|
| Verdens undergang | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Ons 27 Jan 2010, 07:29 | |
| Pludselig lyste Kala op i et gigantisk smil og løb ned i den anden ende af den enorme butik. Begyndte at stå og små skændes lidt med en af ekspedienterne. Tog så alle de Allstars med høje hæle de havde og løb tilbage til Hayley. Stakken var så stor at den var ca. 8 æsker højere end hende, når hun holdte dem i armene. "Jeg er sikker på du vil kunne lide nogen af dem" Sagde hun glad og stillede dem fra sig lige foran Hayley. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Ons 27 Jan 2010, 07:44 | |
| Hun kigged erundt i æskerne og fandt et par hvide høj hæle med mærkede All Stars inde på inder siden, hun smilede stort og tog dem hun kstede sine slitte og gamle all stares på jodern og tog dem her på hun rejste sig og kiggede på Kala" Hvad synes du" spugerte hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Ons 27 Jan 2010, 07:49 | |
| Hun smilede da Hayley havde taget nemt med den højeste hæl. Omkring de 20 cm. Så op på hende. "Jeg synes de er meget flotte, men prøv lige at gå frem og tilbage så vi er sikre på at du ikke snubler" Sagde hun glad. Åbnede en æske med sko og tog dem på. De var enkle så de ikke skilte sig ret meget ud. Hælen var omkring 10 cm, så hun ville ikke være særlig meget højere end Hayley hvis hun valgte de sko. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Ons 27 Jan 2010, 07:55 | |
| Hayley smilede og prøvede prøvene og tag et skridt men det gik godt hun gik fint i dem og så rgtig godt ud i dem, hun kiggede hen på Kala, "De fede dem må jeg have" hun smilede stort og stolt til Kala, "Hvad med dig har du fundet noget" spugerte hun hun gik ehn til Kala og kørte en hånd igemmen håret og fugtede sine under læbe, "og det fede med de her sko er at jeg bare ska lyne dem" hun smilede roligt til Kala |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Ons 27 Jan 2010, 07:58 | |
| "Godt du fandt et par højhælede - selvom jeg ikke er helt vild med at det er Allstars" Drillede hun og skævede så til sit bjerg af æsker. "Jeg tror lige jeg skal gennem et par kandidater først, men der er helt sikkert et par" sagde hun og smilede stort.
//Ska' logge. Skrives ^^ // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Ons 27 Jan 2010, 08:14 | |
| Hayley grinede lidt, "Jeg elsker All stars" hun smilede stort og kiggede på alle æskerne hun satte sig ned på en stol og tog dem af, hun sine gamle slitte ikke højhælde all stars på, "Så skal vi finde noget til dig" hun smilede og begyndte og kigge i æskerne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Ons 27 Jan 2010, 19:19 | |
| Kala smilede og begyndte at kigge i æskerne og prøvede de forskellige sko. "Er der noget du ikke vil have jeg har på?" Spurgte hun. Det kunne godt være at Hayley ikke havde lyst til at hun havde nogen vildt anderledes sko på. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Ons 27 Jan 2010, 19:50 | |
| Hayley smilede stort og rystede på hovedet, hun kiggede vide ri æskerne imens hun snakkede "Næ.. du skal bare finde noget du gerne vil have på" sagde hun med et kærligt smil, Hayley tog et par sko op og kiggede godt på dem men lagde dem så ned igen og kiggede vider .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Ons 27 Jan 2010, 20:26 | |
| "Så jeg må gerne have et par specielle sko på?" Spurgte hun glad og tog skoene af og lagde dem tilbage i æsken. Tog et andet par på i stedet og gik lidt frem og tilbage i dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Ons 27 Jan 2010, 20:28 | |
| Hun nikkede "Ja" sagde hun med et smil, "Du må have lige det på du vil have på" Hayley så lidt rundt med et roligt blik men kiggede så ned i æskerne igen .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Ons 27 Jan 2010, 20:31 | |
| "Hvis det ikke var fordi du skulle giftes med Marcus, havde jeg helt sikkert giftet mig med dig" Drillede hun. "Du er nok den sødeste brud jeg nogensinde har mødt!" Sagde hun glad og tog skoene af. Åbnede en anden æske og tog dem på. "Hva synes du om dem her?" Spurgte hun.
Sidst rettet af Kala Tors 28 Jan 2010, 02:01, rettet i alt 2 gange |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Ons 27 Jan 2010, 20:32 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Tors 28 Jan 2010, 02:06 | |
| Hayley grinede og kiggede på hende med et stort smil "Tak" sagde hun roligt og fniste lidt, hun kiggede på de sko hun tog op og Hayley kunne godt lide dem, "Jo tag dem de er rigtig fede, woow" sagde hun roligt med et stort smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Tors 28 Jan 2010, 02:09 | |
| Kala smilede. "Så bliver det dem, tror også de vil se pæne ud til kjolen" Sagde hun glad og lagde dem forsigtigt ned i æsken. Så så på Hayley. "Hvem er egentlig Marcus' forlover?" Spurgte hun nysgerrigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Tors 28 Jan 2010, 02:16 | |
| "Jeg synes du skal tag dem på" hun smilede til hende, "Hayley lyttede til hvad hun sagde og trak på skulderne "Jeg ved det ikke" sagde hun roligt med et smil "Men dig og Safir skal værer brude piger" hun smilede ... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Tors 28 Jan 2010, 02:18 | |
| "Og plejer brudepigerne ikke at danse med forloveren?" Spurgte hun og smilede lidt. Tog så skoene på og gik lidt frem og tilbage. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Tors 28 Jan 2010, 02:22 | |
| HUn nikkede "Jo men jeg ved ike hvem det er, spøger marcus" hun smilede til hende og kiggede på hendes sko, "De passer skide godt til dig" sagde hun med et roligt smil .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Tors 28 Jan 2010, 02:24 | |
| "Tak" Svarede hun til begge dele og smilede. Så ned på skoene og tog dem så af igen. "Ved du hvor i skal på bryllupsrejse til?" Spurgte hun ivrigt og lagde skoene i æsken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Tors 28 Jan 2010, 02:31 | |
| "Det var så lidt,"sagde hun venligt, Hun smilede og grinede lidt, "Ja vi tager til paris" hun smilede stort ved tænken om at skulle på ferie med sin elskede Marcus, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Tors 28 Jan 2010, 02:34 | |
| "Hvor romantisk" Mumlede hun og blev kort en smule misundelig på Hayley. Hun skulle giftes med en fantastisk fyr, havde et barn, skulle giftes og til Paris på bryllupsrejse. Hvordan kunne man ikke blive bare en lille smule misundelig? Dog ændrede det sig hurtigt til glæde. Hayley var utrolig heldig! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Tors 28 Jan 2010, 03:31 | |
| Hun dagdrømmede lidt og smilede lidt drømmende hendes blik ´var drømmene hun kiggede på Kala og synes selv hun var total heldig, "Jeg skal giftes med den mest søde fyr jeg noglesinde har mødt, " selv hendes stemme var drømmene, " og jeg er syg heldig, har et barn, hus og skal giftes" hun smiled eog stod i sin lille egen drømme verden . |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Tors 28 Jan 2010, 03:34 | |
| Hun grinede kort og rystede på hovede af hende. "Jeg er nu officelt jaloux" Sagde hun og smilede stort. Kunne ikke lade være med at være glad på Hayleys vejne. Det var godt for hende at hun havde mødt Marcus. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Tors 28 Jan 2010, 03:45 | |
| Hayley smilede stort og kørte en hånd igemmen håret, hun var rigtig glad "Din dag skal nok komme" sagde hun roligt og hentød til at hun sikkert også en dag skulle giftes for hun var da en kanon pige .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Tors 28 Jan 2010, 03:47 | |
| Kala smilede og sukkede så lydløst. "Ja, det må vi håbe, men prinsen skal først lige findes først" Sagde hun og lo kort. "Og vi skal have dit bryllup overstået - desuden har jeg en evighed foran mig!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Tors 28 Jan 2010, 03:55 | |
| HUn smilede og nikkede "Ja, der er meget vi skal havde fundet og overståret" hun smilede stort til hende, |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Verdens undergang | |
| |
| | | | Verdens undergang | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|