Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 psyco dag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 08:53

Andy grinte lidt
"jamen sådan er jeg jo" drillede han
og bed sig lidt i læben og lyttede bare på hvad han sagde og træk på skulderne, han så kort på hans hænder inden han vende blikket mod ham igen
"ville bare havde mig en øl, inden jeg tog hjem og sov alene" sagde han og hviskede det sidste
han tog sin øl i sin anden hånd
"hov der er ikke mere, jamen så mangler jeg bare en ting" sagde han
og satte den ned igen, han lag så sin hånd på hans brystkasse og rykkede ham op så han ikke ville falde ned. han så op på ham med et smil på læben, og slap stille hans slips
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 09:02

Eno smilte skævt og nikkede stille "det ligger vel til dæmoner at være onde..selvom du ikke rigtig virker ond som sådan" mumlede han og grinte kort. han lage hovedet let på skrå "helt alene...det lyder kedeligt" hviskede han og så ind i hans øjne. han så så på hans øl og hævede det ene øjenbryn. han så ned på hans hånd og rettede sig lidt op. så tænksomt på ham "hvilken ting mangler du så?" spurgte han nysgerrig og så lidt på hans slips, da andy slap det. kort efter vendte han blikket på ham igen og smilte stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 09:09

Andy så på ham og nikkede
"jeg mangler bare at tage hjem og sove" sagde han
og lag sit hoved på skrå og så sig omkring og tænkte lidt over det, inden han gik et par skridt tilbage og tænkte lidt over det
"jeg bor ikke så langt her fra" sagde han
og hentydet til om han ville gå med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 09:25

Eno lage hovedet svagt på skrå og betragtede ham lidt tid "hjem og sove..." mumlede hans tille for sig selv og kløede sig lidt i nakken. han blev siddende i lidt tid, imens han tænkte over det han sagde. han lyste så op et et stort smil og hoppede ned på gulvet "yay!..jeg skal med min herre hjem" sagde han muntert, da han havde opfattet hans hentydning. han lage sine hænder om i nakken og virkede utrolig glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 09:30

Andy grinte lidt af ham og tog hans slips
"kom så vovse" sagde han
og så tilbage på ham mens han gik mellem alle mennesker for at komme ud
"måske har jeg også nået sprut der hjemme i et skab" sagde han
og stoppede op da de var kommet ud, han tog hurtigt en smøg i munden og tænde for den. han så sig omkring og begynde at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 09:34

Eno så lidt på sit slips og grinte muntert "vuf" gøede han og gik hurtigt med ham mellem alle menneskerne "uuh sprut lyder godt" grinte han og klappede lidt o hænderne. da Andy tog smøgen op stoppede Eno med det samme "smøg...må jeg ikke få en..min pakke ligger der hjemme" umlede han spørgende og gik stille mecd igen. han hadede at spørge om smøger, men han fik altid sådan løst til at ryge når andre gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 09:38

Andy så på ham og tænkte lidt over det
"det er ikke sundt at ryge" sagde han
og tog sin pakke op og gav ham, og smilte lidt mens han tog sin smøg mellem to fingere og pustede røgen ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 09:42

Eno lage hovedet på skrå og grinte kort "sikkert ikke...men jeg har røget så længe nu der er svært at stoppe...men du skal ikke prøve at lære mig noget når du selv gør det" sagde han med et lille smil og to en smøg imens. han tog den i munden og tog sin lighter op, hvorefter han tænde smøgen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 09:50

Andy så på ham og grinte lidt af det
jamen sådan er jeg, jeg syntes at andre folk skal leve sundere selv om jeg laver de samme fejl" indrømmede han
og træk lidt på skulderne og tog sin smøg ind i munden igen, og drejede hurtigt ned af en anden vej
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 10:10

Eno lage hovedet på skrå og betragtede ham lidt. han tog smøgen ud af munden og pustede røg ud "aha...jeg forstår dig godt..." sagde han med et lille skulder træk og så lidt rundt. han tog smøgen i munden igen og vendte blikket tilbage på Andy "hvor bor du henne?" spurgte han nysgerrigt.


//jeg må logge ses//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 10:28

Andy grinte lidt af ham og vende blikket mod ham, han så på ham med et venligt smil
"ikke så langt fra benjamin centret,, bare to gader væk" sagde han
og smilte lidt da han kunne se centret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 08:57

Eno så på andy og smilte stort "benjamin centeret...fedt nok" sagde han med et lille grin og betragtede ham lidt. han vendte frem og så centeret *heldige agsen...* Eno syntes at dæmonen var utrolig heldig, fordi han boede der, da han selv jo boede et så kedeligt sted som hos sin tante. godt nok var hun ikke hjemme så tit.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 09:07

Andy træk på skulderne og drejede ned af en vej, han slap stille hans slips og fumlede lidt med at finde sine nøgler op
"ja det er jeg måske" sagde han
og gik hen til en dør til en opgang
"det er her" sagde han
og åbnede døren og holde den lidt for ham inden han begynde at gå op af trapperne, han stoppede udenforan en dør og låste den hurtigt op. han åbnede den langsomt og en duft af engle, vampyr og ham selv kom ind i hovedet på ham og fik ham til at smile. han smed sine sko og sin jakke og gik ud i køkkenet og kiggede efter sprut
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 09:23

Eno gik hurtigt med og undrede sig lidt over hvordan han kunne svare på det han selv havde tænkt. ha nikkede kort og gik hurtigt med op af opgangen. han så sig nysgerrigt omkring og tog slipse spidsen i munden, hvorefter han vendte blikket tilbage på Andy og tøvede lidt med at gå ind, da han kunne dufte vampyren. det var hans eneste frygt sådan rigtig, da han kun havde haft dårlige oplevelser med vampyre. han tog dog modet til sig og gik ind i lejligheden "hvorfor lugter har sådan af vampyr?" spurgte han stille. sjovt nok havde han ikke rigtig lagt mærke til enle duften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 10:06

Andy begynde at rode sine skabe igennem
"min kæreste han er vampyr,, men bare rolig han gør ikke nået og han er her heller ikke" sagde han
og gav en høj lyd fra sig da han fandt nået sprut, han tog to glas og gik ud til ham i gangen
"fundet" sagde han
og gjorde et ryk med hovedet inden han gik ind i stuen, han satte sig i sofa'en og satte tingene på bordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 22:57

//Må man blande sig..altså komme ind i emnet ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 01:31

//for mig må du godt :b ... men kun fordi jeg er sød x'D //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 05:06

//fint nok med mig så må vi se hvordan det udvikler sig XD//

Eno måbede lidt "har min herre en vampyr til kæreste..oig du er sikker på han ikke gør mig noget hvis han kommer?" spurgte han en smule nervøst, men begyndte at grine da han hørte lyden. han så på ham og luntede hurtigt efter ham "sprut sprut sprut!!" grinte han muntert, da han virkelig elskede sprut. han så facsineret rundt i stuen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 05:09

Andy tænkte lidt over det og nikkede
"han er som et lam" sagde han
og grinte lidt over det og åbnede flasken og hælde lidt op i glassene, han så over på ham og satte flasken på bordet. han rakte stille det ene glas hen til ham
"her vuffer.. kom og sæt dig" sagde han
og smilte glad til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 05:15

Eno så rundt og smilte stort af det hele "okay...godt nok så" sagde han lidt lettet og satte sig ned som han fik besked på. han tog imod glasset og drak lidt af det "vuf" gøede han og smilte stort tilbage. han syntes det var meget sjovt at lege hund og at dæmonen var med på det gjorde det bare sjovere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 05:16

Dean kom gårende ned ved Andy's lejelighed. Dean havde kedet sig, han stod uden foran hans lejelighed og røg, han røg færdigt og kastede smøget af h til da han var færdig, han gik hen og åbnede døren og løb op af trappen og hen til hans dør, han stod roligt foran hans dør og bankede på ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 05:19

Andy grinte lidt da ham og prikkede ham på næsen, han drak lidt af sit glas og så hen mod døren
"hvem er det på denne tid" sagde han
selv om han ikke viste helt hvor meget klokken var, han satte glasset på bordet og rejste sig op og pejede på Eno
"bliv hund" sagde han
og grinte derefter og gik hen til døren og åbnede den langsomt, og kunne ikke lade være med at smile da duften af Dean kom ind i hans hoved
"hej" sagde han stille
og så hen på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 06:55

Eno rynkede kort på næsen, men vendte så blikket døren. han så på Andu og lage hovedet på skrå. han nikkede kort og grinte glad. han drak hele glasset og smilte stort, men smilet forsvandt da han duftede vampyren. han så hen mod døren og stirrede lidt nervøst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 00:48

Dean fik færten af engel men trak bare på skulderne, "Hej" sagde han roligt og smilede roligt til ham
og var bare glad for at se på ham.. han havde været lidt ensom på båden,.. Dean var ikke som ander vampyre han spiser nemlig ikke engle blod
Dean så bare på Andy med et roligt og kærligt blik ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 01:48

Andy åbnede døren helt og smilte til ham
"vil du med ind ? jeg har besøg af min hund" sagde han
og fugtede kort sine læber og gik hen til ham og kyssede ham på kinden, han tog hurtigt hans hånd og hev ham med ind. han lukkede døren efter ham og træk ham med ind i stuen
"jamen men nu er han her" grinte han
og så på på Eno
"Dean Eno, Eno Dean" sagde han
og gik ud i køkkenet og hentede et til glas
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





psyco dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
psyco dag
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: