|
| Verdens undergang | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 06:38 | |
| Kala smilede og foldede sine vinger ud. Fløj efter hende ca. to meter over jorden. "Ville det ikke være hurtigere hvis du løb?" Spurgte hun og smilede stort til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 06:40 | |
| Hayley smilede og grinede hun kiggede op på Kala, "Jo" hun satte i vampyr løb og sørrede for og kigge rundt for at se om der kom nogle... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 06:41 | |
| Kala smilede og fløj højt op i luften, så hun nede fra jorden lignede en fugl. Ville lande i en gyde inde i byen, så ingen lagde mærke til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 06:47 | |
| Hayley hopped eop på et hus, og løb på taget, hun hopped ened i gryden hvor kala var og lænede i hug, hun rettede sig op og smilede til hende, hun tog solbrillerne op i håret, "Så, det gik da ret hurtigt" hun smilede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 06:49 | |
| Kala nikkede og trak vingerne ind i ryggen igen. Skar igen en grimasse. "Undskyld" Sagde hun og smilede skævt til Hayley. Pegede på sin ryg. "Jeg har gjort det i mange år, men man vænner sig ikke rigtig til det" Mumlede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 06:55 | |
| Hayley smilede til hende, "Det er okay, jeg tror på det gør ondt, og trakke de storer vinger ind, av" hun gøs ved tanken og kiggede på hende... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 06:57 | |
| Kala nikkede. "Men det er jo desværre sådan jeg er født" Mumlede hun og trak på skulderne. Smilede så. "Nu skal der altså shoppes igennem!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 07:05 | |
| Hayley smilede stort over det hun sagde, og gad ikke og snakke om hendes vinger lige nu, "Ja lads os shoppe" hun tog hende i hånden og begyndte og gå |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 07:07 | |
| Kala gik ud af gyden og så ned af gaden. "Hvor vil du starte?" Spurgte hun. Det var lige meget hvad for en butik de var i. Hun skulle nok finde et eller andet hun synes var fedt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 07:09 | |
| HUn smilede og kiggede rundt, "Den der" hun peged eehn på en butik, "Rock on!, skal vi ikke starte der" spugerte hun sødt om og smilede som et lille barn |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 07:11 | |
| Hun nikkede. "Jo" Sagde hun og smilede. Begyndte at gå hen mod butikken. "Hvordan går det egentlig med Marcus?" Spurgte hun hende nysgerrigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 07:14 | |
| Hayley gik med ehnde der hen imod hende, "Fedt, hun tænkte lidt og nikkede, "Fint, han glad for han er levet far" sagde hun og smilede roligt, "Hvordan går det med dig" spugerte hun roligt om |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 07:28 | |
| Kala smilede. "Det tror jeg på" Grinede hun kort. Tænkte sig så lidt om. "Det går fint nok. Jeg har lige mødt en fyr, som er ret sød" Mumlede hun og smilede genert ned i jorden, mens hun gik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 07:34 | |
| Hayley smilede stort og gav hendes hånd et blidt klem, "Godt min pige" sagde hun med et stort smil,og tænkte lidt, "Ej hvor godt" sagde hun roligt, hun gik op af trappen til butikken og kiggede på hende, hun åbnede døre og trak dem ind, "Hmm" sagde hun glad med et smil, hun slap Kala's hånd og kiggede rundt for at finde noget tøj |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 07:42 | |
| Kala smilede og begyndte at gå rundt i butikken for at finde noget hun måske ville købe. En del ting var faktisk ret fede, men ikke helt hendes stil. "Finder du noget?" Spurgte hun højt Hayley. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 07:46 | |
| Hayley smiled eog kiggede rundt, "Ja det tror jeg" det hele var meget rocket men det var ehndes band og muisk smag og stil jo også, hun tog en luse med to dødning hænder var på vert et bryst hun fandt sin størlese, og tog et ar ukser hvor hænderne var på røven |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 07:48 | |
| Kala så det Hayley fandt frem og smilede. "Sejt! Det er lige dig" Mumlede hun og gik hen til hende. Bed sig svagt i underlæben. Hun kunne ikke rigtig selv finde noget, selvom næsten alt herinde var fedt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 07:58 | |
| Hun smilede stort og nikkede, "Nemlig,..Hmm, hvad med dig har du fundet noget spugerte hun rolgt om, hun lagde tøjet over sin ene arm og kiggede rundt hun fandt den fedste lårkorte nderdel, "Hvad med denne der" hun pegede en på den |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 07:59 | |
| Hun tog den op og kiggede lidt på den. "Den er mega fed!" Sagde hun glad og smilede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 08:00 | |
| Hayley smilede stort, "Den passer også godt til dig" sagde hun med et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Man 18 Jan 2010, 20:11 | |
| Kala smilede genert. "Måske skulle jeg prøve den" Sagde hun stille og bed sig svagt i underlæben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Tirs 19 Jan 2010, 08:08 | |
| Hayley smilede og nikkede, "Det ville nok værer en god ide, men jeg tror den ville passe godt til dig, du har jo den perfekte krop" Hayley smilede til hende, og kiggede rundt.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Tirs 19 Jan 2010, 19:24 | |
| Kala rakte tunge af hende. "Som om! Du har en pænere krop, frøken Vampyr!" Grinede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Tirs 19 Jan 2010, 20:44 | |
| Hayley smilede og rystede på hovedet hun grinede lidt da han sagde "Frøken vampyr" hun grinede, "Drøm vider, du har vidst ikke set der selv i spjlet" sagde hun roligt med et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verdens undergang Ons 20 Jan 2010, 01:46 | |
| Kala smilede. "Det er faktisk et par dage siden" Drillede hun. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Verdens undergang | |
| |
| | | | Verdens undergang | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|