.. sagt? Eller noget. Han kiggede afventeden på Stefan og synkede så, "Undskyld" hviskede han stille mod Stefans fingre der lagde mod hans læber, og så prøvende på ham, han havde.. gjordt noget galt? Måske.. eller.. hvad? Han sukkede dog dybt da han mærkede kysset, han lod sig rive med, ved Stefans berørninger, han havde jo også lyst til ham.. han kunne.. men han kunne jo ikke bare lade sig rive med på den måde. "Stefan" mumlede han klynkende og trak sig lidt tilbage. "Jeg kan ikke.. når du.. når.. jeg.. du.. eh" sagde han stille og så skamfuldt ned.. så var det ødelagt, han så op da han snakkede til ham, og det frække blik i hans øjne.. åh.. han skulle skamme sig skulle han! Sådan at forføre en vampyr, det var farligt. "Du må ikke forføre mig.. jeg kan ikke styre det.. jeg kommer bare til at bide dig.. og.. ja.." sagde han prøvende og skubbede Stefan fra sig og hoppede ud af sengen, han var bange for at glemme.. mennesket.. i legen, og så gøre ham undt under.. det han ikke kunne styre. De fleste.. mistede kontrollen under sex og lader sig rive med, men han ville ikke lade det ske sammen med Stefan, han var så bange.. for at gøre ting.. så Stefan kom til at se endnu værre ud, han kunne ikke styre sig, tænk hvis han brækkede en arm på drengen eller sådan noget. Åh.. nej. Han stod lidt og så ned af sig selv, og gik så et skridt tilbage og væk fra sengen, "Undskyld" mumlede han stille.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Feelings - Alias - Tirs 17 Jan 2012, 08:02
Stefan rakte ud efter ham, men Alias var allerede langt ude af række vide. Han så bekymret på ham "Alias .. Jeg .. " sagde han prøvende "det gør ikke noget du bider mig .. jeg .. " sagde han så stille, men opgav efter han havde sagt det. Han vidste jo godt hvad Alias var i stand til, men så alligevel .. Stefan havde jo nok ikke valgt at være sammen med Alias hvis ikke det var fordi han ikke havde noget imod at risikere sit liv lidt, godt nok ville han ikke dø, men hans liv betød nu heller ikke så forfærdeligt meget, han havde ikke så mange store glæder i livet, det måtte han desværre indrømme. Han elskede sin mor ja, men ellers havde han jo kun Alias tilbage, han havde jo nærmest viet sit liv til den dreng. Det gjorde ham ikke noget at han fik en masse blå mærker eller sår eller bid, han ville jo bare være tæt på Alias, det lød rimeligt sygt, men det var sku sandt. Selvom han ikke ville afpresse ham, ih, han følte sig som en led idiot, han virkede sikkert herre desperat og sølle. Han tog sig til hovedet og smed sig bagover så han lå ned i sengen igen. Han så op i loftet, han trak så tæppet over sig og lukkede øjnene. Han sukkede opgivende, prøvede at holde tankerne ude af sit hoved, han havde så mange abstinenser fordi han så småt var blevet afhængi af alkohol .. og Aliases blod også havde han ikke røget længe. Åh gud, det var derfor det hele væltede lidt rundt i ham lige pludseligt, hans krop fortalte ham at han 'manglede' de ting. Han bed tænderne hård sammen ved trængen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Feelings - Alias - Tirs 17 Jan 2012, 18:52
Alias stod lidt og betragtede Stefan og så ned over sig selv, han sukkede og gik langsomt tilbage til sengen. Han dumpede ned på siden og smilte forsigtigt til Stefan, han ville jo heller ikke gøre ham ked af det.. selv om det stort set skete hele tiden, hvorfor blev han ved med at finde undskyldninger for sex? Kunne han ikke bare.. lade det ligge? Bare i nat. "Det ved jeg godt søde, men jeg vil helst ikke.. " hviskede han stille og kravlede hen til Stefan der var faldet sammen på sengen under dyner og tæpper, han smilte stille.. han så faktisk sød ud som han lå der, total udmatted og.. ja.. trak vejret, som kun en Stefan kunne. "Skat?" spurgte han lidt uroligt og så ham ind i øjnene, han lagde sig ned på siden ved siden af Stefan, og betragtede hans kønne ansigt, "Er du okay?" spurgte han, og så Stefan ind i øjnene. Det var ligesom om han havdet det skidt, han kunne se det i hans øjne. Han bukkede sig lidt ned over ham og kyssede ham blidt på læberne, han trak vejert tungt og hev Stefan ind til sig, og lagde armene om ham. "Okay så.. jeg gir mig.. kom så.. forfør mig" sukkede han opgivende, smilte drillende til Stefan og sank bag over i sengen, han trak Stefan op over sig som et tæppe og så op i hans øjne. "Kys mig.." hviskede han forførende og lukkede øjne afventende, nu gav han det en chance! Og ikke flere indvendiner, så måtte Stefan bøde for det her sener. Det var utrolig han blev så ked af det.. måske.. var han bange for Alias ikke ville have ham.. eller noget om det, men han kunne ikke rigtig gøre for det, han var bare ikke.. helt til.. al den lidenskab der lå i Stefan øjne. Men hvad fanden, de havde kun haft sex en gang, nu skulle han få skulle han! For andne gang. Han holdte ham ned til sig, og hvade ikke i sinde at lade ham stikke af, eller begynde at pive over et eller andet. Han smilte drillende, stadig med lukkede øjne, og ventede på Stefan gav efter for sine lyster og kyssede ham.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Feelings - Alias - Ons 18 Jan 2012, 02:35
Stefan snak og nikkede lidt da han spurgte om han var okay, han smilede svagt, han smilede så lidt mere ægte da han overgav sig, det havde tildels ikke været det der var galt. Men så alligevel "Alias jeg .. " begyndte han lidt beklagende, men stoppede sig selv og kunne selvfølgeligt ikke stå imod når Alias lå der, klar til at blive kysset. Han sukkede mildt, han kunne ikke helt lyve overfor sig selv og slet ikke overfor Alias, han ville jo gerne, der var jo næsten ikke noget han hellere ville "okay .. " hviskede han så og lukkede øjnene, han kyssede ham først ømt, men lod det ømme kys blive mere intenst. Han lod sin hånd glide fra hans hals og op i hans hår, det var som om at trængen til alt det andet ligsom forduftede, når han blev beskæftiget med noget der var bedre. Han stoppede så kysset, men havde stadig ansigtet tæt ved hans. Han smilede et lille frækt smil og kyssede han hen over kæben. Han kyssede ham ned på halsen, våde intense kys. Han blottede så sine tænder lidt og bed ham hårdere end bare kærligt, når Alias jo hele tiden skulle undertegne at han var farlig og kunne klare så meget, så kunne han jo vel nok også klare et hård bid, det var faktisk lidt provokerende, men han kunne ikke helt lade være. Han kyssede ham igen bed ham lidt i halsen, havde Alias været et menneske havde han nok fået sig et par røde og blå mærker. Han kyssede ham op ad halsen igen "Se jeg kan også bide" sagde han så og smilede drilsk til ham og så ham i øjnene.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Feelings - Alias - Ons 18 Jan 2012, 08:05
Alias smilte bare og mumlede lidt "ssh" tyssede han, nu kunne det være nok med den slags snak, hvis Stefan stoppede det nu, så var han selv uden om det, så fik han ingen sex! Sådan var det bare, Alias kunne ikke blive ved med at.. ja.. han blev så forvirret over det, han kunne ikke bestemme sig for hvad der var rigtig og forkert, men det var jo også lige meget det var bare så.. forvirrende. Han smilte selvsikkert og trak Stefan tætter ind til ham, prøvede at vise ham at han på en måde passede på ham, selv om det var lidt sært. Han lukkede øjnene og kyssede ham forsigtigt tilbage, ømt og kærligt.. det var underligt.. ville Stefan ikke have sex alligvel, ville han bare have noget omsorg, eller hvad? Han smilte lidt, det måtte han da godt få, Alias var nok bare ikke den bedste til at give det. Alias grinte, på en brummende måde helt ned i maven da Stefan satte farten op.. nej han ville sgu aldrig sige nej til sex. Han nød det intense kys, og sukkede utilfreds da Stefan slap hans læber, han ville have mere! Han så på ham og gengældte hans uartige smil, og lod ham bare kysse ham lidt på halsen, det var rart. Han smilte lidt men mærkede så Stefans tænder, da han bed sig fast i hans hals. Han hev sig op på albuerne i chok, og stirrede forvirret ud i luften, han sank en enkel gang og sukkede stille. Han tog fat om Stefans skuldre og væltede ham ned fra sig og rullede rundt så han kom oven på ham. "Slem.. slem menneske" hviskede han stille, og kiggede ham ind i øjnene, smilte så glad og grinte stille. Han nikkede lidt og smilte, "Men ikke i halsen" sagde han blidt, det bringte dårlige minder frem, men han ville ikke lade de dårlige minder ødelægge det her, han havde lovet at give det en chance, så han måtte bare koncentrere sig om Stefans... krop. Han blottede sine hugtænder og smilte frækt til ham, "Lad mig.." hviskede han stille og kyssede ham kort på læberne og lod sit blik glide ned over hans hals, men stirrede så fovirret op på Stefan igen. Han satte sig op på ham og stirrede ned på ham med et efter tænksomt blik i øjnene. Han tog fat om Stefans ene håndled og trak hans arm op, vendte og drjede den, han løftede øjnbrynene mere og mere, og gav derefter den anden arm samme tur. Hans blik gled ned over Stefans overkrop og han sukkede så langsomt, og bed tænderne sammen og lukkede læberne om dem. Han lukkede øjnene og sukkede irreteret, og brummede så lidt og åbnede øjnene igen, og så ind i Stefans øjne med et forviret blik.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Feelings - Alias - Ons 18 Jan 2012, 08:33
Stefan blev helt overrasket over hans reaktion til at starte med, det var ikke det han havde regnet med, han havde regnet med at han havde grinet. Han fik dog den reaktion han ville og grinte lidt da han fik vendt dem om, efter at han havde bidt ham, det var nok en af de første gange Stefan havde grinet, sådan rigtig egentlig. Han smilede og sank lidt da han viste hugtænder, betragtede dem, han vendte sig nok aldrig helt til synet, det var skræmmende, men samtidigt .. så alligevel så forførrende. Han bed sig lidt i læben, men blev så lidt forvirret da han så Aliases forvirrede blik, på den måde han kiggede på ham, han så forvirret på det han lavede også på sig selv "Hvad laver du Alias?" spurgte han så og blev helt nervøs. Var der noget galt med Stefan? eller med Alias? hvorfor kiggede han sådan på ham? Han rettede sig lidt op på albuerne og prøvede at finde svar i hans ansigtsudtryk og øjne. Men det var bare forvirret. Det var sjællendt man så Alias forvirret på den måde "Er der noget galt?" spurgte han så. Han hadet når han var uviden, han følte sig lidt dum og det var noget andet når det var Alias, han kendte til ting folk som Stefan ikke kendte til og var også altid nervøs for om det var noget forfærdeligt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Feelings - Alias - Ons 18 Jan 2012, 08:52
Alias sad lidt og stirrede ned på hans mave og rystede så på hovedet, hans blik gled over såret og op på Stefans ansigt da han sagde noget. Han lagde hovedet lidt på skrå uforstående, som et barn der ikke kunne finde ud af hvad.. det gjorde, havd det skulle gøre. Han sad længe i tavshed og prøvede at finde en løsning, han smilte så til sidst, men havde stadig et forviret blik i ansigtet. Han rystede lidt på hovedet af Stefans spørgsmål, "Nej.. nej det er bare.. problematisk" mumlede han og skubbede Stefan tilbage ned og ligge igen, og krøb ind under tæppet til ham, han forsvandt ned under tæppet. Han begyndte så at knappe Stefans bukser op og hev dem ned med en hurtig bevægelse, inden drengen kunne nå at protostere. Han smilte så lidt og kom frem fra tæppet af. "Prøvede bare at finde et sted.. hvor der ikke var flere tatooveringer jeg kunne ødelægge" grinte han stille og kyssede Stefan frækt på læberne, og lod sine læber glide drillende ned over hans krop, til sidst forsvandt hans hovede under tæppet igen. Han lagde sin ene hånd mod Stefans lår og skubbede hans ben lidt fra hinanden. Den anden hånd lagde han mod Stefans underbukser og nussede ham let oven på hans lem. Han grinte stille, og lod den anden hånd glide op af hans lår og om på hans inderlår, han holdte lidt hårde fat, men ikke så det gjorde undt. Han bøjede sig ind over hans lår, så højt oppe hans læbr kunne komme, og kyssede ham blidt på inderlåret, og lod hurtigt sine hugtænder synke ind gennem den tynde hud. Blodet stømmede ind i hans mund, og en følelse af tilfredsstillelse så vidunderlig den var helt ubeskrivlig, fyldte hans krop med fryd, og lykke.. åh.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Feelings - Alias - Ons 18 Jan 2012, 09:48
Stefan så stadig lidt forvirret på ham, han svar .. gav ikke rigtig nogen brugbare svar. Han lod sig blive lagt ned igen, han rettede sig hurtigt op på albuerne da hans bukser hurtigt forsvandt "Alias!" sagde han protesterende og overrasket. Han så på ham da han kom fra tæppet af og grinte "Når" lo han og blev lidt rød hen over kinderne, sådan at ligge der, uden bukser og kun iført underbukser. Han mærkede hvordan han fik gåsehud på kroppen da hans læber gled drillende ned over hans krop og han forsvandt ned under tæppet igen. Han lagde hovedet tilbage og sank. Han blev lidt anspændt i kroppen da han nussede ham mod hans lem, han bed sig i læben og prøvede at holde et lille støn inde. Hans kinder var helt lyserøde nu, det var godt Alias ikke kunne se det. Han mærkede hans læber mod sit inderlår, han vidste at det ville ske lige om lidt, han kunne nærmest fornemme det. Han mærkede så hans tænder glide ind i hans hud og det føltes som om der flød en bølge ind over ham. Han greb fat i lagnet under dem og kneb øjnene i "Ngh .." sagde han halvt stønnende. Det gav ham sådan en berusende fornemmelse, han havde ikke regnet med den .. nydelse. Det gjorde ikke ondt. Det var ren nydelse der brusede i ham "Mh åh .. Alias .. " hviskede han så og havde fået et dybere vejrtræk. Han kunne mærke at lidt blod gled fra hans lår og ned på landet. Hans før lidt anspændte krop, var blevet helt afslappet. Det var slet ikke sådan det foregik i film.. tværtimod.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …