Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 forsættelse

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeOns 03 Mar 2010, 23:35

Morgan bed sine tænder sammen og var ikke sikker på om han kunne eller ville love det
"Elisa bid nu bare" sagde han
og lukkede sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 09:05

Hun lagde sine hænderne foran sin mund.."Nej...lov mig det først" hun ville ikke bide ham !
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 09:10

Morgan gav et suk fra sig
"Elisa hvorfor skal du gøre det så svært" sagde han
og åbnede sine øjne og vende sit blik mod hende, han tænkte lidt over det og var ikke sikker på hvad han skulle svare. da han havde følt sig meget skuffet over hende
"jeg kan ikke lov nået som jeg ikke ved om jeg kan holde, eller jeg kan godt.. men så ville du bare hade mig for det" sagde han
og lukkede sine øjne i igen og strakte sin hals foran hendes ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 09:13

"Men du lover mig og komme hjem til mig med det samme??" spugerte hun og bed ham ikke
og holdte ´fingerne for næsen så hun ikke kunne dufte hans blod ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 09:15

Morgan nikkede og tænkte lidt over det
"jeg skal nok komme efter" hviskede han
og åbnede sine øjne kort inden han lukkede dem i igen, og nussede hende på det ene lår
"bid mig nu bare" hviskede han
og bed sine tænder derefter hårdt sammen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 09:25

"Jamen skat..jeg vil ikek bide dig.. kan du ikke bare forstå det" hviskede hun og lagde hovedet imod hans bryst
og kyssede ham på brysted.. "Jeg bider ikke dem jeg elsker.. det vil sige at jeg ikke vil bide dig" sagde hun alvorligt ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 09:27

Morgan åbnede sine øjne og så på hende
"så kommer jeg ikke" sagde han
og ville bare havde hun skulle få det bedre, han løftede hende stille op i sofa'en og stod lidt og så ned på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 09:30

skal logge ses <3 ///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 19:04

Hun sukkede og tog hans hånd og satte roligt sine tænder i hans håndled..
og imens græd hun blod ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 02:07

Morgan så ned på hende og satte sig på hug, han lag sit hoved på skrå og så på hende med et smil
"du skal ikke græde" hviskede han
og tørrede hendes tåre væk med et finger fra den anden hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 02:15

hun nikkede meget svagt til at hun skulle græde..hun sugede meget roligt og græd vi´der ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 02:18

Morgan så ned på ham og blev stille siddende, han mærkede hvordan blodet forsvandt fra sin krop. men han sagde ikke nået til det og ønskede bare at hun fik det bedre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 02:23

Elisa stoppede lige så langsomt med og suge..og havde bare tænderne i ham. hun havde lukket
øjne og nussede ham roligt på låret med den ene hånd..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 02:25

Morgan så på hende og lag sit hovede lidt på skrå
"har du det bedre nu ?" spurgte han om
og vende sit blik ned mod hendes hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 02:27

"Vis du vil blive..i nogle timer mere..ja.. men lige nu nej" hviskede hun og sugede kort igen og
havde ikke taget tænderne ud af ham da hun snakkede så det havde nok gjort iondt. hun nussede ham ned af inderlåret ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 02:32

Morgan bed sine tænder sammen da hun snakkede
"Elisa, jeg må se at komme afsted" hviskede han
og bed sine tænder sammen igen og vende sit blik hen mod hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 02:35

Hun trak tænderne ud af hans håndled og slikkede blodet væk og kiggede på ham og kæmpede en hård kamp med sin krop men fik til sidst sig selv ned i hans skød.. hendes krop var meget svagt. hun kiggede ham i øjne.. "Jeg elsker dig" hun kyssede ham ømt på munden ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 02:39

Morgan så på hende og lag sine arme tæt omkring hende, han lukkede sine øjne i og kyssede hende tilbage
"kan du godt klare det ?" spurgte han om
og træk sit hoved tilbage og åbnede sine øjne igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 02:43

"Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener.. men klar den uden dig.. det må tiden vise.. klare den nu.. nej men det skal nok gå.. vil du ikke godt sige at du elsker mig?" spugerte hun og lukkede sine øjne i og lagde sig ind til ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 02:48

Øjne lukkede sine øjne i og rykkede sin mund ned til hendes ansigt
"jeg elsker dig" hviskede han
og bed hende drillende i håret og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 02:59

elisa smilede svagt og bed ham drillene i hans trøje.. hun havde lukket øjne
og nussede ham roligt på den ene arm..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 03:05

Morgan satte sig op ordenligt igen og lag hende op i sofa'en igen
"håber du får det bedre" sagde han
og rejste sig op og lag sine hænder ned i lommerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 20:05

Hun nikked eog trak dynen om sig og satte sig roligt op.. og prøved eog rejse sig.. og kunne nu gå og stå
"Det skal nok gå..jeg kommer til og svane dig" hviskede hun og kyssede ham på kinden.. "Du har en nølge ik" spugerte hun
"Så kan du nemlig bare komme.. håber vi ses på toiletet." hun gik ind på sit værelse og tog hurtigt tøj på og gik ud til ham bag efter og stod i dørkarmen til stuen .. og smilede ikke men var ked af det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 22:39

Morgan stod lidt og ventede inden han tog sin trøje på og gik derefter hen til hende i døren
"der er en ting du er nød til at fortælle mig" sagde han
og blev stående en meter fra hende og bed sine tænder sammen, hun tog en dyb indånding
"hvordan kunne du dog bruge din evne på mig ?" spurgte han om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 23:04

Elisa sank en klumb og kiggede roligt på ham.. hun bed sig i læben og tænkte sig godt om
"Fordi du er den eneste jeg vil i seng med..og er bare bange for at jeg få lyst til noget imens du er væk...Jeg har bare lyst til dig" Hunsukkede og kiggede roligt på ham..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





forsættelse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
forsættelse
Tilbage til toppen 
Side 8 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» forsættelse
» forsættelse fra havnen
» Forsættelse i Andy's lejlighed - Pandora

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: