Emne: Sv: Feelings - Alias - Man 06 Feb 2012, 09:42
Alias smilte lidt og gik tilbage til sengen og bøjede sig ned og kyssede Stefan på kinden, "Hm?" sagde han drillende og smilte lidt. "Jeg tænkte på om du ikke kunne tage hjem når du vågner og hente dine ting herhen, og så måske blive.. så kunne du tage hjem d. 24.. tideligt om morgen?" spurgte han bedene, han ville gerne have Stefan bare en dag mere inden han tog hjem og han måske ikke vidste hvornår han så ham igen. Han smilte lidt og satte sig overskæves på Stefan og smilte frækt, han bøjede sig ind over ham og kyssede ham intenst på læberne. Han lod sine fingre stryge op af hans ryg. "Kom nu?" bedte han bildt, "Bliv bare en nat mere" sukkede han mod Stefans læber, kyssede ham blidt og aflsuttede kysset. Han trak sig lidt tilbage og så på ham med et sødt smil. "Jeg vil gerne.. lige give dig noget.." mumlede han stille og smilte lidt og kyssede ham hurtigt på munden. "Jeg kommer tilbage om nogen timer, men vi ses nok først.. ja det bestemmer du" mumlede han stille og kiggede ned over sig selv, han hoppede ned fra Stefan og forsvandt hurtigt hen og åbnede sit klædeskab, han tumlede lidt rundt i den lille lejlighed men fandt så det han ledte efter og kom tilbage til Stefan, "Ring til mig, hvis der er det mindste" sagde han blidt og gav Stefan sit visitkort, hans telefon nummer, mail og fax stod der på, fra da han havde arbjedet i gallerriet.
Stefan B-rang
Antal indlæg : 744 Bosted : Hos Procella Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.
Emne: Sv: Feelings - Alias - Man 06 Feb 2012, 11:05
Stefan kyssede med og lyttede til hans bedende ord, han nød at han pludselugt var kommet så tæt på ham og fik gåsehud da han lod sine kolde fingre glide op ad hans ryg. Han kunne jo ikke sige nej og hvorfor skulle han ikke ville blive? Han smilede og var tavs, svarede ikke på om han ville blive endnu. Han smilede lidt imens han så på Alias der fumlede rundt og ledte efter noget. Han tog så imod kortet, kiggede kort på det før han så tog blidt fat i trøjen på ham og trak ham helt hen til sig. Han kyssede ham dybt på læberne "Jeg skal nok blive" hviskede han så imod hans læber og åbnede øjnene som han havde lukket da han kyssede ham og så ham ind i øjnene, hans mørke øjne, han druknede kort i dem, men løsrev sig så. Han slap så stille hans trøje og fugtede sine læber. Han kiggede så på kortet og lagde det på bordet. Han var glad for at han fik det, for så følte han sig lidt mere tryg, for han følte sig ikke just helt tryg ved at være i den her lejlighed alene. Den mindede om noget fra en gyserfilm. Han var stadig lidt bange for at nogen kom og bortførte ham eller slog ham ihjel. De havde jo nærmest flygtet til den her lejlighed, det var kinda et skjulested. Han tænkte lidt over hvad Alias havde sagt, han havde noget til ham? En gave, åh nej, han havde ikke noget til ham. Han måtte finde på noget, han fortjente en gave.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Feelings - Alias - Man 06 Feb 2012, 18:54
Alias smilte lidt da Stefan tog fat i hans trøje og rev ham ned til sig, han kunne næsten ikke stå imod, måske skulle han vente lidt med at gå? Han havde jo tænkt sig at.. men det kunne godt vente lidt, bare til stefan havde spist og han var fladen i søvn igen. "Jeg tror også jeg bliver lidt endnu" mumlede han og trådte sin sko af, smed jakken og hoppede op i sengen til ham, han tog blidt fat i Stefans arme og trak ham ind til sig, helt tæt ind til sig og strøge ham blidt over håret. "Min lille skat" hviskede han halvt drillende, men stadig blidt, han kyssede ham også hurtigt på mundne og slap ham så til sidst. "Spis" mumlede han og trak noget af dynene op omkring sig så de sad under den samme dyne. Han smilte lidt da han kom i tanke om Stefan stadig var nøgen under dynen. Han kiggede frækt på ham men rystede så på hovede, ærlig talt så var det ved at være noget tid siden de havde haft sex.. sådan rigtigt.. men det måtte nok heller vente, Stefan var træt og sulten, han havde brug for at slappe af, ikke vildt sex, han skulle spare lidt på krafterne. Han satte sig tæt ind til ham og lagde en arm om ham og kyssed hans nøgne skulder, med små intense kys ned over hans skulder, op igen og hen over hans kraveben. "Mmmhmm" mumlede han stille, Stefans krop.. den var så dejlig, og varm og.. mmhm, han kunne side sådna her.. lang tid hvis det skulle være, bare ham og nøgne Stefan.. hvad kunne blive beder? Mhmm.
Stefan B-rang
Antal indlæg : 744 Bosted : Hos Procella Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.
Emne: Sv: Feelings - Alias - Tirs 07 Feb 2012, 06:44
Stefan lod sig blive trukket indtil ham og lagde armene om ham, han nød den tryghed det gav, den kunne Alias altså ikke tale ham fra, lige meget hvor mange gange han fortalte ham at han var et monster, han ville stadig føle den der trygheds fornemmelse når han befandt sig i hans arme. Han smilede lidt da han kaldte ham sin lille skat, det var næsten helt mærkeligt høre Alias kalde ham det. Han nikkede lidt og satte sig så han kunne spise sin mad. Stefan mærkede hvordan Alias kom tættere på og derefter ned under dynen. Hvilket fik ham til at rødme svagt, han havde ikke selv glemt at han var nøgen. Han mærkede hans arm om sin varme krop og derefter vandrede Aliases kolde, bløde læber hen over hans krop. Han fik kuldegysninger og kunne slet ikke koncentrere sig om at spise "S-Skat .. Jeg kan ikke koncentrere mig om at spise" lo han så stille og var svagt lyserød hen over kinderne, det var svært at ignorerre det når han rørte ved ham og kyssede ham. Han ville heller ikke kunne sige fra eller modstå sex med Alias hvis han begyndte at ligge op til noget og han vidste med sig selv det var bedst at fik noget mad og søvn, det havde han virkeligt .. virkeligt brug for. På trods af at Stefan var nøgen, frøs han ikke da rummet var dejligt varmt og dynen var varm, så det gav ham blot gåsehud når Alias rørte ved hans varme krop.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Feelings - Alias - Tirs 07 Feb 2012, 08:34
Alias smilte lidt og stoppede de blide kys på Stefans hud, ved den kommentar han kom med. Han kiggede kort på ham men fik så øje på hans milde rødmen, han rettede sig op og lod to fingre glide hen over hans kinder. "Du er.. jeg kan godt.. eh.. når du gør det der.. det ser.. sødt ud" mumlede han og kunne ikke rigtig finde ordene, han var ikke så bekendt med.. søde ord. Han smilte lidt, "Jeg skal nok lade være" mumlede han så og smilte lidt, indne han kravlede ud af dynene og satte sig lidt på afstand fra Stefan. "Du er bare så svær at modstå.. så varm og indbydende.." mumlede han stille og så skamfuldt ned, hvad var nu det? Alias der ikke kunne modstå Stefan? Nej det måtte da være.. hmm. "Spis.. og sov" mumlede han så og rejste sig op, han begyndte at gå lidt rundt i lejligheden, for ligesom at gøre noget.. selv om det ikke rigtig gav nogen mening, han følte sig bare lidt forvirret og ved sidne af sig selv. "Jeg må heller finde noget tøj til dig så.. jeg tror jeg smutter" mumlede han og kom hen til Stefan igen, og stak håndne i lommen, han trak nogen pengeselder op af lommen, et par tuisende, han havde ikke styr på det sådan rigigt. "Det skulle vidst være nok til du kan komme hjem.. og tilbag igen, og sådan noget.." mumlede han stille og kyssede ham blidt i panden. "Vi ses.. forhåbentlig snart igen" sagde han og smilte blidt, inden han stak en smøg i munden, bandt sine sko og tog sin jakke på, han tændte smøgen på vej ud af lejlgiheden og vinkede til Stefan i dør åbningen, han stod lidt og ventede på et farvel.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Feelings - Alias - Tirs 07 Feb 2012, 09:15
Stefan smilte lidt af ham "Jeg vil til hver en tid have dig.. tæt på, men jeg kan ikke koncentrere mig om at spise når der er noget bedre der kommer og fanger min opmærksomhed" sagde han så og smilede stille, han savnede nu alligevel at være helt tæt med Alias og .. mærke ham og hans kys, han rystede svagt på sit hoved, det gik ikke, ikke nu, han skulle sove. Men synes også det var helt mærkeligt at høre fra hans mund, selvom det varmede hans hjerte, men det lå ikke helt til Alias at sige sådan, ikke at han ikke troede på at Alias holdte af ham eller sådan noget, men Alias var bare ikke den der tutteli nutli type, hvilket han egentlig var godt tilfreds med at han ikke var. Han begyndte at spise igen da han forsvandt fra ham, indtil han kom og gav ham nogle penge i hånden, han så på de mange penge "Øh ja .. Ja det er bestemt nok" sagde han så og lagde pengende på bordet, der var nok til ret meget mere end bare at komme hjem "Jeg regner med at komme Julenat" sagde han så og smilede. Han vinkede så til ham og så ham gå ud af døren. Han sukkede mildt og spiste så færdigt. Han kunne godt mærke at det gav ham en smule mere energi bare at få spist noget mad. Han krøb så ned under dynen igen og sukkede dybt, han gabte en enkel gang og faldt så stille i søvn.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Feelings - Alias - Tirs 07 Feb 2012, 09:38
Alias smilte lidt og nikkede så, han var glad for Stefan ikke var en af dem der vare sådan helt, nej tak til penge selv om de havde brug for det, sådan noget kunne han ikke klare, dog havde han ikke haft så mange af den slags der sagde nej til hans forkælelse. Stefan skulle havde mødt ham før forvandlingen så havde han mødt en hel anden mand, en hel anden personlighed, han havde været.. ung, og flot.. og høflig.. ja.. alt hvad en ung mand skulle kunne den gang det kunne han. Han smilte lidt ved mindet, han kunne ikke lade være, det havde været en god tid, nu var der blot uendelighed tilbage. Han forlod lejligheden bundet af sine tanker, de forfulgte ham og lod ham ikke gå lige forløbigt, mend et var lige megt, han kunne tage på jagt og få glemt tankerne lidt, han kom dog pludselig i tanke om noget og skyndte sig tilbage til lejligheden. Han åbnede døren smilte af den sovende stefan og gik så hen til vægen hvor kniven stadig sad fast, han trak kniven ud af vægen og satte den i bæltet omme bag på bukserne, og lod jakken glide ned over den så den ikke var synlig, så forlod han igen lejligheden for at tage på jagt.. og klare det han skulle.. hente for Stefan.. til stefan.. hm.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Feelings - Alias - Tirs 07 Feb 2012, 11:20
Stefan sover som en sten og vågner derfor ikke da du vender tilbage.
Hans lukkede øjne begyndte svagt at bevæge sig, før de åbnede sig og så op i det hvide loft. Et træt suk undslap Stefans læber, før han bevægede sig lidt og vendte hovedet, solen skinnede ind gennem det ene vindue der befandt sig. Han satte sig træt op og gned sig i det ene øje. Han havde ingen tidsfornemmelse lige nu og måtte finde sig et ur, før han gik helt i spåner over ikke at hvide hvad klokken var. Det var den 24, juledag. Han sukkede atter ved tanken og rejste sig op fra sengen, så dynen røg af hans nøgne krop. Han gik hen til Aliases skab og kiggede lidt, han blev nødt til at låne noget tøj. Han fandt noget hurtigt tøj og trak det på kroppen. Han fandt så omsider sin mobil og fik set på klokken, kvart over fire, han kørte hånden igennem håret og tog pengende og Aliases kort på bordet, før han trak sin jakke på og tog sko på. Han forsvandt ud af døren og ned på vejen. Han fandt hurtigt en bus der kørte til det kvarter han boede i.
Han stod lidt ved hoveddøren, var ikke sikker på om han skulle banke på eller bare gå ind. Han sukkede så over sig selv, at det overhoved var kommet ham i tvivl, det var jo stadig hans hjem, så man bankede ikke på. Han gik ind "Hallo?" spurgte han så og så rundt i det oppyntede hus. Han kom ind i stuen hvor der stod et juletræ pyntet, med engle, trommer og alt der hørte til. Der lå også en masse glitrende og prængende pakker under træet.
Stefans mor kom løbende ned af trapperne "Åh Stefan! Jeg var lige ved at tro du blev væk juleaften" man kunne tydeligt høre hun var lykkelig, næsten til tåre over at se sin søn komme på sådan en traditions fyldt dag. Han smilede og krammede sin mor igen "Selvfølgeligt .. Jeg holder jo altid jul med jer" sagde han så og så på sin mor, det var længe siden han havde set hende "Smut ind og tag noget pænt tøj, gæsterne kommer snart" sagde hun så og kyssede ham på kinden, hun forsvandt ind i køkkenet igen, som osede af julemad. Han smilede og forsvandt ud i sin garage lejlighed og fandt noget pænt tøj, børstede tænder og gjorde ved. Nu kunne juleaften begynde.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Feelings - Alias - Tirs 07 Feb 2012, 18:45
// Out.. Nok på tide vi starter et nyt emne ;D //
Stefan B-rang
Emne: Sv: Feelings - Alias - Tirs 07 Feb 2012, 19:00
//Ja :)//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Feelings - Alias - Tirs 07 Feb 2012, 19:12
// Jeg går straks igang.. du skal bare fortælle mig hvilken dag det så er? //
Stefan B-rang
Emne: Sv: Feelings - Alias - Tirs 07 Feb 2012, 20:10
//Julenat, dvs. om natten den 24 //
Gæst Gæst
Emne: Sv: Feelings - Alias - Ons 08 Feb 2012, 00:52
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …