Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 kedelig dag

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 03:23

dato/tid: fre. 26/2 kl 20.00
vejr: køligt, små regn
omgivelser: ingen mennesker
sted: gå gaden


Eno stod og baksede lidt med døren til tatto shoppen, da han som hver fredag skulle låse af. han havde en halv røget smøg i mundvigen og pustede røgen ud af næsen. han fik låst døren og gik ud på fortovet med et tilfreds smil og også lidt stolt over han havde kunne låse den. han røg det sidste af smøgen og smed den på jorden, hvorefter han begyndte at gå ned af den tomme gade. han stak hænderne i lommerne og skuttede sig lidt for ikke at fryse så meget. han havde glemt sin jakke ved morgenens travlhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 03:34

Morgan stod på et tag ikke så langt væk fra ham, han havde sin lange sorte frække på og sine hænder var nede i hans store lommer. han så sig omkring og var glad for at han havde en dag fri fra arbejdet, han fik færten af en engel og smilte lidt over det
*nogen at lege med* tænkte han
og begynde at gå hen mod hans fært, han hoppede videre til et andet tag og fik lidt efter øje på ham. han smilte stort og gik bare efter ham på taget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:32

Eno havde mistet lidt af sin lugte sans, da han havde pustet røgen ud af næsen, så han kunne kun lugte røg lige der. han havde derfor ikke lagt mærke til der var en vampyr i nærheden. han gik rolig videre med hænderne dybt begravet i sine lommer og stirrede ned i jorden. han havde heller ikke lagt mærke til der var nogle skridt i nærheden, da han gik i sine egne tænker og derfor ikke koncentrerede sig om om der var nogle fjener i nærheden. dog følte han sig ikke helt tryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:34

Morgan grinte lidt over ham og hoppede ned i den første gyde, han så lidt på ham mens han gik forbi. han gik derefter ud af gyden og gik efter ham, han tog et par dybe indånding af ham og grinte lidt af ham
"du dufter godt" sagde han stille
og fugtede sine læber og gik lidt hurtigere efter ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:55

Eno blev mere utryg, da han kunne høre skridt tydligere og satte derfor farten lidt mere op, men han stoppede da han hørte en stemme bag sig. han så over sin skulder og stirrede lidt på vampyren. han snussede dybt ind og kunne svagt ane vampyr duften. der gik ikke lang tid før Eno satte i løb væk, da han var hundered for vampyre og han havde på ingen måde tænk sig at vampyren skulle komme inærheden af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 05:12

Morgan stoppede op og grinte af ham
"jeg elsker når de løber" sagde han
og blev lidt stående inden han hoppede op på taget og løb efter ham, han hoppede ned foran ham og lag sit hovede på skrå
"hvorfor løber du ?" spurgte han om
og så på ham med sine mørkerøde øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 05:22

Eno løb direkte ind i ham, da han ikke nåede at reagere. han bagede hurigt tilbage og faldt ned på røven. han stirrede op på vampyren og væsede hidsigt af ham "hvorfor følger du efter mig?" snerrede han og rejste sig stille op. han søgte lidt efter et sted at flygte hen, men kunn umedbart ikke finde noget sted.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 05:44

Morgan så ned på ham og grinte lidt af det
"det ved jeg ikke, nået skal man jo lave" sagde han
og træk på skulderne og lag sit hoved på skrå og rakte sin hånd frem til ham
"er du okay ?" spurgte han om
selv om han var ret ligeglad, men han syntes altid det var sjovt at få dem til at lide ham først også slå til efter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 06:24

Eno brød sig ikke om at vampyren stod og grunte af ham "måske...men hvorfor er det så lige mig du følger efter?" spurgte han og følte sig på ingen måde tryg. han tog en dyb indånding og nægtede at tage hans hånd, da han var næsten sikker på det var en fælle. han så ned i jorden og tænkte lidt over hvad han skulle svare, men valgte så at se op på ham igen med et lille smil "jeg har det fint tak.." sagde han stille og kløede sig let i nakken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 06:26

Morgan træk sin hånd til sig og så sig omkring
"her er jo ikke andre" sagde han
og grinte lidt af ham, og rakte sin hånd frem til ham igen
"Morgan" sagde han
og hævede sin hage lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 06:54

Eno så kort rundt og rsytede stille på hovedet "sandt nok" indrømmede han og fik det nu lidt dårligt over hans forhastede beslutning om at flygte. det havde der jo ikke rigtig været nogen grund til "Eno" sagde han og tog tøvende hans hånd for at give en ordenlig hilsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 06:58

Morgan så på ham og smilte, han smilte mere når han tog hans hånd og træk ham ind til sig
"godaften Eno" sagde han
og så ned på ham og smilte charmerende til ham for at ikke gøre ham bange med sine øjne, han tog en dyb indånding og duftede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 07:14

Eno fik et stort chok da Morgan træk ham ind til ham og rødmede svagt. han så op på ham og fælte sig igen lidt utryg "g-godaften" stammede han stille og betragtede kort hans smil, men vendte så blikket ned. han prøvede forsigtigt at komme lidt væk fra ham, da han syntes det virkede lidt forkert for ham at stå så tæt på en fremmede vampyr. det var egentlig ikke fordi han var så bange for ham, men han følte sig ikke så tryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 07:17

Morgan så ned på ham og smilte stort, han slap stille hans hånd og hævede det ene øjebryn
"du er en sød engel" sagde han
og lag sit hoved ned i hans hår og duftede til ham og lukkede sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 07:28

Eno så op på ham og gemte sine hænder bag sin ryg. han så lidt ned over det han sagde "hmm...du ved ikke noget om mig...det er ikke sikkert jeg er nogen sød engel" sagde han roligt og lod ham bare snuse til sit hår. han lage stille sine hænder på hans brystkasse og skubbede ham forsigtigt lidt væk fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 07:32

Morgan åbnede sine øjne og så over på ham
"jov du er" sagde han
og smilte stort da han blev skubbet væk, han gik hen til ham igen og bøjede sig ned og slikkede ham på kinden
"du skal passe på med hvad du gør, jeg kan godt lide folk der laver modstand" hviskede han
og grinte lidt af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 07:38

Eno så op på ham og rystede stille på hovedet "vent og se" væsede han stille og knyttede stille sine hænder. han lukkede sine øjne hårdt i da han mærkede slikket og holdte vejret imens "du våver på at gøre mig noget..." knurrede han lavmælt og tørrede sin kind med ærmet af sin jakke. han rystede kort igennem hele kroppen, da han kunne mærke kulden fra Morgan og brød sig ikke om at han var så tæt på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 07:41

Morgan grinte lidt af ham og træk på skulderne
"jeg skal nok prøve på at være sød" hviskede han
og bed ham blidt i øret uden at bide hul, han træk lidt på skulderne og træk sig tilbage
"du lugter lidt af Andy" sagde han
tænkende og hævede det ene øjebryn og grinte lidt af det, han vende sit blik ned mod jorden og tog en dyb indånding af ham for at være sikker
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 07:51

Eno brød sig ikke om at han grinte sådan af ham, da det fik ham til at føle sig lidt dum og som en tøssedreng "hm,..godt nok...så kan jeg vel ikke bede om mere" mumlede han lidt halvkvalt, da han holdte vejret i mens han sagde det. på grund af morgan bed ham i øret. han rystede kort på hovedet og tog sig til øret, men et lille smil kom dog frem på hans læbe. han så på ham igen og lage hovedet på skrå "Andy?...kender du min herre?" spurgte han lidt forvirret. Eno så Andy som sin herre, da Eno ligesom blev hans hund den gang de mødte hinanden. den tanke fik et kort grin ud af ham, da han egentlig havde syntes det var sjovt at kalde Andy for herre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 07:55

Morgan lag sit hoved på skrå og tænkte lidt over det
"ja jeg kender ham, han er en af de eneste folk jeg stoler på.." sagde han
og rykkede sig lidt tilbage fra ham og lag sine hænder langt ned i sine lommer, han træk lidt på skulderne og fugtede sine læber og kunne ikke forstå det
"din herre" grinte han
og så op på ham og kunne høre nogle stemmer i baggrunden
"du er heldig" sagde han
og var lidt sur over at han havde fundet ud af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 08:05

Eno lyttede til hvad han snakkede om og nikkede stille over det "virkelig?...ham han man også stole på..utrolig venlig" sagde han og smilte stille. han undrede sig lidt over hvorfor vampyren pludselig blev så tilbage trukkent og mindre 'uhyggelig'. han rødmede svagt over det med herre da det nok lød lidt dumt, men Eno så Andy som sin herre "ja han er min herre" sagde han med et kort nik og grinte lidt af det selv. han lage ikke mærke til det var nogle stemmer, men nu lage han jo heller ikke mærke til ret meget "hvorfor er jeg heldig?" spurgte han lidt uforstående og lage hovedet svagt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 08:09

Morgan nikkede og syntes det lød lidt dumt at Andy var hans herre
"okay, mærkeligt ? ja det er han, altså ikke altid" sagde han
og grinte lidt og vende sig om og begynde at gå ned af gaden, og tænkte lidt over hvordan han skulle forklare det
"fordi jeg ikke gør hans venner nået" sagde han
og syntes det var en skam
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 08:19

Eno kløede sg lidt tænksomt i nakken, hvorefter han rystede på hovedet "det er ikke mærkeligt...det er sjovt" sagde han og stod stille lidt. han forstod ikke helt det han sagde og løb hurtigt efter ham "vent..hvad mener du med ikke at gøre noget mod hans venner?.." spurgte han og havde nærmest glemt alt om at Morgan ikke rigtig havde været den venligste fyr i verdenen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 08:26

Morgan vende sit blik mod ham og nikkede og lag sine hænder længere ned i sine lommer
"altså jeg voldtager dem ikke og nogle af dem bider jeg heller ikke" sagde han
og lo lidt af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:01

Eno stoppede brat op og stirrede på ham "havde du tænkt dig at..." han kunne ikke færdig gøre sætningen og stirrede bare frem for sig. han gysede kort gennem kroppen og sank stille en klump.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kedelig dag Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kedelig dag
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» kedelig dag
» kedelig dag//April//
» Alt for kedelig dag -Eric.
» kedelig aften
» Kedelig aften

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: