Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lost ...!!!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 3 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:01

"Ja din søn har..han kneper sikkert også beder end dig" hun kiggede på ham med et løfted øjenbryn ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 3 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:02

"HahA" Sagde han højt.
"Jeg vil gå" sagde han, det hele begyndte at kede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 3 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:11

"Mhrm..lige så svanset som sin søn" hun smilede og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 3 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:17

"Du kan sku gå med" han kiggede selv på hendes som var hun en svans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 3 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:18

Hun trak på skulderne "Okaay" hun kiggede på ham med et ligeglaads udtryk i ansigt,
"Efter dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 3 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:21

Han grinte af hende, hvorefter han rystede på hoved af hende.
Han begyndte at gå, men begyndte så at løbe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 3 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:30

Hayley rystede bare på hovedet og løb efter ham, og var nu ved siden af ham "Hvor vil du ha vi skal hen" spugerte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 3 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 13:04

Han blev ved med at løbe i et tempo som var normalt for vampyrer men ikke for mennesker.
"Jeg regnede ikke med du ville med" sagde han og havde mange tanker om hvordan han kunne
alt muligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 3 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 19:06

"Har ikke andet og lave" hun smilede bare og løb med ham
og var lidt lige glad med hvor syg i hovedet han var.. hun skulle bare lave noget
om det så bare var en løbe tur ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 3 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 23:30

HAn stoppede op og så sig rundt, det var i den ende af byen der normalt tilhørte vampyrer.
"Ved du hvor de er?" sprugte han så efter nogen få sekunderes stilhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 00:25

Hayley stoppede op og kiggede på ham.. Hun trak å skulderne
"Næh.. men hvor er vi på vej hen" spugerte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 3 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 02:35

"Det er det jeg sprøger dig om" sagde han og kiggede så tilbage på hende.
"Du da lidt af en tøjte" sagde han og kiggede så ned af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 3 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 05:44

"Hvad!" hun rystede på hovedet af ham.. "Sikkert.. Ej gider du ikke godt og bestemme hvor vi skal hen" spugerte hun da hun ikke selv vidste hvor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 00:14

"Fuck dog af" sagde han og lavede bare en lilel svagt bevægelse med sit øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 3 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 21:53

Hun smiled eog lagde hænderne på hans bryst og da hun jo var stærker end ham (E-vampy).. Skubbede hun ham op af væggen og pressede ham hårdt op af den og kiggede ham i øjne med et stort smil.. "Her har vi et bevis på hvor din søn har sin dumhed fra.. jeg er ikke bange for dig, jeg bliver ikek bange for dig og du akn rende mig.. så den af os to der kan fucke af er dig!" hun rystede på hovedet af ham og så ham i øjne og smilede lidt over ham ,,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 3 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 19:50

Han grinte højlydt af hende, virkelig højt endda.
"Du er virkelig en af Demetris" sagde han og kiggede så bare på hendes lille ansigt,
hun var ikke den flottede pige han havde set, men hun var vel ok.
"Og hvad vil du så gøre, jeg har prøvet at fucke væk fra dig men dine små hjerne celler,
rander efter mig som var du en anden hund."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 02:53

//Hey laver hele min profil om så Putin findes ikke mere//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lost ...!!! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lost ...!!!
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Lost?
» God påske Lost
» Lost - Katie
» Lost on the way ((Alize))
» We lost another hero... [Eli]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: