Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Verdens undergang

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Verdens undergang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 01:54

Hun smilede stort, og kørte en hånd igemmen håret, og kiggede på hende, "Prøv den nu" sagde hun stille, og smilede til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 01:57

Hun nikkede og gik hen til prøverummene. Tog nederdelen på og studerede lidt sit eget spejlbillede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 02:02

Hayley gik hen og trak gadinet fra og smilede stort "Wauw" sagde hun med et smil..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 02:04

Kala drejde hovedet mod Hayley og smilede. "Hva synes du?" Spurgte hun lettere nervøst. Selv kunne hun meget godt lide den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 01:40

Hayley smilede stort og nikkede og kiggede på hende, "Jo, den sidder helt vildt godt på dig" hun smilede stort til hende..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 01:41

Kala smilede. "Jeg tror jeg køber den" Mumlede hun og tog forhænget for igen. Skiftede så tilbage til sine bukser.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 19:57

Hun nikked eog nåde lig og svare inden hun trak for "Det synes jeg du skal gører" Hayley gik hen og købte det hun havde bestemt sig for at købe hun fik en pose til det og lagde det i posen, hun gavham nogle penge og gik hen og stod og ventede på Kala ved prøve rummet, hun tog sin mobil op af lommen for at se om nogle havde skrevet men det var der ikke nogle der havde så hun lagde den i lommen igen ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 19:59

Kala trak forhænget fra og skyndte sig hen til kassen. Betalte og tog i mod posen. Smilede lidt og gik hen til Hayley. "Hvor skal vi så hen?" Spurgte hun glad.

//Hvor er du henne i verden? :) //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 20:01

Hu n trak på skulderne og gik hen imod døren, "Der hvor du ville hen" sagde hun roligt med et smil på læberne, hun kiggede lidt på sin pose og gik hen imod døren,

//Skole xD.. Hvad med dig hvor du henne ?? //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 20:03

Hun fulgte efter hende og så ned på sine sko. "Hmm. Jeg tror gerne jeg vil have mig nogen nye sko" Mumlede hun og tænkte sig lidt om. "Næsten alle mine sko er tyndslidte" Fortalte hun og smilede skævt.

//Samme her xD Skulle faktisk skrive månedsopgave, men det er lidt kedeligt :P //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 20:07

Hun nikkede "God ide jeg kunne også godt trænge til nogle nye All stars" hun smilede og kiggede på hende, "Men nu er det din tur til og bestemme hvad for en butik" hun smilede roligt til hende

//Skal have time x( //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 20:12

Hun smilede lumsk og begyndte at gå hen mod den dyreste skobutik i alle byerne. "Tror du de har Allstars der?" Spurgte hun og grinede kort.

//Ok. Skrives :) //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 20:36

Hayley lo kort "Den ser dyr ud, men det må vi vel fine ud af om man kan, ellers køber jeg bare nogle sko til Marcus" hun smilede stort
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 00:58

"Det kunne have været ret sjovt, hvis du havde haft hans kreditkort" Sagde hun og smilede lumsk. Fik et drillende glimt i sine øjne. "Jeg ville med glæde tømme hans konto for ham"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 01:17

Hayley grinede højt og nikkede "Argh.. det går nok ikke, vi skal jo giftes" hun grinede lidt, "Men jeg skal nok efter bryllupt nakke hans kort og så skal dig, mig og Zafir bare shoppe" hun smilede stort ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 01:19

"Det er en aftale" sagde hun og grinede. Nåede helt hen til butikken og åbnede døren for Hayley. "Jeg skal også have et par pæne sko til jeres bryllup" Mumlede hun mest til sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 01:22

Hayley gik ind det hele var så fint, hun kunne ikke se nogle all stars men det var nok mest fordi hun ikke var gåret helt ind, hun bed sig lidt i læben og nikkede til det hun mumlede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 01:26

Kala gik ind i butikken og lukkede døren efter sig. Tog et af sine kreditkort frem og viftede lidt med det. Stillede sig foran Hayley. "Mit shoppekort" sagde hun og lo kort. Kortet havde et billede af Gullum med ringen, for at demonstrere hvor 'helligt' det var for hende. "Godt jeg lige har fået løn for ellers havde jeg ikke haft råd til at shoppe her"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 01:40

Hayley grinede lidt over det hun sagde og hendes kort, hun kiggede lidt op og ned af hende og så så rundt med et smil, "Jeg ved ikke hvad der er dig eller hvad du får i løn men jeg siger ja til det er godt du har fåret løn" hun smilede roligt og kiggede lidt på et bar sko men så så på Kala og begyndte roligt og gå rundt ...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 01:42

"Jeg vil sige de betaler mig langt mindre end jeg burde få" Sagde hun alvorligt. Smilede så og begyndte at rundt mellem hylderne med sko. Tog næsten hele tiden sko ned fra hylderne og stablede dem oven på hinanden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:14

Hun nikkede forståen til det hun sagde og kiggede kun efter all strars alt det andet var ikke hende..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:33

"Har du tænkt dig at have Allstars på til brylluppet?" Spurgte hun drillende og smilede stort. Hvis Hayley faktisk havde tænkt sig det kunne det være fedt med et par højhælede Allstars måske..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 07:14

Hun nikkede "Men så skal det vel værer høje hæle" Hayley kiggede ned på sine sko hun var van til og gå i All Stars og stor læder sko, men ikke høje hæle, hun gik hen til Kala "Hjælp mig" sagde hun ivrigt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 07:19

Hun så ned på Hayley og smilede. "Jo, helt klart høje hæle - det går jo ikke hvis jeg tårner mig over dig og stjæler opmærksomheden til dit bryllup" Sagde hun drillende og blinkede. Tog så sine mange skoæsker hen på en slags stol og satte dem fra sig. Vendte sig om. "Hm.. Høje hæle og Allstars" Mumlede hun mens hun tænksomt slog sig på hagen med en pegefinger.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 07:23

Hayley kiggede rundt og trak på skulderne hun var ikke van til det her, hun nikkede til det Kala sagde og satte sig ned på en stol og så rundt hun vidste slet ikke hvad hun skulle gøre rmed sig selv det hele var så pænt..
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Verdens undergang   Verdens undergang - Page 3 Icon_minitime

Verdens undergang
Tilbage til toppen 
Side 3 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: