Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 forsættelse

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 9 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 23:10

Morgan lyttede på hvad hun sagde og nikkede
"når okay" sagde han
og gik stille det sidste stykke hen til hende og lag sine arme rundt om livet på hende, han så ned på hende og kyssede hende i håret
"hvad med så at lade mig være med til at bestemme når vi skal havde sex" sagde han
og nussede hende blidt på ryggen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 9 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 09:50

Elisa smilede hun lagde roligt sine hænder på hans arme og lod hænderne kører op af hans arme og lænede på hans skulder og lænrfr dig lidt tilbage i hans arme og smilede til ham...
"God ide.. jeg skal nok lagde dig være med til og bestemme.." hun smilede sødt til ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 9 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 09:53

Morgan så bare ned på hende og lag sit hoved på skrå, han kunne ikke lade være med at give et lille smil fra sig
"godt,, ellers vil det gå længere tid inden du får nået af mig" sagde han
og var stadig lidt skuffet over hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 9 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 09:59

Elisa smilede svagt hun nikkede og kunne ikke lide tænken om ikke at få noget af ham i langtid..
"Jeg skal nok lade dig bestemme. fra nu af" hun smilede sødt til ham.. "Men så vil jeg bestemme når vi skal kysse" hun kiggede på ham og løftede det ene øjenbryn..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 9 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 10:02

Morgan lo lidt af hende og rykkede sig tilbage og nikkede
"men så bestemmer jeg at jeg må løbe nu" hviskede han
og gik ud og tog sine sko på, han så lidt over mod køkkenet og træk på skulderne
"du kan bare beholde min frække" sagde han
og gik hen til døren og åbnede den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 9 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 10:10

Elisa tog en dyb indåndigen og lagde en hånd på sin halskæde hun havde og tog den roligt af.. hun gik så hen til ham og tog hans hånd og lagde halskæden i hans hånd og lukkede hans hånd. "Behold den.. der er måske ikke så meget af min duft på dem.. men den betyder meget for mig.. og du betyder meget for mig.. så den er skabt til dig" hun lukkede øjne i og lagde sine læber imod hans i et ømt kys ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 9 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 10:15

Morgan så ned på sin hånd og trykkede blidt halskæden i den uden at ødelægge den, han lukkede sine øjne i og lag sin anden hånd på hendes kind og kyssede hende tilbage
"husk ikke skade dig selv" hviskede han
og lag hurtigt sin arm om hende og trykkede hende ind til sig, han lukkede sine øjne i og tog en dyb indånding af hende
"vi ses i club'en.. husk at passe på dig selv" hviskede han
og kyssede hende en sidste gang inden han gik ud af døren, og skynde sig ned af trapperne for ikke at få sig selv stoppet i at tage tilbage til sin klan. han åbnede døren hurtigt og gik ud på gaderne, han vende sig om og så op på hendes vinduerne, inden han træk sine hænder ned i lommerne og tog en dyb indånding
*alt skal nok gå* tænkte han
og var ikke sikker på om de ville dræbe ham eller ikke, han forsvandt hurtigt ned af en anden gade og havde kun Elisa i tankerne

//out..//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





forsættelse - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
forsættelse
Tilbage til toppen 
Side 9 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 Lignende emner
-
» forsættelse
» forsættelse fra havnen
» Forsættelse i Andy's lejlighed - Pandora

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: