Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Reeeegner! -.-''

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Reeeegner! -.-'' - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 05:02

"Du skal bare lade vær med at gøre mig til grin.." mumlede hun og rystede svagt på hovedet af ham og lod sit blik gå halvvejst tilbage til hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 05:07

*Oh my dear god...* tænkte han, dog afspejlede hans tanker ikke i hans kropssprog.
"Okay.." sagde han kort og anede ikke hvad han skulle sige.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 05:08

Rose kunne næsten mærke at han ikke vidste hvad han ellers skulle sige. Hun sukkede "Bare glem det" mumlede hun og så ned i jorden og vidste godt hvor tåbelig hun var. Hun sagde intet mer og så ikke engang tilbage op på Gaspard igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 05:15

Gaspard følte sig en smule dum. Ikke at vide hvad han
skulle sige og så'en. En lille tanke slog ned i ham.. Måske
kunne det udvikles til noget sjovt. "Hvad er egentlig
det fede ved at være engel?" spurgte han med et løftet
øjenbrun. Gaspard havde det med prøve at opstarte
diskussioner. Han synes det var en god måde at fordrive tiden på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 05:17

"Hmm.. Det ved jeg ikke helt.. Vi har stadig vores menneskelighed tilbage.. Vi er i stand til faktisk at være venlige og varme.. I forhold til visse andre" sagde hun og så halvt tilbage på Gaspard og så stadig lidt trist og irriteret ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 05:26

"det er vise andre da også i stand til." sagde han og
prøvede at prikke til hende, så der kunne komme en lille diskussion i gang.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 05:28

"Tjaaah, du er da i hvert fald ikke" sagde hun og så helt op på hans ansigt med sine isblå øjne og prøvede at se alvorlig og kølig ud, men mislykkedes.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 05:37

"og det ved du bare alt om eller hvad?" spurgte han med
en kontrolleret stemme, og kontrolleret kropssprog.
"typisk engle" mumlede han lige højt nok til at han
vidste at hun kunne hører det. den eneste grun til
den sidste kommentar var for at få lidt flere gløder
på bålet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 05:40

Hun skulle til at svare ham tilbage på det første spørgsmål, men blev så ret så irriteret ved hans lille kommentar og gad ikk høre på det "Vi er da meget bedre end jer, møg vampyre!" snerrede hun irriteret og knyttede sine hænder hårdt sammen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 05:46

"ja så? Men du kan ikke bevise det" de sidste ord blev
udtalt med en lettere overlegen stemme.
Indeni var han tæt på morer sig kongeligt. En dikussion med
en Engel om hvad for en race der var bedst. Klassisk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 05:48

"Joh.. Det kan jeg godt.. tror jeg" sagde hun og så op på ham "Vi engle har ikke brug for at drikke blod fra uskyldige væsner.. Det har i.." sagde hun og syntes egentlig at det var nok forklaring på hvem der var bedst. Hun så ventende op på ham og kunne godt mærke at hun var begyndt at blive lidt små hidsig..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 05:55

"Det er da blot en nydelse. Vi kan som vampyrer gå rundt uden at
skulle spise rigtigt. Men i modsætning til jer har vi ikke den svaghed
at have vinger. Vinger der ved et lille uheld kunne falde af"
Hans stemme var stadig rolig og afslørrede ikke en følelse. I modsætning
til hende var han ikke begyndt at blive ophidset. Men måske var det bare
fordi det var ham der opstartede dette?

//skal lige spise xp kommer igen^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 05:58

Rose så irriteret på ham og rystede så på hovedet "Vi har ikke vores vinger ude så tit.. De er for det meste trukket tilbage.. Og jeg ville ikke lade nogen som helst i nærheden af mine vinger" sagde hun alvorligt og talte sår'n set sandt. Hun nægtede i hvert fald vampyre komme i nærheden af hendes vinger.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 06:43

"hvad der er foldet ind, kan altid foldes ud" sagde han med et lumsk blik.
Noget i hans ansigt sagde at han havde mødt engle, der senere hen blev
vingeløse.. Men det var dengang han rejste rundt med sin mester...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 06:45

Rose så advarende på ham "Hvis du bare tænker på at tvinge mine vinger frem, får du tæsk!" sagde hun advarende og så på ham og man kunne godt se at hun virkelig ville slå ham hvis han prøvede på noget dumt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 06:51

En lettere hånlig latter kom ud fra ham.
"skulle du, en svag engel, banke mig? En vampyr. Ej det her er for komisk" sagde han og så overlegent på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 06:53

"Jeg er ikke svag!" snerrede hun og ville ikke høre på at han snakkede sår'n om hende. Hun bed sig hårdt i underlæben da hun jo vidste at det var lidt af en løgn. Hun var ikke den stærkeste, men det betød jo ikke at hun ikke kunne slå hårdt. Og det betød heller ikke at hun ikke turde at gøre det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:00

Han lod som om han tænkte over hendes ord.
"Du har ret. Du er ikke svag i sammenligning med en lille bille." Igen
var der et overlegent smil på hans læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:02

"Hold dog kæft!" snerrede hun vredt og tvang sig selv til ikke at slå ud efter ham. Hun ville ikke lade ham gøre hende så sur. Hun tog en dyb vejrtrækning og vendte derefter kinden til.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:07

"mhh... Nah jeg er ikke i mit stille humør i dag" sagde han og lød
provokerende rolig. Samtalen var begyndt at komme i den retning
han ønskede. Det morede ham. Tænk at man så let kunne få den
stemning som man ønskede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:08

Rose så halvt på hans ansigt, men så så væk "du er squ provokerende.." mumlede hun og ville ikke høre på ham længere og blev ved med at se væk fra ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:17

"normalt kan jeg ikke lide at gentage mig selv, men nu vil jeg gøre en undtagelse;
jeg tager det som en kompliment" hans stemme var spydig og hans blik hårdt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:18

"Godt.." hviskede hun og så hårdt op på ham "For det burde du vist oss" mumlede hun og smilte koldt og hånligt og ville ikke lade sin venlighed blive spildt på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:24

Han slog hænderne samme som hvis der lige var sket en stor begivenhed.
"nææ ser man det. Jeg er enig med den lille bevingede basse." sagde han
og det kunne høres at han hentydede til at man kaldte engle for englebasse
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:26

"Hold kæft!" snerrede hun og gav ham en hurtigt lussing og ville virkelig ikke slå ham. Hun var ikke særlig meget for at slå folk, men gjorde det når at de havde fortjent det "Ikk kald mig det!" hun blev ved med at snerre af ham og hadede når folk kaldte hende det.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Reeeegner! -.-''   Reeeegner! -.-'' - Page 3 Icon_minitime

Reeeegner! -.-''
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: