Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 forsættelse

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 11:07

Morgan rystede på hovedet af hende
"du skal bevise det før jeg tror på det" sagde han
og træk lidt på skulderne og gav et suk fra sig, han så bare frem og ville helst ikke se på hende
"jeg er bare heldig,, at de ikke har fået fat i mig endnu,, men de vil så helst også havde mig i live.. jeg tillader ikke at du kommer ind i det, og dør på den ene eller anden måde på grund af mig.." sagde han
mens han lyttede til sine sko der sagde nogle små lyde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 19:31

"Jeg skal nok stoppe med og skade mig selv..bare du bliver hos mig,og fordi jeg elsker dig det er lige gåret op for mig hvor meget det er jeg elsker dig" hun kiggede ned på sin arm
der hvor hun havde lavet et ar som var en cupcake
Hun lyttede til hvad han sagde og rystede på hovedet, "Jeg kommer ikke til og dø
men vis du skal afsted vil jeg være sammen med dig inde du køre og jeg vil have du kommer hjem til mig.. nårh du kommer hjem" hviskede hun i hans øre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 05:11

Morgan nikkede langsomt og kyssede hende ømt på munden
"jeg elsker også dig.. jeg kan bare ikke klare at være svag" hviskede han
han træk lidt på skulderne og gik bare videre og vende sit blik kort ned mod hende
"du må aldrig nogensinde gøre skade på dig selv, jeg tager afsted alene og kommer tilbage når jeg er klar.. og når jeg kommer tilbage så kommer jeg hjem til dig med det samme" hviskede han
og stoppede kort op og kyssede hende ømt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 07:19

Elisa smilede og kyssede ham ømt igen
hun nussede ham vider i nakken, og kiggede roligt på ham og smilede sagt,
"Det er okay du er svag.. bare du ikke holder op med og se mig" hviskede hun og kiggede roligt op på ham
Elisa kyssede ham ømt igen og lukkede roligt øjne i men stoppede på kysset for at svare
"Det lover du..lige med det samme" hun kiggede spøgerne på ham men stadig kærligt ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 07:37

Morgan kyssede hende tilbage og lukkede sine øjne lidt i
"je.. jeg kan ikke lide at være svag.. jeg vil blive kold igen" hviskede han
og kyssede hende hurtigt igen og havde endelig ikke lyst til at stoppe
"jeg lover med det samme, du kommer nok måske til at se mig her.. men du må aldrig sige hej,, så vil de sikkert bruge dig mod mig" hviskede han
og kyssede hende hurtigt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 07:46

Elisa lyttede til hvad han sagde og fugtede sine læber og kiggede roligt på ham
"Kan du så ikke gøre noget.. så v bare kunne mødes ude på toiletede.. jeg kommer jo til og savne dig
og det bliver svært når jeg ser dig og ikke må sige hej.. jeg må bare have nogle flere vagter" hun nussede ham i nakken og
kyssede ham ømt på munden igen og havde ikke lyst til og stoppe ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 08:13

Morgan tænkte over det
"jeg finder ud af nået" hviskede han
og lukkede sine øjne i igen og kyssede hende på panden, han begynde hurtigt at gå igen og så sig omkring. han bed sig i underlæben og tænkte lidt over det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 08:16

Elisa lukkede øjne og slappede roligt af, hun føler sig tryg i hans farvn
"Godt..bare lav et peace teng så ved at jeg at jeg skal gå på toiletted" hun smilede
roligt og lagde hovedet på ahns skulder og lod øjne være lukekt og slappede af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 08:25

Morgan begynde at grine af hende
"ja okay,, og hvor mange gør sådan nået i en klan.. hrmm ingen" sagde han
og kyssede hende på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 08:32

Hun smilede stort og åbnede meget roligt øjne og så på ham
"Så klø dig tre gange i nakken med begge hænder" hun smilede til ham
og kyssede ham på halsen ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 08:40

Morgan begynde at grine af hende
"så rammer jeg nok en af dem i hovedet" grinte han
og lod sin tunge glide hen over sine læber, mens han bare gik videre og lod sit blik kort falde over hendes ben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 08:43

"Klø dig på kinden" hun smilede kærligt til ham
og kyssede ham kort men ømt på halsen.. Hun lod godt mærke til hvor hans blik endte og bed sig i læben ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 09:06

Morgan grinte lidt af hende
"ja okay også kommer jeg til at gøre det uden at gøre det med vilje" grinte han
og vende sit blik tilbage mod hendes ansigt
"men du må altså ikke rode dig ud i nået, så kan jeg ikke hjælpe dig" hviskede han
og bed sig i læben og var ikke glad for det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 09:10

Elisa smilede stort, "Du dejlig" hviskede hun
"Jeg rodet mig ikke ud i noget..bare jeg får lov til og rør dig" hviskede hun og hentydet til toilet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 09:14

Morgan lo lidt af ham og lukkede sine øjne kort i
"du må røre så meget du vil ved mig, når du kan" hviskede han
og bøjede sit hoved ned og kyssede hende en enkel gang på benet, han vende sit blik mod hende igen og smilte glad. ikke sådan et smil som han plejede at havde, men et glad smil og lidt lykkeligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 18:03

"Okay lige meget hvor og lige meget hvordan. bare de ikke ser mig" spugerte hun og smilede lykkeligt
tilbage da hun så hans smil, hun blev glad,
Hun havde nydt kysset på benet meget, det var lige meget hvor meget han kyssede hende
Elisa nød det ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 04:25

Morgan nikkede og smilte stort
"nemlig, jeg vil ikke havde du kan kommer til at dø på grund af mig" hviskede han
og lod sin tunge glide hen over sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 04:28

Elisa smilede "Det kommer jeg heller ikke" hun lukkede roligt øjne
og åbnede munden og lod sin tunge møde hans i et tungekys ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 04:46

Morgan fik et lille chok og lukkede sine øjne i, han stoppede op med at gå og kyssede hende bare tilbage
"Elisa vi kommer jo aldrig hjem på denne måde" sagde han
og smilte lidt af hende, han træk sit hoved lidt tilbage og åbnede sine øjne og så ned på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 04:48

Elisa smilede og åbnede roligt øjne da han trak sit hovede lidt væk
"Undskyld" hviskede hun og kyssede ham hurtigt men ømt på kinden og smilede til ham
"Det er bare svært" hviskede hun.. "For du er dejlig" hun hviskede stadig ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 04:58

Morgan smilte stort og nikkede
"men vi kommer jo aldrig hjem" grinte han
og trykkede sine læber mod hendes kæbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 05:07

Elisa smilede og nussede ham i nakken og nød hans kys
hun nød at være sammen med ham, "Nej det gør vi nok ikke" hun smilede stort ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 06:48

Morgan begynde at gå igen og lukkede sine øjne kort i
"men det bliver vi nød til" sagde han
og åbnede sine øjne og så ned på vejen mens han gik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 04:33

Elisa lukkede øjne "Jeg elsker dig.. jeg er glad for at du passer på mig" hviskede hun .
Da vampyre ikke kan sove men de kan falde en. lagde hun sig til det og hun faldt hen i en let søven.
Elisa lå slapt i hans arme og var tryg i hans farvn, hun lagde langt sit hovede ind til hans bryst, så noget af hans jakke dakkede hendes hovede, hun havde stadig en arm om hans nakke og hånden lå og slappede af .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 06:53

Morgan smilte svagt, men det forsvandt hurtigt igen. han lukkede sine øjne kort i og gik bare videre og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





forsættelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
forsættelse
Tilbage til toppen 
Side 2 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» forsættelse
» forsættelse fra havnen
» Forsættelse i Andy's lejlighed - Pandora

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: