Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 psyco dag

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 02:59

dag/dato: irl
tid: 23.30
sted: inde i clubben
vejr: kold sne



Eno sad på baren og vibbede med fødderne med et stort strælende smil på læben. han havde sine hænder støttende på kanten mellem benene og studerede alle de dansende mennesker. han var iført en sort og rød stribet t-shirt og et sort slips der sad løst om hans hals. han havde et par sorte halv løse bukser på med hul i knæene og et par ødelagte sko. han vibbede stille fra side til side i takt med musikken, selvom han ikke brød sig om den larmende lyd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 03:24

Andy kom gående forbi club'en, han havde en smøg i munden og hans hænder var dybt begravet i hans sorte bukser lommer. hans hår sad som det ville og det fik ham til at se unik ud, han så lidt over mod club'en og havde jo besluttet for at stoppe med at drikke. han stod til og viste ikke hvis det var en god idé, han tog sine hænder op af lommerne og tog sin smøg og kastede den ned på jorden og satte en af sine fødder på den. han havde et par halv gamle sko som der var huller i lidt her og der, han rettede på sin mørkegrå læderjakke som var åben. så man kunne se hans sorte t-shirt som sad tæt på hans overkrop, så man kunne se hans muskler. han havde også en åben sort skjorte på, på hans bukser sad der et nittebælte med et sort HIM tegn siddende som åbningen, han tænkte lidt over det en sidste gang inden han lag sine hænder ned i sine lommer igen. han så sig omkring og begynde at gå ind mod club'en, han snerrede af damen der stod i klædeskabet og troede hun måtte tage hans jakke. han forsatte længere ind og smilte lidt da han kunne høre larmen fra mennesker, han gik stille op mod baren og bestilte hurtigt en øl. han så sig omkring og vende sit blik mod de dansende mennesker og begynde at grine lidt af dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 03:31

Eno fik med det samme færten af dæmon da en fremmede dreng kom ind i clubben og med det samme fik han øje på ham. han slikkede sig over læben og fuglte ham nysgerrigt med blikket. han rejste sid op, så han stod på baren og gik roligt hen til den nyankommende dæmon og satte sig på baren ved hans side "davs" sagde han med stor glæde og støttede igen sine hænder på bord kanten mellem benene. han studerede den fremmede meget grundigt og syntes han virkede utrolig spændende. sjovt nok havde Eno aldrig haft et problem med at kontakte andre for at finde selvskab. ikke engang hvis det var en dæmon han skulle tage kontakt til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 03:38

Andy fik et chok da han vende sig om og fik øje på en dreng, han så sig lidt omkring og hævede det ene øjebryn
"hej ?" sagde han
da han ikke var sikker på om det var til ham, han snakkede til. han tog stille sin pung op og betalte da han fik sin øl, han lag den hurtigt tilbage i sin lommen og tog øllen i sine hænder og drak lidt af den. man kunne se på hans ansigt at han havde savnet at smage øl, han satte den lidt efter ned på baren ved siden af drengen og smilte lidt til ham. han kørte stille en hånd igennem sit hår og fik først nu færten af en engel, og rykkede sig lidt tætter på ham og lugtede til ham for at være sikker på hvem det kom fram
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 03:55

Eno kunne tydeligt se på dæmonen at han havde savnet øl og det fik ham faktisk til at grine lidt, da han aldrig lod sig selv savne øl. øl var en for stor det af Eno's liv til han ville unvære det. han sad helts tille selvom dæmonen kom tættere på og prikkede ham så på panden "dæmon.." hviskede han og et skævt smil og stirrede lige ind i hans øjne. man kunne tydeligt se der ingen frygt var i hans øjne og det var på samme tid meget tydligt at se han var påvirket af alkohol. han lod sin finger glide ned på den fremmedes næse og så mere og mere studerende på hans ansigt. et bredere smil tegnede sig på hans læber og han lage så sin hånd i drengens hår, uden at tænke over om det generede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 04:06

Andy smilte lidt til ham og nikkede en enkel gang, han så ned efter hans finger. og så derefter på ham og derefter op på hans hånd i sit hår
"men du kan også bare kalde mig Andy" sagde han venligt
og tog sin øl i sine hænder igen og drak lidt af den, og fjernede ikke sit blik fra engel. han hævede det ene øjebryn og kunne ikke lade være med at smile over hans hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 04:10

Eno smilte skævt for sig selv og betragtede hans hår lidt "andy..javel...og jeg er Enoch..men kald mig venligts for Eno.." sagde han muntet og purrede lidt o andy's hår, hvorefter han flyttede sin hånd og smilte muntert til ham. han svingede stille med benene og lage hovedet svagt på skrå "andy..andy..hmm sjovt navn" mumlede han for sig selv med et lille smil. han tog slipse spidsen i munden og tykkede lidt på den. det var en dårlig vane han havde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 04:25

Andy nikkede og smilte til ham og satte sin øl ned igen
"flot navn.. jamen jeg takker" sagde han
og grinte lidt over det og så efter hans ben, han fugtede sine læber kort og viste ikke helt hvad han skulle gøre. han kørte hurtigt en hånd igennem sit hår, og tog fat i hans slips
"fy hund fy" drillede han
og hev lidt i det for at få den ud af hans mund
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 00:19

Eno smilte tilbage til ham og smilte lidt "selv tak" mumlede han med slipset i munden og betragtede ham lidt. han knurrede stille som en hund, men slap så slipset og grinte lidt. denne sæmon morede ham meget og han følte en hvis tryghed, forhold til det jo var en dæmon han sad ved. han prikkede Andy på næsen og lage derefter sin hånd op i hans hår igen "er jeg så en hund nu? hvor hyggeligt" sagde han med et lille grin oh nussede igennem håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 00:58

Andy grinte lidt af ham og slap stille hans slips og så bare på ham, han vende stille sit blik op mod hans hånd i sit hår
"ja du er,, min lille hund" sagde han
og grinte lidt af det, og tog sin øl i sine hænder og drak det sidste. han satte den ned på baren igen og vende sit blik mod ham, han rakte kort tunge af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 04:24

Eno smilte skævt og vibbede til fra side til side "jep din hund" grinte han glad og nussede ham stille i håret imens. han fulgte øl flasken med øjnene og overvejede kort at købe en øl. han grinte kort af sig selv og træk sin hånd til sig. han så på andy igen og så han rækte tunge "skal du række tunge af mig?" spurgte han og prøvede at lyde alvorlig, men det gik ikke ret godt. det lød mere forsjov.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 04:37

Andy grinte og nikkede
"min hund" grinte han
og lyttede på hvad han sagde og nikkede, han så lidt tænkende på ham og nikkede
"jep og jeg kan gøre det igen" sagde han
og rakte tunge af ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 04:44

Eno grinte lidt og syntes det var utrolig sjovt at han nu var dæmonens hund. han smilte stort og betragtede ham lidt. han stirrede lidt på hans tunge der han igen rækte tunge af ham og rystede stille på hovedet. han lage sin hånd på andy's mund og smilte stort "ikke række tunge" sagde han bestemt, men også med en fjollet tone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 04:55

Andy tog hurtigt sin hånd da han så, hans hånd komme hen på sin hånd
"jov jeg må" mumlede han
bag hans hånd, og smilte sødt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 05:05

Eno så på ham og grinte stille "nej du må ikke" sagde han og flyttede rolig sin hånd. han så lidt på hans smil og smilte skævt "sødt smil" grinte han stille og strækte sig lidt. han satte sine hænder mellem sine ben igen og støttede dem på bar kanten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 05:34

Andy hævede det ene øjebryn
"jeg smiler jo bare" sagde han
og rakte hurtigt tunge af ham, han tog fat i hans slips med den ene hånd og hev lidt i det mod sig
"jeg elsker slips udover når jeg selv har dem på" sagde han
og grinte lidt af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 06:53

Eno betragtede ham lidt "ja..på en sød måde" grint ehan og smilte skævt. han så ned på sit slips da dæmonen tog fat i den og lænede sig stille ferm mod ham, da han træk i slipset. han så ind i hans øjne og grinte stille "klæder slips da ikke dig?" spurgte han nysgerrigt og smilte stort til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 07:25

Andy træk lidt på skulderne og holde stadig fat i hans slips
"det ved jeg faktisk ikke, altså jeg vil helst ikke havde dem på da folk kan gøre dette" sagde han
og træk lidt mere i det og grinte af ham, han prikkede ham blidt på næsen og rakte tunge af ham
"men hunde skal jo også være i snor" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 07:52

Eno så ind i dæmonens øjne og smilte skævt. han fik et lille chok da han fik overbalance og han støttede hurtigt sine hænder på hans skulder. han begyndte så at grine lidt af det, da det havde moret ham med et chok. han så på sin næse, da han prikkede ham, så han blev skeldøjet af det. han smilte fjovet "det er også et ondt trick det der.." indrømmede han og satte sig lidt bedre op på baren igen, så han ikke behøvede at støtte sig så meget til andy, men han lod dog sine hænder være på hans skuldre. deres ansigter var ikke mere en nogle cm fra hinanden "nemlig...men jeg har nu noget der er bedre til snor en et slips" sagde han med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 07:59

Andy fik et chok da han var ved at falde ned
"pas dog på" grinte han
og trykkede sin næse ind mod hans og så bare ind i hans øjne, han rykkede sit hoved væk igen og så bare på ham og grinte
"jeg syntes det er et skønt trick" drillede han
og rækkede kort tunge af ham, han blev ved med at holde fast i hans slips og havde ikke tænkt sig at give slip. han hævede det ene øjebryn og rykkede sit hoved lidt tætter på hans
"hvad har du da der er bedre end et slips ?" hviskede han
og så ham bare ind i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 08:09

Eno smilte skævt og træk kort på skuldrene "det var ikke min fejl...det var faktisk din" sagde han stille og mærkede kort hans næse mod sin. han betragtede hans øjne lidt og lage hovedet let på skrå "tja..det er et udmærket trick...men du skal passe lidt..ellers ænder det bare med jeg falder ned på dig" grinte helt stille og lage stille sine hænder om i hans nakke. han støttede så sin pande mod hans og så dybt ind i hans øjne "jeg har halsbånd og en lang kæde der kan sættes fast til mit halsbånd..smart ik?" hviskede han med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 08:15

Andy træk lidt på skulderne
"jeg skal nok gribe dig" drillende han
og lukkede sine øjne lidt i og lyttede på hvad han sagde, han åbnede sine øjne hurtigt og rødmede lidt
"lækkert" hviskede han
og bed sig let i læben og så ham bare ind i øjnene, han grinte lidt og hævede det ene øjebryn
"folk tror nok vi er mærkelig" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 08:21

Eno smilte skævt og lidt lumskt "vil du virkelig gribe mig?...så burde jeg nok falde ned over dig" drillede han igen og fugtede sine læber lidt. han så dæmonen rødmede og lod med det samme sin finger glide hen over hans kind "mmh tja lidt...en dømon der rødmer..morsomt" sagde han med et lille grin og smilte skævt. han så kort rundt, men flyttede hurtigt sit blik tilbage på hans, så de fik øjen kontakt igen "er det et problem?..de danser jo selv rundt som lallede idioter...og vi kan vel bare være ligeglade?" hviskede han og lage hovedet svagt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 08:31

Andy tænkte lidt over det
"nej det ville jeg nok ikke" drillede han
og tog lidt hårdere fat i hans slips og hævede det ene øjebryn lidt mere
"ja det er rigtigt nok" sagde han
og så ham bare ind i øjnene, og kunne på en måde godt lide hans øjne
"hvad laver endelig en hund som dig her ?" spurgte han om
da han bare gerne ville havde nået at snakke om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 08:36

Eno hævede den ene øjenbryn lidt og grinte lidt af det han sagde "tænkte jeg nok" hvisjede han og lage begge sine hænder på hans skuldre. han mærkede godt Andy tog hårde fast i slipset, men gjorde ikke noget mod det. han nikkede helt stille og lukkede øjnene i lidt tid, men han åbnede dem så igen og så igfen ind i dæmonens øjne "jeg fester da..og møder nu venskaber...forhåbentligt.." svarede han roligt "hvad med dig min herre?" tilføjede han med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





psyco dag Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
psyco dag
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: