Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Verdens undergang

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Verdens undergang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 03:56

"Kommer der mannge vampyre og dæmoner?" Spurgte hun roligt, men var dog en lille smule nervøs for det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 04:04

Hun bed sig lidt i læben "Marcus's mor kommer som er Dæmon, og jeg har spugert Demetri om han ville komme, da han nærmest er min far fordi han skabte mig, øhm.. men jeg ved ikke helt hvor mange der kommer, jo min bedste ven Taron og en der hedder Wolfgang tror jeg kommer, men jeg ved at Taron kommer" hun fugtede sin underlæbe ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 04:06

Kala skar en grimasse da un nævnte Demetri.. "Ka' vi ikke give Demetri mundkurv på?" Spurgte hun en smule bedende. Rørte forsigtigt ved de fire runde ar han havde givet hende på halsen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 04:20

Hayley kiggede på en hendes hals, "Det er kun måske han kommer" sagde hun roligt og kiggede engang til på hendes hals men så så på hendes flotte ansigt, "Jeg ved godt at han ikke er rigtig klog, men jeg kan ikke gører noget ved det" sagde hun undskyldene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 04:21

"Bare lov mig at han ikke er forlover eller kommer til at sidde i nærheden af mig" Sagde hun og smilede lidt. Ville ikke være besværlig, men havde det ikke så godt med Demetri, når hans humør skiftede så meget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 04:26

"Det lover jeg dig" sagde hun ærligt, Hayleyhavde ikke tænkt sig og lad Demetri gører mere ved hende, hun kendte ham jo godt, altså Hayley for Demetri havde gjort Hayley til det hun var ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 04:27

"Tak" Sagde hun og smilede taknemmeligt. "Jeg har bare tænkt mig at nyde at se jer blive gift og ikke være hovedret, for nogen af gæsterne" Sagde hun og grinede kort.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 04:59

Hun grinede lidt og smilede stort "Bare rolig det bliver du ikke, for det får han ikke lov til, for du skal side oppe ved mig" sagde hun rolig tmed et smil..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 05:05

"Helle for det første stykke kage!" Sagde hun leende. Havde allerede lagt "onde" planer om hvad hun ville gøre ved deres kage sammen med Safir når ingen kiggede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 05:17

^Hayley viste ikke noget om ders planer hun smilede og kiggede på hende med rolige øjne "Sikkert" drillede hun roligt men grinede så lidt ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 05:22

"Hvad for en slags kage skal det være?" Spurgte hun nysgerrigt. Håbede det var en med en masse sukker i.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 05:23

"Det finder du ud af, mn med masser af sukker" hun grinede lidt men smilede så ...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 05:28

"Har jeg nogensinde sagt jeg elsker din smag inden for kage?" Spurgte hun drillende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 05:34

"Nej" hun grinede lidt og smilede "Men den er syg god ikke" hun smilede drillene ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 06:07

Hun nikkede ivrigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 07:36

Hun smilede stort til hende og kørte ne hånd igemmen håret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 07:39

"Skal vi betale?" Spurgte hun og tog sin skoo æske.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 07:48

Hun nikkede og smilede stort "Jo det skal vi" hun tog sit kort op af bukselommerne og på hendes kort, var der et sødt billede af Marcus og Hayley og på det andet kort hun havde var der et billede af bandted volbeat
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 07:49

Hun smilede. "Hvis jeg ikke var engel ville jeg helt sikkert være vampyr - i behøves ikke spise så i spare sikkert en masse penge" Sagde hun og grinede. Gik hen til kassen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 08:01

Hun nikkede "Det har du ret i" hun smilede til hende og kiggde pådamen bag kassn, og hayley smilede "De der først" hun pegede på sine sko hun kørte korted igemmen masiknen og kiggede op på og ´fik skone i i ne pose hun lagde skoene i sin pose og smilede,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 08:04

Hun smilede og betalte for sine sko. Kørte kortet igennem maskinen og tog i mod posen med skoæsken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 08:16

Hayley smilede og gik hen imod udgangen, "Hvor skal vi nu hen" spugerte hun og tænkte lidt med et smil og kiggede på sine to poser hun havde i sin egen hånd ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 08:19

"Det bestemmer du" Sagde hun med et smil og fulgte efter Hayley.

//Logger. Skrives ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 08:24

//Ses imorgen til tening ^^ //

Hayley gik ud og kiggede, "Vi kan gå og kgge lidt og se om vi kan finde en butik" hun smilede til Kala, "Jeg er faktisk ret stolt jeg har lærtog spise menneske mad som om jeg var et menneske" hun smilede til hende ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 00:58

Kala så imponeret på hende og smilede stort. "Jeg er stolt af dig, Hayley, det er jeg sikker på at ikke ret mange vampyr vil kunne lære!" Sagde hun glad.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 5 Icon_minitime

Verdens undergang
Tilbage til toppen 
Side 5 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: