Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lost ...!!!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:25

"Hvordan er det selv når en knepper en og så skrider??" han smilte blev skævt og flabet.
Han kunne tydeligt dufte at hun duftede af et barn, selv om hun nok ikke havde det mere af hvad rygternde gav,
duftede hun stadig af barnet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:30

"Nej desværre jeg skred ike bagefter" hun kiggede bare på ham med kolde øjne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:34

"Hm...hm...men hvad gjorder din fyr...du aner jo ikke ham der dræbte ham vel" han tog sig til håndledet og bøjede finger som om han lige havde lavet hårdt arbejde hvor efter han gentog bevægelsen men kiggede på Hayley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:39

Hayley forholdte sig roligt "Hold din kæft.." hun gik hen til ham og kørte en hånd igennem sit hår
hun stod akavet tæt på ham. "Jo jeg ved godt hvem der gjoder det okay" hun stirrede op på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:41

"Fint, men så ved du hvordan det var, for Evana og blivet kneppet og så blive forladt"
Han tog det helt roligt ved at hun kom nærmere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:43

Hun stod næsten op af ham. "Du ved godt at det er kun svanse der forlader den de laver børn med" hun
simlede koldt til ham og lagde armen over kors..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:45

"Så...Din mand er en svans" sagde han og kom tættere og tættere på hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:47

Hun stod bare stille og kiggede op på ham. "Nope han passede safir inden han døde sammen med hende" hun kiggede op på ham og løftede bare det ene øjenbryn..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:50

"Men....han skred" sagde han og kyssede hende.
Han rykkede sig lidt tilbage og kiggede på hendes raegtion, "Og desuden skred jeg ikke første gang"
Han havde jo ikke skredet han havde jo to børn, dog havde de fået meget for deres mor.´
Hans øjne havde ikke samme grå farve som Demetris og Ribanalon, men de var mere kolde end de kunnes være.
Han var mere grumset grå, men sjovt nok stadig grå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 08:00

Hun så tænkene på ham og var ligeglad med at han kyssede hende hun tørede sig
bare om munden "Nej du skred ikke første gang men anden gang" hun kiggede op på ham
"Hna skred ikke... fat det dog" hun kiggede og stod stadig akavet tæt på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 08:17

´Han slikkede sig om læberne de smagte af blod.
"Fat det dog selv....Din lille skørte jæger er skredet han kunne åbenbart ikke klare mosten"
Han trak på skuldernde, hans blik var koldt og utilregneligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 08:20

"Man kan ikke gøre for at man dør vel.. det var jo ikke noget han selv valgte" hun kiggede kort på ahns hals men
så så op på hans ansigt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 08:22

"haha" grinte han højt, men gjorder ikke mere ved det.
"Så...Farvel" det her kedede ham meeget!
Og han ville også starte på det han var kommet for, at finde sin søn og datter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 08:26

Hayley kiggede rundt og da der ikke kom nogle kastede hun en ild kulge i hans ryg.
og da den ramte vendte hun sig om og begyndte og gå og gik rigtig hurtigt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 08:29

Han vendte sig da lyden kom og greb den i det samme med hånden, det brande i hans hånd men han glemte bare til til den slukkede sig selv.
"Lille pige du aner ikke hvad du laver" hviskede han og slap så asken som lå tilbage i hans hånd.
Hånds hånd var forbrandt. men han skreg ikke elller noget han kiggede bare på det og så på Hayley igen som var ved at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 08:42

//Du kan ikke gribe den.. det er kun Hayley der kan styrer dem.. ellers skal du ahve en evne der kan flytte ting xD //

Hayley trak bare på skulderne og gik vider.
"Jeg er ikek abnge for dig .. du fucker med mig og jeg fucker med dig!" sagde hun hårdt og gik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 00:09

//Øh jo jeg kan, for hvis jeg ikke kkan gribe den kan den heller ikke ramme mig, altså den har jo forbrandt ham så.....dit lille show har fået lidt bonus//

"Og meget mere" sagde han og smilte, han havde fået noget af hendes dna ind i kroppen da han kysssede hende, så nu kunne festen blive virkelig sjov.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 01:08

//Jeg skrev den ramte ham og det er jo ike ligefrem en kulge..men okai//

Hayley vendte sig om imod ham og løftede det ene øjenbryn og lagde hovedet svagt på skår og rystede på hovedet
"Hvad så nu..har du så tænkt dig og voldbolle mig eller hvad?" spugerte hun og kiggede på ham med et ligeglads ansigts udtryk hun ville helts ikke bollede med ham, men hun vidste det ikke..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:12

"Du ville kunne lide min pik" sagde han og tog sig så i skridtet.
Hvorefter han stod og gloede på hende med et liderligt blik.
Han grinte så hvorefter han lod sin hånd og liderlig blik gå væk.
"Du kender jo alt til at få p.i.k ikke" sagde han og kiggede ned ¨på hendes
underliv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:28

Hayley kiggede kort ned på hans hånd men så så op på hans ansigt,
"Så du tro at jeg vil gå i seng med dig" hun lo kort og koldt,
"Jeg ved måske hvordan det er at få Pi.k.men har ikke tænkt mig og kneppe med dig"..hun fulgte hans blik ned på
sit underliv, "Liderlig han dyr" sagde hun bare med et skulder trak
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:33

"Tror du jeg lader dig bestemme hvornår jeg vil kneppe2" sagde han og smilte over hendes lille kommentar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:41

"Hvornår du skal kneppe med mig bestemmer jeg selv!" sagde hun og løftede det nene øjnebryn
"Og hvad fanden har jeg gjort for at stå i det her helved"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:45

"Hvor fanden skulle jeg vide det fra" sagde han og syndtes det var et underligt sprøgsmål
at stille en man lige havde mødt, men hva fanden verden var sku underligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:49

"Det er sgu da din skyld at dine børn har det dårligt..så det er måske derfor jeg har det dårligt lige nu" hun kiggede
på ham "Nehj det er nok tænken omat kneppe med dig der gør jeg får lyst til og kaste op" sagde hun og kiggede kort op og ned af ham,og synes de stod aakavet tæt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:51

"Sikkert, men de møgunger har da i det mindste gjord noget mod dig" han grinte nu og stod lidt og kiggede på Hayley.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lost ...!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lost ...!!!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Lost?
» God påske Lost
» Lost - Katie
» Lost on the way ((Alize))
» We lost another hero... [Eli]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: