|
| Verdens undergang | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 03:33 | |
| Dato: 27. dec Dag: Søndag Tid: 19.30 Vejr: Godt vejr. Kølig luft, sne på jorden. Sted: På sit værlese i sin seng Årstid: Vinter Omgivelser: Ingen Musik: https://www.youtube.com/user/TwinGirlPeace#p/f/0/v0Utx7c4lIQHayley lå i sin seng og havde det, meget dårligt, hun havde en dyne over sig og havde musik i ørerne og hendes mobil lå på hendes mave, hun ventede are på Marcus kom hjem, hun savnede ham, selvom det ikke var særlig længe siden de havde kysset hinanden farvel, og han var nu på arbejde, hun savnede og snakke med Kala, Kala var god til og gører hende glad når hun var nede, hun havde øjne lukket i, og hovede døren stod halv åben, får at lufte ud, og Hayley lå oven på med døren åben, der var lyst i hele huset are ikke oppe på hendes værlese... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 03:36 | |
| Kala landede ved deres hus og trak vingerne ind i ryggen. *Vænner man sig aldrig til den lorte smerte?* Tænkte hun irriteret. Så at døren var åben og gik derfor indenfor uden at banke på. Hendes skridt var lydløse, så Hayley ville sikkert ikke høre hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 03:42 | |
| Hayleylå helt stille hun fik færten af Kala, men hun troede kun hun havde færten, begrund af hun savnede hende, Hayley havde ikke set Kala siden de havde købt bryllups tøj, Hayley lå og lignede en der var død, men kunne saktens se hun ahvde det rigtigt dårligt, og hun havde ikke hørt Kala endnu, HUn hvade stadig lukket øjne, hun lagde sig lidt mere til rette og lå nu og lignede en der var død igen... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 03:49 | |
| Kala gik op af trappen og hurtigt hen til Hayley og Marcus' soveværelse. Sparkede døren ind og råbte glad: "Ud af fjerene! Jeg er ankommet". Hun smilede over hele hovedet. Det var faktisk ikke meningen hun skulle have været herhenne, men det var længe siden hun havde set Hayley så. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 03:53 | |
| Hayley fik chok og ånede hurtigt øjne hun hev musik ud af ørerne, "Kala!" udbrød hun glad, man kunne godt se hun var svag og det var svært for hende og rejse sig op, men hun kom op og side, "Hejsa" sagde hun med et smil hun var ret overrasket over at se Kala efter så længe så siden, og var nu pisse sur over hun ahvde det så dårligt... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 04:00 | |
| Kalas smil stivnede, da hun straks så at Hayley havde det alt andet end godt. Det lignede at nogen havde tygget på hende, slugt hende og derefter kastet hende op igen. "Hvad er der sket?" Spurgte hun chokeret og skyndte sig hen til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 04:04 | |
| Hayley smile forsvant, hun kiggede på ehnde, "Er bare gåret ned, kan ikke klare mere" hun hldte en pause, og sukkede, "Du ved, vel godt at mig og Marcus har fåret en datter, udover det, er husset fuld af sovne gæster, og mig og Marcus har næsten aldrig tid til hnanden, jeg kan ikke finde mig selv" en tårer af lod trillede ned af hendes kind, hun lagde armen om Kala og trak sig ind til hende... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 04:06 | |
| Kala blev en smule overrasket og krammet, men krammede også hende. "Vent - har i fået et barn?!" Udbrød hun overrasket. Det havde hun ikke hørt noget om. Det var vildt. Så vidt hun havde hørt kunne vampyre ikke blive gravide, men det var måske bare en myte? "Og hvorfor smider i ikke bare folk ud af huset? De kan vel sove et andet sted?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 04:12 | |
| Hayley slap hende og kiggede på hende, "Vidst du ikke det," spugerte hun underne om, hun kggede lidt ned og tænkte over det ande hun spugerte om, hun bed sig lidt i læben og vidste hun ikke kunne forklarer det,"Jeg kan ikke forklarer det" agde hun og kiggede undskyldene på hende, "Jeg trorede du vidste det, det gør alle, næsten" sagde hun og et svagt smil kom på hendes læber,,, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 04:16 | |
| Kala rystede på hovedet. "Nix! Hva hedder barnet og hvad er jeg blevet til det?" Spurgte hun ivrigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 04:18 | |
| Hayley smilede og grinede svagt over hun var så ivrigt, "Bare rolig, du skal på mnge shoppe turer, for det er en lille pige, Safir hedder hun" sagde Hayley med et smil og kiggede på ehnde, og lo kort igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 04:21 | |
| Kala udstødte et glad og ivrigt hvin. Det var bare for vildt at de havde fået en pige! "Må jeg ikke nok være moster?" Spurgte hun håbefuldt. Glædede sig allerede til at tage på shoppingture. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 04:28 | |
| Hayley grinede og nikkede, "Selvfølig må du det, men så skal du også passe hende, så jeg kan komme i byen," hun grinede svagt igen, "Ej," hun fniste, "Men det kunne værer dejligt vis du ville passe hende nogle dage, så jeg an feste lidt med Marcus en gang imellem" sagde hun med et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 04:32 | |
| Kala nikkede og smilede stort. "Det vil jeg gerne, når jeg ikke selv skal feste" Grinede hun. "Det kunne være fedt hvis jeg snart fandt en kæreste" Mumlede hun og sukkede. Det var ikke særlig sjovt at være single i længden. "Dig og Marcus burde virkelig snart tage og gifte jer! Jeg tror det ville hjælpe!" Sagde hun og smilede så opmuntrende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 05:48 | |
| Hayley smilede og nikkede, "Ja, vi burde tage os sammen," hun smilede og lo kort, "Jeg venter også på det storer øjeblik, det ville sikkert gører mig hel igen" hun smilede til Kala |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 05:50 | |
| Kala nikkede. "Men der er også en anden ting, der sikkert kan gøre dig hel!" Sagde hun ivrigt og smilede stort. Også en smule lumsk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 05:53 | |
| Hayley kiggede spøgerne på hende og smilede, "Hvad er det" hun kunne godt lde og se Kala sådan der, og det fik hende til og smile stort |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 05:55 | |
| "Shopping!" Udbrød Kala glad og tog fat i hendes arm. Prøvede at få Hayley op af sengen. Det var dog bare en smule svært når hun var en million gange stærkere og tungere en svage Kala. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 06:01 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 06:09 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 06:13 | |
| Hayley smilede til hende, hun gik ehn og tog sin mobil og lagde den i bag lommen læder buksene og tog så sin pung og sine nøgler i hånden, "Kom" hun gik ud af døren og ned af trappen hvor hun tog sine sko på og sin læder jakke som viste lidt af maven, hun lagde nøglerne i jakke lommen sammen med pungen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 06:14 | |
| Kala fulgte efter hende og gled ned af gelænderet bare for sjov. "Du ser allerede meget mere frisk ud" Drillede hun, men det var faktisk sandt. Hayley så faktisk lidt bedre ud end for 20 sek siden xD |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 06:22 | |
| Hayley smilede og nikkede, "Var det ikke planen" sagde hun med et smil og kiggede på hende, hun lukkede og låste døren da de var kommet ud |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 06:24 | |
| Kala nikkede. "Og hvis det ikke hjalp ville jeg have kildet dig" Lo hun. Faktisk ville hun have gjort det, men shopping var næsten altid den bedste slags 'terapi'. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 06:36 | |
| Hun smilede og grinede lidt, "Godt, du ikke kilede mig" hun smilede stort til hende, og egyndte og gå ned mod shoppe byen? xD |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Verdens undergang | |
| |
| | | | Verdens undergang | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|