Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Verdens undergang

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Verdens undergang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 03:10

Kala rakte kort tunge af hende og smilede. Gik så efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 14:13

Hayley satte sigog smilede hun kiggede kort rundt og havde valgt ten god plads og hun sugede lidt af sin milkshack og slugte det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 22:56

Hun spiste langsomt sine pommefritter. "Har du øvet det der længe?" Spurgte hun nysgerrigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 23:23

Hayley nikkede og smilede, "Meget længe" hun kiggedepåhendes pomfriter men kiggede så op på hende og sugede af surøede igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 23:24

"Flere hundrede år eller bare sådan kort tid i jeres tidsregning?" Spurgte hun og smilede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 00:07

"100 år, men det er altså også ret længe" hun smilede til hende, og sugede vider og satte den så på bodert og pillede lidt ved den ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 00:28

"Et århundrede" Mumlede hun og smilede lidt. "Hvor gammel er du i alt?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 03:40

"208"mumlede hun og pillede vider ved sin milkscahk og smilede roligt til hende, "#Hvad med dig, hvor gammel er du i alt" spugerte hun, hun nynnede lidt med på den msåke der blev spillede i byen ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 03:43

"Det er jo ingen alder" Sagde hun og smilede. Prøvede hurtigt at regne ud hvornår Hayley så var født. "Jeg er 17 år" Svarede hun. Hun var ret ung i forhold til mange andre engle.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 03:46

"Det er ret mange år" hun smilede over Kala var så ung og kørte en hånd igennem sit hår, "Så smukog ung..snyyd!" sagde haun med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 03:48

"Ikke i forhold til en masse andre vampyre! De er jo en milliard år gamle" Sagde hun og grinede kort. Rystede så på hovedet af det færst hun havde sagt. "Det er ikke altid fedt at være ung!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 03:54

"Nej det har du ret i" hun smilede roligt til ehnde og fik drukket færdig og stillede den på bodert, "Neju men det er en fordel nogle gange" hun smilede roligt til hedne ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 03:56

"Jep, vi kan te os sp tosset vi vil!" Grinede hun. Det var mest bare for sjov hun sagde det, for 17 årige opførte sig jo ikke som børn (xD)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 04:06

Hayley grinede lidt over det hun sagde og smilede stort, "Ja ja" sagde hun og nikede, "Nårh...nogle ønsker om hvor vi skal hen efter du har spist" spugerte hun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 04:07

Kala rystede på hovedet og spiste det sidste. "Jeg bestemte vi skulle have noget at spise, så det er din tur"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 04:18

Hun smilede og kiggede på hende, "Det snyd" hun tænkte længe og kiggede rundt imens, " vi kan lige gå ned og kig ind til min butik, skal lige ligge volbeat cden der inde, for skalpå arbejd i morgen der er jo nogle der skal tattoo's " hun smilede til Kala
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 04:19

"Okay" Sagde hun og rejste sig op. "Høre du musik mens du arbejder?" Spurgte hun nysgerrigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 04:22

"Ja og det ved du da godt, det gjoder jeg også da jeg lavede din" hun smilede til hende og rejste sig op
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 04:23

"Nårh ja, hovsa" Grinede hun og slog sig på panden. Holdt kæft, hvor glemte hun nemt ting.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 04:28

Hayley grinede lidt af hende og begyndte og så at gå, "Nårh men skal du have en til, og er du glad for den" spugerte hun med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 04:29

"Ja, jeg elsker den, men jeg skal ikke have flere" Sagde hun og smilede. Gik ved siden af hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 04:31

Hun smilede og kiggede på hende, "Ved du enlig hvor mange jeg har" spugerte hun med et smil, "Og jeg over vejer at få lavet en bag øret " hun kiggede på ehnde og gik vider med et roligt smil og gik med rolige skridt ,,,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 04:32

"Du har vel omkring fire eller sådan noget ikke?" Gættede hun og smilede skævt. "En bag øret? Det tror jeg kunne være ret fedt"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 04:45

"Ja jeg har fire" hun smilede imens hun snakkede, "Men jeg har to piercinger" hun smilede til ehnde, "Og ville gerne ha haft flere, men nu gider jeg ikke" hun trak på skulderne ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 04:46

"Ødelægger jeres gift ikke piercingerne?" Spurgte hun nysgerrigt.

//Logger//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 7 Icon_minitime

Verdens undergang
Tilbage til toppen 
Side 7 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: