Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 forsættelse

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 04:35

Dato: 18. September
Dag: Lørdag
Tid: 22:30
Sted: The Reggie Club
Vejr: Støvregn
Årstid: Efterår
Omgivelser: Mange fulde mennesker,
Tøj: http://www.eric-photo.dk/ReBoundRubies_20-12-2008_Web/20081220_0745b.jpg
Musik på clubben : https://www.youtube.com/watch?v=RvnkAtWcKYg

Elisa havde løbt hele vejen hjemme fra sig selv hele vejen op til The reggie club, hun håbede virkeligt på at Morgan ikke fljenede på hende, når han fandt ud af hvor hun var og hvorfor hun var der. Elisa hev lidt ned i kjolen og kiggede efter de drenge hun vidste der kunne finde på og såre hende, hun bed sig i læben, "Hvor er de" sagde hun lavt, hun gik så ehn og åbnede døren og gik ind, og fik hurtigt færten af dem og fik hurtigt øje på dem, hendes lange ar på benet var der stadig og det avr tydeligt og se. Elisa gik der hen og der kom en af drengene bag fra og hev fat i hende, og pressede hende op af muren, de ander drenge rejste sig og løb der hen, "Nu er det din tur til og blevet såret" hviskede de til hende, De tog alle sammen fat i hende og hev hende med udenfor hen til et træ. Da de havde sat hende ned pressede de hende op af træet og kyssede hende ned af halsen imens de bandt hende fast,, Elisa var bange.. "Pleas stop" hun havde ikek renget med det blev så vildt, at de var så sindsyge. Elisa stirrede på ahm der havde en kniv i hånden, han gik hen til hende, "Uuuh.. se det fine ar hun har på inderlåret og ned efter....vil i se noget blod drenge" Elisa rystede på hovedet, "Nej stooop" råbte hun tog drenge lagde ders hænder foran ehndes mund og den anden dreng begyndte og skære i hendes ben ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 04:47

Morgan kom løbende på tagene da han ikke kunne finde Elisa
*dumme tøs hvor er du henne* tænkte han
han var ligeglad med om folk fik øje på ham da han hoppede videre til næste tag, han stoppede op da han fik færten af hende og lukkede sine øjne lidt. han åbnede dem hurtigt og hårdt igen da han fik af hendes blod, han mærkede at han blev helt stiv i hele kroppen og hans øjne blev bare mere kold da han ikke smile. han så sig omkring og begynde at løbe igen, han stoppede op da han fik øje på club'en og færten af hende var stærk. han stoppede med at trække vejret og hoppede ned bag et lille barn der begynde at skrige når hun vende sig om, Morgan lag ikke mærke til hende og begynde bare at gå hen mod færten af Elisa. han lag sine hænder ned i sine lommer på sin frække da han fik øje på drengene
"har i ikke lært at komme efter en på deres egen størrelse ?" spurgte han om
og mærkede at han knyttede sine hænder meget nede i sine lommer, han så bare på drengene og kunne ikke få sig selv til at se på Elisa
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 04:53

Elisa hørte et barn skrige, hun kæmpede virkelig for at komme fri. "Fuck.. stop" hun bed drengen i hånden og sugede hans blod, han hev hurtigt hånden til sig,, og kiggede hen på Morgan, de griede bare af ham, og ham drengen der sad på hug og skær hende ned af benet smilede bare ved synet af hendes blod, "Moragn" hviskede hun. hun bed sig hårdt i læben og lukkede øjne hårdt i, hendes ben var spændt fast så hun kunne ikke sparke ham fyrenr der sad og skær hende i benet væk..
hun brugte så sin evne på ham , han stoppede med og skær hende men istede for kyssede han hende op af benet, hun kiggede hen på Moragn og nød det over hovedet ikke. Elisa ville bare hen til Morgan men det kunne hun jo ikke.. *Fuck havd har jeg gjort" tænkte hun grædene ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 05:01

Morgan gik tætter på dem og lag sit hoved på skrå, han mærkede en mærkelig følelse inde i da han så at drengen begynde at kysse hende. han tog en dyb indånding, men kunne alligevel ikke holde sig tilbage. han løb hurtigt i vampyr løb hen til ham og tog ham rundt om halsen med den ene hånd, han løftede ham op i sin hånd og så koldt op på ham
"du skal ikke røre hende" snerrede han
og bed ham så hårdt i halsen som han kunne, han træk sit hoved hurtigt tilbage og rev nået hud af ham. han spyttede det hurtigt ud og så op på ham igen, mens blodet løb ned af Morgan's arm. han vende sig mod de andre og kunne mærke hvor mere sur han blev, han snerrede meget af dem og kunne ikke lide den følelse han havde inde i sig. da han ikke havde prøvet at havde den før og var ikke så vild med det der skete med ham, han lag sit hoved på skrå og gik hen til Elisa uden at sige nået til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 05:10

Elisa stoppede hurtigt med og bruge sin evne da Morgan tog fat i ham, Hun bed sig i læben og kiggede op på ham, imens han gjor det han gjor hun lukkede øjne hårdt i og kunnede tydeligt dufte blodet. De ander drenge løb af h til. Elisa kiggede op på Moragn da han gik hen til hende, og så undskyldene på ham, Nogle af drenge stod pbag the reggie club og kiggede hen på dem, "Vi skal nok få ramt på hende.. hun er jo ret lækker" hviskede de til hinanden. Elisa gad ikke og lytte til dem, hun kiggede bare på Moragn og vidste ikek havd hun skulel sige. da hun faktisk var bange.. men hun var tryg ved Morgan. hun sank en klumb og kiggede ned på sit ben som blødte helt vidt.. men man kunne se der hvor han havde kysset for der var ikke noget blod ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 05:16

Morgan kunne ikke få sig selv til at se ned på hende, han var på en måde skuffet over hende. han satte sig stille ned på hug og begynde at binde hende op, han gik stille over til drengen og tog hans trøje af og gik over til hende igen og lag det omkring hendes ben. han vende sit blik over mod stemmerne og rejste sig derefter om, og forsvandt hurtigt da han løb i vampyr løb over til drengene og stod bag dem. han lag sine arme over på kors og nikkede til hvad de sagde
"ja hun er vildt lækker, jaja i skal nok få ramt på hende når i er kommer forbi mig først" sagde han og snerrede det sidste, han skubbede to af dem op af muren og så stift på dem
"skal vi ikke aftale at jeg lader jer gå også lader i hende være ?" sagde han
og hævede det ene øjebryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 05:29

Elisa så på ham og bed sig i læben da han hev trøjen af den ene dreng, hun kiggede roligt på ham, og blev stående.
men da han satte i løb, "Moragn..´nej" hun sukkede og lagde hovedet op af træet og så hen på den side af bygningen han var løbet han til. Hun lyttede til hvad der skete. Drengene fik et chok, "Shit....Hallo om " hn fniste lidt, "Kna du ikek være ligeglad.. vis vi har lyst til og kysse på hende.. eller hvad vi har lyst til gør vi det.. det er jo ikke sådan er at du er hendes kæreste" de grinede og kiggede på ham, Elisa bed sig i læben, "Fuck" hviskede hun..
Elisa's ben gjor ondt og det brændte, men hun nød underligt nok smerten men alligevel ikek hun var bange.
hun ville bare hen til morgan men hun kunne ikke rykke sig .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 05:36

Morgan så på drengene og mærkede en smerte inde i sig da han hørte hvad de sagde, og det var ikke en smerte han nød som mange andre smerter
"nej jeg kan ikke være ligeglad, for det er mig der kommer til at få deres blod på mig når jeg dræber jer" hviskede han til dem
og trykkede dem hårdere op mod muren så der kom en bule efter dem begge, han lag sit hoved lidt på skrå
"i ved da ikke om jeg er hendes kæreste eller ikke" sagde han
og gav slip på den ene og tog den anden hårdt rundt om halsen, og gik hen til Elisa og fik ham til at ligge ned foran hende. han tog stille drengens håndled og rakte den hen til hende, uden at sige nået og uden at se på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 05:44

"Vi ved du ikke er hendes kæreste.. hun har ikek nogle.. hun boller hist og pist" grinede de. Elisa hørte hvad de sagde og blev for det første såret og for det andet mere og mere forlesket i Moragn.. "Stop dog" skreg de af smerte af det han gjor. de prøvede og kæmpe si fri fra ham ..
Elisa bed sig i læbne, hun tænkte længe, *Fuck såre det her ham.. dræber han dem" Elisa så hen på ham og den dreng han tog med ham, "Øhm" hun vidste ikke hvad hun skulle sige, hun satte sig på knæ
og tog fat i hans hånd led med en hånd og lagde nogle finger under Moragns hage og løftede hens hovede op, hun kiggede på ham og kyssede ham kort men ømt på munden, "Unskyld" hviksede hun, Elisa kiggede ned på drengen hun slap så hans hånd led og bøjede sig ned og hve hans trøje af og bed ham hårdt lige i maven, hun sugede hurtigt af hans blod,
men stoppede inden hun slog ham ihjel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 05:53

Morgan hørte godt hvad de sagde og lukkede sine øjne i, da han helst ikke ville høre det. han åbnede sine øjne da han mærkede hendes fingere, han kyssede hende ikke tilbage og træk bare sit hoved væk
"forsent" sagde han
og rejste sig op og så hen mod hjørnet over mod hvor drengene var, han træk sine hænder ned i sine lommer. han gik stille over til en lille vandpyt der var begynd at komme, han satte sig på hug og begynde at vaske blodet af sig. han lukkede sine øjne i da han mærkede at der var nået ved hans øjne, som ikke plejede at være der da han havde et trist blik. han følte sig virkelig såret og viste ikke selv hvad det var udover den smerte han havde inde i sig, han rejste sig langsomt op og træk sine hænder ned i sine lommer igen. han åbnede langsomt sine øjne og så ned i vandpytten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 06:00

Elisa tørede si om munden, og bed sig hårdt i læben, hun kunne ikke lide det der skete,
hun havede bare lyst til og skade sig selv, "M...." Elisa kunne ikke sige noget
Elisa rejste sig og gik haltene hen til morgan og lod drengen ligge og lide til døden.. "Morgan.. vil du ikek nok.. tilgive migg. du er nød til og tilgive mig" hun lagde en hånd på hans skulder og satte roligt sit ben ned på jodern
og holdte godt fat i Moragn for ikek og falde, hun hinkede så ind foran ham, og stod i vand pytten, og lagde hænderne på begge af hans skulder, "Undskyld!" sagde hun igen og kunne ikke lide og se ham sådan..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 06:15

Morgan lyttede til hvad hun sagde og lukkede sine øjne hårdt i, da han fik øje på at hun kom hen foran ham
"det er forsent at undskylde" hviskede han
og kunne ikke få sig selv til at åbne sine øjne, han tog stille sin frække af og lag den over hendes skulder
"du er tilgivet" sagde han
han havde stadig følelsen af at der var blod på hans hænder, og for en gang skyld kunne han ikke lide det. han satte sig stille halv på hug og åbnede sine øjne og lag nogle fingere på hendes sår, hans strøj sine fingere og det
"det skal nok blive godt igen" sagde han
og rejste sig op igen og tog sin hånd ned i sin frække og fandt sine smøger frem, han tænde hurtigt en og lag pakken og sin lighter ned i lommen igen. han kunne ikke få sig selv til at sige nået til hende og følte sig svigtet
*nu ved jeg hvordan andre har haft det når jeg har svigtet dem* tænkte han
og lukkede sine øjne i og pustede røget ud af munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 06:26

Elisa sukkede og trak frækken godt om sig, og kiggede op på ham og fulgte ham med blikket ned på sit ben.
" Tak" hun så op på ham da han begyndte og ryge og sagde, "Jeg ved godt du føler dig svigted..og det undskylder jeg meget for.. men jeg holder bare så meget af dig.. er så bange for at jeg føler mere for dig end du føler for mig.. jeg hyar givet dig min nølge til min lejelighed men også nølge til mit hjerte" hun kiggede ned da hun ikke tuder og kigge på ham, "Jeg var så bange for at blive såret af dig at jeg sårrede dig.. jeg ved du har givet meget af dig selv..og jeg ikke har givet noget..men jeg vil gerne vise dig den gode side af mig selv" hviskede hun og kiggede stadig ned da hun stadig ikek tuder og kigge på ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 06:38

Morgan rystede på hovedet af hende
"jeg sagde det er forsent" sagde han
og åbnede sine øjne og så ned på hende og træk lidt på skulderne, han lod sin smøg forblive i sin mund og viste ikke hvad han skulle gøre
"Elisa jeg kan ikke,, jeg stolede på dig, du løj for mig og jeg stolede på dig.. jeg føler mig som en fjols" sagde han
og tog sin smøg ud af munden og pustede røgen ud og så ned på hende
"de følelser jeg har for dig.... jeg har prøvet at bliver løjet for at blive svigt før, men hold kæft det gør ondt når du gør det" sagde han
og kastede sin smøg væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 06:44

"Morgan det eneste jeg ber om er du giver mig en change til... jeg elsker dig" hun tog sig hurtigt til munden..
"Ja jeg løj for dig.. fordi jeg var bange..... jeg har prøvet så meget med drenge.. men du viste dig..selv
jeg troede så bare det var en løjen.. fordi jeg havde det som om at du var sådan for alle de piger du møder..
men det kan ejg jo godt se nu.. at jeg to fejl" hun kiggede op på ham, "Jeg holder for meget af dig.. jeg holder så meget af dig at jeg vilel droppe James for at få dig!" sagde hun helt alvorligt og hun mente det ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 06:57

Morgan åbnede sine øjne hårdt da han hørte hvad hun sagde
"Elisa du må havde fået et chok eller nået så du har byttet rundt på mig og James,, du elsker ham ikke mig" sagde han
og træk sine hænder langt ned i sine lommer på bukserne
"tror det er bedst hvis jeg tager tilbage til min klan og bliver kold igen" sagde han
og tog en dyb indånding og viste ikke hvad han skulle gøre, han lukkede sine øjne i igen og pustede alt luft ud
"du får chance igen for at forblive min ven" sagde han
og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 07:00

Hun rystede på hovedet, "MORAGN JEG ELSKER DIG FORHELVED" Råbte hun, hun kørte en hånd igennem håret
og tog fat i ham. "Du får ikke lov til og forlade mig!"..
hun lagde armen om hans nakke og hoppede op på ham og lagde bene om ham og klemte sig ind til ham
selvom hun havde ondt i bene "Jeg vil bare gaerne være mere end din ven...Kan du ikke tag
mig hjem og blive hos mig" spugerte hun bedene ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 07:06

Morgan mærkede et stik igennem sit hjerte selv om det var dødt
"jeg bliver nød til det, jeg kan ikke blive her og forblive svag som jeg føler mig" sagde han
og lag stille sine hænder under hendes røv og trykkede hende mod sig
"jeg kan tage dig hjem, men jeg kan ikke blive" hviskede han
og lukkede sine øjne i og begynde at gå, han gik tog en dyb indånding af hende
"ved ikke hvis jeg kan klare det, mine følelser for dig er for store.." hviskede han
og var ikke glad for at indrømme det og gik bare videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 07:10

"Vis dine føleser for mig er for storer så blev hos mig.. vis du ikek vil blive hos mig.. så sæt mig ned, " hun
bed sig kort i læben, "Og forlad mig her og lad mig ligge her i kulden" hun sank en klumb
vis han satte ehnde ned ville hun blive lige der hvor han satte hende ned.
"Jeg elsker dig mere end James.. jeg er ikek glad for at indromme det.. men det gør jeg altså"
hun kyssede ahm ømt på kinden ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 07:15

Morgan lukkede sine øjne hårdt i
"lad være med at sige sådan nået" hviskede han
da han ikke kunne lide at snakke om følelser og gik lidt videre, inden han sank ned på sine knæ
"Elisa jeg kan ikke dette, jeg er ikke skabt til at elske og heller ikke til at blive elsket" hviskede han
og prøvede at tvinge sig selv til at rejse sig op, men han kunne bare ikke få sig selv til det. han åbnede sine øjne lidt og så på hende, han fjernede hurtigt blikket og så ned på jorden med et trist blik
"jeg har ikke andre muligheder end at slutte mig til Klan'en igen" hviskede han
og fugtede kort sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 07:26

"Vis du gør det.. vil jeg ikek se dig.. for så bliver jeg bare såret igen"
hviskede hun og kiggede trist ned i jodern og mærkede en blod tåre trille hun tørede den hurtigt væk
"Bare sæt mig her.. oggør hvad du vil.. jeg har ødelagt dig nok" græd hun ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 07:29

Morgan så hurtigt op på hende og gav et suk fra sig
"je.. jeg elsker dig" sagde han
og rejste sig op og lukkede sine øjne i og begynde at gå lidt, han vende sig om og så over på hende
"ved jo ikke engang om jeg kan stole på dig" sagde han
og træk på skulderne og gav et suk fra sig

//jeg logger kommer på sener nok//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 07:35

"Mor-gan" sagde hun og kiggede efter ham og mærkede en til tår trille. "Nej Morgan du må ik gå "
hun kiggede efter ham "JEg ville ikek græde vis ikke du kunne stole på mig" sagde hun og mente det
elisa elskede ham. "Vil du ikek nok blive.. eller må jeg så ikke bare komme med hen til din kalan.. jeg ved ikek hvad jeg gør ved mig selv,, vis du efterlader mig her" sagde hun og prøvede og rejse sig men fladt ned på røven da hendes ben ikek ahvde nogle kræfter ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 09:29

Morgan stod lidt og så på hende og viste ikke hvad han skulle gøre
"jeg stolede flere gange på at du ikke ville gøre dig selv nået,, så jeg kan åbenbart ikke stole på dig" sagde han
og træk på skulderne og gik hen og løftede hende op i sine arme, han begynde at gå uden at se på hende
"du må være gal, jeg ville aldrig tage dig med ind i den.. når man først er inde så kan man ikke komme ud, uden man er død" sagde han
og gik bare elegant videre uden at se nogle andre stedet hen end frem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 09:43

"Du kan stole på mig" hviskede hun i hans øre
og lagde armen om hans nakke.. "Hvorfor må jeg ikek komme med.. du er kommet der fra uden at dø..hvorfor kan jeg så ikek" spugerte hun og nussede ham i nakken ..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





forsættelse Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
forsættelse
Tilbage til toppen 
Side 1 af 9Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» forsættelse
» forsættelse fra havnen
» Forsættelse i Andy's lejlighed - Pandora

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: