|
| Verdens undergang | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 01 Feb 2010, 04:58 | |
| Hayley rystede på hovedet, "Det er der rigtig mange der tro, men giften ødelagger ikke jern som piercinger er lavet af" hun smilede til ehnde og hve lidt ned i sin trøje og vidste sin piercing hun havde imellem brysterne, "Se slev" sagde hun roligt
//Okai ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 01 Feb 2010, 07:47 | |
| Kala så på piercingen. Den var ikke ødelagt. Faktisk så det ud som om den helt ny eller et par dage gammel. "Sejt" Mumlede hun og så op på Hayley. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 01 Feb 2010, 19:54 | |
| Hayley smilede og trtak trøjen op igen, "Ja det er rart at den ikke forsvinder" hun smilede til Kala, "Har også en i navlen..tager jeg fejl eller har jeg ikke set dig for med en septum piercing" spugert hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Tirs 02 Feb 2010, 03:24 | |
| Hun grinede en smule nervøst. Hvornår havde Hayley set hende med den?! "Jeg ville aldrig turde få en piercing i mit ansigt eller andre stedet på kroppen" Løj hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Tirs 02 Feb 2010, 03:54 | |
| Hayley synes bare hun ahvde set hende med en piercing en dag hun ahvde gåret forbi hende, "Jeg..hey du prøver og tag røven på mig" hun smilede til hende, "Du har en piercing" sagde hun gald |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Tirs 02 Feb 2010, 04:02 | |
| Kala tog en hånd op til næsen for at skjule hullerne. "Du kan ikke bevise det" Svarede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Tirs 02 Feb 2010, 04:06 | |
| Hayley tog hendes hånd væk og kiggede påhendes næse "Du er Septum...FEEEEDT" sagde hun glad med et stort smil.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Tirs 02 Feb 2010, 04:08 | |
| Kala rev sin hånd til sig og kneb øjnene lidt sammen. Bare for sjov. "SHHHH!!!" Hviskede hun og så sig omkring. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Tirs 02 Feb 2010, 04:16 | |
| Hayley grinedelidt og trak på skuldern e"Hvorfor..og hvorfor går du ikke med den? du er vel ikke pinlig over den vel?" spugerte hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Tirs 02 Feb 2010, 04:19 | |
| Kala rystede på hovedet. "Jeg er bare bange for at møde andre engle, mens jeg har den i" Mumlede hun. De engle hun havde mødt ikke syntes om at hun havde haft den i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Tirs 02 Feb 2010, 19:08 | |
| Hayley stoppede med og smile og kiggede underne på hende, "Forhelved Kala man ser ud som man gør, og vis folk ikke kan lide den er det ders problem og det mener jeg!" hun kiggede alvorligt på hende.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Ons 03 Feb 2010, 02:21 | |
| "Jeg ser jo ikke rigtig sådan her ud" Påpegede hun og fiskede piercingen op af lommen. Satte den hurtigt og let i. "Det er jo en ændring i mit udseende?" |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Verdens undergang | |
| |
| | | | Verdens undergang | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|