Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 psyco dag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 02:00

Eno så på dem da din kom ind og gemte sig først bag sofaen, men stak dog hovedet op da Andy presenterede dem. han rakte stille hånden frem mod ham "goddag" sagde han og prøvede at lyde som om han ikke var bare lidt bange. for han var faktisk ret bange for den nyankommende vampyr, selvom Andy havde forsikret ham om der intet ville ske. han stirrede til på dean og gemte sig stadig bag sofaen, men stadig så man kunne se han hovede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 21:01

Dean så underne på ham, og tog roligt hans hånd og gav den et blidt klem. "Hej Eno" sagde han stille. Han tog roligt hans hånd til sig og bakkede lidt tilbage, "Øhm er du oky.. jeg har ikek tænkt mig og gøre dig noget...det lover jeg dig.. kan ikke fordræve engle blod" han gik roligt ud i køkkenet til Andy og rystede på hovedet, "Jeg skal ikke have noget" hviskede han og tog roligt fat i ham og lagde hænderne på hans kinder og trak hans hovede hen til sit og kyssede ham ømt på munden. men slap så kysset og smilede til ham, "Din ven er bange for mig" sagde han stille .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 00:26

Andy så på ham og satte glasset ned på køkkenbordet, han lukkede sine øjne i og kyssede ham tilbage med et smil på læben. han åbnede stille sine øjne igen og smilte til ham
"det ved jeg godt, men nu ved jeg også godt at du ikke gør ham nået" hviskede han
og tog stille fat i hans trøje og kyssede ømt, han træk sig stille tilbage og gik ind i stuen og satte sig og så på Eno
"han gør ikke nået, han er sødt som et lille lam" grinte han
og træk sine ben hen til sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 05:17

Eno stirrede lidt på Dean og nikkede stille til hvad han sagde. han så efter ham og bed sig i læben *nu er jeg vidst lidt i vejen* tænkte han og satte sig ordenligt på sofaen. han var stadig ikke så glad for at vampyren var der, da han stadig var rimlig bange for vampyre. han så på Andy da han kom ind og sad stille på sin plads "ja mod sin kæreste...jeg er altså hunderæd for vampyre...jeg har intet imod ham som person..men jeg er ikke rtryg ved vampyre" mumlede han stille og så lidt ned imerns. han vendte så blikket tilbage på Andy "men jeg stoler på min herre og hvis du siger han intet gør som han også selv siger..så tror jeg på det" sagde han med et bestemt nik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Mar 2010, 19:20

Dean rystede lidt på hovedet og stod stadig ude i køkkenet. *Hund..han er da ikke nogle hund* Tænkte han. og gik hen til vinduet og kiggede roligt ud af det men valgt så langsomt og gå der ind. han gik der ind.. og nikkede langsomt til Eno men gik så hen og satte sig på gulvet henne ved et højerne og kiggede på dem. han vilel helst ikke være for tæt på dem.. da Eno ikke var for glad for ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Mar 2010, 23:45

Andy så på Eno og smilte og rystede på hovedet
"hvis han ikke havde været en vampyr så havde han helst sikkert været en engel" sagde han
og begynde at grine da han hørte Dean's tanker, og så stille over på ham da han kom ind og smilte kærligt
"jov han er en hund" sagde han
og rakte tunge af Dean inden han vende blikket mod Eno og nikkede
"godt, der er nemlig intet at være bange for" sagde han
og vende sit blik mod Dean og klappede på sofa'en ved siden af sig
"kom dog her over" sagde han
og hævede det ene øjebryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 06:15

Eno smilte skævt fa det Andy sagde og nikkede stille "du ved nok bedst" sagde han, da han ikke ville sige han var enig, da han jo ikke var enig sådan helt. han kendte jo slet ikke dean, så han var ikke helt sikker på om han var enig. han så han på Dean da han kom ind og lage hovedet svagt på skrå. han vendte blikket ned og havde det som om han var lidt i vejen for dæmonen og vampyren, men han sagde dog intet til det. han smilte stort da Andy sagde han var en hund, for i Eno's hovede var han en hund til Andy. Eno nikkede kort til det Andy sagde "nej..godt" mumlede han stille og så på Dean.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 19:39

Dean nikkede og smilede. "Der er også vildt meget hund over en engel" han smilede kort stort til Eno bare med lukket mund. så Eno ikke kunne se hans tænder. Dean rystede hurtigt på hovedet da Andy ville have ham hen i sofaen.. "Nej jeg sidder fint" smilede han. Dean blev siddene og kiggede skiftevis på dem..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 01:54

Andy så tænkene på Eno og nikkede
"ja der er da, han er en sød lille hund" sagde han
og klappede ham drillende på hovedet og grinte lidt af det, han vende sit blik over mod Dean og lag sit hovede på skrå. han gav et lille suk fra sig
"jamen, kom nu bare her over" sagde han
og blev ved med at klappe på sofa'en
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 02:57

Eno så på Dean og grinte lidt af det de sagde. deres samtale morede ham, da det var ham de snakkede om som hund. han så på Andy da han klappede ham på hovedet og smilte stort af det. han begyndte stille at vibbe fra side til side ligesom han havde gjort i kluppen på bar bordet. han så på Dean "der er da ubehageligt at sidde der på gulvet?" spurgte han så forundret. men stadig med et smil på læben. han havde vænnet sig til at Dean var vampyr og var blevet mere tryg ved hans selvskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 20:01

Dean smilede da Eno grinede og svarede på det han sagde. "Går du så også tur med ham?" spugerte han og smilede til Eno og kiggede så hen på Andy.. han blev siddene på gulvet og lænede sig op af væggen og syntes selv han sad godt.-- "Næh.. Det er meget behaligt.." han nikkede til eno og kiggede hen på Andy.. "Nej jeg sidder lige så godt" hviskede han men stadig så han kunne høre det ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 20:53

Andy så skifte vist på dem, men lod sit blik falde på Eno og tænkte lidt mens han uglede hans hår
"ja selvfølgelig, vi har lige kommet hjem fra en" sagde han
og vende sit blik mod Dean og grinte lidt af ham og rystede på hovedet, han bøjede sig hen til Eno
"han er en mærkelige dreng" hviskede han
og blev bare ved med at se hen på Dean, han kravlede stille ned på gulvet og vende sit blik tilbage på Eno og smilte
"bliv vovse" grinte han
og vende sit blik tilbage på Dean og kravlede stille hen til ham, han satte sig på sine knæ og prikkede ham på næsen og rakte tunge af ham
"skøre dreng" drillede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 09:35

Eno så på Dean og grinte blot af det han sagde, da det morede ham. han så på Andy og nikkede "god gå tur" sagde han efterfuldt af et 'vuf'. han lyttede til det Andy hviskede og så på Dean imens , og nikkede stille fter for et vise han var enig. når han tænkte mærkelig var det positivt. han syntes mærkelige folk var de sjoveste. han blev siddende da Any bad ham om det og smilte blot glad. imens han betragtede dem over i hjørnet fik han en lidt mærkelig fornemmelse i maven og vendte blikket ned. han smilte stadig, men ikke lige så stort og glad som tidlere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 22:21

Dean smilede til andy og rodet ham lidt i håret.. "Jeg ved det..og du kan lide det" hviskede han og smilede til ham .. *Sæt dig op til Eno.. han ser ikke for glad ud'¨hviskede han ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 00:07

Andy hævede det ene øjebryn "det er bare nået jeg vil havde dig til at tro" sagde han og prikkede ham igen på næsen inden han vende blikket mod Eno "har du nok ret i" hviskede han og vende hurtigt sit blik mod Dean og kyssede ham blidt på munden, han vende sig om og kravlede tilbage til sofa'en da han ikke ville rejse sig op. da han næsten var hundrede på at han ville falde hvis han rejste sig op, han kravlede stille op i sofa'en og gav et udmattet suk fra sig "det er hårdt at kravle" grinte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:59

Eno fulgte Andy med blikket og grinte lidt af det han sagde "nemlig..derfor er jeg en hund der går på to ben" sagde han med et lille grin og lage hovedet svagt på skrå. han så hen på Dean og forstod stadig ikke helt hvorfor han blev siddende der, men sagde ikke noget til det da det jo var noget han selv måtte bestemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 20:48

"Er du doven skat" drillede han og smilede til Eno.. "Jeg ville nok også gå på mine ben isteden for at kravle på fire" han trak på skulderne og rejste sig op og gik ud i køkkenet.. ahn åbnede et vindue og satte sig i vindues karmmen han tændte en smøg og røg den stillet ,,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 21:22

Andy hævede det ene øjebryn mens han så på Dean "nej, jeg er bare bange for at falde" sagde han bestemt og lag sine arme over kors "to mod en.. det er ikke okay" sagde han og skød sin underlæbe frem, og så efter Dean med hundeøjne "jeg er altså ikke doven.. måske en lille smugle.. eller meget" sagde han og hviskede det sidste, og lignede mest en der ikke selv syntes at han var doven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 03:30

Eno så på Dean og smilte skævt. han grinte lidt af hele diskutionen om to og fire ben "vi vinder" sagde han muntert og vibede stille fra side til side. han så på Andy og høvede det ene øjnbryn "jeg er måske ikke den eneste der en en hun her?" spurgte han med en drillende tone og grinte lidt "dovenskab er en god ting" sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 20:30

Dean satte benene ud over kanten og lukkede øjne og lod smøgen sidde i munden og pustede røgen ud af næsen.. han kunne godt høre hvad de snakkede om og smilede stort.. han kørte nogle finger igennem sit hår og kiggede op på himmlen.. Hvad mon klokken var?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 23:05

Andy så på Eno og rystede på hovedet "nej i gør ikke, det er min lejlighed, jeg bestemmer, jeg vinder" sagde han og prikkede ham 3 gange på næsen, og rystede på hovedet og hævede det ene øjebryn "jeg er ingen hund, jeg har bare ikke lyst til at slå mig" sagde han og så hen mod køkkenet, han rejste sig stille op og gik der ud. han smilte lidt og kravlede op på køkkenbordet "du ryger alt alt for meget" sagde han og tog hurtigt hans smøg, og tog den ind i sin egen mund
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 19:49

Dean åbnede øjne da han hørte Andy komme ind i køkkenet. "Øhm.. Det gør du også skat" Dean tog den hurtigt han tog hurtigt de sidste sug men kastede den så ud af vinduet og hoppede ud i køkkenet igen og lukkede vinduet.. dean rodet ham lidt i håret men gik så ind til eno og satte sig roligt ved siden af ham. "Du må godt mobbe ham.. han har godt af det" dean smilede strort med lukekt mund til ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 05:37

Eno grinte lidt af det Andy sagde om at vinde og af prikkende på næsen. han sagde odg ikke noget til det han sagde, da han egentlig bare grinte. han elskede at grine og især når ting morede ham. han grinte af alt der morede ham og det fik ham faktisk tit i problemer. han så efter Andy og lage hovedet svagt på skrå. han kunne høre hvad de snakkede om og tænkte lidt på hvornår han sidst havde røget. det var egentlig ved at være et godt stykke tid siden. han så Dean kom ind igen og smilte stort til ham "jeg ville nok ikke kunne lade være med at drille ham..så det skal jeg nok" sagde han og gjorde hunør for sjovs skyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 07:28

Andy så ned efter smøgen med åben mund "smøg" sagde han og lod som om han græd, han gik stille ned fra køkkenbordet og var ved at falde og gav en høj lyd fra sig. han gik derefter ind i stuen og så på dem "man må ikke drille lille Andy" grinte han og gik hen og satte sig i Dean's skød "jeg er for sød og skøn og fantastisk og den flotteste til at blive drillet" sagde han og bøjede sig hen og prikkede Eno på næsen "hunde plejer at havde en våd snude" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 22:10

Dean smilede til Eno og drejede hovedet hurtigt imod Køkkenet da der kom en høj lyd.. "Fuld.. eller bare fuld" hviskede han til sig selv.. Dean lænede sig tilbage i sofaen og lagde armne om ham. "Ja ja.. så siger vi det.. emn det år mig ikke til og stoppe med at mobbe dig". hænderne op foran øjne da han sagde det sidste,. "Andy.. forhelved.. du er vist lidt fuld var" han rystede på hovedet og lagde armene om ham igen.


Sidst rettet af Dean Fre 12 Mar 2010, 20:16, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





psyco dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: psyco dag   psyco dag - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
psyco dag
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: