Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 psyco dag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 4 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 10:20

Eno så på dem med et skævt smil og vibbede en smule. han så på sin næse da Andy prikkede ham på næsen, så han blev skild øjet "jeg har ikke en våd snude" mumlede han tænksomt, men grinte så og så på Dean efter. han grinte så igen "fulde folk er altid sjove" sagde han så og klappede lidt lallet i hænderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 4 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 00:23

Andy så skiftevist på dem "jeg er ikke fuld" mumlede han bestemt, og vende sit blik mod Eno og smilte. han tog hurtigt fat i hans i hans kæbe og træk ham hen til sig, han slikkede ham over næsen og grinte "nu har du" sagde han og lag sine hænder ned på Dean's arm, og rystede bestemt på hovedet "jeg er ikke fuld" sagde han igen og mere bestemt selv om det ikke passede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 4 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 00:29

Dean slog sig selv i panden med begge hænder og rystede på hovedet af ham. Han kiggede lidt på Eno da han havde slikket hans næse og rystede på hovedet. "Han er mærkelig.. men han kan ikek gøre for det" han blikekde kort til Eno.. men nussede så Andy's mave lidt.. men tog så armene til sig og lagde hænderne foran ønje og rystede på hovedet. "Nej nej Andy.. du er slet ikke fuld.. " han rystede på hovedet af ham og smiled evsga t..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 4 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 23:59

Eno stirrede overraket på Andy da han slikkede ham på næsen, men så så på sin næse i stedet. han så på Dean og smilte skævt "det er da ogsåp kun sjovt..og nu er jeg mere en hund end før" grinte han og smilte stort. Andy's opførsel morede ham meget og han syntes det var ret sjovt at være sammen med det de drenge. han så på Andy og grinte lidt af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 00:49

Andy hævede det ene øjebryn "jeg er ikke mærkelig" sagde han og prøvede at se sur ud selv om det ikke gik så godt "eller ikke særlig meget" sagde han i stedet for og grinte lidt af Eno "vovse hund" sagde han og klappede ham på hovedet, han tog så fat i Dean's arme og lag dem omkring sig igen og begynde at synge lille peter edderkop. og lag sit hoved mod Dean's hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 22:06

Dean rystede på hovedet.m "Nej nje.. så siger vi det" han smilede lidt til Eno-.. Dean nussede hans mave men da ha begyndte og synge trak han øjne op i panden.. "Ej skat ti stille.. hvad fanden er det du synger" han grinede lidt og vendte imod Eno og rystede svagt på hovedet. "Hvor meget har han drikket ?" spugerte han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 06:50

Eno betragtede det søde kæreste par lidt med et smil, men begyndte at grine da han mærkede klappende på hovedet og Andy's børne sang. han træk på skuldrende og så på Dean med et skævt smil "jeg ved det ikke helt..jeg har ikke rigtig holdt øje med det...men han har drukket meget mere en mig tror jeg" sagde han med et grin og så på Andy igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 10:54

Andy stoppede med at synge "jeg er ikke fuld og jeg synger godt" sagde han og lag sine arme over kors, han tog sine fingere op til sit ansigt "1 2 3...." sagde han og begynde at tælle "5... 8" sagde han og sprang 6 og 7 over, han lag sine hænder opgivende ned i sit skød "vi ved ikke hvor meget Yo har drukket, din gris" sagde han og prikkede Dean på næsen, han vende sig om så han sad med sin front mod Dean. han vende sit blik mod Eno "slemme hund puhaa" grinte han og rystede på hovedet af sig selv "i skal ikke kalde mig fuld" sagde han og lukkede sine øjne i og begynde at kysse Dean på kæben, han tog sine hænder ned og begynde at åbne hans bukser
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 18:59

Dean kiggede underne på ham og "Jeg du synger godt nårh du ikek er fuld" sagde han og smilede. han kiggede lidt på Eno.. men så så op på andy da han begyndte og tælle og grinede lidt.. "Tælle kan du heller ikke skat.. fuld.. nej.. stiv" han kiggede på Eno og klappede ham på håret.. "God hund" sagde han og så hurtigt op på Andy.. Dean rystede på hovedet. "Andy ikke nu" han tog hurtigt fat i sine bukser og prøvede og lukke dem..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





psyco dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
psyco dag
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: