|
| Walking with the dead. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Walking with the dead. Fre 29 Jan 2010, 10:48 | |
| Hun grinte. "Jo, lad os det." Sagde hun og smilte til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Walking with the dead. Fre 29 Jan 2010, 11:02 | |
| Vicente lagde sin ned og så op i teltets 'loft' og et lavt suk undslap hans læber. "Hvad har du lyst til at lave?" spurgte han og rettede kort efter sine grønne øjne mod hende igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Walking with the dead. Fre 29 Jan 2010, 11:08 | |
| Hun lagde sig ved siden af, men rørte ham ikke. "Det ved jeg søørme ikke." Sagde hun roligt. "HVad syntes du?" Spurgte hun og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Walking with the dead. Lør 30 Jan 2010, 00:40 | |
| "Hm.. Jeg ved det ikke," svarede han og rettede derefter sit blik mod teltets 'loft' igen. "Jeg er ikke god til at finde på ting at lave," sagde han så. Han foldede sine blege hænder bag sit hoved. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Walking with the dead. Man 01 Feb 2010, 02:06 | |
| "Det er jeg heller ikke." Sagde hun og trak på skuldrende. Hun strakte sig og strejfede uheldigt hans hårspidser. "Jeg er mere hende der gør tingene, er ikke hjernen bag det." Hun grinte stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Walking with the dead. Man 01 Feb 2010, 03:14 | |
| "Okay," svarede han og strøg noget af sit lange sorte hår væk fra sit blege ansigt, hvorefter hans hænder faldt tilbage på deres plads bag hans hoved. "Jeg plejer mest at arbejde på min kunst," sagde han. "Der snakker jeg ikke rigtig med nogen." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Walking with the dead. Man 01 Feb 2010, 03:21 | |
| Hun nikkede. "Jeg plejer at vandre. Og synge." Hun trak ligeglad på skuldrende. Det var hendes simple liv, det liv hun havde levet siden hun blev forvandlet. Eller, det første år gik med at jage og få styr på sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Walking with the dead. Man 01 Feb 2010, 05:12 | |
| "Jeg plejer også at vandre.. Og studere mine omgivelser," sagde han. Det var en af de ting, som han havde gjort siden han blev bidt. En vampyrs øjne så meget mere end menneskers. Ting blev meget pænere og så mere levende ud, hvis man lagde mærke til det. Vicente lagde mærke til det og det gav ham lyst til at ødelægge de ting. Han brød sig ikke om levende ting. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Walking with the dead. Man 01 Feb 2010, 05:16 | |
| Hun sukkede. "Jeg kan slet ikke se på det, det gør mig så trist." Sagde hun stille og satte sig op. "Jeg ville ønske jeg var død for længe siden." Mumlede hun og lod en hånd glide igennem hendes hår. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Walking with the dead. Man 01 Feb 2010, 05:24 | |
| "Jeg ville ønske alt omkring mig døde," sagde han og rettede derefter blikket mod hende. "Alt er meget pænere når det er dødt.. Jeg hader levende ting," tilføjede han. Han hadede levende ting blot fordi de var levende og han ikke var det. Han var jo blot en vandrende død, som ønskede at alt andet var dødt ligesom ham selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Walking with the dead. Man 01 Feb 2010, 05:29 | |
| "Det er præcis sådan jeg har det." Hviskede hun trist. Hun sukkede dybt. "HVis jeg kunne vælge skulle alt være dødt og koldt som is." Sagde hun. "Det er sikkert derfor jeg fik evne at kunne beherske is elementet." Sagde hun og trak på skuldrende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Walking with the dead. Man 01 Feb 2010, 05:38 | |
| "Alt er meget pænere når det er dødt, koldt og mørkt," sagde han og nikkede kort, hvorefter han satte sig op. "Med min evne kan jeg kontrollere mørket.. Det vil sige skyggerne," sagde han og kørte sit lange sorte hår om på sin ryg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Walking with the dead. Man 01 Feb 2010, 05:46 | |
| Hun nikkede. "Sikke en spændende evne." Sagde hun og så beundrende på ham. Hun havde aldrig hørt noget lignene. Og det facinerede hende. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Walking with the dead. | |
| |
| | | | Walking with the dead. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|